Jou RIP Ali danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn Joetoebkanker was niet grappig en tof, in tegenstelling tot de kanker van de meeste anderen. Ik waardeer alleen zijn ontdekking van studiobenhy.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal triest.
En wat de neuk is SN?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Trollface. het volgende:
Zucht, wordt dit weer een oud-SN vs nieuw-SN discussie?
Eensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, je hele oldfag gedrag in elk geval.
Watquote:
Lueken paagina ,, hijs aleen noch in onderhout !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
Even wat linkjes posten die kunnen aanzetten tot hunting
http://www.nojg.nl/
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Panzermaus het volgende:
^ Hoort dit hier in dit topic? (@ PM leak zquinq etc)
Eerlijk gezegd vind ik het getroll ook wel te ver gaan. Ik bedoel, 's nachts eten bestellen op zijn kosten etc? Welke sicke mensen zitten hier achter. Marcel lijkt me nu niet bepaald iemand die in staat is zich te verweren etc. Bovendien doe je dat gewoon niet.
Nee.quote:
Project Chanologyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Geen. Hihi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
Maar vertel porsche1, van welke site kom jij dan.
Getrol.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
trolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
Met?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Trollface. het volgende:
Dus wat wil je nou eigenlijk bereiken, porsche1?
Je postsquote:
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen. Hihi.
Maar tegenwoordig heb je Earl Smith weer gevonden op joetoep zie ik.
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.quote:
Die van vorige week was goed hoor met Paul van Slipknot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.
Opheldering voor TS en anderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |