R+R=R+R terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?quote:
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee. Jij kent Earl Smith dus niet.quote:
Nee. Ik weet dat je lult nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.
Doe ik niet. Ik weet meer dan je denkt.quote:
Nee, en het interesseert me vrij weinig.quote:
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyvesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Topic wending...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyves
ff serieus!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?
[ afbeelding ]
Vast wel hilarische FOK!dingen als "Dat dit kan in Nederland" en "Kees Kankerkachel". Lachen de bachen geblazen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.
Miems.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.
Maak een deel 2 in ONZ aan dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Miems.
Trouwens, bij Replique. Een topic zit vol bij 300 posts? Wanneer posts verwijderd worden, komt er dan ruimte 'vrij'? Of bewaart hij het aantal posts net als bij users? (deleted = postcount daalt niet)
Er moet natuurlijk wel ruimte overblijven voor PB's verklaring als hij die nog eens wil doen, morgen ofzo.
KKK Is wel te pruimen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vast wel hilarische FOK!dingen als "Dat dit kan in Nederland" en "Kees Kankerkachel". Lachen de bachen geblazen.
In KLB mogen geen reeksen...quote:
Ik wil geen notes/ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil geen notes/ban.Was jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil geen notes/ban.Was die Mankepoot van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |