Hoezo? Goed topic joh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Tauchmeister het volgende:
ik zeg slotje!
Als hij een fiets wil brengen! maarja, ontopic maar weerquote:
Die zit nu bij gideon. Hij mag barsten wat hij wilquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:57 schreef porsche1 het volgende:
De ICT nerd op de fiets, samen met zijn grote vriend C achterop.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die zit nu bij gideon. Hij mag barsten wat hij wil
Mijn topics hebben altijd zijn eigen charme...![]()
Voornamelijk omdat ik nu niet geheel zeker weet of hij gestolen was daar of op het station eerder![]()
quote:
quote:
ik edit altijd beter dan een nieuwe post maken maarja ... dan heb je van die snelle jelles erbij zitten die dan even snel al quoten voor ik klaar benquote:
Die van mijn moeder ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:03 schreef Trollface. het volgende:
Niet zeuren, mijn fiets van 800¤ is onlangs gejat.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik edit altijd beter dan een nieuwe post maken maarja ... dan heb je van die snelle jelles erbij zitten die dan even snel al quoten voor ik klaar ben
Fiets was voorzien van slotquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef nuget het volgende:
Aangifte doen heeft sowieso weinig zin aangezien je fiets waarschijnlijk niet was voorzien van een slot.
Nee die is van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door cablegunmaster op 05-06-2010 00:42:59 ]Redacted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |