Helemaal leeg gerookt, gisteravond. Nog geen nieuw pakje gekocht.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:08 schreef Deisyy het volgende:
En Teun, is het pakje sigaretten dat je gosterenhebt gekocht al leeg?
Ik zit nog even een beetje werk te doen en dan met een boek de tuin in
Ah wat lief!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen dacht ik slim te zijn dus meteen uit mijn werk langs de AH, kom ik thuis, zie ik 2 verlopen vlaggetjes op mijn wangen en een half uitgelopen pizzabaksnor en baardje.
LOLquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het moet eerst via het mailadres van A und L en vervolgens naar het algemene adres.
En alles wat interessant voor Johan zou kunnen zijn moet direct naar deleted items.
Ik zag gister Herman Heinsbroek op tv, dat lijkt wel de vader van Alsido. Dus ik denk dat Alsido hoopt op een ministerspost voor de PVV.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
Hahaha.
Okee, en Alsido dan? Hoeveel bedrijfjes heeft hij ondertussen aan de rand van de afgrond gebracht?
Lol, nee. Maar, kweetniet. Had niet gedacht zo onzeker te zijn. Misschien kwam het ook door de twee ranzige kerels en dito hond die er rondliepen. Ik ga denk ik nog wel een keer kijken, maar dan met iemand die er meer kijk op heeft dan ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben je bang dat je makelaar meeleest?
Gewoon de hele boel ontsmetten als ze eruit zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, nee. Maar, kweetniet. Had niet gedacht zo onzeker te zijn. Misschien kwam het ook door de twee ranzige kerels en dito hond die er rondliepen. Ik ga denk ik nog wel een keer kijken, maar dan met iemand die er meer kijk op heeft dan ik.
Het moet wél klikken, tussen het huis en jou. Je eerste gevoel is belangrijk, altijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga sowieso meerdere huizen bezichtigen, pas dan krijg je er kijk op wat je belangrijk vindt en zie je dingen die je aan huis 1 mooi vindt en bij huis 2 afzichtelijk.
Die vlaggetjes vind ik nog wel leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:14 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer... net teveel oranje.
Daar staat je voet toch grotendeels op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:14 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer... net teveel oranje.
Droomhuis is het dus in elk geval niet (meer). Op de foto's was je dus meer verliefd dan in het echie. . .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, nee. Maar, kweetniet. Had niet gedacht zo onzeker te zijn. Misschien kwam het ook door de twee ranzige kerels en dito hond die er rondliepen. Ik ga denk ik nog wel een keer kijken, maar dan met iemand die er meer kijk op heeft dan ik.
Ja, dat hoor je vast vakerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Droomhuis is het dus in elk geval niet (meer). Op de foto's was je dus meer verliefd dan in het echie. . .
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb echter nog niet de moed opgegeven. Ik zie mezelf er nog steeds wel zitten, alleen zullen we er wellicht veel meer moeite voor moeten doen. Intussen ga ik denk ik bij nog meer betaalbare huisjes hier kijken.
quote:
Het durp kent nog geen 6000 inwoners. Hoeveel banken, cafe's, snackbars en pinautomaten kent dat durp dan? Je ouders kunnen toch nooit zo ver van je vandaan wonen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is niet alleen het huisje, weet je. Je hebt er in een straal van 100 meter ook de bank, de café's, de snackbar, de pinautomaat, de dokter, de supermarkt, de apotheek en mijn ouders zitten. En het is eigenlijk allemaal zo slecht nog niet, de echt essentiële dingen zijn in principe al gedaan. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |