Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wij ONZ'ers zijn heel netjesquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef justmattie het volgende:
Die TT was me nog niet eens opgevallen
truste LOLaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
maar vanuit mijn bedje zeg ik toch: weltruste
Een dag zonder koffie, is geen dag
welterustequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
En die zijn dus maar tijdelijk welkom?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
tijdelijk verbannen van onz.
![]()
Dus ECHTE vluchtelingen en geen economische opportunisten
Al, ze komen uit onz, dat is een beetje hetzelfde als lala-land toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
tijdelijk verbannen van onz.
![]()
Dus ECHTE vluchtelingen en geen economische opportunisten
Als de lollermods onze SC weer open gooien zijn we wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die zijn dus maar tijdelijk welkom?
Ik ga er van uit dat ze hier maar tijdelijk onderdak zoeken, als alles weer terug normaal is dan gaan ze weer terug naar "huis"quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die zijn dus maar tijdelijk welkom?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 076 Dr_Flash
02. 047 Fha
03. 033 Giertje
04. 032 wel.o.k
05. 029 goldfinger1963
06. 028 friemelaar
07. 023 justmattie
08. 021 Trevland
09. 019 cablegunmaster
10. 019 john-frusciante
11. 014 LovelyLady
12. 009 Muck
13. 009 suikertaartje
14. 008 Bengeltje
15. 007 marcb1974
16. 005 Darkwolf
17. 005 MPG
18. 004 DaMart
19. 002 Marijkezwolle
20. 002 Symphonic
quote:Top 100 van donderdag 3 juni 2010
36. 132 Giertje
45. 120 suikertaartje
81. 091 Dr_Flash
dat was mijn planning ook voor vandaag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat ik maar op balkon ga thuiswerken vandaag.
DWquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Laatste werkdag!
(Nog twee dagen totaal.)
..... en dan weer naar de merries ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Laatste werkdag!
(Nog twee dagen totaal.)
Merrie. Een mooie Arabische volbloed in Californie. Voor 2,5 week!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef friemelaar het volgende:
..... en dan weer naar de merries ?
lekker begin van je weekend danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
kom net mn bed uit. Geen fysio dus vandaag
Helluhquote:
marcquote:
zon ze fhaquote:
pwnedquote:
achter het fornuis was het ook warm, pan tosti gemaaktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is bloedheet in het zonnetje![]()
en ik kan het snoeiafval gaan opruimen
en jij staat in de filequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
achter het fornuis was het ook warm, pan tosti gemaakt
dan viel de file wel meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stond in de file.
en gaan ik ff roken
Ga je Fha slaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
achter het fornuis was het ook warm, pan tosti gemaakt
whehehequote:
wie gaat er dan mee slaan cq gooienquote:
IK weet wel iemandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie gaat er dan mee slaan cq gooien
fles is vrijwilligerquote:
munitiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie gaat er dan mee slaan cq gooien
maakt niet uit waarvoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, analyse rapport is af.![]()
gelijk aan een doorgeladen geweer, dat kunnen ze prima gebruiken om de veroorzakers af te schieten.![]()
die overigens nog steeds volhouden dat het niet hun schuld is.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
wanneer komt er trouwens een nieuwe mod voor GC?
dat is toevalquote:
Muckskequote:
He? Wa? Witte gij meer als ik?quote:
en nog meer dan BX en Klonkquote:
Ik word niet de nieuwe mod van GC hoorquote:
Zie je mij als mod van GC dan?quote:
zou wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik word niet de nieuwe mod van GC hoor
Mogge alle zwaaiers![]()
[..]
Zie je mij als mod van GC dan?
Hmm, ik keer liever terug bij de PR eigenlijkquote:
pinguin als mod zou ook leuk zijnquote:
waarom ben je daar trouwens weggegaan muck?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, ik keer liever terug bij de PR eigenlijk
Die zou het zeker goed doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin als mod zou ook leuk zijn
Persoonlijke omstandighedenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom ben je daar trouwens weggegaan muck?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, ik keer liever terug bij de PR eigenlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook maar weer naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het is echt niet uit te houden in de zon
Maggikookeenbakkie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
Hoera! Ik snap het espresso-apparaat van mijn schoonvader!
jumjum
Liefquote:
Zelfs een feyenooit-beker pak je aan?quote:
Hell. Er zit KOVVIE in. Die zuip ik eerst op, om vervolgens de beker uit het raam te mikkenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell. Er zit KOVVIE in. Die zuip ik eerst op, om vervolgens de beker naar DaMart te gooien.
Hoe goed ken je me nouquote:
Heulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed
jij zou nog koffie uit een laars drinken als de mokken op zijnIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
HeulIk zou zelfs nog met mn kop onder het koffiezetaparaat gaan hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed
jij zou nog koffie uit een laars drinken als de mokken op zijn.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat diing praat alleen maar in medeklinkers?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Muck het volgende:
*espressoapparaat aanzet
BZZZZJ PSSSJT KRRR KRRRR KRRRRR BLBLBLBLBLBLL
Mijn pinguin+mod rss ging af, never gonna happen. Ik heb namelijk geen solli de deur uit gedaan en ik ben niet gevraagd. Niet verrassend, natuurlijk, wetende wie de huidige en vertrekkende mod isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Klinkers moet je kopen, dan wordt het een duur kopje koffie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat diing praat alleen maar in medeklinkers?
dat moet echt zeer doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog met mn kop onder het koffiezetaparaat gaan hangen.
klinkers moet je kopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik versta er niets vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pinguinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn pinguin+mod rss ging af, never gonna happen. Ik heb namelijk geen solli de deur uit gedaan en ik ben niet gevraagd. Niet verrassend, natuurlijk, wetende wie de huidige en vertrekkende mod is
[..]
Klinkers moet je kopen, dan wordt het een duur kopje koffie.
Had je trouwens nogw at aan mijn treinfotos van Japan? Volgens mij had ik er geen meer, maar kan nog even kijken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
te laat wokkiequote:
phenoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn pinguin+mod rss ging af, never gonna happen. Ik heb namelijk geen solli de deur uit gedaan en ik ben niet gevraagd. Niet verrassend, natuurlijk, wetende wie de huidige en vertrekkende mod is
[..]
Had je trouwens nogw at aan mijn treinfotos van Japan? Volgens mij had ik er geen meer, maar kan nog even kijken
pinguinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Wattes?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, dan ga ik er zo maar weer eens vanonder muizen zoals dat zo mooi heet
Er tussenuit naaien? Hem peren? dinges jeweettquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er tussenuit naaien? Hem peren? dinges jeweett
marijkequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zei er iemand pinguins?I love tuxes
[ afbeelding ]
![]()
quote:
de plaat poetsen, je snor drukkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er tussenuit naaien? Hem peren? dinges jeweett
kan hij niet gewoon instappenquote:
gfquote:
maar wat nou als je geen snor hebt?quote:
Doe je wel eerst de deur open?quote:
dan heb je hem gedruktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gf
[..]
maar wat nou als je geen snor hebt?
Daar gaat alle lolquote:
* Marijkezwolle baalt voor het eerst van geen beharing op de bovenlipquote:
koop een nepsnorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar gaat alle lol
[..]
* Marijkezwolle baalt voor het eerst van geen beharing op de bovenlip![]()
![]()
Ja, zo'n El Gringo snor met dito hoedquote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo'n El Gringo snor met dito hoed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo'n El Gringo snor met dito hoed![]()
[ afbeelding ]
Phenoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
nog 2 dagenquote:
Ik een 36 urige, maar nog steeds niet vrijquote:
Het bevalt je wel zo in de goot?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik werk niet![]()
maar ik ben nog steeds niet vrij
zo is het beterquote:
Weekend vieren jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik dus niet
![]()
Maar ga je iets leuks doen dan?
En wiens schoot wil je daar voor gebruiken?quote:
Ik verklaar het weekend voor geopend!quote:
Goede vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wiens schoot wil je daar voor gebruiken?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wiens schoot wil je daar voor gebruiken?
voor jullie een vraag en voor mij een weetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goede vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
voor jullie een vraag en voor mij een weet
geef ik lekker niks omquote:
Idd, daar ga jij dat nu ook vertellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
voor jullie een vraag en voor mij een weet
Dan zeg ik ook niet wiens schoot ik gebruikquote:
echt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, daar ga jij dat nu ook vertellen
dat wil ik niet eens wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zeg ik ook niet wiens schoot ik gebruik![]()
Second that!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zeg ik ook niet wiens schoot ik gebruik![]()
ik ben er anders wel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef cablegunmaster het volgende:
maar hey nu er tijdelijk geen Fokker op de KSC zit en ik ook niet... ga ik er ook even vandoor naar de winkel die tot 9 uur open is en een cadeau voor mn broer kopen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat ging er lekker inZoeen zakje voor 2-3 personen kan ook wel in zijn geheel naar binnen eigenlijk, alleen heb ik niet zulke grote borden
gewoon uit de pan etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat ging er lekker inZoeen zakje voor 2-3 personen kan ook wel in zijn geheel naar binnen eigenlijk, alleen heb ik niet zulke grote borden
iedereen mag hier posten ook digene die geen koffie drinkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat ik hier een keertje mag posten omdat ik ijskoffie drink.
Ook als je iets anders drinkt mag je hier postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat ik hier een keertje mag posten omdat ik ijskoffie drink.
Gewoon die harde droge tortellini uit zo'n zakje? Puick voeder heurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar die zakjes zijn toch helemaal niet zo lekker?
Alleen op vakanties als het niet anders konquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon die harde droge tortellini uit zo'n zakje? Puick voeder heur
Tortellini vind ik wel lekker, maar een kaassaus erbij lijkt me wel heel heftigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond ook pasta, maar dan van die gevulde en dan met een kaassaus. Ik was uitgegeten na 1 zo'n ding. Wat smerig.
Ik had het ook zonder geprobeerd, maar dat was ook niet lekker. Zal wel gewoon mijn ding niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tortellini vind ik wel lekker, maar een kaassaus erbij lijkt me wel heel heftig
Gewoon een simpele rode saus, en het ligt ook aan de tortellini die je hebt... de verse van de appie isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het ook zonder geprobeerd, maar dat was ook niet lekker. Zal wel gewoon mijn ding niet zijn.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon een simpele rode saus, en het ligt ook aan de tortellini die je hebt... de verse van de appie is
Ben jij een kloon van tong?quote:
hoezo dat ik een kloon ben van tong?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van tong?
Edit: fieuw, toch niet!Maar inderdaad, het kan heeeeel lekker zijn
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een vervelende vent is die Johan Derksen zeg
Zet dat ding uitquote:
JIJ kunt natuurlijk ook een ECHT leven ZOEKEN, met een ECHT leuke AFLOOPquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen ga ik een vriendin meeten in Tilburg. Maar ach, ik KAN natuurlijk over Rotterdam gaan om zodoende nog een stukje treinvervangend busvervoer af te kruisenEn ik KAN na afloop nog met de bus naar Turnhout en verder, om daar nog een bordje op te vissen
Ik KAN er een hele leuke dag van maken
Ga je nog op die PB reageren of ben je meer van de blinde haat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
JIJ kunt natuurlijk ook een ECHT leven ZOEKEN, met een ECHT leuke AFLOOP
Je kan het ook niet doen en heerlijk gaan slapen en de wereld even vergetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen ga ik een vriendin meeten in Tilburg. Maar ach, ik KAN natuurlijk over Rotterdam gaan om zodoende nog een stukje treinvervangend busvervoer af te kruisenEn ik KAN na afloop nog met de bus naar Turnhout en verder, om daar nog een bordje op te vissen
Ik KAN er een hele leuke dag van maken
Dat zou ook kunnen jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen en heerlijk gaan slapen en de wereld even vergeten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen jaIk kan ook een pauweveer in m'n kont stoppen en drie keer rond de kerk rennen voor de pret
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-06-2010
![]()
01. 033 goldfinger1963
02. 021 wel.o.k
03. 019 Muck
04. 017 Dr_Flash
05. 017 Marijkezwolle
06. 010 MPG
07. 010 cablegunmaster
08. 008 marcb1974
09. 004 Giertje
10. 003 friemelaar
11. 003 DaMart
12. 003 Darkwolf
13. 003 Fha
14. 003 Myraela
15. 001 Pheno
16. 001 niet.o.k
17. 001 justmattie
18. 001 john-frusciante
Reeks-statistieken!
en nou ben ik werkenquote:Top 100 van vrijdag 4 juni 2010
15. 182 suikertaartje
25. 147 Pheno
35. 135 Giertje
60. 104 Symphonic
verhuis ze friemelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:26 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Vandaag is de grote "kom je me helpen met vehuizen ome Friemel" dag
reis ze CGMquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:31 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga zo weg naar garmerwolde moet er om half 10 zijn ben bang dat ik iets later kom
geniet er mar van DMquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:34 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Eindelijk ook weer eens mooi weer als ik vrij ben.
flesquote:
douche ze flesquote:
Dankje ;D Het is wel gelukt... 5 min later dan verwacht maar dat is niet zo ergquote:
MPGquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer terug van het strand. Moeten ze vaker doen, in het weekend dit weer.
het zal er wel goed druk zijn geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer terug van het strand. Moeten ze vaker doen, in het weekend dit weer.
Doordeweeks heeft het mooie weer weinig zin... dan moet ik toch werken en heb ik er dus niets aan.... mijn voorkeur gaat dus echt uit naar mooi weer in het weekendquote:
Dat viel wel mee, eigenlijk. Ik had het veel drukker verwacht. Waren nog genoeg bedden vrijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal er wel goed druk zijn geweest
en dat terwijl de ANWB een topdrukte verwachtequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, eigenlijk. Ik had het veel drukker verwacht. Waren nog genoeg bedden vrij.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat terwijl de ANWB een topdrukte verwachte
En? Hoe was het?quote:
Nou prima. 212 km, 1 nieuw bordje, en een goeie vriendin weer eens gezien die hard van haar vent af moetquote:
flesquote:
1 nieuw bordje maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou prima. 212 km, 1 nieuw bordje, en een goeie vriendin weer eens gezien die hard van haar vent af moet
Dat was geen speerpunt vandaagquote:
Als je 80 bent naar gaan kijken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is het precies 8 jaar geleden dat ik mijn eerste digitale foto maakteEr zijn in al die tijd 98.230 foto's en 3.611 filmpjes gemaakt EN bewaard gebleven.
flesquote:
whehehequote:
quote:Dotąd doszliśmy. Tu się rozwiązały
koniec z początkiem. Przekłady Homera
na brzegu siedząc przeglądamy teraz.
Nikt nie przypływa po nas. Puste oceany.
Spokój gwałtowny. Może to już sierpień.
Może strach. Rozegrany przez nas umiejętnie.
Jest mi tak jakby już było za późno.
Może to sierpień. Ale drzew tu nie ma
a sierpień zawsze dojrzewa na drzewach.
Nikt nie przypływa. Homerycki żart
i wiatr z kamieni nam wróży jak z kart.
Nikt nie przypływa.
huh?quote:
Prachtig liedjequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prachtig liedje
En ja, de tekst is Pools.
Sue me,
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-06-2010
![]()
01. 011 goldfinger1963
02. 010 Dr_Flash
03. 006 cablegunmaster
04. 005 DaMart
05. 002 marcb1974
06. 002 MPG
07. 001 friemelaar
quote:Top 100 van zaterdag 5 juni 2010
41. 077 Symphonic
48. 073 BrandX
63. 065 suikertaartje
Geen flauw ideequote:Op zondag 6 juni 2010 06:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen asiel eindelijk gesloten?
Tja , het zou wat zijn een asielzoekers centrum zonder asielzoekersquote:Op zondag 6 juni 2010 07:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
[..]
Geen flauw ideevast wel, aangezien het hier nu zo rustig is
Da's waar, dat zou wel heel vreemd zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 07:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tja , het zou wat zijn een asielzoekers centrum zonder asielzoekers
dan ben ik weer wegquote:Op zondag 6 juni 2010 07:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's waar, dat zou wel heel vreemd zijnMisschien liggen ze allemaal nog te slapen, dat de asielzoekers vanmiddag terug zijn
In wat voor koor zing je? Ik wil eigenlijk wel in een popkoor zingen oidquote:Op zondag 6 juni 2010 08:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan ben ik weer wegZingen in het koor
Vandaag weer zo'n hektische dag![]()
popkoor? nee, studentenkoorquote:Op zondag 6 juni 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In wat voor koor zing je? Ik wil eigenlijk wel in een popkoor zingen oid![]()
Wat staat er nog meer op het programma?
Dat is ook wel tofquote:Op zondag 6 juni 2010 08:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
popkoor? nee, studentenkoor. dat houd in klassiekachtige muziek , dit keer in frans
.
op het programma staat:
zondag Fietsen naar Garmerwolde repetitie
maandag werken 13:00
dinsdag werken Tenor oefen avond! (geen idee waar)
woensdag werken
donderdag werken + repetitie in groningen
vrijdag werken.
Werken is onder voorbehoud
Goedemorgen friemelquote:
het is vakantie werk dus niet echt veel intelligents maardas niet ergquote:Op zondag 6 juni 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof![]()
Wat voor werk doe je?
Morgen Friemelaarquote:
Later have a nice dayquote:Op zondag 6 juni 2010 08:42 schreef friemelaar het volgende:
De kramen worden net gezet........., ik ga m'n kraampje inrichten tot later
quote:
Daagquote:Op zondag 6 juni 2010 08:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
alleen nieuw spul, geen rommelmarkt
maar nu ben ik echt weg
Doeiiiiiiiii
hey , als je het geld hebt wil ik het ook gebruiken om een leuke telefoon te kopen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Moet je persé een smartphone, cable? Ik ben best tevreden met mn Samsung Jet.
Hier is het ook nog droog!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het nog droog, maar het kan niet lang meer duren
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier heeft het al geregend zie ik net![]()
en ik wilde nog wel gaan BBQen
Fha![]()
ga ik ook doenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
Nouja als het nu weer droog is boeit het toch niet GF?
alleen die harde zwarte stukjes zijn niet zo lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je kip op de barbecue wilde leggen, kun je alsnog de barbecue aanzetten... maak je er kippensoep van!
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik ook doen![]()
en anders zet ik er een parasol of zo overheen![]()
[..]
alleen die harde zwarte stukjes zijn niet zo lekker
Succes en tot later meisje!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
Ohw ik moet al weer wegVerplicht gezellig doen. jottem..
![]()
tot later!
Ja, met een zeefquote:
Nou leuk is datquote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
![]()
tot later!
plezier ze Fhaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
![]()
tot later!
quote:
de smaak ervan blijft er gewoon inzittenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met een zeefDaar zijn die dingen voor gemaakt
Ja, dat is weer een andere definitie van gerookte kippensoepquote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
de smaak ervan blijft er gewoon inzitten
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
de smaak ervan blijft er gewoon inzitten
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een andere definitie van gerookte kippensoep![]()
sterk puntquote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilde toch al barbecueën, dus wat is er dan mis met een beetje barbecuesmaak aan je soep?.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit smaak sowieso als je aan het BBQen bentIs toch meer fikkie stoke en bier zuipen
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehehe ik zie net iets nieuw op fok![]()
een apart tvp knopje![]()
het werkt wel niet maar toch![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit smaak sowieso als je aan het BBQen bentIs toch meer fikkie stoke en bier zuipen
staat onderaan bij het reactiescherm naast preview en invoeren.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat onderaan bij het reactiescherm naast preview.
Tering wat een onzinquote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehehe ik zie net iets nieuw op fok![]()
een apart tvp knopje![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering wat een onzinVoor de zoveelste keer wordt er iets bedacht wat leuk lijkt. Wanneer gaat de search het eens een keer doen?
het zal waarschijnlijk een hoop tvp's schelen in bepaalde topicsquote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering wat een onzinVoor de zoveelste keer wordt er iets bedacht wat leuk lijkt. Wanneer gaat de search het eens een keer doen?
gebruik je wek de baggerlayout?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie heel die tvp knop niet
En ook de zoekmachine werkt dus NIET.
De tvp knop heb ik wel, ik gebruik ook baggerquote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie heel die tvp knop niet
En ook de zoekmachine werkt dus NIET.
giertjequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tvp knop heb ik wel, ik gebruik ook bagger
En die zoekfunctie zegt ie dat ie alleen voor abo houders werktMaar via google zijn de meeste topics wel terug te vinden
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik vond het al zo vreemd dat de zoekfunctie bij mij wel werkte en bij anderen niet.
Langzaam gaat het er naar toe dat iedereen betalen moet. Zo niet dan kan je weinig.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik vond het al zo vreemd dat de zoekfunctie bij mij wel werkte en bij anderen niet.
Ik hoef ook niet zo veel vind ik zelfquote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam gaat het er naar toe dat iedereen betalen moet. Zo niet dan kan je weinig.
Dat is ook het moment dat fok zichzelf ophangt. Dan komen er namelijk wel andere forums die gratis en goed doen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam gaat het er naar toe dat iedereen betalen moet. Zo niet dan kan je weinig.
Dat is ook het moment dat fok zichzelf ophangt. Dan komen er namelijk wel andere forums die gratis en goed doen.
Dat ding is nu al zo lang uit de running, ik was bijna vergeten dat ie er wasquote:Op zondag 6 juni 2010 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer komt doordat abohouders als eerste nieuwe features kunnen testen. Als het echt af is, zal die search ongetwijfeld voor iedereen beschikbaar komen, lijkt me.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ding is nu al zo lang uit de running, ik was bijna vergeten dat ie er was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |