Hier is het ook nog droog!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het nog droog, maar het kan niet lang meer duren
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier heeft het al geregend zie ik net![]()
en ik wilde nog wel gaan BBQen
Fha![]()
ga ik ook doenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
Nouja als het nu weer droog is boeit het toch niet GF?
alleen die harde zwarte stukjes zijn niet zo lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je kip op de barbecue wilde leggen, kun je alsnog de barbecue aanzetten... maak je er kippensoep van!
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik ook doen![]()
en anders zet ik er een parasol of zo overheen![]()
[..]
alleen die harde zwarte stukjes zijn niet zo lekker
Succes en tot later meisje!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
Ohw ik moet al weer wegVerplicht gezellig doen. jottem..
![]()
tot later!
Ja, met een zeefquote:
Nou leuk is datquote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
![]()
tot later!
plezier ze Fhaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
![]()
tot later!
quote:
de smaak ervan blijft er gewoon inzittenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met een zeefDaar zijn die dingen voor gemaakt
Ja, dat is weer een andere definitie van gerookte kippensoepquote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
de smaak ervan blijft er gewoon inzitten
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
de smaak ervan blijft er gewoon inzitten
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een andere definitie van gerookte kippensoep![]()
sterk puntquote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilde toch al barbecueën, dus wat is er dan mis met een beetje barbecuesmaak aan je soep?.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit smaak sowieso als je aan het BBQen bentIs toch meer fikkie stoke en bier zuipen
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehehe ik zie net iets nieuw op fok![]()
een apart tvp knopje![]()
het werkt wel niet maar toch![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit smaak sowieso als je aan het BBQen bentIs toch meer fikkie stoke en bier zuipen
staat onderaan bij het reactiescherm naast preview en invoeren.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat onderaan bij het reactiescherm naast preview.
Tering wat een onzinquote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehehe ik zie net iets nieuw op fok![]()
een apart tvp knopje![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering wat een onzinVoor de zoveelste keer wordt er iets bedacht wat leuk lijkt. Wanneer gaat de search het eens een keer doen?
het zal waarschijnlijk een hoop tvp's schelen in bepaalde topicsquote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering wat een onzinVoor de zoveelste keer wordt er iets bedacht wat leuk lijkt. Wanneer gaat de search het eens een keer doen?
gebruik je wek de baggerlayout?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie heel die tvp knop niet
En ook de zoekmachine werkt dus NIET.
De tvp knop heb ik wel, ik gebruik ook baggerquote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie heel die tvp knop niet
En ook de zoekmachine werkt dus NIET.
giertjequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tvp knop heb ik wel, ik gebruik ook bagger
En die zoekfunctie zegt ie dat ie alleen voor abo houders werktMaar via google zijn de meeste topics wel terug te vinden
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik vond het al zo vreemd dat de zoekfunctie bij mij wel werkte en bij anderen niet.
Langzaam gaat het er naar toe dat iedereen betalen moet. Zo niet dan kan je weinig.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik vond het al zo vreemd dat de zoekfunctie bij mij wel werkte en bij anderen niet.
Ik hoef ook niet zo veel vind ik zelfquote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam gaat het er naar toe dat iedereen betalen moet. Zo niet dan kan je weinig.
Dat is ook het moment dat fok zichzelf ophangt. Dan komen er namelijk wel andere forums die gratis en goed doen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam gaat het er naar toe dat iedereen betalen moet. Zo niet dan kan je weinig.
Dat is ook het moment dat fok zichzelf ophangt. Dan komen er namelijk wel andere forums die gratis en goed doen.
Dat ding is nu al zo lang uit de running, ik was bijna vergeten dat ie er wasquote:Op zondag 6 juni 2010 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer komt doordat abohouders als eerste nieuwe features kunnen testen. Als het echt af is, zal die search ongetwijfeld voor iedereen beschikbaar komen, lijkt me.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ding is nu al zo lang uit de running, ik was bijna vergeten dat ie er was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |