Lichaam en geest he? Sterkte met de migraine en ook alvast voor morgen BQquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Trouwen? Vertrouw je elkaar niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Onder welke steen leef jij? En heb je nooit van trouwdagen gehoord als in koperen bruiloft, zilveren, etcetera?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trouwen? Vertrouw je elkaar niet?
Nee, klopt helemaal!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? En heb je nooit van trouwdagen gehoord als in koperen bruiloft, zilveren, etcetera?
Beperk jij je maar tot het volproppen van de COS die volgens jou wel opgeheven kon worden. Je maakt een grapje richting beequeen maar weet niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, klopt helemaal!Ik leef in 2010, en jij? Hamer jij nog de 10 Nix Mogen-regels in stenen tabletten?
Kwam jij zelf niet uit een dorpje onder het puin van Nijmegen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Braderie.
Ok, je moet idd echt naar de stad.
Grapje? Ben jij BQ's Hoeder?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Beperk jij je maar tot het volproppen van de COS die volgens jou wel opgeheven kon worden. Je maakt een grapje richting beequeen maar weet niet waar het over gaat.
Daarom, Nijmegen de gekstaahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kwam jij zelf niet uit een dorpje onder het puin van Nijmegen?
Nog niet, daar probeer ik je nu voor te behoeden.quote:
Nou, bedankt dan, enzo....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog niet, daar probeer ik je nu voor te behoeden.
Goeie, net klaarquote:
Waarbij zij roepen "'t Is stiiiiil aan de óóóverkant "quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
ghehe aan de overkant wordt een poging gedaan met het versieren met vlaggetjes...
Als het al meer kan zeggen dan "oink" en "knor". Wat een zwijntjes!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarbij zij roepen "'t Is stiiiiil aan de óóóverkant "
Ga eens helpenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
ghehe aan de overkant wordt een poging gedaan met het versieren met vlaggetjes...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het al meer kan zeggen dan "oink" en "knor". Wat een zwijntjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |