nee tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ze van Spanje winnen in een van de wedstrijden ga ik jullie uitlachen.
Natuurlijk wint Nederland van Spanje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ze van Spanje winnen in een van de wedstrijden ga ik jullie uitlachen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
onderschatten is dom, overschatten is onderschatting van je eigen team mits je spanje, argentinie, italia, frankrijk, engeland, brazilie of duitsland bent
Heel die Domenech is wellicht net zo gek als coke-snuiver Maradona.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef bascross het volgende:
Frankrijk.Met die coach die zijn opstelling bepaalt aan de hand van astrologie.
Maar je kunt wel de conclusie trekken, dat als USA van spanje kan winnen, dan moet het ons ook kunnen lukken tog jong?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:18 schreef LiverPuppy het volgende:
Laat ik netals de negatievelingen hier dan ook maar een nutteloze kut vergelijking maken.
USA 2-0 Spanje.
Ned 2-1 USA. Conclusie? Onzin dus. Je kan het niet op basis van eerdere wedstrijden bepalen.
de meest succesvolle allertijdenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:25 schreef dieselnoi het volgende:
Seedorf is de allerbeste speler van nederland en van de wereld omdat hij 4x de CL gewonnen heeft met 3 verschillende clubs en tal van andere prijzen gewonnen heeft.
Dus daarom is hij de beste speler.
Dat zeg ik toch helemaal niet sarcast!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, Xavi had nauwelijks inbreng bij die prijzen
Nee, ik zei dat omdat jij poep praatquote:
Dat praat iedereen die het niet met je eens is toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat omdat jij poep praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |