*neemt zijn woorden terug*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spanje moet een extra knock-out fase spelen omdat ze Europees kampioen zijn, dat weet je toch?
Op zich ben ik het hier wel aardig mee eens, al zou ik Argentinië puur op basis van welke spelers ze hebben hoger zetten dan Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik puur naar kwaliteit kijk, dan denk ik dat de top-5 er als volgt uit ziet:
1. Spanje
2. Engeland
3. Nederland
4. Argentinië
5. Brazilië
Engeland hoort helemaal niet in dat rijtje thuisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik puur naar kwaliteit kijk, dan denk ik dat de top-5 er als volgt uit ziet:
1. Spanje
2. Engeland
3. Nederland
4. Argentinië
5. Brazilië
Tuurlijk wel een team dat Rooney, Gerrard, Lampard en Terry in de as kan opstellen is altijd een grote kandidaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engeland hoort helemaal niet in dat rijtje thuis
Zijn alle vier goede spelers maar ik heb Gerrard nog nooit goed samen zien spelen met Lampard en ze zullen niet beiden in de as spelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tuurlijk wel een team dat Rooney, Gerrard, Lampard en Terry in de as kan opstellen is altijd een grote kandidaat
Gerrard gaat verdedigend spelen, Lampard aanvallendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn alle vier goede spelers maar ik heb Gerrard nog nooit goed samen zien spelen met Lampard en ze zullen niet beiden in de as spelen.
We zullen zien maar ik hoop op een kwartfinale Engeland-Argentinie en verwacht dat Engeland erna naar huis mag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gerrard gaat verdedigend spelen, Lampard aanvallend
Als Engeland speelt met Lampard en Gerrard verliezen ze vrijwel nooit
Dat is best realistischquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
Heb Engeland als winnaar uit de bus in mijn WKpool
Zolang het nog niet gespeeld is kan je blijven hopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
Heb Engeland als winnaar uit de bus in mijn WKpool
Ja met een coach die de dingen van de sterren laat afhangen en dan bedoel ik die in de lucht en niet die op het veldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En heb Frankrijk geen eens de poulefase laten overleven, ook best realistisch
Nederland wel zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engeland hoort helemaal niet in dat rijtje thuis
Meneer de kenner.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Nederland wel zeker![]()
Nederland hoort bij de outsiders....brazilie engeland spanje italie en duitsland gaan het onderling uitmaken......
mwah, meer een kwestie van het voetbalwereldje beetje volgen gecombineerd met logisch nadenken....quote:
Er is wat mij betreft een top twee van Spanje en Brazilie. Daarna heb je wat outsiders als Engeland, Nederland, Duitsland en Argentinie. Landen als Italie, Frankrijk en Portugal zijn dan echt een 'dark horse'.quote:
Regerend wereldkampioen en verliezend finalist kun je gewoon bij de favorieten zetten, alleen al om hun geschiedenis in toernooien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is wat mij betreft een top twee van Spanje en Brazilie. Daarna heb je wat outsiders als Engeland, Nederland, Duitsland en Argentinie. Landen als Italie, Frankrijk en Portugal zijn dan echt een 'dark horse'.
Zullen we Uruguay er dan ook maar bij zetten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
alleen al om hun geschiedenis in toernooien.
italianen hebben karakter, alleen dat gegeven is al voldoende om ze niet weg te cijferen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zullen we Uruguay er dan ook maar bij zetten.![]()
Van het Italiaanse elftal is toch nauwelijks iemand over. Duitsland is veel zwakker dan vier jaar geleden.
Lees mijn post nog eens na. Ik heb het niet over wie de meeste KANS maakt, maar wie de meeste KWALITEIT heeft. Als ik moest gokken wie de meeste kans heeft op het WK, zitten Italië en Duitsland in het rijtje in plaats van Nederland en Engeland....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Nederland wel zeker![]()
Nederland hoort bij de outsiders....brazilie engeland spanje italie en duitsland gaan het onderling uitmaken......
dan is het helemaal belachelijk met verdedigers als vbronckhorst matthijsen vd wiel en een keeper als stekelenburg in je selectiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens na. Ik heb het niet over wie de meeste KANS maakt, maar wie de meeste KWALITEIT heeft. Als ik moest gokken wie de meeste kans heeft op het WK, zitten Italië en Duitsland in het rijtje in plaats van Nederland en Engeland....
Hier kan ik mij ook in vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is wat mij betreft een top twee van Spanje en Brazilie. Daarna heb je wat outsiders als Engeland, Nederland, Duitsland en Argentinie. Landen als Italie, Frankrijk en Portugal zijn dan echt een 'dark horse'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |