Mert satesaus, veel satesaus. Ik heb het verdiend vandaag. De hele dag beulen met schuurpapier, verf en kwasten in de brandende zon. Mijn oude vak hè, zo voelde het ook welquote:
quote:
Doet hij ook mee met de verkiezingen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus zit voor uw oproep klaar!
Je lijkt wel gekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mert satesaus, veel satesaus. Ik heb het verdiend vandaag. De hele dag beulen met schuurpapier, verf en kwasten in de brandende zon. Mijn oude vak hè, zo voelde het ook wel
Nee, dat heeft God uitbesteed aan Satan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doet hij ook mee met de verkiezingen?
Dat moet dan welhaast in de gedaante van JPB zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat heeft God uitbesteed aan Satan.
De eerste wedstrijd tegen Denemarken hebben wij een bedrijfsuitje. We mogen kiezen, óf zeilen op een botter of in een kroeg de wedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat jullie 't ff weten. Nederland wordt eruit gegooid door een briljant Brazilie.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet dan welhaast in de gedaante van JPB zijn
Triest gedoe allemaal, dat zieltjes winnen op die manier. Zitten ze ongeveer 8 jaar in de regering en hebben ze nog al die reclame nodig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Vandaag vliegtuig over het strand met deze tekst erachter: Stem CDA, wij zijn er voor u
Zelfs de Duistere heeft zo zijn grenzen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet dan welhaast in de gedaante van JPB zijn
Ik moest alleen maar lachenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Triest gedoe allemaal, dat zieltjes winnen op die manier. Zitten ze ongeveer 8 jaar in de regering en hebben ze nog al die reclame nodig.
Ik las "Duitsers hebben"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs de Duistere heeft zo zijn grenzen!
ik ben ook nog in de race. . . Ik heb nog maar 1,5 kleine teen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wint!
Jouw bijdrage is het gruweijkst
Die hadden een soortgelijke enge leider vroeger!quote:
Auw auw auwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben ook nog in de race. . . Ik heb nog maar 1,5 kleine teen.
Basisschool klas 1. Allemaal schoenen en sokken uit, onder je stoel en bij de deur wachten tot de juf zegt dat je naar het gymlokaal mag gaan. Juf ongeduld dat ik ben, deur alvast een stukkie open. . . 'Marrije, deur dicht'. Ik deur weer dicht. Weer een stukkie open, 'Marrije, doe die deur dicht!!'. Ik deur weer dicht. En weer een stukkie open. Juf is t zat en knalt de deur dicht. Mijn kleine teen er tussen. Weg nagel. Tot op het botje vel weggescheurd. Doet die stomme trien van een juf er witte watten op. Kon een chirurg dat er met een pincet gaan uitvissen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Basisschool klas 1. Allemaal schoenen en sokken uit, onder je stoel en bij de deur wachten tot de juf zegt dat je naar het gymlokaal mag gaan. Juf ongeduld dat ik ben, deur alvast een stukkie open. . . 'Marrije, deur dicht'. Ik deur weer dicht. Weer een stukkie open, 'Marrije, doe die deur dicht!!'. Ik deur weer dicht. En weer een stukkie open. Juf is t zat en knalt de deur dicht. Mijn kleine teen er tussen. Weg nagel. Tot op het botje vel weggescheurd. Doet die stomme trien van een juf er witte watten op. Kon een chirurg dat er met een pincet gaan uitvissen
Allemaal traumatische ervaringen vanwege tenen hierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huuh... nou dankjewelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wint!
Jouw bijdrage is het gruweijkst
Oh bah, wat mij betreft win jij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |