abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82299357
Serieus als je dat denkt ben je niet goed snik, Nederland heeft als absolute topspelers Robben, van Persie, van der Vaart en Sneijder. Spanje heeft Torres, Villa, Xavi, Iniesta, Fabregas, Puyol, Pique, Ramos, Casillas etc.

Objectief gezien moet elke voetbalkenner het met mij eens zijn en is hier geen discussie over mogelijk, enkel de discussie of degene die het niet met de stelling eens is goed wijs is of niet.
pi_82299472
Uiteraard is Spanje beter. Ken eigenlijk niemand die het tegendeel beweerd.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_82299586
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Silv het volgende:
Meldt. Nederland is de beste.
pi_82299659
Oranje ftw!
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_82299755
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Socios het volgende:

[..]

Meldt. Nederland is de beste.
Dat klopt, maar niet als het gaat om een vergelijking met Spanje.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82299762
Nederland is beter maar na 3 poule wedstrijden zijn ze moe en zielig en dan verliezen ze weer.
pi_82299864
De voorhoede en het middenveld kan wedijveren met het niveau van Spanje. De verdediging is minder.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_82300018
alleen Robben en v Persie zijn gelijkwaardig aan Torres en Villa, Elia en Babel zijn minder dan Silva, Navas en Pedro en Kuyt is eigenlijk een soort van Guiza die heel verstandig niet meegaat.
pi_82300341
Puyol > Mathijssen
Xavi > V Bommel
Villa > V. Persie
Iniesta > van der Vaart
Torres > Huntelaar
Ramos > van Bronckhorst
Pique > Boulahrouz
Valdès, Cassilias en Reina allemaal > Stekekenburg
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_82300401
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef rondarts het volgende:
Puyol > Mathijssen
Xavi > V Bommel
Villa > V. Persie
Iniesta > van der Vaart
Torres > Huntelaar
Ramos > van Bronckhorst
Pique > Boulahrouz
Waar zijn Robben en Sneijder?
Noot noot.
pi_82300416
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
alleen Robben en v Persie zijn gelijkwaardig aan Torres en Villa, Elia en Babel zijn minder dan Silva, Navas en Pedro en Kuyt is eigenlijk een soort van Guiza die heel verstandig niet meegaat.
Elia en Babel staan niet eens in de basis.
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:56:34 #12
138438 crew  Pizzakoppo
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:57:22 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82300525
Puyol > Mathijssen
Xavi > Sneijder
Villa > V. Persie
Iniesta > van der Vaart
Torres > Huntelaar
Ramos > van Bronckhorst
Pique > Boulahrouz
Van Bommel > Busquets
pi_82300605
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef marcodej het volgende:
De voorhoede en het middenveld kan wedijveren met het niveau van Spanje. De verdediging is minder.
Dit dus. Onze verdediging is echt niets vergeleken met spelers als Albiol, Pique, Puyol etc. En Casillas vs Steek.
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:58:56 #15
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82300624
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef Silv het volgende:

[..]

Dit dus. Onze verdediging is echt niets vergeleken met spelers als Albiol, Pique, Puyol etc. En Cassilas vs Steek.
Middenveld idem
pi_82300625
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waar zijn Robben en Sneijder?
Fabregas ≥ Sneijder
Mata < Robben
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_82300782
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Puyol > Mathijssen
Xavi > Sneijder
Villa > V. Persie
Iniesta > van der Vaart
Torres > Huntelaar
Ramos > van Bronckhorst
Pique > Boulahrouz
Van Bommel > Busquets
True... Vermoed dat Busquets op de bank zit. Spaans middenveld zal bestaan uit Xavi, Iniesta en Alono/Fabregas
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 21:02:21 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82300846
Tuurlijk ik was Xabi Alonso gewoon vergeten Alonso > Bommel
pi_82300994
Mensen die Nederland willen vergelijken met Spanje
pi_82301140
Spanje is misschien ietsjes beter, maar als Nederland het WK wint maakt dat verder toch niet uit..?
pi_82301645
Als het op een rechtstreekse confrontatie aankomt gaat Oranje Spanje "gewoon" verslaan hoor.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_82302299
Op papier wel maar een wedstrijd is anders.
pi_82302837
natuurlijk is spanje 2 niveaus beter dan nederland.

maar ja, griekenland werd ook europees kampioen dus waarom zouden we ze met een beetje mazzel niet kunnen verslaan....alleen loot je dan in de volgende ronde tegen brazilie of frankrijk ofzo en lig je er alsnog uit
pi_82303732
Tegen Frankrijk zou geen probleem moeten zijn. Zo'n denderend team hebben zij ook weer niet. De grootste kanshebbers dit jaar zijn Spanje, Argentinië en Brazilië. Nederland kan ook zeer ver komen. Bovendien zie ik Servië ook nog wel stunten en ver komen dit WK.
pi_82304190
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef rondarts het volgende:
Tegen Frankrijk zou geen probleem moeten zijn.
in 2006 gaf ook niemand een cent om Les Bleus en haalden ze gewoon de finale. Frankrijk is net als Duitsland: altijd om rekening mee te houden en reken maar dat die moffen weer ver gaan komen dit toernooi....

buiten frankrijk en duitsland reken ik engeland, spanje en italie tot de grootste kanshebbers.

de outsiders: brazilie, argentinie en als we wat mazzel en een paar piekdagen hebben wellicht nederland.
pi_82304466
Argentinië.
Kanshebber van de titel
Maradona als bondscoach
Nipt door naar de WK
Bleh!!!!
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 22:50:47 #27
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82307692
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef joeyettt het volgende:
Spanje is misschien ietsjes beter, maar als Nederland het WK wint maakt dat verder toch niet uit..?
Spanje is vele malen beter.
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:54:49 #28
262424 YeahYeahYeah
Heads will roll
pi_82307890
Och, zag ze vandaag ballen tegen Zuid-Korea. Misschien niet allerbeste samenstelling, maar echt héel overtuigend vond ik het ook weer niet. In een rechtstreekse wedstrijd kan van alles gebeuren
pi_82307974
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Spanje is vele malen beter.
Klopt.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 10:32:03 #30
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82318753
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Och, zag ze vandaag ballen tegen Zuid-Korea. Misschien niet allerbeste samenstelling, maar echt héel overtuigend vond ik het ook weer niet. In een rechtstreekse wedstrijd kan van alles gebeuren
Jij denkt dat een oefenpotje ook maar iets zegt?
pi_82320668
We zullen zien, ze zijn op papier misschien wel de beste maar ik vind ze altijd maar matig spelen. Als Nederland tegen Spanje speelt winnen we gewoon.
pi_82320956
Inter is ook niet de beste ploeg van dit jaar. Ik schat Barcelona en Manchester United bijvoorbeeld hoger in.
pi_82321225
Op papier is Spanje iets beter, maar dat waren Italië en Frankrijk twee jaar geleden ook. En op papier was Nederland weer beter dan Rusland, dat heeft ook anders uitgepakt. Daarbij is het verschil echt niet zo groot als sommigen zeggen. Mathijssen houdt zich al jaren staande in een vrij sterke competitie. Heitinga staat in de basis bij Everton in misschien wel de beste competitie voor verdedigers. Van der Wiel is een talent en kan waarschijnlijk na dit toernooi kiezen uit verschillende clubs in de sterkste competities. Van Bronckhorst is eigenlijk het enige echte zwakke punt van de verdediging. Het middenveld doet echt niet zoveel onder voor Spanje. Sterker nog, ik vind ze eerder gelijkwaardig. En met van Persie in de spits heb je iemand die minimaal dezelfde kwaliteit heeft als bijvoorbeeld Torres en Villa. Het wordt pas nijpend, wanneer spelers in de verdediging tegen een schorsing of blessure aanlopen. Zolang dat niet gebeurt is Nederland kwalitatief maar iets slechter dan Spanje. Alhoewel je je kunt afvragen of de verdediging er echt veel slechter op wordt, wanneer bijvoorbeeld Mathijsen vervangen moet worden door Boulahrouz. Ik vind Boula in principe nog steeds een betere stopper dan Mathijsen, maar met zo weinig wedstrijdritme neem je wel een risico. Als Braafheid of Ooijer in moet vallen heb je een probleem.
pi_82321243
Volgens mij had Griekenland in 2004 op papier niet echt een favorietenteam, en was het Italiaanse team in 2006 ook niet echt de favoriet. Een WK is meer dan alleen maar betere spelers dan je tegenstander hebben. Op papier is Spanje beter, maar als Nederland bijvoorbeeld net zo speelt zoals in de eerste 2 wedstrijden op het EK of zoals op sommige momenten in de wedstrijden tegen Mexico en Ghana moeten ze elk land aankunnen.
It's just the way I see, that it makes you my enemy.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:36:07 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_82321252
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Natuurlijk zegt het iets, waarom worden ze anders gehouden?

Spanje heeft een beter team, maar Cambuur heeft ook weleens met 5-0 van Ajax gewonnen. Nederland kan in principe iedereen verslaan, of dat lukt is een tweede.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:04:31 #36
15600 BB-King
Long live the King!
pi_82322609
Spanje is op papier beter maar als iemand ze een pak op de broek kan geven is het Nederland.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:06:04 #37
262424 YeahYeahYeah
Heads will roll
pi_82322661
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oefenpotjes zeggen dus niets? Zou je dat ook zeggen als Nederland door Mexico en Ghana was afgedroogd met 3-0?
pi_82322886
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef YeahYeahYeah het volgende:

[..]

Oefenpotjes zeggen dus niets? Zou je dat ook zeggen als Nederland door Mexico en Ghana was afgedroogd met 3-0?
onder welke steen kom jij vandaan dan?!
oefenpotjes gaan echt helemaal nergens over.
dat er nog nederlanders bestaan die daar anders over denken zeg, na 15 jaar kommer en kwel tijdens oefenwedstrijden....natuurbescherming zou zich over jou moeten ontfermen

zelfs in de pers wordt er niet meer moeilijk over gedaan als nederland weer eens zo'n oefenpotje verneukt, omdat iedereen geaccepteerd heeft dat het gewoon veredelde trainingspotjes zijn meer niet....

dat het echte werk maar snel mag beginnen!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:17:12 #39
33189 RM-rf
1/998001
pi_82323049
natuurlijk is Spanje veel beter ... puur oip basis van de enorme kwaliteiten in de Spelersgroep is alles lager dan Wereldkampioen worden voor hen een teleurstelling ...

en dat is dan ook precies de reden waarom ze niet winnen imho ... domweg omdat ze verdwom weinig te winnen hébben en een heleboel te verliezen, wat zulk een ongekende mentale druk geeft op een team, dat je voor het weet jezelf als grotoste tegenstander hebt.

en laten juist de Spanjaarden op dat vlak niet het allerbeste record hebben, het is een team dat traditioneel 'vooraf' hoog ingeschat word, maar vrijwel altijd (tot 2008) darin stevig faalde en flink teleurstelde juist omdat men niet aan de verwachtingen kon voldoen (een makke die overigens ook Nederland zélf evenzeer heeft).
Bovenal heeft Spanje waarschijnlijk wel een verdomd zwaar programma (na de groepsronde), naar het zich laat aanzien al direkt in de 8e finale tegen Brazilie of Portugal
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_82323115
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dat er nog nederlanders bestaan die daar anders over denken zeg, na 15 jaar kommer en kwel tijdens oefenwedstrijden....natuurbescherming zou zich over jou moeten ontfermen

zelfs in de pers wordt er niet meer moeilijk over gedaan als nederland weer eens zo'n oefenpotje verneukt, omdat iedereen geaccepteerd heeft dat het gewoon veredelde trainingspotjes zijn meer niet....

Dat de uitslag en hoe dit zich verhoudt tot andere landen helemaal niets zegt is natuurlijk waar, maar het is natuurlijk een wedstrijd bedoeld om spelers of spelwijze te testen. In die zin zegt het natuurlijk wel het een en ander over de vorm van een speler en hoe een speler in een bepaald systeem en op een bepaalde plek rendeert.
pi_82323680
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Spanje heeft een beter team, maar Cambuur heeft ook weleens met 5-0 van Ajax gewonnen. Nederland kan in principe iedereen verslaan, of dat lukt is een tweede.
Nederland en Spanje met Cambuur en Ajax vergelijken gaat wel erg ver.
pi_82324084
Lekker belangrijk wie er op papier beter is. Het gaat erom dat je als de scheids affluit gewonnen hebt!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:45:25 #43
262424 YeahYeahYeah
Heads will roll
pi_82324196
quote:

[..]

Dikke onzin dus . Zoals al door anderen opgemerkt: oefenpotjes, zeker in de aanloop naar een toernooi, zijn wel degelijk van belang. Spelers raken op elkaar ingespeeld, worden op verschillende posities getest, en spelers willen zich nog eens extra bewijzen om in aanmerking te komen voor de basis straks op het toernooi (zie Van der Vaart en Afellay). Tuurlijk, de uitslag zegt niet alles, maar je ziet wel degelijk hoe spelers en het team er voor staan.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:46:48 #44
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82324250
Griekenland had in 2006 george clooney, geen wonder dat je dan europees kampioen word
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:01:19 #45
176916 Karrs
2007-2017
pi_82324895
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Tahiti het volgende:
Nederland is beter maar na 3 poule wedstrijden zijn ze moe en zielig en dan verliezen ze weer.
qft.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_82326759
Het wordt gezellig bij mij thuis, ik voor NL en mijn partner is Spaans. Olé
Haters gonna hate.
pi_82326921
quote:

[..]

Dit dus.
pi_82326942
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Het wordt gezellig bij mij thuis, ik voor NL en mijn partner is Spaans. Olé
Ik vrees dat het voor je partner dan gezelliger gaat worden.
pi_82327350
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Objectief gezien moet elke voetbalkenner het met mij eens zijn en is hier geen discussie over mogelijk
Objectief gezien is de kans dat Nederland Spanje tegenkomt op dit WK niet zo heel gek groot, wat jij als "voetbalkenner" ook zou moeten weten.
There is no life after death, there is only life
pi_82334359
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik vrees dat het voor je partner dan gezelliger gaat worden.
We zullen zien!
Haters gonna hate.
pi_82335298
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:46 schreef gniffie het volgende:
Griekenland had in 2006 george clooney, geen wonder dat je dan europees kampioen word
qft
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:40:47 #52
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341221
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef YeahYeahYeah het volgende:

[..]

ja dat zeg ik inderdaad ja, zo ook bij Ajax oefenpotjes zeggen geen kut
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:41:36 #53
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341249
quote:

[..]

gelukkig, toch nog iemand die er iets van snapt
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:42:29 #54
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341289
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TijnIIE het volgende:

[..]

Objectief gezien is de kans dat Nederland Spanje tegenkomt op dit WK niet zo heel gek groot, wat jij als "voetbalkenner" ook zou moeten weten.
ja want ik claim ook ergens dat ze elkaar treffen, optiefen dus
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:43:00 #55
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341315
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

het zegt alleen iets over de mentaliteit van de spelers, of ze zin hebben om een potje voor lul tegen china te ballen
pi_82341994
Nederland A is gelijkwaardig aan Spanje A omdat het een beter team is. Alleen zodra er één van de bepalende spelers wegvalt van Nl, dan heeft Spanje iets gelijkwaardigs op de bank zitten en Nederland niet, zeker niet achterin.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82342058
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

het zegt alleen iets over de mentaliteit van de spelers, of ze zin hebben om een potje voor lul tegen china te ballen
Ik bal altijd voor lul
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82354449
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ja want ik claim ook ergens dat ze elkaar treffen, optiefen dus
oh je geeft zelf toe dat je topic irrelevant is? je roept ook de hele dag "gras is groen en wie het niet met mij eens is, is dom!"?

Ga nou maar gewoon kijken naar de wedstrijden en laat zowel trollen als analyses maar over aan anderen.
There is no life after death, there is only life
pi_82354556
Schitterende wedstrijd tegen Korea! Ik ben het helemaal met de TS eens! Nederland had hiervan natuurlijk verloren!
pi_82356840
De verdediging en het middenveld van Spanje zijn beter. Maar onze aanval is echt goed op het moment.
Robben, van Persie, van de Vaart en Sneijder scoren zo tering makkelijk. Daar kan geen Spanjaard tegen op.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_82356996
nederland is vooral goed door 4 extreme goede spelers maar ze hebbe ook nog eens echte teamspirit in de ploeg. Ik schat nederland als team veel hoger aan dan spanje. Ik zie eigenlijk geen een ander team dat beter is dan nederland. Ik verwacht dan ook dat nederland WK wordt en alles lager is een gigantische telleurstelling.

over de breedte vind ik spanje wel sterker maar dit is alleen een voordeel als mensen geblesseerd of geschorst raken. Met sneijder heb je de beste middenvelder van de wereld in huis en robben is samen met messi de beste speler van de wereld. Van Persie en van der vaart hoeven zich ook echt niet te schamen hoor
pi_82359298
Een land dat europees kampioen wordt, daarmee zit het wel goed hoor met het teamspirit.
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 11:22:29 #63
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82359832
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:51 schreef Flammie het volgende:
Schitterende wedstrijd tegen Korea! Ik ben het helemaal met de TS eens! Nederland had hiervan natuurlijk verloren!
als jij op deze manier in de schijnwereld wilt leven dat nederland beter is dan spanje
, be my guest
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 11:23:02 #64
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82359844
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 07:52 schreef dieselnoi het volgende:
nederland is vooral goed door 4 extreme goede spelers maar ze hebbe ook nog eens echte teamspirit in de ploeg. Ik schat nederland als team veel hoger aan dan spanje. Ik zie eigenlijk geen een ander team dat beter is dan nederland. Ik verwacht dan ook dat nederland WK wordt en alles lager is een gigantische telleurstelling.

over de breedte vind ik spanje wel sterker maar dit is alleen een voordeel als mensen geblesseerd of geschorst raken. Met sneijder heb je de beste middenvelder van de wereld in huis en robben is samen met messi de beste speler van de wereld. Van Persie en van der vaart hoeven zich ook echt niet te schamen hoor
Beste middenvelder van de wereld Xavi en Iniesta > Sneijder
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 11:23:27 #65
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82359852
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef TijnIIE het volgende:

[..]

oh je geeft zelf toe dat je topic irrelevant is? je roept ook de hele dag "gras is groen en wie het niet met mij eens is, is dom!"?

Ga nou maar gewoon kijken naar de wedstrijden en laat zowel trollen als analyses maar over aan anderen.
zie OP
pi_82360395
De volledige selecties van beide landen, oordeel zelf.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Iker Casillas      29/d   R.Madrid  
Raúl Albiol        24/v   R.Madrid  
Gerard Piqué       23/v   Barcelona 
Carlos Marchena    30/v   Valencia  
Carles Puyol       32/v   Barcelona 
Andrés Iniesta     26/m   Barcelona 
David Villa        28/a   Valencia  
Xavi               30/m   Barcelona 
Fernando Torres    26/a   Liverpool 
Cesc Fábregas      23/m   Arsenal   
Joan Capdevila     32/v   Villarreal
Víctor Valdés      28/d   Barcelona
Juan Mata          22/a   Valencia  
Xabi Alonso        28/m   R.Madrid  
Sergio Ramos       24/v   R.Madrid  
Sergio Busquets    21/m   Barcelona 
Álvaro Arbeloa     27/v   R.Madrid  
Pedro              22/a   Barcelona 
Fernando Llorente  25/a   Ath.Bilbao
Javi Martínez      21/m   Ath.Bilbao
David Silva        24/m   Valencia  
Jesus Navas        24/a   Sevilla   
José Manuel Reina  27/d   Liverpool 
BC Vicente del Bosque       

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Maarten Steek.     27/d   Ajax      
Gregory v.d.Wiel   22/v   Ajax      
John Heitinga      26/v   Everton   
Joris Mathijsen    30/v   Hamburg.SV
Giov.v.Bronckhorst 35/v   Feyenoord 
Mark van Bommel    33/m   Bayern M. 
Dirk Kuijt         29/a   Liverpool 
Nigel de Jong      25/m   Manch.City
Robin van Persie   26/a   Arsenal   
Wesley Sneijder    25/m   Internaz. 
Arjen Robben       26/a   Bayern M. 
Khalid Boulahrouz  28/v   Stuttgart 
André Ooijer       35/v   PSV       
Demy de Zeeuw      27/m   Ajax      
Edson Braafheid    27/v   Celtic    
Michel Vorm        26/d   FC Utrecht
Eljero Elia        23/a   Hamburg.SV
Stijn Schaars      26/m   AZ        
Ryan Babel         23/a   Liverpool 
Ibrahim Afellay    24/m   PSV       
Klaas-J.Huntelaar  26/a   AC Milan  
Sander Boschker    39/d   FC Twente 
Rafael v.d.Vaart   27/m   R.Madrid  
BC Bert van Marwijk
pi_82362682
Je kun dan we del betere (aanvallende) spelers hebben, dat wil niet zeggen dat je ook als team sterker bent.
pi_82364069
Spanje heeft bijna ieder toernooi wel betere spelers dan Nederland. En toevallig dat ze 2 jaar geleden de EK eindelijk eens wonnen, want daarvoor was het altijd een net-niet ploeg. Spelers leuk maar een team was het bijna nooit. Ik moet het ook nu nog maar zien.

Daarbij heb ik liever dat Nederland tegen Spanje speelt dan tegen Brazilië ofzo. Geef ze meer kans tegen Spanje
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:43:21 #69
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82365440
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Klopt.
Spanje is vele malen beter, zeker ALS ze tegen Nederland moeten. Je krijgt dan die rare dubbele motivatie;
1. het is een serieuze tegenstander, dus gaan ze harder lopen
2. we laten ons toch niet door die sinaasappels verslaan, nee wij zullen die Naranjas wel effetjes uitpersen?

In wezen heeft spanje niet echt respect voor Nederland. Dat is terecht denk ik.

Hier wreekt het zich dat er niet een echte klootzak zoals Gullit en Davids in Oranje zit.
Het zijn allemaal lieve jongetjes die van glas zijn en goed op de beentjes passen want ze zouden wel eens een schrammetje kunnen oplopen. Waar is Royston?
Wilders is 'n racist die onwettige/illegale dingen wilt. Door als kwart-Indo racistisch te zijn, EN door zijn blonde haar, hoopt hij te scoren bij de witten. Zielug!Schiet 'em aub niet dood, anders krijgt ie 26 zetels!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:45:15 #70
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82365491
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:06 schreef Monco10 het volgende:
Je kun dan we del betere (aanvallende) spelers hebben, dat wil niet zeggen dat je ook als team sterker bent.
Wat een ontzettend loserige opmerking, want het betekent dit juist WEL 90 procent van de tijd.

iig is het irrelevant, want Spanje is op alle fronten beter.
Wilders is 'n racist die onwettige/illegale dingen wilt. Door als kwart-Indo racistisch te zijn, EN door zijn blonde haar, hoopt hij te scoren bij de witten. Zielug!Schiet 'em aub niet dood, anders krijgt ie 26 zetels!
pi_82367774
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

Wat een ontzettend loserige opmerking, want het betekent dit juist WEL 90 procent van de tijd.

Je Nederlands klopt niet, probeer het nog eens.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:33:53 #72
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82373442
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Beste middenvelder van de wereld Xavi en Iniesta > Sneijder

Inter > Barca
Sneijder > Iniesta/Xavi

Spanje is wel beter trouwens. Onze verdediging is op Vd Wiel na vrij kut.
Bedankt Hans.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:37:31 #73
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_82373552
Mochten ze elkaar treffen, dan denk ik dat het gelijkwaardig op zal gaan. Als Nederland doorgaat zal het wel op z'n Hiddinks moeten, zoals ie dat tegen ons flikte met Rusland. Maar het zal een mooie pot voetbal opleveren, dat sowieso.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 19:43:51 #74
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82373757
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef bascross het volgende:

[..]

Inter > Barca
Sneijder > Iniesta/Xavi

Spanje is wel beter trouwens. Onze verdediging is op Vd Wiel na vrij kut.
je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een duidelijke troll is
  zondag 6 juni 2010 @ 00:20:47 #75
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82381664
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een duidelijke troll is
Zo duidelijk vind ik hem niet. Er zijn de laatste twee jaar een hoop Barca fanboys bijgekomen die spontaan ejaculeren bij het horen van de namen Messi, Xavi en Iniesta.

[ Bericht 0% gewijzigd door bascross op 06-06-2010 01:09:42 ]
Bedankt Hans.
  zondag 6 juni 2010 @ 00:37:42 #76
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82382046
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Je Nederlands klopt niet, probeer het nog eens.
Irrelevant argument, probeer JIJ het nog es.

(moet je opletten, gaat ie WEER kommazeiken .... lachu! dit soort huilies zijn ZOOOO makkelijk op de kast te krijgen!!)
  zondag 6 juni 2010 @ 00:45:02 #77
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82382216
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 07:52 schreef dieselnoi het volgende:

toch een beetje BS, want de Kleine Vier zijn niet echt zo goed als beweerd wordt. Rafa is so-so, want grotendeels op de bank gezeten, Robben is dus van Glas en Sneijders is een klein kind dat TEGEN HET TEAM ingaat zodra hij zijn zin niet krijgt, Van Persie is goed maar mist misschien NET dat wedstrijd ritme. Op een gegveven laat bommel zijn mannetje lopen, is Bronck net te traag en zeg maar dag.
  zondag 6 juni 2010 @ 01:23:36 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82383182
Spanje is inderdaad beter, vooral verdediging en keeper(s). Hoewel ik moet zeggen dat ik Sneijder zeker gelijkwaardig vind aan elke Spaanse middenvelder (Xavi, Iniesta, Fabregas). En van Persie is ook niet slechter dan Torres of Villa.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 6 juni 2010 @ 01:41:47 #79
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82383572
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Nederland A is gelijkwaardig aan Spanje A omdat het een beter team is.
Toch klinkt dit een beetje als een loserige opmerking omdat men weet dat het een kwalitatief mindere groep is.

Het Betere Team argument "LIJKT" alleen te zijn opgegaan voor Z-Korea, die toen OOK andere voordelen hadden.

1 een briljante coach
2 toch goeie individuele spelers,
3 thuisvoordeel
4 nationale boosheid over het short tracken

wij hebben alleen 2. een beetje, zeker geen [1] en 3 en 4 al helemaal niet.
pi_82383674
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:45 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

toch een beetje BS, want de Kleine Vier zijn niet echt zo goed als beweerd wordt. Rafa is so-so, want grotendeels op de bank gezeten, Robben is dus van Glas en Sneijders is een klein kind dat TEGEN HET TEAM ingaat zodra hij zijn zin niet krijgt, Van Persie is goed maar mist misschien NET dat wedstrijd ritme. Op een gegveven laat bommel zijn mannetje lopen, is Bronck net te traag en zeg maar dag.
Ik begrijp dus echt niet dat Van Marwijk Van der Vaart vaak op de bank heeft laten zetten.

Robben idd van glas, maar wel een goede voetballer natuurlijk. Maar ja, daar hebben we nu niets aan.
  zondag 6 juni 2010 @ 02:10:47 #81
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_82384054
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef YeahYeahYeah het volgende:

[..]

Dikke onzin dus . Zoals al door anderen opgemerkt: oefenpotjes, zeker in de aanloop naar een toernooi, zijn wel degelijk van belang. Spelers raken op elkaar ingespeeld, worden op verschillende posities getest, en spelers willen zich nog eens extra bewijzen om in aanmerking te komen voor de basis straks op het toernooi (zie Van der Vaart en Afellay). Tuurlijk, de uitslag zegt niet alles, maar je ziet wel degelijk hoe spelers en het team er voor staan.
Wat een kul, een voorbereiding zegt geen ene moer over de gesteldheid van een selectie.
pi_82384083
quote:
Op zondag 6 juni 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

Wat een kul, een voorbereiding zegt geen ene moer over de gesteldheid van een selectie.
pi_82385545
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

Toch klinkt dit een beetje als een loserige opmerking omdat men weet dat het een kwalitatief mindere groep is.
Dat is het ook. Dat leg ik eronder uit: de bankvulling bij Spanje is beter. En een goed ingespeeld team met subtoppers en een enkele topper > een niet goed ingespeeld team met toppers. Lijkt me ook geen hogere wiskunde of iets wat de geschiedenis niet allang bewezen heeft.
Loserige opmerking? Ik zie de Denen nog staan met die schaal!
quote:
Het Betere Team argument "LIJKT" alleen te zijn opgegaan voor Z-Korea, die toen OOK andere voordelen hadden.

1 een briljante coach
2 toch goeie individuele spelers,
3 thuisvoordeel
4 nationale boosheid over het short tracken

wij hebben alleen 2. een beetje, zeker geen [1] en 3 en 4 al helemaal niet.
1) Van Marwijk is niet briljant, maar je hoeft geen Bosvelt-wissel van hem te verwachten. Gewoon steady. Del Bosque is trouwens wel goed in ego-management. We zien
2) Ja, maar minder dan Spanje in de breedte
3) Nopes, geen van beiden
4) Whehehe nationale boosheid om het altijd net-nietje
  zondag 6 juni 2010 @ 09:08:24 #84
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82385556
quote:
Op zondag 6 juni 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

gaat er ook niet om of hun tampon goed zit, maar of ze op elkaar ingespeeld raken. zoals Bronck die nu denkt, hee ik kan die bal niet zo hoog geven als bij Kluivert en RvN, want sneijders is een dwergje.
En timing etc.
WETEN wannneer iemand wel en niet loopt,
wil vdV hem nou links of rechts hebben,

Ik hoor graag argumenten, met feiten waarom voorbereiding niet werkt:

Twee feiten ken ik:
- ZuidkOrea
- Alle teams doen het, voor ALLE toernooien (aantal teams dat MET voorbereiding kampioen werd: Allemaal. aantal teams dat Zonder voorbereiding kampioen werd: NUL.)

oh wacht voorbereiding, das vast een samenzwering van trainer/coaches voor de werkverschaffing!!!
pi_82385633
quote:
Op zondag 6 juni 2010 09:08 schreef h4ck3rn00b het volgende:

...
- Alle teams doen het, voor ALLE toernooien (aantal teams dat MET voorbereiding kampioen werd: Allemaal. aantal teams dat Zonder voorbereiding kampioen werd: NUL.)

...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal_1992
  zondag 6 juni 2010 @ 10:23:06 #86
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82386424
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spanje heeft Torres, Villa, Xavi, Iniesta, Fabregas, Puyol, Pique, Ramos, Casillas etc.
En dan ben je ook nog een aantal geweldige spelers vergeten, een Silva bijvoorbeeld.
Ik denk dat Spanje gewoon de sterkste selectie heeft, bovendien spelen ze prima voetbal.
Het is imo gewoon de grootste kanshebber op de titel.

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 06-06-2010 10:45:53 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_82386717
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:37 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

Irrelevant argument, probeer JIJ het nog es.

(moet je opletten, gaat ie WEER kommazeiken .... lachu! dit soort huilies zijn ZOOOO makkelijk op de kast te krijgen!!)
Ondertussen snapt nog steeds niemand wat je nou zegt?

Zeg je nou dat een top spits vooral zoveel scoort omdat de team play zo goed is?
  zondag 6 juni 2010 @ 10:49:27 #88
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_82386909
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En dan ben je ook nog een aantal geweldige spelers vergeten, een Silva bijvoorbeeld.
Ik denk dat Spanje gewoon de sterkste selectie heeft, bovendien spelen ze prima voetbal.
spanje heeft vooral ook een betere verdediging, en vervangers als er iemand geblesseerd raakt. Vooral nu robben bij ons weg is en we ineens met kuyt moeten spelen (liever elia) is Spanje zelfs in mijn ogen een grotere kanshebber. Maar ik hoop natuurlijk nederland of anders Brazilië

Maar Nederland heeft nog steeds een kans. alleen iets minder
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Moderator zondag 6 juni 2010 @ 11:01:46 #89
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82387145
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Klopt, Pedro, Navas, Mata, Busquets en Xabi Alonso zijn ook klasbakken. Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:24:28 #90
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82387687
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
Ben ik ook met je eens, er is imo geen middenvelder in de wereld die kan tippen aan Xavi momenteel. De rust die hij aan de bal heeft, het overzicht en zijn techniek. Hij is gewoon de motor op het middenveld. Absoluut een geweldenaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_82428971
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens, er is imo geen middenvelder in de wereld die kan tippen aan Xavi momenteel. De rust die hij aan de bal heeft, het overzicht en zijn techniek. Hij is gewoon de motor op het middenveld. Absoluut een geweldenaar.
Maar dat is Champions League winnaar Sneijder bij Inter, die overigens Barcelona uitschakelde, toch ook?
Xavi is een geweldenaar, maar dat is Sneijder ook. Wat dat betreft zou Spanje - Nederland een leuk duel worden. Ik ben een groot fan van Xavi en vind hem op dit moment iets beter dan Sneijder, maar ze doen echt niet veel voor elkaar onder.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:11:28 #92
18313 MaTriCX
Jaja..., vast!
pi_82430009
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar dat is Champions League winnaar Sneijder bij Inter, die overigens Barcelona uitschakelde, toch ook?
Xavi is een geweldenaar, maar dat is Sneijder ook. Wat dat betreft zou Spanje - Nederland een leuk duel worden. Ik ben een groot fan van Xavi en vind hem op dit moment iets beter dan Sneijder, maar ze doen echt niet veel voor elkaar onder.
Ja, Inter versloeg Barcelona met 3 - 1 en verloor met 0 - 1 in Camp Nou.
Ik denk dat de combinatie Xavi en Iniesta het middenveld zal domineren in een wedstrijd tegen Nederland. Dat neemt niet weg dat Spanje heel weinig en slechte lange ballen geeft. Als Nederland wilt winnen van Spanje zullen ze druk moeten zetten, zoals Barcelona dat doet bij hun tegenstander.
Het gevaar is alleen dat de Nederlandse verdediging niets is tegen een El Guaje, Torres en Pedrito...
Goh en wat dan nog ?
pi_82430120
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef MaTriCX het volgende:

[..]

Ja, Inter versloeg Barcelona met 3 - 1 en verloor met 0 - 1 in Camp Nou.
Ik denk dat de combinatie Xavi en Iniesta het middenveld zal domineren in een wedstrijd tegen Nederland. Dat neemt niet weg dat Spanje heel weinig en slechte lange ballen geeft. Als Nederland wilt winnen van Spanje zullen ze druk moeten zetten, zoals Barcelona dat doet bij hun tegenstander.
Het gevaar is alleen dat de Nederlandse verdediging niets is tegen een El Guaje, Torres en Pedrito...
Daar ligt volgens mij ook het gevaar, in de verdediging. Ik denk dat Spanje en Nederland op het middenveld redelijk in evenwicht zijn. Voordeel voor Spanje is dat Xavi en Iniesta ongelofelijk goed op elkaar ingespeeld zijn. Maar een middenveld met Van der Vaart, Sneijder, Robben, de Jong en van Bommel doet daar naar mijn mening weinig voor onder.
pi_82430232
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tuurlijk ik was Xabi Alonso gewoon vergeten Alonso > Bommel
Nooit. Zelfs de Jong is al heel wat beter dan Alonso.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82431902
Ik vind Mark van Bommel inderdaad echt niet onderdoen voor Xabi Alonso.
-
pi_82432220
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Klopt, Pedro, Navas, Mata, Busquets en Xabi Alonso zijn ook klasbakken. Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
Nu ben ik een halve Spanjaard en zijn beide landen me net zo lief, dus ik durf me zelf wel redelijk objectief te noemen, maar wat je hier roept is kolder. Sneijder en Xavi staan qua niveau heel dicht bij elkaar, nergens was dit duidelijker dan in de Champions League waar Sneijder Inter bij de hand nam en Barcelona terecht uitschakelde. In die tweestrijd was Sneijder zelfs duidelijk een klasse beter dan Xavi! Juist op het door jou genoemde punt van openingen zien en benutten! Xavi is daarentegen weer balvaster.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:32:23 #97
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_82432392
Spanje is beter in balans. Elke linie is erg sterk.
Nederland is aanvallend beter (met Robben...), maar verdedigend is het erg matig.
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 10:53:55 #98
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82433156
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Nu ben ik een halve Spanjaard en zijn beide landen me net zo lief, dus ik durf me zelf wel redelijk objectief te noemen, maar wat je hier roept is kolder. Sneijder en Xavi staan qua niveau heel dicht bij elkaar, nergens was dit duidelijker dan in de Champions League waar Sneijder Inter bij de hand nam en Barcelona terecht uitschakelde. In die tweestrijd was Sneijder zelfs duidelijk een klasse beter dan Xavi! Juist op het door jou genoemde punt van openingen zien en benutten! Xavi is daarentegen weer balvaster.
een steekpass zoals xavi ze geeft is voor sneijder incidenteel, voor xavi een normale handeling
pi_82433241
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

een steekpass zoals xavi ze geeft is voor sneijder incidenteel, voor xavi een normale handeling
-
pi_82433326
quote:

[..]

Heb jij Sneijder en Xavi wel zien spelen de laatste maanden?
pi_82433345
Spanje heeft op papier een beter team, alleen zijn ze wel te verslaan.
pi_82434060
quote:

[..]

Zoals wel meer mensen hier zeggen, heb je uberhaupt wel voetbal gekeken dit seizoen? Dikke kans dat Sneijder in de champions league middenvelder van het jaar wordt, weet je waarom? Omdat hij bijna volledeig twee-benig is en met een simpele voetbeweging constant spelers vrij voor de keeper zet. Hij doet echt niet onder voor Xavi, het zijn gewoon twee spelers van uitzonderlijke klasse.
pi_82434100
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie zei het ook al weer? "Op papier hebben ze het beste team, maar gelukkig worden wedstrijden doorgaans op gras gespeeld"
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 11:24:59 #104
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82434305
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:18 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Zoals wel meer mensen hier zeggen, heb je uberhaupt wel voetbal gekeken dit seizoen? Dikke kans dat Sneijder in de champions league middenvelder van het jaar wordt, weet je waarom? Omdat hij bijna volledeig twee-benig is en met een simpele voetbeweging constant spelers vrij voor de keeper zet. Hij doet echt niet onder voor Xavi, het zijn gewoon twee spelers van uitzonderlijke klasse.
retorische vragen beantwoord ik niet, en ik ken sneijder beter dan dat jij hem kent. Sneijder heeft zich 1 wedstrijd tegen Barca en 1 wedstrijd tegen Chelsea laten zien als ware topspeler helaas kijk jij geen serie A en een Primera division anders zou je ook concluderen dat Xavi veel verder is dan Sneijder.
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 11:25:33 #105
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82434331
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

moeilijk he begrijpend lezen
  maandag 7 juni 2010 @ 11:49:08 #106
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82435285
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk, Xavi is gewoon de meester in de steekbal.
Geen speler die daar in de buurt komt, ook Sneijder niet.

Wil niet zeggen dat Sneijder geen geweldige speler is overigens.

Xavi
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 11:56:30 #107
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82435546
Precies Xavi heeft zo'n geweldig inzicht, daar kan momenteel geen speler tegenop, ik weet niet meer tegen wie het was maar jij weet het ongetwijfeld nog wel VS, maar Xavi ontvangt de bal en geeft linea recta een lobje in de loop mee aan Bojan die scoort, zo razendsnel en perfect gegeven.

Overigens voor alle retards hier die zo achterlijk ongenuanceerd denken dat ik een of andere sneijder hater ben, ga ff lopen rukken ofzo, Sneijder is geweldig, hij heeft een beter schot dan Xavi en heeft een bovengemiddeld inzicht, maar als je hem boven Xavi zet heb je Xavi niet goed bekeken.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:03:41 #108
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82435875
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:18 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Zoals wel meer mensen hier zeggen, heb je uberhaupt wel voetbal gekeken dit seizoen?
Ik heb alle wedstrijden van Barcelona gezien afgelopen seizoen, en ook behoorlijk wat wedstrijden van Inter.
En ben het volkomen met Pizza eens.
quote:
maar jij weet het ongetwijfeld nog wel VS, maar Xavi ontvangt de bal en geeft linea recta een lobje in de loop mee aan Bojan die scoort, zo razendsnel en perfect gegeven.
Kan ik me even niet zo snel voor de geest halen.
Maar goed, ze hebben ook een shitload aan goals gemaakt afgelopen seizoen in La Liga

[ Bericht 33% gewijzigd door venomsnake op 07-06-2010 12:11:21 ]
pi_82437397
Vind het ook mooi om te lezen dat weinig mensen over de Jong praten. Die gast gooit momenteel namelijk hoge ogen in de premier league, niet al te lang geleden rolde hij zowat in zijn eentje Chelsea op. Die is met flinke stappen vooruit gegaan de laatste jaren.

Al met al hebben we zo stiekem een ijzersterk middenveld eigenlijk.

Nog wat kwaliteit van van Bommel trouwens, die is stiekem ook erg goed met passes en schoten. Dat zagen we zaterdag wel.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:49:00 #110
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82437509
Wat een kuttopic. Spanje heeft altijd betere spelers gehad, maar het vrijwel nooit beter gedaan op de grote toernooien. De vorige was een uitschieter en hopelijk eenmalig.

Als de spelers minder zijn, wil het niet zeggen dat het team ook minder is. Kijk naar die moffen, die hebben altijd een sterk team gehad, maar nooit de grote topspelers die andere landen wel hadden.
pi_82437882
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef mediaconsument het volgende:
Vind het ook mooi om te lezen dat weinig mensen over de Jong praten. Die gast gooit momenteel namelijk hoge ogen in de premier league, niet al te lang geleden rolde hij zowat in zijn eentje Chelsea op. Die is met flinke stappen vooruit gegaan de laatste jaren.

Al met al hebben we zo stiekem een ijzersterk middenveld eigenlijk.

Nog wat kwaliteit van van Bommel trouwens, die is stiekem ook erg goed met passes en schoten. Dat zagen we zaterdag wel.
En het mannetje laten lopen op zijn minst één keer in de wedstrijd niet vergeten?
pi_82437966
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

En het mannetje laten lopen op zijn minst één keer in de wedstrijd niet vergeten?
Elke speler heeft zo zijn mindere kanten, al heb ik het idee dat hij hier de laatste jaren wat volwassener mee omgaat.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:00:57 #113
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_82437994
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef kristyle het volgende:
Mensen die Nederland willen vergelijken met Spanje
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 7 juni 2010 @ 13:01:44 #114
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82438024
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef mediaconsument het volgende:
Vind het ook mooi om te lezen dat weinig mensen over de Jong praten.
De jong is een geweldige speler inderdaad.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:03:31 #115
189430 Anonymousz
pi_82438101
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef WillB het volgende:
Argentinië.
Kanshebber van de titel
Maradona als bondscoach
Nipt door naar de WK
WillB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82438353
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Brazilie heeft op papier het beste team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 juni 2010 @ 13:15:33 #117
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82438581
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Brazilie heeft op papier het beste team
Vind je ?

Kwa middenveld en aanval vind ik het best matig hoor, zeker niet beter dan spanje en argentinie
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82438836
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:15 schreef gniffie het volgende:

[..]

Vind je ?

Kwa middenveld en aanval vind ik het best matig hoor, zeker niet beter dan spanje en argentinie
Precies, ze hebben dan ook Ronaldinho en Pato thuisgelaten. Vooral de laatste vind ik opmerkelijk, al heeft ook Ronaldinho een aardig goed seizoen achter de rug.

Op papier staat Engeland er overigens ook goed voor, al is het erg jammer dat Ferdinand is uitgevallen uiteraard.
pi_82438879
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Silv het volgende:
pi_82484107
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit is ook wat 99% hier wel vindt, alleen is het verschil niet zo groot als sommigen hier verkondigen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:24:42 #121
176916 Karrs
2007-2017
pi_82484457
Iedereen heeft torenhoge verwachtingen van Spanje, maar volgens mij hebben zij altijd wel goede spelers gehad.
Ze hebben Euro2008 gewonnen, maar het kan net zo goed zijn dat dat een uitzondering was. Misschien spelen ze nu wel weer bagger als team. Zie NL in 1988 en 1990.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_82484622
Spanje heeft het afgelopen EK gewonnen omdat de rest zo bagger was. Die wedstrijden tegen Italië en Duitsland waren echt slecht. Alleen tegen Rusland was het goed. Het zal me niks verbazen als Spanje er al in de 1/16 finale uitgaat.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:29:44 #123
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82487072
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef RooieVanGestel het volgende:
Spanje heeft het afgelopen EK gewonnen omdat de rest zo bagger was. Die wedstrijden tegen Italië en Duitsland waren echt slecht. Alleen tegen Rusland was het goed. Het zal me niks verbazen als Spanje er al in de 1/16 finale uitgaat.
1/16 finale nog wel
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_82487833
Als ik puur naar kwaliteit kijk, dan denk ik dat de top-5 er als volgt uit ziet:

1. Spanje
2. Engeland
3. Nederland
4. Argentinië
5. Brazilië
pi_82487853
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef queensbridge het volgende:

[..]

1/16 finale nog wel
Spanje moet een extra knock-out fase spelen omdat ze Europees kampioen zijn, dat weet je toch?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:53:01 #126
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82488152
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Spanje moet een extra knock-out fase spelen omdat ze Europees kampioen zijn, dat weet je toch?
*neemt zijn woorden terug*

Waarom stoppen mensen trouwens nooit met die overused smiley
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_82491695
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik puur naar kwaliteit kijk, dan denk ik dat de top-5 er als volgt uit ziet:

1. Spanje
2. Engeland
3. Nederland
4. Argentinië
5. Brazilië
Op zich ben ik het hier wel aardig mee eens, al zou ik Argentinië puur op basis van welke spelers ze hebben hoger zetten dan Nederland.
-
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:26:22 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82492336
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Saekerhett het volgende:

1. Spanje
2. Engeland
3. Nederland
4. Argentinië
5. Brazilië
Engeland hoort helemaal niet in dat rijtje thuis
pi_82492392
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Tuurlijk wel een team dat Rooney, Gerrard, Lampard en Terry in de as kan opstellen is altijd een grote kandidaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:29:36 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82492512
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk wel een team dat Rooney, Gerrard, Lampard en Terry in de as kan opstellen is altijd een grote kandidaat
Zijn alle vier goede spelers maar ik heb Gerrard nog nooit goed samen zien spelen met Lampard en ze zullen niet beiden in de as spelen.
pi_82492589
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zijn alle vier goede spelers maar ik heb Gerrard nog nooit goed samen zien spelen met Lampard en ze zullen niet beiden in de as spelen.
Gerrard gaat verdedigend spelen, Lampard aanvallend

Als Engeland speelt met Lampard en Gerrard verliezen ze vrijwel nooit
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:32:39 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82492660
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gerrard gaat verdedigend spelen, Lampard aanvallend

Als Engeland speelt met Lampard en Gerrard verliezen ze vrijwel nooit
We zullen zien maar ik hoop op een kwartfinale Engeland-Argentinie en verwacht dat Engeland erna naar huis mag.
pi_82492984
Heb Engeland als winnaar uit de bus in mijn WKpool
Noot noot.
pi_82493205
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is best realistisch
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:58:53 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82494029
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
Zolang het nog niet gespeeld is kan je blijven hopen
pi_82494095
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat is best realistisch
En heb Frankrijk geen eens de poulefase laten overleven, ook best realistisch
Noot noot.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:01:37 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82494177
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En heb Frankrijk geen eens de poulefase laten overleven, ook best realistisch
Ja met een coach die de dingen van de sterren laat afhangen en dan bedoel ik die in de lucht en niet die op het veld
pi_82501323
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nederland wel zeker

Nederland hoort bij de outsiders....brazilie engeland spanje italie en duitsland gaan het onderling uitmaken......
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:24:38 #139
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_82501520
en Noord-Korea dan?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:29:27 #140
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82501792
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Nederland wel zeker

Nederland hoort bij de outsiders....brazilie engeland spanje italie en duitsland gaan het onderling uitmaken......
Meneer de kenner.
pi_82502098
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Meneer de kenner.
mwah, meer een kwestie van het voetbalwereldje beetje volgen gecombineerd met logisch nadenken....
al is dat kennelijk voor velen niet geheel vanzelfsprekend
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 17:00:46 #142
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82503574
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Meneer de kenner.
want?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:03:53 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82503765
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

want?
Er is wat mij betreft een top twee van Spanje en Brazilie. Daarna heb je wat outsiders als Engeland, Nederland, Duitsland en Argentinie. Landen als Italie, Frankrijk en Portugal zijn dan echt een 'dark horse'.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 17:05:15 #144
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82503833
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Er is wat mij betreft een top twee van Spanje en Brazilie. Daarna heb je wat outsiders als Engeland, Nederland, Duitsland en Argentinie. Landen als Italie, Frankrijk en Portugal zijn dan echt een 'dark horse'.
Regerend wereldkampioen en verliezend finalist kun je gewoon bij de favorieten zetten, alleen al om hun geschiedenis in toernooien.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:07:09 #145
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82503931
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
alleen al om hun geschiedenis in toernooien.
Zullen we Uruguay er dan ook maar bij zetten.

Van het Italiaanse elftal is toch nauwelijks iemand over. Duitsland is veel zwakker dan vier jaar geleden.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 17:07:47 #146
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82503969
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zullen we Uruguay er dan ook maar bij zetten.

Van het Italiaanse elftal is toch nauwelijks iemand over. Duitsland is veel zwakker dan vier jaar geleden.
italianen hebben karakter, alleen dat gegeven is al voldoende om ze niet weg te cijferen.
pi_82504236
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Nederland wel zeker

Lees mijn post nog eens na. Ik heb het niet over wie de meeste KANS maakt, maar wie de meeste KWALITEIT heeft. Als ik moest gokken wie de meeste kans heeft op het WK, zitten Italië en Duitsland in het rijtje in plaats van Nederland en Engeland....
pi_82504337
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens na. Ik heb het niet over wie de meeste KANS maakt, maar wie de meeste KWALITEIT heeft. Als ik moest gokken wie de meeste kans heeft op het WK, zitten Italië en Duitsland in het rijtje in plaats van Nederland en Engeland....
dan is het helemaal belachelijk met verdedigers als vbronckhorst matthijsen vd wiel en een keeper als stekelenburg in je selectie

we hebben slechts 4 topspelers in de selectie en de rest is leuk aardig en middelmaat dus tja....
pi_82506637
WK historie
1938 · Niet deelgenomen
1950 · Vierde plaats
1954 · Niet gekwalificeerd
1958 · Niet gekwalificeerd
1962 · Eerste ronde
1966 · Eerste ronde
1970 · Niet gekwalificeerd
1974 · Niet gekwalificeerd
1978 · Eerste ronde
1982 · Tweede ronde
1986 · Kwartfinale
1990 · Tweede ronde
1994 · Kwartfinale
1998 · Eerste ronde
2002 · Kwartfinale
2006 · Achtste finale
2010 · Gekwalificeerd

EK historie
1960 · Niet gekwalificeerd
1964 · Kampioen
1968 · Niet gekwalificeerd
1972 · Niet gekwalificeerd
1976 · Niet gekwalificeerd
1980 · Eerste ronde
1984 · Tweede plaats
1988 · Eerste ronde
1992 · Niet gekwalificeerd
1996 · Kwartfinale
2000 · Kwartfinale
2004 · Eerste ronde
2008 · Kampioen

dinsdag 8 juni 2010 @ 18:08:29 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82506776
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hier kan ik mij ook in vinden
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:28:04 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82507693
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waar bazeer je de kwaliteit van Engeland dan op?

Keeper: alle 3 matig

Verdediging: Terry top, Garracher en Cole goed, rest matig

Middenveld: Lampard en Gerrard top, rest matig

Voorhoede: Rooney top, rest matig
pi_82507830
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waar bazeer je de kwaliteit van Engeland dan op?

Keeper: alle 3 matig

Verdediging: Terry top, Garracher en Cole goed, rest matig

Middenveld: Lampard en Gerrard top, rest matig

Voorhoede: Rooney top, rest matig
HAHAHAHAHAHA
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:33:46 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82507961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef LiverPuppy het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA
je bent het er niet mee eens begrijp ik maar verder dan ha ha ha kom je ook niet
pi_82508053
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

je bent het er niet mee eens begrijp ik maar verder dan ha ha ha kom je ook niet
Verder dan Garracher kom jij wel?

Ik denk dat je Johnson, Carrick, Defoe, Barry, Lennon, Milner, Crouch, Etc. etc. etc. vergeet vriend.
Daarbij is alleen Joe Hart al beter dan Stekelenburg.. Maargoed. IK ben voor Nederland dus ik ga niet klagen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:38:37 #155
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82508152
Ik heb ook liever King dan Mathijsen centraal achterin.
pi_82508183
Ik kan mij overigens geen wedstrijd herinneren tussen Nederland en Spanje. Iemand hier die even mijn geheugen opfrist?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:40:24 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82508244
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef LiverPuppy het volgende:

[..]

Verder dan Garracher kom jij wel?

Ik denk dat je Johnson, Carrick, Defoe, Barry, Lennon, Milner, Crouch, Etc. etc. etc. vergeet vriend.
Daarbij is alleen Joe Hart al beter dan Stekelenburg.. Maargoed. IK ben voor Nederland dus ik ga niet klagen.
Ik zeg toch ook niet dat Nederland wel top is, maar geen van de spelers die jij noemt zijn top, Carragher heb je wel gelijk
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:03:04 #158
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82509260
Tuurlijk is spanje beter, maar beste team wint niet altijd, laatst had spanje nog verloren van VS, dus waarom zou nederland niet van ze kunnen winnen?
Sisco Certified
pi_82509921
Verschrikkelijk weer die nederlandse mentaliteit om alles dood te relativeren. Natuurlijk zijn er een paar blaaskalken hier die luid schreeuwen dat wij wereldkampioen worden, maar dat hoort bij het wk, landen als de Verenigde Staten doen dit zelfs. Een beetje overtrokken optimisme in de resultaten zorgt voor een verhoogd amusement en een vergrote nationale samenhang. Nou wil ik het niet vanuit een politieke invalshoek bekijken, maar deze vaak ongegronde zelfverzekerdheid is goed om te speculeren en draagt bij aan een ongevaarlijke sportieve concurrentie van de landen die meespelen.

Bij deze twee wijzigingen:
Xavi <Sneijder lijkt me duidelijk nadat we de champions league hebben gezien
Villa < V. Persie van Persie doet niet veel onder en heeft veel meer potentie
pi_82510235
Conclusie: een NED - SPA gaat een ongelooflijk stressvolle pot worden om naar te kijken Mijn voorspellinkje in dat geval: Nederland wint door een late goal in de verlenging.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_82511233
Tis ook niet dat een Puyol of een Dani Alves lekker zal slapen als ze weten dat ze tegen Nederland moeten hoor.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:39:10 #162
189430 Anonymousz
pi_82511289
had nederland ooit tegen spanje gespeeld?
pi_82512245
Engeland word imo ook overschat. Hun goede generatie is over
pi_82513075
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
had nederland ooit tegen spanje gespeeld?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:10:41 #165
189430 Anonymousz
pi_82513297
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
thank you
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 20:14:12 #166
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82513539
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef revo989 het volgende:
Verschrikkelijk weer die nederlandse mentaliteit om alles dood te relativeren. Natuurlijk zijn er een paar blaaskalken hier die luid schreeuwen dat wij wereldkampioen worden, maar dat hoort bij het wk, landen als de Verenigde Staten doen dit zelfs. Een beetje overtrokken optimisme in de resultaten zorgt voor een verhoogd amusement en een vergrote nationale samenhang. Nou wil ik het niet vanuit een politieke invalshoek bekijken, maar deze vaak ongegronde zelfverzekerdheid is goed om te speculeren en draagt bij aan een ongevaarlijke sportieve concurrentie van de landen die meespelen.

Wat een nonsens, 1 wedstrijd is NIET representatief voor een heel repetoire aan prijzen. Xavi is de beste middenvelder momenteel.
pi_82527386
Mwoah... in die hele sneijder-Xavi discussie

Xavi heeft een geweldig inzicht en een briljante steekpass.
Sneijder heeft dat inzicht en pass ook, weliswaar in mindere mate, maar compenseert dat met een geweldig schot en tweebenigheid. Als je alles tegen elkaar gaat afstrepen wee tik zo net nog niet wie echt beter is.
pi_82527645
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef revo989 het volgende:

Nu redeneer je toch wat kort door de bocht. Barcelona heeft namelijk niet verloren, omdat ze de slag op het middenveld verloren. Xavi is echt wel iets beter dan Sneijder. Sneijder zal eerst aan moeten tonen dat dit seizoen geen incident was. Maar het zit wel dicht bij elkaar.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:33:12 #169
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_82528098
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

En ze missen een nummer 10 ala Riquelme.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:16:04 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82530347
Spanje wint mét Torres na ware 'voetbalshow'
08/06/2010 23:52

Europees kampioen Spanje lijkt precies op tijd in WK-vorm te zijn. In het oefenduel met Polen voerden de Spanjaarden een ware voetbalshow op: 6-0. Hoogtepunt van de avond was de treffer van Silva (2-0). Na een werkelijk magistrale aanval mocht de aanvaller van Valencia het laatste tikje geven.

Het arme Polen kreeg alle hoeken van het veld te zien. Vanaf de eerste minuut ging Spanje nadrukkelijk op zoek naar de openingstreffer. Die viel uiteindelijk in de twaalfde minuut. Uitblinker Andrés Iniesta stelde via een soepel balletje met buitenkant rechts David Villa in staat van dichtbij binnen te schieten.

Twee minuten later kregen de Spanjaarden het aanwezige publiek op de banken. Het drietal Iniesta, Silva en Xavi speelden met korte passjes de Poolse verdediger volledig dronken. Iniesta bracht uiteindelijk Xavi in stelling via een fraai wippertje, zijn Barcelona-collega legde de bal breed en Silva hoefde slechts tegen de bal aan te lopen.

Ook na de onderbreking draaide La Furía Roja op volle toeren. Xabi Alonso liet de 3-0 aantekenen na een van richting veranderd afstandsschot. Diezelfde Alonso zette even later middels een fraaie steekpass Fabregas aan het werk. De Arsenal-middenvelder twijfelde niet en schoot tegendraads de 4-0 binnen.

Naast de fraaie treffers, was er nog meer goed nieuws voor Spanje. Niet alleen Fabregas is hersteld van fysieke ongemakken, ook Liverpool-spits Fernando Torres maakte zijn opwachting. De aanvaller zette zijn rentree na langdurig blessureleed luister bij door een kwartier voor tijd de 5-0 te maken.

Het slotakkoord was voor Barcelona-aanvaller Pedro. De snelle flankspeler bepaalde de eindstand op 6-0.

Toch was er niet alleen goed nieuws voor Spanje. Uitblinker Iniesta moest zich vanwege een lichte dijbeenblessure – eerder dit seizoen had hij last van diezelfde spier – nog voor rust laten vervangen. De ernst van de blessure moet nog blijken, al leek er in eerste instantie geen reden tot grote paniek voor de Spanjaarden.

In Zuid-Afrika is Zwitserland op 16 juni de eerste tegenstander van Spanje. Na de openingswedstrijd treft de regerend Europees kampioen achtereenvolgens Honduras (21 juni) en Chili (25 juni) in groep H.

http://www.vi.nl
pi_82530871
Spanje heeft een betere selectie inderdaad. Nederland gaat wel van Spanje winnen hoor.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:36:16 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_82531290
Polen is hetzelfde niveau als hongarije, en Sneijder is minimaal gelijk aan Xavi, en we hebben ook nog V/d Vaart. Van persie is beter ,vind ik, dan Villa.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:19:23 #173
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_82532400
Lol Sneijder beter gelijk aan Xavi,,,, pfff komop nou mensen, wees toch nou eens objectief....

De reden waarom ik denk dat NL geen WK gaat worden is doordat gezeik met de grote 4..
Moet je die gasten nou eens zien, wat een arrogante meuk is dat toch,, die Robin, Wesley en Arjen die denken de man te zijn, en in mindere maten VdV.. Straks ga je die koppen weer zien hoor als het wat tegen zit,, dat breekt een ploeg op..

Als je itt naar Spanje kijkt (zeg niet dat zij wel WK worden, maar iig meer kans) dan zie je zoveel toppers maar niemand die naast ze schoenen loopt.. Waarom kan dat niet bij nederland.. gezeik hier altijd met die boeren.....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:22:32 #174
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82532461
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:19 schreef DAMH het volgende:
Lol Sneijder beter gelijk aan Xavi,,,, pfff komop nou mensen, wees toch nou eens objectief....

De reden waarom ik denk dat NL geen WK gaat worden is doordat gezeik met de grote 4..
Moet je die gasten nou eens zien, wat een arrogante meuk is dat toch,, die Robin, Wesley en Arjen die denken de man te zijn, en in mindere maten VdV.. Straks ga je die koppen weer zien hoor als het wat tegen zit,, dat breekt een ploeg op..

Als je itt naar Spanje kijkt (zeg niet dat zij wel WK worden, maar iig meer kans) dan zie je zoveel toppers maar niemand die naast ze schoenen loopt.. Waarom kan dat niet bij nederland.. gezeik hier altijd met die boeren.....
Dat is inderdaad wel knap van het Spaanse team. Zo veel toppers, maar toch weinig ego's. En dan is Spanje qua culturele en regionale verschillen in principe toch vrij divers.
pi_82532609
quote:

Volledig mee eens.

Werkelijk elk toernooi ( of voorafgaand daarvan ) is er wel gezeur en van dat gezeur komt ellende en door die ellende gaat het totaal verkeerd.
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:29:37 #176
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_82534738
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Volledig mee eens.

Werkelijk elk toernooi ( of voorafgaand daarvan ) is er wel gezeur en van dat gezeur komt ellende en door die ellende gaat het totaal verkeerd.
Het vorige toernooi verklaarde iedereen Bassie voor gek omdat hij Sneijder vergleek met Pirlo. Na dat EK was die verglijking zo gek nog niet.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:31:19 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82536025
quote:

Ik vind het juist dit WK wel meevallen met de arrogantie, dat van die grote 4 wordt keer op keer door de pers benadrukt, maar het is een vrij homogene groep.

Ik denk wel dat Spanje beter is omdat die een betere selectie hebben
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 09:41:56 #178
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82536377
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 08:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het vorige toernooi verklaarde iedereen Bassie voor gek omdat hij Sneijder vergleek met Pirlo. Na dat EK was die verglijking zo gek nog niet.
jawel het is nog steeds een compleet debiele vergelijking
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:37:32 #179
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_82543795
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het juist dit WK wel meevallen met de arrogantie, dat van die grote 4 wordt keer op keer door de pers benadrukt, maar het is een vrij homogene groep.

Het gaat er alleen al om dat iemand dat in ze hoofd haalt om te zeggen,, en die van Persie met IK MOET in de spits? Die gast had ze bij feyenooird al niet allemaal op een rij en is volgens mij niks veranderd.. Wenger heeft hem 5 wedstrijdjes in de spits gezet, en oke hou scoorde toen een paar keer en raakt gebleseerd, maar hij heeft nog niet de reputatie van een goalgetter..

En btw zage jullie dat tegen Hongarije niet,, toen robben gebleseerd langs de wissels liep waren het, Sneijder, VdV en van Persie die meteen als lamme homos naar hem toe liepen,, wat een figuren..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_82545212
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef DAMH het volgende:

[..]

Het gaat er alleen al om dat iemand dat in ze hoofd haalt om te zeggen,, en die van Persie met IK MOET in de spits? Die gast had ze bij feyenooird al niet allemaal op een rij en is volgens mij niks veranderd.. Wenger heeft hem 5 wedstrijdjes in de spits gezet, en oke hou scoorde toen een paar keer en raakt gebleseerd, maar hij heeft nog niet de reputatie van een goalgetter..

En btw zage jullie dat tegen Hongarije niet,, toen robben gebleseerd langs de wissels liep waren het, Sneijder, VdV en van Persie die meteen als lamme homos naar hem toe liepen,, wat een figuren..
Sow he, wat een sneu figuur ben je als je interesse toont in een medespeler, triest gewoon.

Daarbij mag jij voor mij heel Nederland uit gaan leggen waarom van Persie niet in de spits moet. Dat gaat erg lastig worden. Ben blij dat er iemand opstaat en het voortouw neemt! Wat dat betreft kunnen we geen betere hebben dan van Persie, daar hij bewezen heeft een erg complete voetballer te zijn. Of wil je soms zeggen dat je liever een Kuyt of Huntelaar in de spits ziet?

Al met al denk ik dat de blessure van Robben precies op het juiste moment kwam, daar het goed is om te beseffen dat we niet onkwetsbaar zijn. Frivool spelen kan Oranje op dit moment dan ook als geen ander, echter is het altijd belangrijk de ogen open te houden.
pi_82555594
quote:

[..]

Van Persie kan wel de reputatie krijgen van meevoetballende centrum-aanvaller, ook een niet onbelangrijk gegeven voor het Nederlands elftal.
pi_82556963
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Van Persie kan wel de reputatie krijgen van meevoetballende centrum-aanvaller, ook een niet onbelangrijk gegeven voor het Nederlands elftal.
Wie was de laatste goede meevoetballende centrum-aanvaller in Oranje?
pi_82557005
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wie was de laatste goede meevoetballende centrum-aanvaller in Oranje?
Kluivert als diepste aanvaller. Maar meestal was Bergkamp altijd dicht bij hem op het veld. Die twee voelden elkaar goed aan. Eén klik was voldoende.
pi_82557094
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Kluivert als diepste aanvaller. Maar meestal was Bergkamp altijd dicht bij hem op het veld. Die twee voelden elkaar goed aan. Eén klik was voldoende.
Inderdaad, echter doelde ik op nog een stukje verder terug. Oftewel:

woensdag 9 juni 2010 @ 16:53:09 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82557563
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was wel de beste meevoetballende spits sinds Johan Cruyff, van Persie heeft de potentie om zo goed te worden (als v Basten)
pi_82557638
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, op die manier. Van Basten had vaak flankspelers naast hem. Kluivert in het Nederlands elftal toch meer alleen Bergkamp, in een ander systeem.
pi_82558048
Hoeveel Spanjaarden speelde de CL finale en hoeveel Nederlanders? Ik meen dat de algemene overtuiging toch wel is dat Robben dé man van Bayern was dit jaar, en dat Sneijder zeker bij de beste drie spelers van Inter hoort.

Wat ik wil zeggen is dat het onzinnig is om iemand die claimt dat Sneijder beter is dan Xavi voor gek te verslijten. Een soort valse bescheidenheid als Nederlander zijnde is dat.

In z'n totaliteit is de selectie van Oranje niet bijster veel slechter dan Spanje. En 6-1 tegen de nummer 47 van de fifa ranglijst ontloopt een 6-0 tegen de nummer 48 ook niet zo veel hoor. En ik weet niet wat de opstelling van Spanje was, maar Nederland speelde maar kort met de sterkste formatie.

Laten we reëel wezen, Oranje kan in potentie iedereen verslaan. Waarmee ik niet zeg dat de kwartfinale niet het eindstation kan zijn.
pi_82558161
quote:

[..]

woensdag 9 juni 2010 @ 17:07:58 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82558262
Ik schat bij knock out wedstrijden de kans op succes van Nederland alsvolgt;

tegen Brazilie 30% kans

tegen Spanje 40% kans
pi_82558332
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Tarado het volgende:

tegen Brazilie 30% kans

tegen Spanje 40% kans
Tegen de Spanjaarden schat je de kans dus groter in. Nu ben ik wel benieuwd waarom.
pi_82558380
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Tegen de Spanjaarden schat je de kans dus groter in. Nu ben ik wel benieuwd waarom.
idd ik zou het eerder andersom zetten: tegen brszilie 40% kans en tegen spanje 30....
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:20:53 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82558834
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het feit dat de Brazilianen altijd de scheidsrechter meehebben , ik vertrouw de FIFA echt niet wat dat betreft en omdat Nederland het moeilijker heeft met een fysiek sterke ploeg dan met een voetballende ploeg als Spanje
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 18:17:40 #193
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82561411
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef thettes het volgende:
Hoeveel Spanjaarden speelde de CL finale en hoeveel Nederlanders? Ik meen dat de algemene overtuiging toch wel is dat Robben dé man van Bayern was dit jaar, en dat Sneijder zeker bij de beste drie spelers van Inter hoort.

Wat ik wil zeggen is dat het onzinnig is om iemand die claimt dat Sneijder beter is dan Xavi voor gek te verslijten. Een soort valse bescheidenheid als Nederlander zijnde is dat.

In z'n totaliteit is de selectie van Oranje niet bijster veel slechter dan Spanje. En 6-1 tegen de nummer 47 van de fifa ranglijst ontloopt een 6-0 tegen de nummer 48 ook niet zo veel hoor. En ik weet niet wat de opstelling van Spanje was, maar Nederland speelde maar kort met de sterkste formatie.

Laten we reëel wezen, Oranje kan in potentie iedereen verslaan. Waarmee ik niet zeg dat de kwartfinale niet het eindstation kan zijn.
jij kijkt nooit voetbal he?
pi_82561522
Ik blijf erbij: ons A-elftal kan zich meten met elk team, maar met name op de verdedigende posities dondert het straks als een kaartenhuis in elkaar omdat de vervangers soms zelfs het etiket B-garnituur niet waard zijn.

Dus zodra er schorsingen en blessures gaan voorkomen winnen landen als Spanje en Brazilie het hands down van ons omdat hun bankbezetting veel beter is.

Ergo: als ze de poulefase al zonder fratsen doorkomen, dan zijn er in de kwartfinale zeker een paar geschorsten in de verdediging en dat breekt ons op, niet of Robben tegen die tijd wel of niet ronddartelt.

Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg, want dan krijgen we echt een paar lekkere potjes foebel te zien in de knockoutfase
pi_82563980
quote:

[..]

Ach zo'n verslaggever vraagt joh wat zou jij het liefste zijn in Oranje. Hij zegt toch niet dat hij éist dat ze zo moeten spelen? Alleen in zijn ogen zou hij het liefst zo en zo spelen, maar de coach bepaalt.
Huntelaar was tijdje terug op Holland Sport. Wilfried de Jong vroeg éxact hetzelfde aan Huntelaar en Huntelaar stelde zichzelf ook op in de spits. Hoe die het in zn hoofd haalt zeg!!
Dit is gewoon, op een normale manier, antwoorden op vragen van een journalist. Antwoord hij niet is et ook weer niet goed want dan zou het vedette gedrag zijn en blablabla. Nu antwoord hij en is het ook naast de schoenen lopen alles.
quote:
Arrogantie dat het uitstraalde zeg dat
pi_82564066
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Tarado het volgende:

tegen Brazilie 30% kans

tegen Spanje 40% kans
Ach, iedere voetbalkenner schatte, na NEderland-Italie en Nederland-Frankrijk, de kansen van Rusland ook op minder dan 10% in.
Die hele % vergelijkingen zijn totaaaaal onzinnig en irrelevant.
pi_82564249
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

jij kijkt nooit voetbal he?
Leuke retorische truc, maar als je nu gewoon zegt wat er wat jou betreft niet klopt aan m'n redenering dan kan ik antwoord geven.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 19:29:02 #198
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82564641
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef thettes het volgende:

[..]

Leuke retorische truc, maar als je nu gewoon zegt wat er wat jou betreft niet klopt aan m'n redenering dan kan ik antwoord geven.
je ontwijkt mijn vraag, jij kijkt niet vaak voetbal he?
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:06:01 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82566717
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ach, iedere voetbalkenner schatte, na NEderland-Italie en Nederland-Frankrijk, de kansen van Rusland ook op minder dan 10% in.
Die hele % vergelijkingen zijn totaaaaal onzinnig en irrelevant.
het zegt in zoverre iets dat je met 10% kans dus wel kan winnen
pi_82566765
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik kijk wel vaak voetbal. Nu jij
pi_82567521
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

jawel het is nog steeds een compleet debiele vergelijking
Ja idd.
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:17:51 #202
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_82601575
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk. Je komt eigenlijk alleen maar met dooddoeners. Je lijkt een beetje zuur omdat het NL's elftal potentie heeft. Zelfs in de vergelijking met de absolute top favoriet. Heb je zo'n klote leven dat je dat zo zuur maakt?
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 09:00:55 #203
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82602439
wow jij zult wel beroepspsycholoog zijn niet?
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 09:01:41 #204
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82602470
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik kijk wel vaak voetbal. Nu jij
blijkbaar niet genoeg of met je rug naar de tv aangezien je dan hoe dan ook moest conluderen dat Xavi op eenzame hoogte staat.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:44:37 #205
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82603887
Barcelona rukkers.

Inter, Sneijder.
Bedankt Hans.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:04:32 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82604548
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:44 schreef bascross het volgende:
Barcelona rukkers.

Inter, Sneijder.
Ik vind het heel moeilijk om die twee te vergelijken Xavi en Sneijder, beiden topklasse, Xavi is natuurlijk in combinatie met Messi dodelijk, alleen doet die gelukkig met een ander land mee
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:06:24 #207
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82604623
Beide geniale voetballers, maar sommigen beweren dat Xavi veel beter is. Dat is onzin.
Bedankt Hans.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 10:10:13 #208
138438 crew  Pizzakoppo
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:14:11 #209
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82604893
Omdat het niet zo is.
Bedankt Hans.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 10:24:31 #210
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82605274
sneu voor je dat je niet objectief kunt kijken naar voetballers, gaat een kut wk voor je worden
pi_82605327
Jammer dat Xavi niet verder komt dan de 1/8 finales (mits Brazilië en Portugal door gaan).
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 10:30:42 #212
138438 crew  Pizzakoppo
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:40:44 #213
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82605827
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
sneu voor je dat je niet objectief kunt kijken naar voetballers, gaat een kut wk voor je worden
Hoezo een kut WK? Omdat ik Xavi niet beter vind dan Sneijder?
Bedankt Hans.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 10:41:43 #214
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82605863
Prijzen Xavi:

Barcelona
Spanish League (5): 1998–99, 2004–05, 2005–06, 2008–09, 2009–10
Spanish Cup (1): 2008–09
Spanish Supercup (3): 2005, 2006, 2009
UEFA Champions League (2): 2005–06, 2008–09
UEFA Super Cup (1): 2009
FIFA Club World Cup (1): 2009
[edit] Spain U20
FIFA U-20 World Cup : 1999
[edit] Spain U23
Olympic Games: 2000 Silver Medal
[edit] Spain
UEFA European Football Championship: 2008
[edit] Individual
Don Balón Award for Breakthrough Player of the Year: 1999
Don Balón Award for Spanish Player of the Year in La Liga: 2005 [12]
Euro 2008 Player of the Tournament
FIFPro World XI: 2007-08, 2008–09
IFFHS World's best playmaker: 2008,2009
UEFA Team of the Year: 2008, 2009
FIFA.com Team of the Year: 2008
La Liga 2008-09 Top assist provider (20)
La Liga 2009-10 Top assist provider (14)
UEFA Champions League 2008-09 Top assist provider (7)
UEFA Club Best Midfielder: 2008-09
La Liga's Best Midfielder: 2009
Ballon d'Or: 3rd Place 2009
FIFA Club World Cup Bronze Ball: 2009
2009 FIFA World Player of the Year Third
Trofeo Alfredo di Stéfano: 3rd best player in La Liga 2009-10

Prijzen Sneijder:

Club
Ajax
Eredivisie: 2003–04
KNVB Cup: 2006, 2007
Johan Cruijff-schaal: 2002, 2005, 2006
Real Madrid
La Liga: 2007–08
Supercopa de España: 2008
Internazionale
Serie A: 2009–10
Coppa Italia: 2010
UEFA Champions League: 2010
[edit] Individual
Amsterdam Talent of the Year: 2003
Johan Cruijff Prijs: 2004
Ajax Talent of the Year: 2004
Ajax Player of the Year: 2007
UEFA Euro 2008 Team of the Tournament[19]
Man of the Match in Euro 2008 (2): vs. Italy, vs. France
Best Goal of Euro 2008: vs. France[20]

Xavi > Sneijder
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:49:23 #215
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82606160
Xavi is ook 4,5 jaar ouder, maar als dat je argumenten zijn.
Bedankt Hans.
pi_82606176
alsof prijzen in verschillende competities er wat mee te maken hebben.
pi_82606322
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prijzen Xavi:

Barcelona
[edit] Spain U20
[edit] Spain U23
[edit] Spain
[edit] Individual

Prijzen Sneijder:

Club
Ajax
Real Madrid
Internazionale
[edit] Individual

Xavi > Sneijder
Als Xavi in zijn eentje een team vormt, had je inderdaad een punt.

Verder bestaat er ook nog zoiets als vorm.
pi_82606967
Wat een argumenten

Spanje heeft minimaal 4 middenvelders die beter zijn dan Sneijder
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:35:05 #219
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82610970
Wie?
Bedankt Hans.
pi_82611063
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een argumenten

Overdrijven is ook een vak!
pi_82611065
Iniesta, Xavi, Senna, Cesk en Xabi zijn beter dan kabouter Wesley en bij Silva zal het er om hangen
pi_82611204
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een argumenten

Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit is de waarheid als een koe.
pi_82611246
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prijzen Xavi:

Barcelona
[edit] Spain U20
[edit] Spain U23
[edit] Spain
[edit] Individual

Prijzen Sneijder:

Club
Ajax
Real Madrid
Internazionale
[edit] Individual

Xavi > Sneijder
Dit zegt me echt geen reet. Je kunt 90% van de prijzen relateren aan het feit dat Xavi "Spaans" is en bij Barcelona voetbalt. Dat zegt helemaal niets over zijn persoonlijke inbreng. Daarnaast is hij de 30 al gepasseerd. Sneijder is net 26 geworden. Dat Xavi beter is ben ik met je eens, maar dit zijn niet echt helemaal de juiste argumenten.
pi_82611287
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:40 schreef Robar het volgende:

[..]

Dit zegt me echt geen reet. Je kunt 90% van de prijzen relateren aan het feit dat Xavi "Spaans" is en bij Barcelona voetbalt. Dat zegt helemaal niets over zijn persoonlijke inbreng. Daarnaast is hij de 30 al gepasseerd. Sneijder is net 26 geworden. Dat Xavi beter is ben ik met je eens, maar dit zijn niet echt helemaal de juiste argumenten.
Helemaal gelijk, Xavi had nauwelijks inbreng bij die prijzen
pi_82611432
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet jezelf de volgende vraag stellen:
Als Sneijder 30 geweest zou zijn, hij Spaans was en bij Barcelona zou spelen, zou hij dan ook niet veel meer prijzen hebben gepakt?
pi_82611671
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als Sneijder 30 geweest zou zijn, hij Spaans was en bij Barcelona zou spelen, zou hij dan ook niet veel meer prijzen hebben gepakt?
Nee, want Xavi is een veel betere voetballer

Das ook helemaal niet erg want er zijn weinig betere middenvelders dan Sneijder alleen is Xavi er wel een van
pi_82611869
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, want Xavi is een veel betere voetballer
Je mist mijn punt...
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:53:18 #228
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82611924
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iniesta, Xavi, Senna, Cesk en Xabi zijn beter dan kabouter Wesley en bij Silva zal het er om hangen

Verder ga ik er niet op in.
Bedankt Hans.
pi_82613264
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef bascross het volgende:

[..]

Verder ga ik er niet op in.
Dat lijkt me slim, kan je niet veder voor lul zetten
pi_82613391
De vergelijking is sowieso niet relevant, Spanje gaat minder ver komen als velen denken en Nederland zal Spanje daardoor nooit tegenkomen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:36:15 #231
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82614087
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat lijkt me slim, kan je niet veder voor lul zetten
Oke, dan pik ik er eentje uit. Senna. Een verdedigende middenvelder die al jaren bij Villareal speelt. Die is totaal niet te vergelijken met Sneijder, want ze spelen op hele andere posities.

Edwin vd Sar is beter dan Van Nistelrooij. Zo'n soort vergelijking is dat.
Bedankt Hans.
pi_82614135
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef bascross het volgende:

[..]

Oke, dan pik ik er eentje uit. Senna. Een verdedigende middenvelder die al jaren bij Villareal speelt. Die is totaal niet te vergelijken met Sneijder, want ze spelen op hele andere posities.

Edwin vd Sar is beter dan Van Nistelrooij. Zo'n soort vergelijking is dat.
Is een verdedigende middenvelder geen middenvelder?
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:39:13 #233
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82614240
Is een rechtsback geen centrale verdediger?
Bedankt Hans.
pi_82614261
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:39 schreef bascross het volgende:
Is een rechtsback geen centrale verdediger?
Ook zwakzinnig dus, de groeten
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:41:26 #235
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82614357
Jij bent hier de zwakzinnige. Jij vergelijkt Senna met Sneijder.
Bedankt Hans.
pi_82614405
Xavi is naar mijn mening de beste spelverdeler ter wereld op dit moment. De rust in zijn spel en de precisie van zijn passes zijn echt prachtig om te zien. Vaak valt hij niet eens erg op in een wedstrijd maar hij is zo gruwelijk nuttig voor een elftal.

Sneijder is een ander kaliber, maar zou hem niet inruilen voor 1 van de andere middenvelders van Spanje, maarja een Iniesta ben ik ook niet ontevreden mee.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 14:16:05 #237
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82615934
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef bascross het volgende:
Jij bent hier de zwakzinnige. Jij vergelijkt Senna met Sneijder.
Je beseft dat Busquets en Fabregas ook #4's zijn?
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 14:22:23 #238
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82616242
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef bascross het volgende:
Xavi is ook 4,5 jaar ouder, maar als dat je argumenten zijn.
want uiteindelijk wordt je inderdaad niet herinnert om wat je gewonnen hebt idd jij snapt het!
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
alsof prijzen in verschillende competities er wat mee te maken hebben.
klopt prijzen zeggen niks
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als Xavi in zijn eentje een team vormt, had je inderdaad een punt.

Verder bestaat er ook nog zoiets als vorm.
vorm bepaal jezelf
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 14:24:14 #239
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82616338
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

dus nu is een vergelijking enkel mogelijk tussen spelers van dezelfde leeftijd van dezelfde club?
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:55:48 #240
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82618002
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:56:15 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82618027
statistieken zeggen niet alles maar Sneijder heeft in het seizoen 2009/2010 gemiddeld meer goals, meer assists, meer schoten, meer op doel geschoten, maar ook meer overtredingen gemaakt, minder overtredingen tegen gehad, minder geel, maar meer rood gehad dan Xavi.

Zie

http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=28235&cc=5739

http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=12907&cc=5739
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 15:24:04 #242
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82619302
en hoeveel passes, steekpasses, lange ballen, combinaties en voorassists?
pi_82619393
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
en hoeveel passes, steekpasses, lange ballen, combinaties en voorassists?
en hoeveel keren meer is ie afgezogen op een openbaar toilet door z'n vriendin....???

oeps zei ik dat echt hardop.....?
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:26:04 #244
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82619405
Sneijder had ook meer prijzen.
Bedankt Hans.
pi_82619777
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef bascross het volgende:
Sneijder had ook meer prijzen.
Met enige zin voor overdrijving:
Xavi won vorig seizoen meer prijzen dan Sneijder in zijn hele carrière tot nu toe.
pi_82629947
Wat ik op de vorige pagina al zei...Xavi heeft een geweldige pass en inzicht. Sneijder heeft dit in mindere mate (al hoewel zijn inzicht en passjes ook van hóóg niveau zijn, snel wegdraaien etc) maar Sneijder compenseert het met een dodelijk schot binnen de 25 meter. 9/10 ballen gaan op doel van Sneijder in dat gebied. Geen speler op het WK die die kwaliteit heeft.
pi_82629985
Van Bommel heeft trouwens (denk ik hoor, ik zal het echt moeten nazoeken in wat statistieken her en der) ook meer prijzen gepakt dan Sneijder...maakt dat Mark van Bommel een betere middenvelder dan Sneijder?
pi_82631045
om van nederland te winnen moet je wel een goed team hebben. qua aanval is nederland gewoon heel erg sterk, en daar moeten ze het dus ook van hebben. 2 jaar geleden hadden ze ook gewoon italië verkracht met een sterk spel. als ze dat voetbalspel eens vasthouden kunnen ze dit jaar best nog wel eens winnen.

van alle landen speelt nederland wel het mooiste voetbal. gut tegen portugal in 2006 was ook prachtig om te zien.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 19:25:28 #249
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82631686
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef minutenman het volgende:
om van nederland te winnen moet je wel een goed team hebben. qua aanval is nederland gewoon heel erg sterk, en daar moeten ze het dus ook van hebben. 2 jaar geleden hadden ze ook gewoon italië verkracht met een sterk spel. als ze dat voetbalspel eens vasthouden kunnen ze dit jaar best nog wel eens winnen.

van alle landen speelt nederland wel het mooiste voetbal. gut tegen portugal in 2006 was ook prachtig om te zien.
pi_82631886
IJzersterke Poolse verdediging ook daar.

Hoewel het wel een briljante goal is natuurlijk; mja Nederland 6-1 tegen Hongarije, Spanje 6-0 tegen Polen is vergelijkbaar
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 19:32:16 #251
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82632031
die goal is het voorbeeld van wat voor een collectief spanje is en wat voor een voetbal ze spelen, mooier dan het counter voetbal van oranje
pi_82632143
Die goal is mooi maar die polen staan gewoon stil na die pass, dat gaat je niet lukken op het WK.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 19:35:15 #253
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82632187
nee want dan wordt je niet verrast door zo'n lobje
pi_82632342
Tuurlijk is die lob wel verrassend maar het is wel duidelijk waarom polen niet op het WK staat. Zelfs Mathijssen zal hier met z'n man meelopen.
pi_82632444
Na een geweldige poulefase (Denemarken 2-0) (Kameroen 3-0) (Japan 3-0) Is het nederlands elftal zwaar favoriet maar in de aanloop naar de volgende wedstrijd krijgt Sneijder te horen dat Yolanthe heb legge wippen met Jantje Smit. een nationale volksrel is geboren en nederland verliest kansloos met 3-1 de volgende wedstrijd.

op naar polen 2012.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 19:40:13 #256
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82632470
1 man voert de buitenspel val niet uit, plus dat iedereen zo gedekt wordt dat een pass behalve een lob niet mogelijk is, dit benadrukt overigens de klasse van Iniesta nog maar eens
pi_82633326
Die lob duurt 3x zolang om aan te komen en geen verdediger die daar wat doet behalve naar de grensrechter zwaaien Dit is gewoon een cadeautje maar dat maakt het doelpunt niet minder mooi. Maar dat gaat ze dus op een WK niet lukken.
pi_82633519
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
die goal is het voorbeeld van wat voor een collectief spanje is en wat voor een voetbal ze spelen, mooier dan het counter voetbal van oranje
Oranje countervoetbal?
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:01:00 #259
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82633685
tegen italie, frankrijk, roemenie en rusland speelde nederland countervoetbal
pi_82635141
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
tegen italie, frankrijk, roemenie en rusland speelde nederland countervoetbal
Oh Nederland vergelijken emt Frankrijk en als materiaal een wedstrijd van 3 dagen geleden van Spanje pakken en zelf Nederland refereren naar 2 jaar terug.
Tegen Italie speelde Nederland echt niet op de counter; ja, na de 2-0 (en toevallig de 2-0) wel ja, maar daarvoor waren er al paar goede kansen voor Oranje.
Tegen Frankrijk wel...maar welk land zal na de 2-0 enorm gaan zoeken naar de 3-0?? Als je spelers als Robben en van Persie heb ga je toch niet als een gek op de aanval spelen met alle risico's van dien als je ook rustig achterover kunt leunen en met een paar counters de wedstrijd dichtgooien?
Roemenie kan ik me amper herinneren. Weet alleen dat Roemenië wel wilde maar niet kon, en Oranje neit zo nodig hoefde.
Rusland viel het ook wel mee met counters; Rusland speelde zn beste wedstrijd uit zn eigen historie, Oranje kwam er alleen niet doorheen; echt countervoetbal wilde ik dat niet noemen

Gelukkig won Spanje op het afgelopen EK alle wedstrijden glansrijk en overtuigend
pi_82635398
Ik denk dat we het er in ieder geval allemaal over eens zijn dat een finale tussen Nederland en Spanje meer dan prachtig zou zijn
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:35:49 #262
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82635534
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Gelukkig won Spanje op het afgelopen EK alle wedstrijden glansrijk en overtuigend
want dat zeg ik
pi_82635561
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Weka het volgende:
Ik denk dat we het er in ieder geval allemaal over eens zijn dat een finale tussen Nederland en Spanje meer dan prachtig zou zijn
Dat dus

En dan zou het, geen idee hoe het hele toernooi gaat lopen natuurlijk etc, maar voor mij nu 50:50 zijn. Spanje is net zo bang voor Nederland als Nederland voor Spanje
pi_82635634
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

want dat zeg ik
Ja, Spanje heeft het mooiste voetbal en collectief dit dat en Nederland is alleen maar countervoetbal dit dat.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:43:10 #265
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82635946
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat dus

En dan zou het, geen idee hoe het hele toernooi gaat lopen natuurlijk etc, maar voor mij nu 50:50 zijn. Spanje is net zo bang voor Nederland als Nederland voor Spanje
waarom zouden ze dat zijn? nederland verliest tactisch van een rusland dat spanje met 2 vingers in de neus 2maal oprolt, geen enkel land denkt aan nederland
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:43:31 #266
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82635967
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja, Spanje heeft het mooiste voetbal en collectief dit dat en Nederland is alleen maar countervoetbal dit dat.
we zijn het eens
pi_82636130
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

waarom zouden ze dat zijn? nederland verliest tactisch van een rusland dat spanje met 2 vingers in de neus 2maal oprolt, geen enkel land denkt aan nederland
Net of het Rusland tegen Spanje datzelfde Rusland was als tegen Nederland

Iedere speler van Rusland speelde die dag de wedstrijd van zn leven. Schoten van 30-40 meter alles strák op goal, terwijl normaal zulke ballen (behalve bij sneijder) de tribune in vliegen of de cornervlag opzoeken. rusland heeft nooit meer zo goed gespeeld, en zal ook nooit meer zo goed gaan spelen, als die dag. Doe nou niet of Spanje datzelde team even oprolde want dat slaat nergens op natuurlijk.

Om in die trend te blijven: Nederland rolde Italie op in 90 minuten waar Spanje 120 minuten + penalty's voor nodig had

Ohja en dat laatste: Vincente Del Bosque rekent Nederland ook tot de kanshebbers voor de titel. Iédereen denkt aan Nederland dit WK. Geloof dat ze 4e of 5e staan bij de bookmakers om het WK te winnen
pi_82636151
quote:

[..]

En Nederland wint met 3-0 van Italië terwijl Spanje in 120 minuten niet kan scoren en uiteindelijk wint met penalties...

edit: zie ^
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:49:05 #269
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82636282
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Net of het Rusland tegen Spanje datzelfde Rusland was als tegen Nederland

Iedere speler van Rusland speelde die dag de wedstrijd van zn leven. Schoten van 30-40 meter alles strák op goal, terwijl normaal zulke ballen (behalve bij sneijder) de tribune in vliegen of de cornervlag opzoeken. rusland heeft nooit meer zo goed gespeeld, en zal ook nooit meer zo goed gaan spelen, als die dag. Doe nou niet of Spanje datzelde team even oprolde want dat slaat nergens op natuurlijk.

Om in die trend te blijven: Nederland rolde Italie op in 90 minuten waar Spanje 120 minuten + penalty's voor nodig had

Ohja en dat laatste: Vincente Del Bosque rekent Nederland ook tot de kanshebbers voor de titel. Iédereen denkt aan Nederland dit WK. Geloof dat ze 4e of 5e staan bij de bookmakers om het WK te winnen
allemaal subjectief gelul, hoor ik ook altijd als Ajax weer een potje verliest: Ja maar iedereen speelt tegen Ajax altijd extra goed flikker op winnen moet je doen van die voetbalboeren.

del bosque noemde een stuk of 15 namen daar zat nederland inderdaad tussen
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:49:41 #270
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82636327
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef RooieVanGestel het volgende:

[..]

En Nederland wint met 3-0 van Italië terwijl Spanje in 120 minuten niet kan scoren en uiteindelijk wint met penalties...

edit: zie ^
ja maar dat was een heel ander italia want tegen spanje spelen ze altijd beter
pi_82636482
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

allemaal subjectief gelul, hoor ik ook altijd als Ajax weer een potje verliest: Ja maar iedereen speelt tegen Ajax altijd extra goed flikker op winnen moet je doen van die voetbalboeren.

del bosque noemde een stuk of 15 namen daar zat nederland inderdaad tussen
Dus een Griekenland was terecht Ek2004 en Zuid Korea hoorde in 2002 ook echt tot de beste 4 landen van de wereld?

Rusland speelde die dag gewoon zn beste wedstrijd ooit en Nederland een van zn slechtste. Dat kwam onder andere (denk ik) door dat van Boulah, maar ook omdat Hiddink het tactisch enorm goed had neergezet. Je moet niet doen of dat exact etzelfde team met dezelfde vorm was wat 3 dagen later van Spanje verloor.

Del Bosque noemde trouwens maar 5-6 namen geloofk. Interview Metro v vandaag
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:58:01 #272
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82636825
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dus een Griekenland was terecht Ek2004 en Zuid Korea hoorde in 2002 ook echt tot de beste 4 landen van de wereld?

Rusland speelde die dag gewoon zn beste wedstrijd ooit en Nederland een van zn slechtste. Dat kwam onder andere (denk ik) door dat van Boulah, maar ook omdat Hiddink het tactisch enorm goed had neergezet. Je moet niet doen of dat exact etzelfde team met dezelfde vorm was wat 3 dagen later van Spanje verloor.

Del Bosque noemde trouwens maar 5-6 namen geloofk. Interview Metro v vandaag
5-6 namen is vrij realistisch lijkt mij, je mist de nuance in mijn betoog, iedereen die verwacht dat nederland kampioen wordt en nederland collectief beter vind dan spanje is niet goed wijs, hopen dat nederland wk wordt is een heel andere discussie
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:07:46 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82637377
Spanje - Portugal wordt ook een aardige pot er van uitgaande dat Spanje 1 wordt van hun groep en Portugal 2
pi_82637442
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ja maar dat was een heel ander italia want tegen spanje spelen ze altijd beter
pi_82641147
Spanje gaat eruit in de 1/8 finales. Tegen een sterk land als Brazilië of Portugal komen ze niet eens toe aan dit onmenselijke voetbal.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 22:37:42 #276
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82644941
quote:
geen enkel land denkt aan nederland
maar coaches weten wel beter, als je nederland onderschat ga je natuurlijk kapot.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 23:35:44 #278
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82645104
onderschatten is dom, overschatten is onderschatting van je eigen team mits je spanje, argentinie, italia, frankrijk, engeland, brazilie of duitsland bent
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:41:35 #279
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82645300
Xavi is de beste middenvelder, want hij heeft de meeste prijzen.
Bedankt Hans.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 23:42:20 #280
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82645333
en het beste inzicht
pi_82645381
Als ze van Spanje winnen in een van de wedstrijden ga ik jullie uitlachen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:45:35 #282
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82645487
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
en het beste inzicht
En hij scoort vaker dan Sneijder.
Bedankt Hans.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 23:46:01 #283
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82645498
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
nee toch
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:46:09 #284
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82645506
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Natuurlijk wint Nederland van Spanje.

Spanje.
Bedankt Hans.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 23:46:22 #285
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82645522
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:45 schreef bascross het volgende:

[..]

En hij scoort vaker dan Sneijder.
blijkbaar ken jij de statistieken niet
pi_82645596
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
onderschatten is dom, overschatten is onderschatting van je eigen team mits je spanje, argentinie, italia, frankrijk, engeland, brazilie of duitsland bent
Absolute waarheid
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:49:04 #287
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82645648
Frankrijk. Met die coach die zijn opstelling bepaalt aan de hand van astrologie.
Bedankt Hans.
pi_82645699
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef bascross het volgende:
Frankrijk. Met die coach die zijn opstelling bepaalt aan de hand van astrologie.
Heel die Domenech is wellicht net zo gek als coke-snuiver Maradona.

Maar ze hebben gewoon heel goede spelers. Maar ja, welke coach weigert het dan ook om Nasri mee te nemen.
Het zal vast met astrologie te maken hebben.

Nog 9 minuten en we zitten op de openingsdag van het WK.
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:50:51 #289
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82645727
Argentinië en Frankrijk zijn moeilijk serieus te nemen. Dat wordt niets. Italië zie ik ook niet ver komen.
Bedankt Hans.
pi_82645782
Nederland mag ook wel in dat rijtje hoor, zeker als Frankrijk , Italië en Duitsland er ook in staan.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 23:53:26 #291
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82645849
het ging over een confrontatie met nederland einstein
pi_82650112
Laat ik netals de negatievelingen hier dan ook maar een nutteloze kut vergelijking maken.
USA 2-0 Spanje.
Ned 2-1 USA. Conclusie? Onzin dus. Je kan het niet op basis van eerdere wedstrijden bepalen.
pi_82650328
Seedorf is de allerbeste speler van nederland en van de wereld omdat hij 4x de CL gewonnen heeft met 3 verschillende clubs en tal van andere prijzen gewonnen heeft.

Dus daarom is hij de beste speler.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 07:42:44 #294
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82650436
Ik vind wel dat jullie nederland onderschatten, Nederland behoort tot de top van de wereld, ze maken evenveel kans op overwinning als Spanje, brazillie etc. Maar als nog is de kans dat we wk winnen klein, want er zijn gewoon heel veel goede teams dus ook als je de kansen gelijk verdeeld, alsnog is de kans op overwinning klein, maar dat geldt net zo goed voor landen als spanje etc.

naar mijn idee hebben volgende teams evenveel kans op overwinning.
Spanje 12,5 % kans op overwinning
Nederland 12,5 % kans op overwinning
Duitsland 12,5 % kans op overwinning
Brazillie 12,5 % kans op overwinning
portugal 12,5 % kans op overwinning
italie 12,5 % kans op overwinning
Frankrijk 12,5 % kans op overwinning
England12,5 % kans op overwinning

Zoals je ziet, is de kans maar 12,5 % dat we wk winnen, en ik heb niet eens alle teams meegerekend.

DUS IK HEB GEWOON GELIJK EN JULLIE ZIJN SOLO IK HIPHOP!
Sisco Certified
  vrijdag 11 juni 2010 @ 07:45:32 #295
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82650457
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 06:18 schreef LiverPuppy het volgende:
Laat ik netals de negatievelingen hier dan ook maar een nutteloze kut vergelijking maken.
USA 2-0 Spanje.
Ned 2-1 USA. Conclusie? Onzin dus. Je kan het niet op basis van eerdere wedstrijden bepalen.
Maar je kunt wel de conclusie trekken, dat als USA van spanje kan winnen, dan moet het ons ook kunnen lukken tog jong?
Sisco Certified
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 08:27:26 #296
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82650958
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:25 schreef dieselnoi het volgende:
Seedorf is de allerbeste speler van nederland en van de wereld omdat hij 4x de CL gewonnen heeft met 3 verschillende clubs en tal van andere prijzen gewonnen heeft.

Dus daarom is hij de beste speler.
de meest succesvolle allertijden
pi_82654838
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet sarcast!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:59:08 #298
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_82655609
Als je de spelers bekijkt kun je enkel concluderen dat Spanje over betere spelers beschikt. Gelukkig worden de wedstrijden niet op papier gespeeld anders zou het heel saai zijn.
pi_82657293
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet sarcast!
Nee, ik zei dat omdat jij poep praat
pi_82657866
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat omdat jij poep praat
Dat praat iedereen die het niet met je eens is toch?
Je vergeet alleen, dat ik het met je eens ben dat Xavi een betere middenvelder is dan Sneijder. Ik ben het alleen niet eens met wat je als argument gebruikt. Of is Christeas nu opeens een fantastische spits, omdat hij in 2004 Europees kampioen werd met Griekenland?
pi_82657902
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef bascross het volgende:

[..]

Natuurlijk wint Nederland van Spanje.

Spanje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')