Maar ook niet van een gebande, heb ik zo het idee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een kloon, maar niet van BrauN
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:22 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Penisbaard is een kloon van mij
Klinkt verre van plausibel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:47 schreef Monopoly het volgende:
BrauN , nog een enkele sterveling heeft contact met hem.
De profetie zal uitkomen, en ooit zal BrauN weer rond dolen op forum 49.
Geduld, dan zullen de biertopics weer voortleven in welvaart. Dan zal radio bendeleider weer beluisterd worden als nooit tevoren, en ook dan zal de eeuwige friet/patat discussie over zijn.
Hij die het hoogste woord heeft, zal wederkeren...
Dit is in ONZ he, niet in KLB.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:24 schreef Penisbaard het volgende:
geoien topik goedt dat dit open de bopen is
Die gast is ook overal hequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:13 schreef ukga het volgende:
Penisbaard is een kloon van AdvancedPower. Kan niet anders
Kun je je geheim tot mod aan mij vertellen? Ik wil graag AP als mod zijnde bannenquote:
Mods kunnen niet bannenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Kun je je geheim tot mod aan mij vertellen? Ik wil graag AP als mod zijnde bannen
Het geheim tot mod is geen kutuser zijn. En als vrouw is het geheim met zoveel mogelijk FA's neuken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Kun je je geheim tot mod aan mij vertellen? Ik wil graag AP als mod zijnde bannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |