Getrol.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
trolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
Met?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Trollface. het volgende:
Dus wat wil je nou eigenlijk bereiken, porsche1?
Je postsquote:
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen. Hihi.
Maar tegenwoordig heb je Earl Smith weer gevonden op joetoep zie ik.
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.quote:
Die van vorige week was goed hoor met Paul van Slipknot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.
Opheldering voor TS en anderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.
R+R=R+R terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?quote:
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee. Jij kent Earl Smith dus niet.quote:
Nee. Ik weet dat je lult nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.
Doe ik niet. Ik weet meer dan je denkt.quote:
Nee, en het interesseert me vrij weinig.quote:
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyvesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Topic wending...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |