Waarschijnlijk verschillende mensen van verschillende websites die een leuk "xxdDXDX marcel roubos topic" hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het al een stuk duidelijker. De vraag is dan wie er nu achter het huidige getroll zitten, en waarom ze er zo ver in gaan.
Kenker.nl waarschijnlijk, omdat ze het nog steeds garpig vinden, terwijl het dat al lang niet meer is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het al een stuk duidelijker. De vraag is dan wie er nu achter het huidige getroll zitten, en waarom ze er zo ver in gaan.
Kontpijn?quote:
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus die trol is echt?
Inclusief dochtertje Nica, Ria, en de hele familie?
Ooit wel, inmiddels niet meer denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus die trol is echt?
Inclusief dochtertje Nica, Ria, en de hele familie?
Nee.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ooit wel, inmiddels niet meer denk ik.
Nee, ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar penis je bent dus gewoon een kloon?
maar is de kloon succesvoller geworden dan je eerste?
Joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar penis je bent dus gewoon een kloon?
maar is de kloon succesvoller geworden dan je eerste?
okeetjesquote:
En ik ben Earl Smith.quote:
goeien zet nica lykt mijn ook zer geshikt voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Penisbaard het volgende:
Nou ik ga een uur lang naar Voe staren, maar niet fappen omdat ze daar te knap voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |