Mensen die niet weten wie Earl Smith is.quote:
Open je eigen topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wie Earl Smith is.
En de LARP dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wilde net een site posten om af te spreken voor een gezellige jacht op de Veluwe.
Zwijnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wilde net een site posten om af te spreken voor een gezellige jacht op de Veluwe.
Nee, PB is groot fan van Earl Smith. Hij achtervolg(de) hem overal.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, PB is groot fan van Earl Smith. Hij achtervolg(de) hem overal.!
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Een user hoeft maar een topic open te slingeren of er komt alweer iemand met 'lueken topic greotjens aan de kisd'. Algemeen enzo.
En ook nog ontkennen.quote:
Nee, hoezo? 4chanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef picodealion het volgende:
Trollface je denkt echt dat je stoer bent met je 4chan praat he?
Alleen "leuken damens" en "eftenling" enzo komt van Marcel, de rest is gewoon taalgebruik uit volksbuurten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.
Die posten toch meestal plaatjes?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef picodealion het volgende:
Trollface je denkt echt dat je stoer bent met je 4chan praat he?
Je bedoelt die faalhaas met zijn masker en matige schijt die terecht is weggepest van SN?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En ook nog ontkennen.
Hij zat ook op SN enzo, net als jij.
4chan was vet. Tegenwoordig is het niks. Je mag niks+newfag.quote:
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, je hele oldfag gedrag in elk geval.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat is niet Marcel, maar 50-jaar oude vrouwen met een pittig kapsel en krabbelplaatjes op Haifs.
Hij/zijn troll lijkt er anders ook een handje van te hebben.quote:marcelroubos (5 dagen geleden)
Spam Gemarkeerd als spam
hallon allles goed met de kids en ria enso nou grotenjes he van marcel sprak je mee wort weer tijd voor de eftenling jij ik en de rest enso lueken tijden enso beleeven en lek ker gek doen maffen boomrot er booyji mooien damens ook alteid hier nou groetjesn he
quote:POLITIE SCHILDERIJ IS SCHITERENT GA VOOR AL DOOR IK GEEF JE LATER NOG EEN OP DRACHT JE DOET HET ZO GOED DAT IK HET ZELF ZO LEUK VIND OM ZOMS EEN SCHILDERIJ BIJ JOU TE MOGEN BESTELLEN IK BESTEL WEL WEER OP DE ZELFDE MANIER NIET HUILEN WANT IK VINT HET HEEL LEUK DAAROM DAG IK EERST AAN EEN BRANDWEERMAN MET BRANDWEER WAGEN MET LADDER OM HOOG MAAR DE ORINEELE BESTELING KOMT NOG GROETJES MARCEL ROUBOS
EN BLIJF JE BEST DOEN DAN DOE IK DAT OOK GROETJES AAN NICA JE DOCHTER
VAN MARCEL ROUBOS KUSJES JE BROER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Nee, de man van Joetoep Kanker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt die faalhaas met zijn masker en matige schijt die terecht is weggepest van SN?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef Drinky het volgende:
O.us is een baggermodlekken van PM inhoud, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Ik heb nooit gezegd dat het in een PM stond, dat doe jij nu, ban jezelf maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |