maar dat is de aantrekkingskracht die zn werk doetquote:
Schérp!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben je bang dat je makelaar meeleest?
Wij gaan zo naar het park...met een deken om op te liggen....op een schaduwrijk plekjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat is de aantrekkingskracht die zn werk doet![]()
Vanmorgen ff alleen op pad geweest, rommelmarkt op het Malieveld, man o man wat een hitte daar
Lekker in de zon is ook niet fout hoor, als je maar wat wind over je heen krijgt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij gaan zo naar het park...met een deken om op te liggen....op een schaduwrijk plekje
Ze mag niet in de zon vanwege haar antibioticum. Anders waren we ook wel in de zon gaan liggen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker in de zon is ook niet fout hoor, als je maar wat wind over je heen krijgt.
Ik moet nog drie kozijnen schuren en daar heb ik geen zin in
Vanmorgen zag ik een meisje met benen zo rood als een kreeft. De zon is echt fel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze mag niet in de zon vanwege haar antibioticum. Anders waren we ook wel in de zon gaan liggen!
neem genoeg te drinken meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij gaan zo naar het park...met een deken om op te liggen....op een schaduwrijk plekje
Nou ik niet, maar iemand had als taak foto's te maken dus ongetwijfeld zijn ze er.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van 't buffet?
Bedanktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:44 schreef Marrije het volgende:
Overgekwalificeerd dus, in hun ogen. Succes!
Leuk dat jij 'm ook zo meeslepend vindt!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
En nu, de zon in! Maar dit keer lekker met een boek.
Schervengericht heeft mij al aardig te pakken
Vrolijke.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke kleur?
Elke zomer moeten mijn voeten eerst weer wennen en na een week is het weer feest.
Hallo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk dat jij 'm ook zo meeslepend vindt!
Kwam net bij de AH een oude schoolvriend tegen. Zo leuk en meteen weer vertrouwd. Telefoonnummers uitgewisseld en binnenkort een avondje bijlullen. En toen kwam ik een collega tegen die zoveel meelij met me had dat ze morgen graag met me wilde wandelen ... Hoe helaas dat ik moet werken.
Maar wel lief.
Hallo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:41 schreef Dementor het volgende:
Hallo.
Waar gaat die boek (zo ongeveer) over dat je met Bart gaat schrijven?
Ik preorder alvast.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hallo.
Daar gaan we binnenkort eens even over brainen ...
Zodra er een uitgever zo gek is geweest ...quote:
Boekenclub Vlemmix, dan kan Alsido het land doorrijden om de boeken te bezorgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodra er een uitgever zo gek is geweest ...
Dat wordt een hele lange levertijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boekenclub Vlemmix, dan kan Alsido het land doorrijden om de boeken te bezorgen.
Cc gaat zo aan de wodka en gaat dan in het Russisch verder.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:54 schreef Dementor het volgende:
Ik drink een glas fernandes pineapple en ik begin direct als een Surinamer te posten.
Nee het moet eerst via het mailadres van A und L en vervolgens naar het algemene adres.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het moet eerst via het mailadres van A und L en vervolgens naar het algemene adres.
En alles wat interessant voor Johan zou kunnen zijn moet direct naar deleted items.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |