wat bedoel je?quote:
permban, de honden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar is Siniti trouwens gebleven, ik kon hem naast jou ook altijd wel waarderen de beren.
Bannetje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar is Siniti trouwens gebleven, ik kon hem naast jou ook altijd wel waarderen de beren.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
permban, de honden.
hij stond nog bovenaan bij die lijst van fokvriendjes bij mij.
je snapt er duidelijk niks vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, Ria == Ria Roubos?
Nee, ik nam aan dat hij wel meer kon vertellen over de hele situatie hier. Elke user heeft hier waarschijnlijk wel een kloon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Want als Pensbaard wél een kloon was, had hij dat even toegegeven hier?
Jezus man, waarom wil je dat zo graag weten? Als je het lief vraagt wil hij je heus wel in je bips neuken hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Want als Pensbaard wél een kloon was, had hij dat even toegegeven hier?
teveel miereneter gepost dacht ik, no joke.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom?Hij is typisch zo'n iemand die nooit iemand kwaad doet.
Soort van klacht + centrale sectie denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom dit in KLB moet, doe maar een PM
Waar staat dat ik dat zo graag wil weten? Volgens mij dacht je gewoon aan bipsneuken en zocht je een manier om dat hier te uitten viespeuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jezus man, waarom wil je dat zo graag weten? Als je het lief vraagt wil hij je heus wel in je bips neuken hoor.
Handig, als ik nog 1x ergens "Plas in zijn kont" in KLB post krijg ik volgens mij ook een permban. Gekke malle regeltjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
teveel miereneter gepost dacht ik, no joke.
Nee, bipsneukerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat zo graag wil weten? Volgens mij dacht je gewoon aan bipsneuken en zocht je een manier om dat hier te uitten viespeuk.
Ook van mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt PM.
ik ben gwoon een vrouw van middelbare leefdtjd die graag haar mening op het internet zt. daar heeft die pedo niks mee te makenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Handig, als ik nog 1x ergens "Plas in zijn kont" in KLB post krijg ik volgens mij ook een permban. Gekke malle regeltjes.
Juist ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef GewoonRia het volgende:
[..]
ik ben gwoon een vrouw van middelbare leefdtjd die graag haar mening op het internet zt. daar heeft die pedo niks mee te maken
Dat heb ik serieus. Ze is te lief om op te fappen. Dat doe je alleen op geile sletten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Penisbaard het volgende:
Nou ik ga een uur lang naar Voe staren, maar niet fappen omdat ze daar te knap voor is.
Løgner.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus. Ze is te lief om op te fappen. Dat doe je alleen op geile sletten.
Het doet er gewoon niet toe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Tot zover kunnen we dus opmaken dat jij/jullie (Penisbaard/Trollface.) niet weet/weten wie 'marcelroubos%d', 'paardehaar', etc hier op FOK! zijn? Want dat maakt al een hoop duidelijk. Ik dacht namelijk ergens dat we hier massaal getrolld werden in het 'Users die elkaar overnemen' topic etc.
[..]
Løgner.
Impliceren dat ik dezelfde persoon als Penisbaard benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Tot zover kunnen we dus opmaken dat jij/jullie (Penisbaard/Trollface.)
marcelroubos is een kloon, paardehaar: geen idee.quote:niet weet/weten wie 'marcelroubos%d', 'paardehaar', etc hier op FOK! zijn? Want dat maakt al een hoop duidelijk. Ik dacht namelijk ergens dat we hier massaal getrolld werden in het 'Users die elkaar overnemen' topic etc.
Dat doet het wel. Het betekent dus dat er andere mensen, eventueel mede-FOK!kers aan het trollen zijn hier en dat dat eigenlijk al veels te lang duurt.quote:
Maakt mij ook vrij weinig uit, ik ben die Roubosschijt toch zat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Impliceren dat ik dezelfde persoon als Penisbaard ben
[..]
marcelroubos is een kloon, paardehaar: geen idee.
Neg, dat doe ik niet. Je lijkt meer te weten van Kenker.nl en die andere boards dan de gemiddelde poster hier, dat geldt toch ook voor Penisbaard?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Impliceren dat ik dezelfde persoon als Penisbaard ben
[..]
marcelroubos is een kloon, paardehaar: geen idee.
Jij maakt het nu alleen maar langer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat doet het wel. Het betekent dus dat er andere mensen, eventueel mede-FOK!kers aan het trollen zijn hier en dat dat eigenlijk al veels te lang duurt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
He flikker op, ik ben Nica Roubos op Hyves!
Jullie mogen het ww wel hebben!
Ookdat. Het gaat te lang door. Veel te lang.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maakt mij ook vrij weinig uit, ik ben die Roubosschijt toch zat.
hee je bent nite de enigen , mijn inerluk zecht hetookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maakt mij ook vrij weinig uit, ik ben die Roubosschijt toch zat.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef moomoo het volgende:
epische draad.
Siniti is geshredderd mijn beste penisbaardquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jeuh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef porsche1 het volgende:
3 Kwart van de trollers komen van wat oude boards en chans.
Pics?quote:
Wat.quote:Voordat je reageert: Geen gegevens of linkjes posten die kunnen aanleiden tot hunting anders gaat dit topic dicht.
Oh. Ik denk, gelijk reageren na het lezen van de OP, voor het geval het een epische draad is en voordat hij dus gesloten wordt.quote:
wtfquote:Voordat je reageert
Geen gegevens of linkjes posten die kunnen aanleiden tot hunting anders gaat dit topic dicht.
Mensen die niet weten wie Earl Smith is.quote:
Open je eigen topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wie Earl Smith is.
En de LARP dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wilde net een site posten om af te spreken voor een gezellige jacht op de Veluwe.
Zwijnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wilde net een site posten om af te spreken voor een gezellige jacht op de Veluwe.
Nee, PB is groot fan van Earl Smith. Hij achtervolg(de) hem overal.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, PB is groot fan van Earl Smith. Hij achtervolg(de) hem overal.!
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Een user hoeft maar een topic open te slingeren of er komt alweer iemand met 'lueken topic greotjens aan de kisd'. Algemeen enzo.
En ook nog ontkennen.quote:
Nee, hoezo? 4chanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef picodealion het volgende:
Trollface je denkt echt dat je stoer bent met je 4chan praat he?
Alleen "leuken damens" en "eftenling" enzo komt van Marcel, de rest is gewoon taalgebruik uit volksbuurten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.
Die posten toch meestal plaatjes?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef picodealion het volgende:
Trollface je denkt echt dat je stoer bent met je 4chan praat he?
Je bedoelt die faalhaas met zijn masker en matige schijt die terecht is weggepest van SN?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En ook nog ontkennen.
Hij zat ook op SN enzo, net als jij.
4chan was vet. Tegenwoordig is het niks. Je mag niks+newfag.quote:
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, je hele oldfag gedrag in elk geval.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.
Hij/zijn troll lijkt er anders ook een handje van te hebben.quote:marcelroubos (5 dagen geleden)
Spam Gemarkeerd als spam
hallon allles goed met de kids en ria enso nou grotenjes he van marcel sprak je mee wort weer tijd voor de eftenling jij ik en de rest enso lueken tijden enso beleeven en lek ker gek doen maffen boomrot er booyji mooien damens ook alteid hier nou groetjesn he
quote:POLITIE SCHILDERIJ IS SCHITERENT GA VOOR AL DOOR IK GEEF JE LATER NOG EEN OP DRACHT JE DOET HET ZO GOED DAT IK HET ZELF ZO LEUK VIND OM ZOMS EEN SCHILDERIJ BIJ JOU TE MOGEN BESTELLEN IK BESTEL WEL WEER OP DE ZELFDE MANIER NIET HUILEN WANT IK VINT HET HEEL LEUK DAAROM DAG IK EERST AAN EEN BRANDWEERMAN MET BRANDWEER WAGEN MET LADDER OM HOOG MAAR DE ORINEELE BESTELING KOMT NOG GROETJES MARCEL ROUBOS
EN BLIJF JE BEST DOEN DAN DOE IK DAT OOK GROETJES AAN NICA JE DOCHTER
VAN MARCEL ROUBOS KUSJES JE BROER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Nee, de man van Joetoep Kanker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt die faalhaas met zijn masker en matige schijt die terecht is weggepest van SN?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef Drinky het volgende:
O.us is een baggermodlekken van PM inhoud, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Ik heb nooit gezegd dat het in een PM stond, dat doe jij nu, ban jezelf maarquote:
Als ik 'oldfag'-gedrag wou tonen, had ik wel een willekeurig topic geopend met een oude miem en gevraagd wat het was, om vervolgens iedereen voor nieuwflikker uit te maken.quote:
Zijn Joetoebkanker was niet grappig en tof, in tegenstelling tot de kanker van de meeste anderen. Ik waardeer alleen zijn ontdekking van studiobenhy.quote:
Jij bent al helemaal triest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
4chan was vet. Tegenwoordig is het niks. Je mag niks+newfag.
lekken uit je vagina, picsquote:
Jou RIP Ali danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn Joetoebkanker was niet grappig en tof, in tegenstelling tot de kanker van de meeste anderen. Ik waardeer alleen zijn ontdekking van studiobenhy.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal triest.
En wat de neuk is SN?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Trollface. het volgende:
Zucht, wordt dit weer een oud-SN vs nieuw-SN discussie?
Eensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, je hele oldfag gedrag in elk geval.
Watquote:
Lueken paagina ,, hijs aleen noch in onderhout !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
Even wat linkjes posten die kunnen aanzetten tot hunting
http://www.nojg.nl/
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Panzermaus het volgende:
^ Hoort dit hier in dit topic? (@ PM leak zquinq etc)
Eerlijk gezegd vind ik het getroll ook wel te ver gaan. Ik bedoel, 's nachts eten bestellen op zijn kosten etc? Welke sicke mensen zitten hier achter. Marcel lijkt me nu niet bepaald iemand die in staat is zich te verweren etc. Bovendien doe je dat gewoon niet.
Nee.quote:
Project Chanologyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Geen. Hihi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
Maar vertel porsche1, van welke site kom jij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |