Penisbaard, de user die begin vorig jaar 'speciaal een account kwam maken' voor een politieke kwestie, is een bekend gezicht geworden hier op FOK!, met name in de KLB/ONZ subfora. De user met de droge posts ('Hamsters horen op brood'), politieke opvattingen en een diepgaande liefde voor , is een veelgequote postganger met vele gezichten. Hij voorziet ons van nieuwe informatie rondom Zanger Rinus, maar doet hij niet veel meer?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef yvonne het volgende:
Penisbaard, de user met 61 notes, diverse kloons en dito bans en waar niks slimmers uitkomt dan:
Plas in je kont.
Plas in haar kont.
Krijg kanker, TS
Leer eens wat Henk de Vries is.quote:Penisbaard, aka Henk de Vries of Roomboterboy69 blijkt een notoire troller te zijn en mede-founding father van Kenker.nl, wat ik het best kan omschrijven als een Neerlands /b/ (4chan board) in de dop.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, Trollfees.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Leer eens is wat Henk de Vries is.
Ik ga het niet voor je citeren, je zoekt het maar op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer, Trollfees.
Te lang.quote:
Dat maakt het voor jou alleen maar interessanter?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Penisbaard is 1 van mijn favoriete users, dus?
Nee ik lees geen roddels over favo usersquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat maakt het voor jou alleen maar interessanter?
Dat had ik allang begrepen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Trollface. het volgende:
Zucht: Henk de Vries is het beste te beschrijven als de Nederlandse versie van Anonymous. Het is niet één persoon, maar een groep.
Hun poging om SN.nl in handen te krijgen is gefaald trouwens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Penisbaard het volgende:
TS zit er helemaal naastTevens is kenker.nl kanker, hebben ze Marcel Roubos gejat en wil ik niks met die prutsite te maken hebben.
quote:
Marcel Roubos gejat? Kun je dat uitleggen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Penisbaard het volgende:
TS zit er helemaal naastTevens is kenker.nl kanker, hebben ze Marcel Roubos gejat en wil ik niks met die prutsite te maken hebben.
Over dit soort dingen op de Foks pratenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hun poging om SN.nl in handen te krijgen is gefaald trouwens.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef Penisbaard het volgende:
De drie originele FOK!topics over Marcel Roubos zijn al tijden verdwenon.
Jezus man.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe komt het dat jij in contact staat met Natasha Roubos? Is zij echt, of berust het op getroll van kenker.nl of iemand anders?
Denken dat de foks een idee hebben waar dit over gaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Over dit soort dingen op de Foks praten
Weet ik niet, dat wijf/troll kwam mij opzoeken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe komt het dat jij in contact staat met Natasha Roubos? Is zij echt, of berust het op getroll van kenker.nl of iemand anders?
Kenker.nl is een aidssite.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat is sowieso kenker.nl, welke fokker zit daar stoer te doen met FOK! topics?
Okay, dat verheldert al een hoop. Waarom kwam zij jou opzoeken, denk je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat wijf/troll kwam mij opzoeken.
Iedereen snapt het behalve jij (en nog een berg andere newbies)quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay, dat verheldert al een hoop. Waarom kwam zij jou opzoeken, denk je?
Nogmaals: ik heb niets tegen je, integendeel. Het speelt echter al zolang en ik zie door de bomen het bos niet meer. Met mij veel andere users, denk ik.
Ik wil het wel een keer helemaal van begin tot eind uitleggen, maar dat is veel typwerk en daar heb ik nu even geen zin in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay, dat verheldert al een hoop. Waarom kwam zij jou opzoeken, denk je?
Nogmaals: ik heb niets tegen je, integendeel. Het speelt echter al zolang en ik zie door de bomen het bos niet meer. Met mij veel andere users, denk ik.
Het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
TimKuik en andere hilarische ONZ-figuren komen daar volgens mij ook vandaan
Ik las hier al mee ver voordat ik een user had aangemaakt. En het lijkt me sterk dat veel mensen snappen hoe het hele verhaal in elkaar steekt. Desondanks is het Marcel Roubos-taalgebruik alom bekend hier, elke nieuweling gebruikt het zo'n beetje, terwijl eigenlijk niemand weet welk verhaal erachter steekt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Iedereen snapt het behalve jij (en nog een berg andere newbies)
Geen probleem. Als je dit later allemaal een keer wilt uitleggen, zou tof zijn. Hoeft niet nu ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer helemaal van begin tot eind uitleggen, maar dat is veel typwerk en daar heb ik nu even geen zin in.
Nee, een falende doxing.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit een rel ala Emimich?
Er is geen verhaal achter, dat was/is zijn taalgebruik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik las hier al mee ver voordat ik een user had aangemaakt. En het lijkt me sterk dat veel mensen snappen hoe het hele verhaal in elkaar steekt. Desondanks is het Marcel Roubos-taalgebruik alom bekend hier, elke nieuweling gebruikt het zo'n beetje, terwijl eigenlijk niemand weet welk vernaal erachter steekt?.
Dat is gewoon een 14-jarige mongool.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik verdenk porsche1 in ieder geval ook
Het verhaal achter Marcel Roubos en het getroll om hem heen, bedoel ik. Ik kan nu niet zeggen dat daar geen sprake van is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Er is geen verhaal achter, dat was/is zijn taalgebruik.
Als ze hun poep maar niet op de kanalen gaan dumpen en in ONZ blijven is er geen groot probleem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik verdenk porsche1 in ieder geval ook
Hij was/is een hyvespedo. Einde verhaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het verhaal achter Marcel Roubos en het getroll om hem heen, bedoel ik. Ik kan nu niet zeggen dat daar geen sprake van is.
Dat weten we inmiddels al. De vraag is echter wie hier complete Hyves profielen op lijkt te zetten rondom hem en zijn 'slachtoffers'. Of dat liedje, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:49 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hij was/is een hyvespedo. Einde verhaal.
Zie je.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:49 schreef porsche1 het volgende:
Penisbaard is ongeveer alleen bekend om zijn RIP ali b vid. Al vanaf het begin is dat een "kanker" vid. En Henk de Vries is van SN gejat, waar hij al een vieze troll was.
Voor de lulz.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels al. De vraag is echter wie hier complete Hyves profielen op lijkt te zetten rondom hem en zijn 'slachtoffers'. Of dat liedje, bijvoorbeeld.
Ga terug naar je kenker.nlquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:49 schreef porsche1 het volgende:
Penisbaard is ongeveer alleen bekend om zijn RIP ali b vid. Al vanaf het begin is dat een "kanker" vid. En Henk de Vries is van SN gejat, waar hij al een vieze troll was.
Welke doofpot? Er valt weinig te doofpottenquote:
Een fokker heeft een paar jaar geleden een topic (of in een topic) wat linkjes van Marcel Roubos gepost. Dit is toen een grote hype geworden. Daarna is alles gedeleted en vielen er bans/kreeg je een ban als je erover sprak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het verhaal achter Marcel Roubos en het getroll om hem heen, bedoel ik. Ik kan nu niet zeggen dat daar geen sprake van is.
Okequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
Eigenlijk weet ik 99,9% wie Penisbaard is.
Dit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een fokker heeft een paar jaar geleden een topic (of in een topic) wat linkjes van Marcel Roubos gepost. Dit is toen een grote hype geworden. Daarna is alles gedeleted en vielen er bans/kreeg je een ban als je erover sprak.
Toen is een tijdje geleden Marcel Roubos opnieuw op FOK! bekend geworden. + De nodige heisa eromheen, incl. familie Roubos.
Nee, zelfs nooit gezeten. Omdat kut.quote:
Natascha, lijkt me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
Nog zoiets. Natasha. Wie is de persoon die hier op FOK! komt, en vervolgens via Hyves (chatten) bevestigt dat ze het echt is?
Kijk, dat maakt het al een stuk duidelijker. De vraag is dan wie er nu achter het huidige getroll zitten, en waarom ze er zo ver in gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een fokker heeft een paar jaar geleden een topic (of in een topic) wat linkjes van Marcel Roubos gepost. Dit is toen een grote hype geworden. Daarna is alles gedeleted en vielen er bans/kreeg je een ban als je erover sprak.
Toen is een tijdje geleden Marcel Roubos opnieuw op FOK! bekend geworden. + De nodige heisa eromheen, incl. familie Roubos.
Mooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs nooit gezeten. Omdat kut.
Kut noob. Alleen noobs vereren PB.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
Kunnen die tl;dr mongolen niet dood?
Goed topic
PB
Waarschijnlijk verschillende mensen van verschillende websites die een leuk "xxdDXDX marcel roubos topic" hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het al een stuk duidelijker. De vraag is dan wie er nu achter het huidige getroll zitten, en waarom ze er zo ver in gaan.
Kenker.nl waarschijnlijk, omdat ze het nog steeds garpig vinden, terwijl het dat al lang niet meer is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het al een stuk duidelijker. De vraag is dan wie er nu achter het huidige getroll zitten, en waarom ze er zo ver in gaan.
Kontpijn?quote:
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus die trol is echt?
Inclusief dochtertje Nica, Ria, en de hele familie?
Ooit wel, inmiddels niet meer denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus die trol is echt?
Inclusief dochtertje Nica, Ria, en de hele familie?
Nee.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ooit wel, inmiddels niet meer denk ik.
Nee, ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar penis je bent dus gewoon een kloon?
maar is de kloon succesvoller geworden dan je eerste?
Joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar penis je bent dus gewoon een kloon?
maar is de kloon succesvoller geworden dan je eerste?
okeetjesquote:
En ik ben Earl Smith.quote:
goeien zet nica lykt mijn ook zer geshikt voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Penisbaard het volgende:
Nou ik ga een uur lang naar Voe staren, maar niet fappen omdat ze daar te knap voor is.
wat bedoel je?quote:
permban, de honden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar is Siniti trouwens gebleven, ik kon hem naast jou ook altijd wel waarderen de beren.
Bannetje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar is Siniti trouwens gebleven, ik kon hem naast jou ook altijd wel waarderen de beren.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
permban, de honden.
hij stond nog bovenaan bij die lijst van fokvriendjes bij mij.
je snapt er duidelijk niks vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, Ria == Ria Roubos?
Nee, ik nam aan dat hij wel meer kon vertellen over de hele situatie hier. Elke user heeft hier waarschijnlijk wel een kloon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Want als Pensbaard wél een kloon was, had hij dat even toegegeven hier?
Jezus man, waarom wil je dat zo graag weten? Als je het lief vraagt wil hij je heus wel in je bips neuken hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Want als Pensbaard wél een kloon was, had hij dat even toegegeven hier?
teveel miereneter gepost dacht ik, no joke.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom?Hij is typisch zo'n iemand die nooit iemand kwaad doet.
Soort van klacht + centrale sectie denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom dit in KLB moet, doe maar een PM
Waar staat dat ik dat zo graag wil weten? Volgens mij dacht je gewoon aan bipsneuken en zocht je een manier om dat hier te uitten viespeuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jezus man, waarom wil je dat zo graag weten? Als je het lief vraagt wil hij je heus wel in je bips neuken hoor.
Handig, als ik nog 1x ergens "Plas in zijn kont" in KLB post krijg ik volgens mij ook een permban. Gekke malle regeltjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
teveel miereneter gepost dacht ik, no joke.
Nee, bipsneukerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat zo graag wil weten? Volgens mij dacht je gewoon aan bipsneuken en zocht je een manier om dat hier te uitten viespeuk.
Ook van mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt PM.
ik ben gwoon een vrouw van middelbare leefdtjd die graag haar mening op het internet zt. daar heeft die pedo niks mee te makenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Handig, als ik nog 1x ergens "Plas in zijn kont" in KLB post krijg ik volgens mij ook een permban. Gekke malle regeltjes.
Juist ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef GewoonRia het volgende:
[..]
ik ben gwoon een vrouw van middelbare leefdtjd die graag haar mening op het internet zt. daar heeft die pedo niks mee te maken
Dat heb ik serieus. Ze is te lief om op te fappen. Dat doe je alleen op geile sletten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Penisbaard het volgende:
Nou ik ga een uur lang naar Voe staren, maar niet fappen omdat ze daar te knap voor is.
Løgner.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus. Ze is te lief om op te fappen. Dat doe je alleen op geile sletten.
Het doet er gewoon niet toe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Tot zover kunnen we dus opmaken dat jij/jullie (Penisbaard/Trollface.) niet weet/weten wie 'marcelroubos%d', 'paardehaar', etc hier op FOK! zijn? Want dat maakt al een hoop duidelijk. Ik dacht namelijk ergens dat we hier massaal getrolld werden in het 'Users die elkaar overnemen' topic etc.
[..]
Løgner.
Impliceren dat ik dezelfde persoon als Penisbaard benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Tot zover kunnen we dus opmaken dat jij/jullie (Penisbaard/Trollface.)
marcelroubos is een kloon, paardehaar: geen idee.quote:niet weet/weten wie 'marcelroubos%d', 'paardehaar', etc hier op FOK! zijn? Want dat maakt al een hoop duidelijk. Ik dacht namelijk ergens dat we hier massaal getrolld werden in het 'Users die elkaar overnemen' topic etc.
Dat doet het wel. Het betekent dus dat er andere mensen, eventueel mede-FOK!kers aan het trollen zijn hier en dat dat eigenlijk al veels te lang duurt.quote:
Maakt mij ook vrij weinig uit, ik ben die Roubosschijt toch zat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Impliceren dat ik dezelfde persoon als Penisbaard ben
[..]
marcelroubos is een kloon, paardehaar: geen idee.
Neg, dat doe ik niet. Je lijkt meer te weten van Kenker.nl en die andere boards dan de gemiddelde poster hier, dat geldt toch ook voor Penisbaard?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Impliceren dat ik dezelfde persoon als Penisbaard ben
[..]
marcelroubos is een kloon, paardehaar: geen idee.
Jij maakt het nu alleen maar langer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat doet het wel. Het betekent dus dat er andere mensen, eventueel mede-FOK!kers aan het trollen zijn hier en dat dat eigenlijk al veels te lang duurt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
He flikker op, ik ben Nica Roubos op Hyves!
Jullie mogen het ww wel hebben!
Ookdat. Het gaat te lang door. Veel te lang.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maakt mij ook vrij weinig uit, ik ben die Roubosschijt toch zat.
hee je bent nite de enigen , mijn inerluk zecht hetookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maakt mij ook vrij weinig uit, ik ben die Roubosschijt toch zat.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef moomoo het volgende:
epische draad.
Siniti is geshredderd mijn beste penisbaardquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jeuh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef porsche1 het volgende:
3 Kwart van de trollers komen van wat oude boards en chans.
Pics?quote:
Wat.quote:Voordat je reageert: Geen gegevens of linkjes posten die kunnen aanleiden tot hunting anders gaat dit topic dicht.
Oh. Ik denk, gelijk reageren na het lezen van de OP, voor het geval het een epische draad is en voordat hij dus gesloten wordt.quote:
wtfquote:Voordat je reageert
Geen gegevens of linkjes posten die kunnen aanleiden tot hunting anders gaat dit topic dicht.
Mensen die niet weten wie Earl Smith is.quote:
Open je eigen topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wie Earl Smith is.
En de LARP dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wilde net een site posten om af te spreken voor een gezellige jacht op de Veluwe.
Zwijnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wilde net een site posten om af te spreken voor een gezellige jacht op de Veluwe.
Nee, PB is groot fan van Earl Smith. Hij achtervolg(de) hem overal.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, PB is groot fan van Earl Smith. Hij achtervolg(de) hem overal.!
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Een user hoeft maar een topic open te slingeren of er komt alweer iemand met 'lueken topic greotjens aan de kisd'. Algemeen enzo.
En ook nog ontkennen.quote:
Nee, hoezo? 4chanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef picodealion het volgende:
Trollface je denkt echt dat je stoer bent met je 4chan praat he?
Alleen "leuken damens" en "eftenling" enzo komt van Marcel, de rest is gewoon taalgebruik uit volksbuurten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.
Die posten toch meestal plaatjes?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef picodealion het volgende:
Trollface je denkt echt dat je stoer bent met je 4chan praat he?
Je bedoelt die faalhaas met zijn masker en matige schijt die terecht is weggepest van SN?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En ook nog ontkennen.
Hij zat ook op SN enzo, net als jij.
4chan was vet. Tegenwoordig is het niks. Je mag niks+newfag.quote:
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, je hele oldfag gedrag in elk geval.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.
Hij/zijn troll lijkt er anders ook een handje van te hebben.quote:marcelroubos (5 dagen geleden)
Spam Gemarkeerd als spam
hallon allles goed met de kids en ria enso nou grotenjes he van marcel sprak je mee wort weer tijd voor de eftenling jij ik en de rest enso lueken tijden enso beleeven en lek ker gek doen maffen boomrot er booyji mooien damens ook alteid hier nou groetjesn he
quote:POLITIE SCHILDERIJ IS SCHITERENT GA VOOR AL DOOR IK GEEF JE LATER NOG EEN OP DRACHT JE DOET HET ZO GOED DAT IK HET ZELF ZO LEUK VIND OM ZOMS EEN SCHILDERIJ BIJ JOU TE MOGEN BESTELLEN IK BESTEL WEL WEER OP DE ZELFDE MANIER NIET HUILEN WANT IK VINT HET HEEL LEUK DAAROM DAG IK EERST AAN EEN BRANDWEERMAN MET BRANDWEER WAGEN MET LADDER OM HOOG MAAR DE ORINEELE BESTELING KOMT NOG GROETJES MARCEL ROUBOS
EN BLIJF JE BEST DOEN DAN DOE IK DAT OOK GROETJES AAN NICA JE DOCHTER
VAN MARCEL ROUBOS KUSJES JE BROER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Nee, de man van Joetoep Kanker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt die faalhaas met zijn masker en matige schijt die terecht is weggepest van SN?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef Drinky het volgende:
O.us is een baggermodlekken van PM inhoud, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Ik heb nooit gezegd dat het in een PM stond, dat doe jij nu, ban jezelf maarquote:
Als ik 'oldfag'-gedrag wou tonen, had ik wel een willekeurig topic geopend met een oude miem en gevraagd wat het was, om vervolgens iedereen voor nieuwflikker uit te maken.quote:
Zijn Joetoebkanker was niet grappig en tof, in tegenstelling tot de kanker van de meeste anderen. Ik waardeer alleen zijn ontdekking van studiobenhy.quote:
Jij bent al helemaal triest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
4chan was vet. Tegenwoordig is het niks. Je mag niks+newfag.
lekken uit je vagina, picsquote:
Jou RIP Ali danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn Joetoebkanker was niet grappig en tof, in tegenstelling tot de kanker van de meeste anderen. Ik waardeer alleen zijn ontdekking van studiobenhy.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal triest.
En wat de neuk is SN?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Trollface. het volgende:
Zucht, wordt dit weer een oud-SN vs nieuw-SN discussie?
Eensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, je hele oldfag gedrag in elk geval.
Watquote:
Lueken paagina ,, hijs aleen noch in onderhout !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
Even wat linkjes posten die kunnen aanzetten tot hunting
http://www.nojg.nl/
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Panzermaus het volgende:
^ Hoort dit hier in dit topic? (@ PM leak zquinq etc)
Eerlijk gezegd vind ik het getroll ook wel te ver gaan. Ik bedoel, 's nachts eten bestellen op zijn kosten etc? Welke sicke mensen zitten hier achter. Marcel lijkt me nu niet bepaald iemand die in staat is zich te verweren etc. Bovendien doe je dat gewoon niet.
Nee.quote:
Project Chanologyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Geen. Hihi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
Maar vertel porsche1, van welke site kom jij dan.
Getrol.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
trolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
Met?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Trollface. het volgende:
Dus wat wil je nou eigenlijk bereiken, porsche1?
Je postsquote:
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen. Hihi.
Maar tegenwoordig heb je Earl Smith weer gevonden op joetoep zie ik.
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.quote:
Die van vorige week was goed hoor met Paul van Slipknot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.
Opheldering voor TS en anderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.
R+R=R+R terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?quote:
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee. Jij kent Earl Smith dus niet.quote:
Nee. Ik weet dat je lult nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.
Doe ik niet. Ik weet meer dan je denkt.quote:
Nee, en het interesseert me vrij weinig.quote:
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyvesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Topic wending...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyves
ff serieus!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?
[ afbeelding ]
Vast wel hilarische FOK!dingen als "Dat dit kan in Nederland" en "Kees Kankerkachel". Lachen de bachen geblazen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.
Miems.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.
Maak een deel 2 in ONZ aan dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Miems.
Trouwens, bij Replique. Een topic zit vol bij 300 posts? Wanneer posts verwijderd worden, komt er dan ruimte 'vrij'? Of bewaart hij het aantal posts net als bij users? (deleted = postcount daalt niet)
Er moet natuurlijk wel ruimte overblijven voor PB's verklaring als hij die nog eens wil doen, morgen ofzo.
KKK Is wel te pruimen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vast wel hilarische FOK!dingen als "Dat dit kan in Nederland" en "Kees Kankerkachel". Lachen de bachen geblazen.
In KLB mogen geen reeksen...quote:
Ik wil geen notes/ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil geen notes/ban.Was jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil geen notes/ban.Was die Mankepoot van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.![]()
Niet veel, zoek de postgeschiedenis van "Mankepoot" maar op. Alleen maar irritante vage offtopicopmerkingen die erg doen denken aan spam op viertjan.quote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet veel, zoek de postgeschiedenis van "Mankepoot" maar op. Alleen maar irritante vage offtopicopmerkingen die erg doen denken aan spam op viertjan.
Ik kan de code niet zien, maar laat me raden: get topic $rand, post reply $replies[$rand]?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
Het was een experimentje.
-snip-
Excusez-moi for magic numbers.
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik kan de code niet zien, maar laat me raden: get topic $rand, post reply $replies[$rand]?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Drinky het volgende:
Dit topic wordt met de pagina steeds aidser
HAHAHSASDSAHASDA PIEMELS HASDFASDAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Drinky het volgende:
Dit topic wordt met de pagina steeds aidser
HAHA je zei HASDquote:
PM terug.quote:
Terechte spamquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Rectum het volgende:
Lijkt me een mooi moment om Henk Gruhnen nog een keer te spammen:
lueken filempje. zlef heb ik vndaag het liedje van henk wesrehof in mijn hardt . mooien handen beweginen en sulks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Rectum het volgende:
Lijkt me een mooi moment om Henk Gruhnen nog een keer te spammen:
Opgeslagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens wel de eerste foto waar Voe zoveel huid laat zien![]()
Gevaarlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zegt Mankepoot ook altijd.quote:
Wat geil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Freaking geil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die fappen op Voe of seks met haar willenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een beetje te ver gaan voor een meisje van 14. Tussen de comments op haar JijBuis filmpjes kwam ik nogal wat 'fap fap fap' tegen van mensen die minstens 2x haar leeftijd zijn.
Dit vind jij een normale bezigheid als je tijd over hebt ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?
[ afbeelding ]
Slapen kan altijd ook nog. Wat een 'normale bezigheid' is trek ik me vaak ook niet veel van aan. 's Nachts om 1:22 op de foks zitten is nu ook niet bepaald normaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit vind jij een normale bezigheid als je tijd over hebt ja?
Het is simpel vermaak, jij steekt iets té veel moeite in zoiets onbelangrijks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slapen kan altijd ook nog. Wat een 'normale bezigheid' is trek ik me vaak ook niet veel van aan. 's Nachts om 1:22 op de foks zitten is nu ook niet bepaald normaal.
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:24 schreef Mummiepak het volgende:
PB jij bent toch geen Jedi M of Vixen ofzo?
Oh god.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:24 schreef Mummiepak het volgende:
PB jij bent toch geen Jedi M of Vixen ofzo?
Ik heb een bloedhekel aan anime, dus nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen eigenlijk, ook al is Fok ''kanker''
Ik was iets van twintig minuten bezig met mijn OP. Ik vind het wel meevallen hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is simpel vermaak, jij steekt iets té veel moeite in zoiets onbelangrijks.
Oké, dan ben je gewoon een random persoon van een Nederlandse chan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan anime, dus nee.
Werden die niet geraid door Finnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:29 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Oké, dan ben je gewoon een random persoon van een Nederlandse chan.
Als het maar geen 31 is![]()
Ik ben wel een bezoeker van de site van JM, ik kom er alleen niet voor de anime.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:29 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Bestaan er Nederlandse chans dan? : oquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:29 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Door Kuvalautaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Werden die niet geraid door Finnen?
Oh god.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bestaan er Nederlandse chans dan? : o
Ik was erbij toen D_A raasde omdat hij niets kon doen.quote:
Jij kijkt anime ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben wel een bezoeker van de site van JM, ik kom er alleen niet voor de anime.
Ik heb er nu een permban omdat ik die Finnen wel kon waarderen en even wat in het babelfishfins tegen hun had gepostquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Werden die niet geraid door Finnen?
Lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij kijkt anime ?
Daar gaat mijn beeld van penisbaard
Juist niet, dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij kijkt anime ?
Daar gaat mijn beeld van penisbaard
Lees de zin nog eensquote:
Ik stuur je morgen wel een uitleg in je PMquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lezen.
Het topic zit bijna vol overigens. Moet er een vervolg in ONZ komen? Desnoods alleen met een uitleg over het hele verhaal?
Ik kreeg een permban omdat ik 'wat' tijdens de raid postte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb er nu een permban omdat ik die Finnen wel kon waarderen en even wat in het babelfishfins tegen hun had gepostGeen zin om een unban te vragen op de IRC's, het is toch een soort ONZ daar.
QFTquote:Soberzo stellen Finnen niks voor als je Brabanders hebt meegemaakt.
Stuur mij ook maar door.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen wel een uitleg in je PM
Weet ik veel ik lees dit topic toch nietquote:
Sinds ik op FOK! zit post ik nauwelijks nog op chans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:34 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens
Overigens kom ik ook af en toe bij JM. Wel grappig, maar niet erg actief nog. Ach ja, misschien maar beter ook, anders heb je hetzelfde gedoe als bij SN.
Dan kan het net zo goed een nieuwe thread worden.quote:
Uhuh, hier is 99% van de bezoekers geen semi-grappig emo tuig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sinds ik op FOK! zit post ik nauwelijks nog op chans.
Ik dacht dat er misschien iets nieuws tussen zat. Als ik het al weet dan hoeft het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij weet toch wel hoe het zit met Marcel Roubelbos?
Mensen doe nou niet zo dom alsof ik dit ga lezen echt wat hebben jullie een plank voor je hoofd soms hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:34 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens
Overigens kom ik ook af en toe bij JM. Wel grappig, maar niet erg actief nog. Ach ja, misschien maar beter ook, anders heb je hetzelfde gedoe als bij SN.
Maar je hebt wel de hilarische ONZ-types.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:37 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uhuh, hier is 99% van de bezoekers geen semi-grappig emo tuig.
Hier is het gelukkig slechts 97%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:37 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uhuh, hier is 99% van de bezoekers geen semi-grappig emo tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |