wat bedoel je?quote:
permban, de honden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar is Siniti trouwens gebleven, ik kon hem naast jou ook altijd wel waarderen de beren.
Bannetje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar is Siniti trouwens gebleven, ik kon hem naast jou ook altijd wel waarderen de beren.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
permban, de honden.
hij stond nog bovenaan bij die lijst van fokvriendjes bij mij.
je snapt er duidelijk niks vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, Ria == Ria Roubos?
Nee, ik nam aan dat hij wel meer kon vertellen over de hele situatie hier. Elke user heeft hier waarschijnlijk wel een kloon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Want als Pensbaard wél een kloon was, had hij dat even toegegeven hier?
Jezus man, waarom wil je dat zo graag weten? Als je het lief vraagt wil hij je heus wel in je bips neuken hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Want als Pensbaard wél een kloon was, had hij dat even toegegeven hier?
teveel miereneter gepost dacht ik, no joke.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom?Hij is typisch zo'n iemand die nooit iemand kwaad doet.
Soort van klacht + centrale sectie denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom dit in KLB moet, doe maar een PM
Waar staat dat ik dat zo graag wil weten? Volgens mij dacht je gewoon aan bipsneuken en zocht je een manier om dat hier te uitten viespeuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jezus man, waarom wil je dat zo graag weten? Als je het lief vraagt wil hij je heus wel in je bips neuken hoor.
Handig, als ik nog 1x ergens "Plas in zijn kont" in KLB post krijg ik volgens mij ook een permban. Gekke malle regeltjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
teveel miereneter gepost dacht ik, no joke.
Nee, bipsneukerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat zo graag wil weten? Volgens mij dacht je gewoon aan bipsneuken en zocht je een manier om dat hier te uitten viespeuk.
Ook van mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt PM.
ik ben gwoon een vrouw van middelbare leefdtjd die graag haar mening op het internet zt. daar heeft die pedo niks mee te makenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Handig, als ik nog 1x ergens "Plas in zijn kont" in KLB post krijg ik volgens mij ook een permban. Gekke malle regeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |