Nee, want Xavi is een veel betere voetballerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet jezelf de volgende vraag stellen:
Als Sneijder 30 geweest zou zijn, hij Spaans was en bij Barcelona zou spelen, zou hij dan ook niet veel meer prijzen hebben gepakt?
Je mist mijn punt...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, want Xavi is een veel betere voetballer
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iniesta, Xavi, Senna, Cesk en Xabi zijn beter dan kabouter Wesley en bij Silva zal het er om hangen
Dat lijkt me slim, kan je niet veder voor lul zettenquote:
Oke, dan pik ik er eentje uit. Senna.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat lijkt me slim, kan je niet veder voor lul zetten
Is een verdedigende middenvelder geen middenvelder?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef bascross het volgende:
[..]
Oke, dan pik ik er eentje uit. Senna.Een verdedigende middenvelder die al jaren bij Villareal speelt. Die is totaal niet te vergelijken met Sneijder, want ze spelen op hele andere posities.
Edwin vd Sar is beter dan Van Nistelrooij. Zo'n soort vergelijking is dat.![]()
Ook zwakzinnig dus, de groetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:39 schreef bascross het volgende:
Is een rechtsback geen centrale verdediger?
Je beseft dat Busquets en Fabregas ook #4's zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef bascross het volgende:
Jij bent hier de zwakzinnige. Jij vergelijkt Senna met Sneijder.
want uiteindelijk wordt je inderdaad niet herinnert om wat je gewonnen hebt idd jij snapt het!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef bascross het volgende:
Xavi is ook 4,5 jaar ouder, maar als dat je argumenten zijn.
klopt prijzen zeggen niksquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
alsof prijzen in verschillende competities er wat mee te maken hebben.
vorm bepaal jezelfquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als Xavi in zijn eentje een team vormt, had je inderdaad een punt.
Verder bestaat er ook nog zoiets als vorm.
dus nu is een vergelijking enkel mogelijk tussen spelers van dezelfde leeftijd van dezelfde club?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet jezelf de volgende vraag stellen:
Als Sneijder 30 geweest zou zijn, hij Spaans was en bij Barcelona zou spelen, zou hij dan ook niet veel meer prijzen hebben gepakt?
en hoeveel keren meer is ie afgezogen op een openbaar toilet door z'n vriendin....???quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
en hoeveel passes, steekpasses, lange ballen, combinaties en voorassists?
Met enige zin voor overdrijving:quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef minutenman het volgende:
om van nederland te winnen moet je wel een goed team hebben. qua aanval is nederland gewoon heel erg sterk, en daar moeten ze het dus ook van hebben. 2 jaar geleden hadden ze ook gewoon italië verkracht met een sterk spel. als ze dat voetbalspel eens vasthouden kunnen ze dit jaar best nog wel eens winnen.
van alle landen speelt nederland wel het mooiste voetbal. gut tegen portugal in 2006 was ook prachtig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |