Ik moet helemaal niks, behalve luisteren naar wat ik zelf wilquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderkopjes.![]()
Mera dat moet je willen als je 45 bent, nu moet je naar de stad!
De Sahara?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik halverwege het schilderwerk, gaat het morgen regenen. Mijn advies: Koop daar een huis waar altijd de zon schijnt
27 juni, je kan blijven pitten, want ik ben de volgende dag vrij:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou op bezoek komen moet sowieso he!Alleen weet ik dus totaal nog niet hoe of wat de komende dagen/weken, kan zomaar zijn dat ze maandag bellen dat mijn huis over twee weken leeg opgeleverd dient te zijn en dan heb ik even wat anders te doen want ik kan geen vrij krijgen van werk enzo. *zucht
![]()
Wanner is Parkpop dan? Kan het allicht in de gaten houden
's Morgens begint het al te regenenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De Sahara?
Trouwens, morgen avond pas toch? Dan is het wel droog hoor, het wordt 28 graden hoorde ik op de radio, en dan ga je als het weer droog is toch weer verder![]()
quote:
(Buienradar) en op 538 zeiden ze dit ookquote:Zondag overdag zijn er eerst perioden met zon. De temperatuur loopt in de oostelijke helft van het land op naar ca 28 graden, langs de kust wordt het ongeveer 23 graden. In de namiddag neemt in het westen de kans op stevige regen- en onweersbuien toe. In de avond verplaatsen de buien zich oostwaarts. De wind is zwak uit uiteenlopende richtingen. Bij buien kunnen windstoten tot ongeveer 90 km/uur optreden.
Oh!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee helaas Liesje, dan heb ik Rockin' Park.
Aaah. Hoezo, wordt het oranje?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik wil het klaar hebben voor het WK begint
Da's de dag na onze 3-daagse braderie, dan is mijn budget en mijn fut er al doorheen ben ik bangquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
27 juni, je kan blijven pitten, want ik ben de volgende dag vrij:
http://www.parkpop.nl/
Je kan ook naar huis, beginnen we gewoon vroeg!
Pietje komt ook.
Succes, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Och ermquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Laat mij nou lekker burgerlijk zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Braderie.
Ok, je moet idd echt naar de stad.
Ze hebben bij ons vanaf het flat vlaggenlijnen getrokken naar de bomen toe, en de galerijen zijn oranje versierdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, het straatje aan het einde van het park is oranje genoeg, ze hebben het daar versierd
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat mij nou lekker burgerlijk zijnIk heb jarenlang elke twee maanden het vliegtuig gepakt naar een willekeurig Europees land om een DJ te zien, dat zie ik jou ook nog niet zo snel doen.
Ik heb wat te compenseren dus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |