Ik moet helemaal niks, behalve luisteren naar wat ik zelf wilquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderkopjes.![]()
Mera dat moet je willen als je 45 bent, nu moet je naar de stad!
De Sahara?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik halverwege het schilderwerk, gaat het morgen regenen. Mijn advies: Koop daar een huis waar altijd de zon schijnt
27 juni, je kan blijven pitten, want ik ben de volgende dag vrij:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou op bezoek komen moet sowieso he!Alleen weet ik dus totaal nog niet hoe of wat de komende dagen/weken, kan zomaar zijn dat ze maandag bellen dat mijn huis over twee weken leeg opgeleverd dient te zijn en dan heb ik even wat anders te doen want ik kan geen vrij krijgen van werk enzo. *zucht
![]()
Wanner is Parkpop dan? Kan het allicht in de gaten houden
's Morgens begint het al te regenenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De Sahara?
Trouwens, morgen avond pas toch? Dan is het wel droog hoor, het wordt 28 graden hoorde ik op de radio, en dan ga je als het weer droog is toch weer verder![]()
quote:
(Buienradar) en op 538 zeiden ze dit ookquote:Zondag overdag zijn er eerst perioden met zon. De temperatuur loopt in de oostelijke helft van het land op naar ca 28 graden, langs de kust wordt het ongeveer 23 graden. In de namiddag neemt in het westen de kans op stevige regen- en onweersbuien toe. In de avond verplaatsen de buien zich oostwaarts. De wind is zwak uit uiteenlopende richtingen. Bij buien kunnen windstoten tot ongeveer 90 km/uur optreden.
Oh!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee helaas Liesje, dan heb ik Rockin' Park.
Aaah. Hoezo, wordt het oranje?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik wil het klaar hebben voor het WK begint
Da's de dag na onze 3-daagse braderie, dan is mijn budget en mijn fut er al doorheen ben ik bangquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
27 juni, je kan blijven pitten, want ik ben de volgende dag vrij:
http://www.parkpop.nl/
Je kan ook naar huis, beginnen we gewoon vroeg!
Pietje komt ook.
Succes, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Och ermquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Laat mij nou lekker burgerlijk zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Braderie.
Ok, je moet idd echt naar de stad.
Ze hebben bij ons vanaf het flat vlaggenlijnen getrokken naar de bomen toe, en de galerijen zijn oranje versierdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, het straatje aan het einde van het park is oranje genoeg, ze hebben het daar versierd
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat mij nou lekker burgerlijk zijnIk heb jarenlang elke twee maanden het vliegtuig gepakt naar een willekeurig Europees land om een DJ te zien, dat zie ik jou ook nog niet zo snel doen.
Ik heb wat te compenseren dus
![]()
Lichaam en geest he? Sterkte met de migraine en ook alvast voor morgen BQquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Trouwen? Vertrouw je elkaar niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Onder welke steen leef jij? En heb je nooit van trouwdagen gehoord als in koperen bruiloft, zilveren, etcetera?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trouwen? Vertrouw je elkaar niet?
Nee, klopt helemaal!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? En heb je nooit van trouwdagen gehoord als in koperen bruiloft, zilveren, etcetera?
Beperk jij je maar tot het volproppen van de COS die volgens jou wel opgeheven kon worden. Je maakt een grapje richting beequeen maar weet niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, klopt helemaal!Ik leef in 2010, en jij? Hamer jij nog de 10 Nix Mogen-regels in stenen tabletten?
Kwam jij zelf niet uit een dorpje onder het puin van Nijmegen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Braderie.
Ok, je moet idd echt naar de stad.
Grapje? Ben jij BQ's Hoeder?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Beperk jij je maar tot het volproppen van de COS die volgens jou wel opgeheven kon worden. Je maakt een grapje richting beequeen maar weet niet waar het over gaat.
Daarom, Nijmegen de gekstaahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kwam jij zelf niet uit een dorpje onder het puin van Nijmegen?
Nog niet, daar probeer ik je nu voor te behoeden.quote:
Nou, bedankt dan, enzo....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog niet, daar probeer ik je nu voor te behoeden.
Goeie, net klaarquote:
Waarbij zij roepen "'t Is stiiiiil aan de óóóverkant "quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
ghehe aan de overkant wordt een poging gedaan met het versieren met vlaggetjes...
Als het al meer kan zeggen dan "oink" en "knor". Wat een zwijntjes!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarbij zij roepen "'t Is stiiiiil aan de óóóverkant "
Ga eens helpenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
ghehe aan de overkant wordt een poging gedaan met het versieren met vlaggetjes...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het al meer kan zeggen dan "oink" en "knor". Wat een zwijntjes!
Een bierbuik heeft immers ook vorm.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is vormloos, heeft een wit shirt aan en krullen. 50% kans dat het een vrouw is!
Nah tis een vrouw denk ik hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een bierbuik heeft immers ook vorm.
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kreeg een smsje dat ze in Zierikzee zat bij een popfestival.
trendsetterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/piet
Pikanto, de laatste letter was teveel werkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?![]()
Wat is dan het pikante bij je bier?
Voor het geval dat ik zou lopen zoeken denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?![]()
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weerquote:
Als je hem nog kunt bewegen is hij vast gekneusd, dat doet pijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weer...hoe lomp
Ik denk ook dat het gekneusd is.quote:De voornaam 'kardinaal' is niet gevonden
Zoeken naar voornamen die 'kardinaal' bevatten
Zoeken naar voornamen die beginnen met 'kardinaal'
Zoeken naar voornamen die eindigen op 'kardinaal'
Zoeken naar een naamstam die gelijk is aan 'kardinaal'
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weer...hoe lomp
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je hem nog kunt bewegen is hij vast gekneusd, dat doet pijn
Het zou kunnen...hoe dan ook...pijnlijk is het welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gekneusd is.
Preciesquote:
Zelfs een ezel ..... ach laat maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja op het strandquote:
Heb hem al vanochtend ingetaped...op advies van een topic van Fok!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs een ezel ..... ach laat maar![]()
Plak hem even met een pleister vast aan de teen ernaast dan heeft hij wat steun.
aai.gifquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja op het strand![]()
Maar ik liep gewoon vol tegen de punt van het bed aan, deed echt pijn, moest 5 minuten naar adem happen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* wil geen vrienden worden met die twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |