Getrol.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
trolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die hyvesprofielen, die bestaan pas sinds begin 2009 en zijn allemaal rond dezelfde tijd aangemaakt. Ook hebben ze vaak niet meer dan 30 mensen. Zouden dat 'echte profielen' zijn? Of hoort dat allemaal bij 'hun' getrolll?
Met?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Trollface. het volgende:
Dus wat wil je nou eigenlijk bereiken, porsche1?
Je postsquote:
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen. Hihi.
Maar tegenwoordig heb je Earl Smith weer gevonden op joetoep zie ik.
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.quote:
Die van vorige week was goed hoor met Paul van Slipknot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, en ik kan weer niet om zijn schijt lachen.
Opheldering voor TS en anderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niks? Deze vraag kan ik ook aan jou stellen.
R+R=R+R terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?quote:
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
PB, je zegt wel dat je niet kan grollen om zijn shit. Waarom Sub en add je hem dan?
Nee. Jij kent Earl Smith dus niet.quote:
Nee. Ik weet dat je lult nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op filmpjes van Zanger Rinus en Trots op Nederland, dat zegt wel genoeg.
Doe ik niet. Ik weet meer dan je denkt.quote:
Nee, en het interesseert me vrij weinig.quote:
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyvesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Topic wending...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ging dit topic over Earl dan, porsche1?
Beter zoek je uit wie Anton, Ria, Ian en Jesse zijn. En waarom iemand met 300+ Hyves buddies de moeite neemt om deel te nemen aan het getroll.
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik gok dat het hilarische ONZ'ers zijn, met hun hilarische hyves
ff serieus!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?
[ afbeelding ]
Vast wel hilarische FOK!dingen als "Dat dit kan in Nederland" en "Kees Kankerkachel". Lachen de bachen geblazen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.
Miems.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er geen hilarische miems gebruikt worden.
Maak een deel 2 in ONZ aan dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Miems.
Trouwens, bij Replique. Een topic zit vol bij 300 posts? Wanneer posts verwijderd worden, komt er dan ruimte 'vrij'? Of bewaart hij het aantal posts net als bij users? (deleted = postcount daalt niet)
Er moet natuurlijk wel ruimte overblijven voor PB's verklaring als hij die nog eens wil doen, morgen ofzo.
KKK Is wel te pruimen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vast wel hilarische FOK!dingen als "Dat dit kan in Nederland" en "Kees Kankerkachel". Lachen de bachen geblazen.
In KLB mogen geen reeksen...quote:
Ik wil geen notes/ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil geen notes/ban.Was jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil geen notes/ban.Was die Mankepoot van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, als hij vroegtijdig vol komt te zitten - dan moet dat maar.![]()
Niet veel, zoek de postgeschiedenis van "Mankepoot" maar op. Alleen maar irritante vage offtopicopmerkingen die erg doen denken aan spam op viertjan.quote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet veel, zoek de postgeschiedenis van "Mankepoot" maar op. Alleen maar irritante vage offtopicopmerkingen die erg doen denken aan spam op viertjan.
Ik kan de code niet zien, maar laat me raden: get topic $rand, post reply $replies[$rand]?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
Het was een experimentje.
-snip-
Excusez-moi for magic numbers.
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik kan de code niet zien, maar laat me raden: get topic $rand, post reply $replies[$rand]?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Drinky het volgende:
Dit topic wordt met de pagina steeds aidser
HAHAHSASDSAHASDA PIEMELS HASDFASDAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Drinky het volgende:
Dit topic wordt met de pagina steeds aidser
HAHA je zei HASDquote:
PM terug.quote:
Terechte spamquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Rectum het volgende:
Lijkt me een mooi moment om Henk Gruhnen nog een keer te spammen:
lueken filempje. zlef heb ik vndaag het liedje van henk wesrehof in mijn hardt . mooien handen beweginen en sulks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Rectum het volgende:
Lijkt me een mooi moment om Henk Gruhnen nog een keer te spammen:
Opgeslagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens wel de eerste foto waar Voe zoveel huid laat zien![]()
Gevaarlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zegt Mankepoot ook altijd.quote:
Wat geil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Freaking geil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die fappen op Voe of seks met haar willenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een beetje te ver gaan voor een meisje van 14. Tussen de comments op haar JijBuis filmpjes kwam ik nogal wat 'fap fap fap' tegen van mensen die minstens 2x haar leeftijd zijn.
Dit vind jij een normale bezigheid als je tijd over hebt ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik had tijd over. Dat is iets anders. Is het niet 'fascinerend' hoe mensen zo ver kunnen gaan in hun getroll? Dat ze maandenlang bezig blijven op Hyves? En dat je vervolgens wilt weten wat er aan de hand is?
[ afbeelding ]
Slapen kan altijd ook nog. Wat een 'normale bezigheid' is trek ik me vaak ook niet veel van aan. 's Nachts om 1:22 op de foks zitten is nu ook niet bepaald normaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit vind jij een normale bezigheid als je tijd over hebt ja?
Het is simpel vermaak, jij steekt iets té veel moeite in zoiets onbelangrijks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slapen kan altijd ook nog. Wat een 'normale bezigheid' is trek ik me vaak ook niet veel van aan. 's Nachts om 1:22 op de foks zitten is nu ook niet bepaald normaal.
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:24 schreef Mummiepak het volgende:
PB jij bent toch geen Jedi M of Vixen ofzo?
Oh god.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:24 schreef Mummiepak het volgende:
PB jij bent toch geen Jedi M of Vixen ofzo?
Ik heb een bloedhekel aan anime, dus nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen eigenlijk, ook al is Fok ''kanker''
Ik was iets van twintig minuten bezig met mijn OP. Ik vind het wel meevallen hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is simpel vermaak, jij steekt iets té veel moeite in zoiets onbelangrijks.
Oké, dan ben je gewoon een random persoon van een Nederlandse chan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan anime, dus nee.
Werden die niet geraid door Finnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:29 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Oké, dan ben je gewoon een random persoon van een Nederlandse chan.
Als het maar geen 31 is![]()
Ik ben wel een bezoeker van de site van JM, ik kom er alleen niet voor de anime.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:29 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Bestaan er Nederlandse chans dan? : oquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:29 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Door Kuvalautaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Werden die niet geraid door Finnen?
Oh god.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bestaan er Nederlandse chans dan? : o
Ik was erbij toen D_A raasde omdat hij niets kon doen.quote:
Jij kijkt anime ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben wel een bezoeker van de site van JM, ik kom er alleen niet voor de anime.
Ik heb er nu een permban omdat ik die Finnen wel kon waarderen en even wat in het babelfishfins tegen hun had gepostquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Werden die niet geraid door Finnen?
Lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij kijkt anime ?
Daar gaat mijn beeld van penisbaard
Juist niet, dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij kijkt anime ?
Daar gaat mijn beeld van penisbaard
Lees de zin nog eensquote:
Ik stuur je morgen wel een uitleg in je PMquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lezen.
Het topic zit bijna vol overigens. Moet er een vervolg in ONZ komen? Desnoods alleen met een uitleg over het hele verhaal?
Ik kreeg een permban omdat ik 'wat' tijdens de raid postte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb er nu een permban omdat ik die Finnen wel kon waarderen en even wat in het babelfishfins tegen hun had gepostGeen zin om een unban te vragen op de IRC's, het is toch een soort ONZ daar.
QFTquote:Soberzo stellen Finnen niks voor als je Brabanders hebt meegemaakt.
Stuur mij ook maar door.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen wel een uitleg in je PM
Weet ik veel ik lees dit topic toch nietquote:
Sinds ik op FOK! zit post ik nauwelijks nog op chans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:34 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens
Overigens kom ik ook af en toe bij JM. Wel grappig, maar niet erg actief nog. Ach ja, misschien maar beter ook, anders heb je hetzelfde gedoe als bij SN.
Dan kan het net zo goed een nieuwe thread worden.quote:
Uhuh, hier is 99% van de bezoekers geen semi-grappig emo tuig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sinds ik op FOK! zit post ik nauwelijks nog op chans.
Ik dacht dat er misschien iets nieuws tussen zat. Als ik het al weet dan hoeft het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij weet toch wel hoe het zit met Marcel Roubelbos?
Mensen doe nou niet zo dom alsof ik dit ga lezen echt wat hebben jullie een plank voor je hoofd soms hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:34 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens
Overigens kom ik ook af en toe bij JM. Wel grappig, maar niet erg actief nog. Ach ja, misschien maar beter ook, anders heb je hetzelfde gedoe als bij SN.
Maar je hebt wel de hilarische ONZ-types.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:37 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uhuh, hier is 99% van de bezoekers geen semi-grappig emo tuig.
Hier is het gelukkig slechts 97%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:37 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uhuh, hier is 99% van de bezoekers geen semi-grappig emo tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |