Oranje countervoetbal?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
die goal is het voorbeeld van wat voor een collectief spanje is en wat voor een voetbal ze spelen, mooier dan het counter voetbal van oranje
Ohquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
tegen italie, frankrijk, roemenie en rusland speelde nederland countervoetbal
want dat zeg ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Gelukkig won Spanje op het afgelopen EK alle wedstrijden glansrijk en overtuigend
Dat dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Weka het volgende:
Ik denk dat we het er in ieder geval allemaal over eens zijn dat een finale tussen Nederland en Spanje meer dan prachtig zou zijn
Ja, Spanje heeft het mooiste voetbal en collectief dit dat en Nederland is alleen maar countervoetbal dit dat.quote:
waarom zouden ze dat zijn? nederland verliest tactisch van een rusland dat spanje met 2 vingers in de neus 2maal oprolt, geen enkel land denkt aan nederlandquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat dus
En dan zou het, geen idee hoe het hele toernooi gaat lopen natuurlijk etc, maar voor mij nu 50:50 zijn. Spanje is net zo bang voor Nederland als Nederland voor Spanje
we zijn het eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, Spanje heeft het mooiste voetbal en collectief dit dat en Nederland is alleen maar countervoetbal dit dat.
Net of het Rusland tegen Spanje datzelfde Rusland was als tegen Nederlandquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat zijn? nederland verliest tactisch van een rusland dat spanje met 2 vingers in de neus 2maal oprolt, geen enkel land denkt aan nederland
En Nederland wint met 3-0 van Italië terwijl Spanje in 120 minuten niet kan scoren en uiteindelijk wint met penalties...quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat zijn? nederland verliest tactisch van een rusland dat spanje met 2 vingers in de neus 2maal oprolt, geen enkel land denkt aan nederland
allemaal subjectief gelul, hoor ik ook altijd als Ajax weer een potje verliest: Ja maar iedereen speelt tegen Ajax altijd extra goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Net of het Rusland tegen Spanje datzelfde Rusland was als tegen Nederland![]()
Iedere speler van Rusland speelde die dag de wedstrijd van zn leven. Schoten van 30-40 meter alles strák op goal, terwijl normaal zulke ballen (behalve bij sneijder) de tribune in vliegen of de cornervlag opzoeken. rusland heeft nooit meer zo goed gespeeld, en zal ook nooit meer zo goed gaan spelen, als die dag. Doe nou niet of Spanje datzelde team even oprolde want dat slaat nergens op natuurlijk.
Om in die trend te blijven: Nederland rolde Italie op in 90 minuten waar Spanje 120 minuten + penalty's voor nodig had
Ohja en dat laatste: Vincente Del Bosque rekent Nederland ook tot de kanshebbers voor de titel. Iédereen denkt aan Nederland dit WK. Geloof dat ze 4e of 5e staan bij de bookmakers om het WK te winnen
ja maar dat was een heel ander italia want tegen spanje spelen ze altijd beterquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef RooieVanGestel het volgende:
[..]
En Nederland wint met 3-0 van Italië terwijl Spanje in 120 minuten niet kan scoren en uiteindelijk wint met penalties...
edit: zie ^
Dus een Griekenland was terecht Ek2004 en Zuid Korea hoorde in 2002 ook echt tot de beste 4 landen van de wereld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
allemaal subjectief gelul, hoor ik ook altijd als Ajax weer een potje verliest: Ja maar iedereen speelt tegen Ajax altijd extra goed![]()
flikker op winnen moet je doen van die voetbalboeren.
del bosque noemde een stuk of 15 namen daar zat nederland inderdaad tussen
5-6 namen is vrij realistisch lijkt mij, je mist de nuance in mijn betoog, iedereen die verwacht dat nederland kampioen wordt en nederland collectief beter vind dan spanje is niet goed wijs, hopen dat nederland wk wordt is een heel andere discussiequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dus een Griekenland was terecht Ek2004 en Zuid Korea hoorde in 2002 ook echt tot de beste 4 landen van de wereld?
Rusland speelde die dag gewoon zn beste wedstrijd ooit en Nederland een van zn slechtste. Dat kwam onder andere (denk ik) door dat van Boulah, maar ook omdat Hiddink het tactisch enorm goed had neergezet. Je moet niet doen of dat exact etzelfde team met dezelfde vorm was wat 3 dagen later van Spanje verloor.
Del Bosque noemde trouwens maar 5-6 namen geloofk. Interview Metro v vandaag
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja maar dat was een heel ander italia want tegen spanje spelen ze altijd beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |