abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:28:04 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82507693
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens na. Ik heb het niet over wie de meeste KANS maakt, maar wie de meeste KWALITEIT heeft. Als ik moest gokken wie de meeste kans heeft op het WK, zitten Italië en Duitsland in het rijtje in plaats van Nederland en Engeland....
Waar bazeer je de kwaliteit van Engeland dan op?

Keeper: alle 3 matig

Verdediging: Terry top, Garracher en Cole goed, rest matig

Middenveld: Lampard en Gerrard top, rest matig

Voorhoede: Rooney top, rest matig
pi_82507830
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waar bazeer je de kwaliteit van Engeland dan op?

Keeper: alle 3 matig

Verdediging: Terry top, Garracher en Cole goed, rest matig

Middenveld: Lampard en Gerrard top, rest matig

Voorhoede: Rooney top, rest matig
HAHAHAHAHAHA
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:33:46 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82507961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef LiverPuppy het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA
je bent het er niet mee eens begrijp ik maar verder dan ha ha ha kom je ook niet
pi_82508053
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

je bent het er niet mee eens begrijp ik maar verder dan ha ha ha kom je ook niet
Verder dan Garracher kom jij wel?

Ik denk dat je Johnson, Carrick, Defoe, Barry, Lennon, Milner, Crouch, Etc. etc. etc. vergeet vriend.
Daarbij is alleen Joe Hart al beter dan Stekelenburg.. Maargoed. IK ben voor Nederland dus ik ga niet klagen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:38:37 #155
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82508152
Ik heb ook liever King dan Mathijsen centraal achterin.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_82508183
Ik kan mij overigens geen wedstrijd herinneren tussen Nederland en Spanje. Iemand hier die even mijn geheugen opfrist?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:40:24 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82508244
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef LiverPuppy het volgende:

[..]

Verder dan Garracher kom jij wel?

Ik denk dat je Johnson, Carrick, Defoe, Barry, Lennon, Milner, Crouch, Etc. etc. etc. vergeet vriend.
Daarbij is alleen Joe Hart al beter dan Stekelenburg.. Maargoed. IK ben voor Nederland dus ik ga niet klagen.
Ik zeg toch ook niet dat Nederland wel top is, maar geen van de spelers die jij noemt zijn top, Carragher heb je wel gelijk
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:03:04 #158
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82509260
Tuurlijk is spanje beter, maar beste team wint niet altijd, laatst had spanje nog verloren van VS, dus waarom zou nederland niet van ze kunnen winnen?
Sisco Certified
pi_82509921
Verschrikkelijk weer die nederlandse mentaliteit om alles dood te relativeren. Natuurlijk zijn er een paar blaaskalken hier die luid schreeuwen dat wij wereldkampioen worden, maar dat hoort bij het wk, landen als de Verenigde Staten doen dit zelfs. Een beetje overtrokken optimisme in de resultaten zorgt voor een verhoogd amusement en een vergrote nationale samenhang. Nou wil ik het niet vanuit een politieke invalshoek bekijken, maar deze vaak ongegronde zelfverzekerdheid is goed om te speculeren en draagt bij aan een ongevaarlijke sportieve concurrentie van de landen die meespelen.

Bij deze twee wijzigingen:
Xavi <Sneijder lijkt me duidelijk nadat we de champions league hebben gezien
Villa < V. Persie van Persie doet niet veel onder en heeft veel meer potentie
pi_82510235
Conclusie: een NED - SPA gaat een ongelooflijk stressvolle pot worden om naar te kijken Mijn voorspellinkje in dat geval: Nederland wint door een late goal in de verlenging.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_82511233
Tis ook niet dat een Puyol of een Dani Alves lekker zal slapen als ze weten dat ze tegen Nederland moeten hoor.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:39:10 #162
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_82511289
had nederland ooit tegen spanje gespeeld?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_82512245
Engeland word imo ook overschat. Hun goede generatie is over
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82513075
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
had nederland ooit tegen spanje gespeeld?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:10:41 #165
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_82513297
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
thank you
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 20:14:12 #166
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82513539
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef revo989 het volgende:
Verschrikkelijk weer die nederlandse mentaliteit om alles dood te relativeren. Natuurlijk zijn er een paar blaaskalken hier die luid schreeuwen dat wij wereldkampioen worden, maar dat hoort bij het wk, landen als de Verenigde Staten doen dit zelfs. Een beetje overtrokken optimisme in de resultaten zorgt voor een verhoogd amusement en een vergrote nationale samenhang. Nou wil ik het niet vanuit een politieke invalshoek bekijken, maar deze vaak ongegronde zelfverzekerdheid is goed om te speculeren en draagt bij aan een ongevaarlijke sportieve concurrentie van de landen die meespelen.

Wat een nonsens, 1 wedstrijd is NIET representatief voor een heel repetoire aan prijzen. Xavi is de beste middenvelder momenteel.
pi_82527386
Mwoah... in die hele sneijder-Xavi discussie

Xavi heeft een geweldig inzicht en een briljante steekpass.
Sneijder heeft dat inzicht en pass ook, weliswaar in mindere mate, maar compenseert dat met een geweldig schot en tweebenigheid. Als je alles tegen elkaar gaat afstrepen wee tik zo net nog niet wie echt beter is.
pi_82527645
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef revo989 het volgende:

Nu redeneer je toch wat kort door de bocht. Barcelona heeft namelijk niet verloren, omdat ze de slag op het middenveld verloren. Xavi is echt wel iets beter dan Sneijder. Sneijder zal eerst aan moeten tonen dat dit seizoen geen incident was. Maar het zit wel dicht bij elkaar.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:33:12 #169
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_82528098
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zijn alle vier goede spelers maar ik heb Gerrard nog nooit goed samen zien spelen met Lampard en ze zullen niet beiden in de as spelen.
En ze missen een nummer 10 ala Riquelme.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:16:04 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82530347
Spanje wint mét Torres na ware 'voetbalshow'
08/06/2010 23:52

Europees kampioen Spanje lijkt precies op tijd in WK-vorm te zijn. In het oefenduel met Polen voerden de Spanjaarden een ware voetbalshow op: 6-0. Hoogtepunt van de avond was de treffer van Silva (2-0). Na een werkelijk magistrale aanval mocht de aanvaller van Valencia het laatste tikje geven.

Het arme Polen kreeg alle hoeken van het veld te zien. Vanaf de eerste minuut ging Spanje nadrukkelijk op zoek naar de openingstreffer. Die viel uiteindelijk in de twaalfde minuut. Uitblinker Andrés Iniesta stelde via een soepel balletje met buitenkant rechts David Villa in staat van dichtbij binnen te schieten.

Twee minuten later kregen de Spanjaarden het aanwezige publiek op de banken. Het drietal Iniesta, Silva en Xavi speelden met korte passjes de Poolse verdediger volledig dronken. Iniesta bracht uiteindelijk Xavi in stelling via een fraai wippertje, zijn Barcelona-collega legde de bal breed en Silva hoefde slechts tegen de bal aan te lopen.

Ook na de onderbreking draaide La Furía Roja op volle toeren. Xabi Alonso liet de 3-0 aantekenen na een van richting veranderd afstandsschot. Diezelfde Alonso zette even later middels een fraaie steekpass Fabregas aan het werk. De Arsenal-middenvelder twijfelde niet en schoot tegendraads de 4-0 binnen.

Naast de fraaie treffers, was er nog meer goed nieuws voor Spanje. Niet alleen Fabregas is hersteld van fysieke ongemakken, ook Liverpool-spits Fernando Torres maakte zijn opwachting. De aanvaller zette zijn rentree na langdurig blessureleed luister bij door een kwartier voor tijd de 5-0 te maken.

Het slotakkoord was voor Barcelona-aanvaller Pedro. De snelle flankspeler bepaalde de eindstand op 6-0.

Toch was er niet alleen goed nieuws voor Spanje. Uitblinker Iniesta moest zich vanwege een lichte dijbeenblessure – eerder dit seizoen had hij last van diezelfde spier – nog voor rust laten vervangen. De ernst van de blessure moet nog blijken, al leek er in eerste instantie geen reden tot grote paniek voor de Spanjaarden.

In Zuid-Afrika is Zwitserland op 16 juni de eerste tegenstander van Spanje. Na de openingswedstrijd treft de regerend Europees kampioen achtereenvolgens Honduras (21 juni) en Chili (25 juni) in groep H.

http://www.vi.nl
pi_82530871
Spanje heeft een betere selectie inderdaad. Nederland gaat wel van Spanje winnen hoor.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:36:16 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_82531290
Polen is hetzelfde niveau als hongarije, en Sneijder is minimaal gelijk aan Xavi, en we hebben ook nog V/d Vaart. Van persie is beter ,vind ik, dan Villa.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:19:23 #173
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_82532400
Lol Sneijder beter gelijk aan Xavi,,,, pfff komop nou mensen, wees toch nou eens objectief....

De reden waarom ik denk dat NL geen WK gaat worden is doordat gezeik met de grote 4..
Moet je die gasten nou eens zien, wat een arrogante meuk is dat toch,, die Robin, Wesley en Arjen die denken de man te zijn, en in mindere maten VdV.. Straks ga je die koppen weer zien hoor als het wat tegen zit,, dat breekt een ploeg op..

Als je itt naar Spanje kijkt (zeg niet dat zij wel WK worden, maar iig meer kans) dan zie je zoveel toppers maar niemand die naast ze schoenen loopt.. Waarom kan dat niet bij nederland.. gezeik hier altijd met die boeren.....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:22:32 #174
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82532461
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:19 schreef DAMH het volgende:
Lol Sneijder beter gelijk aan Xavi,,,, pfff komop nou mensen, wees toch nou eens objectief....

De reden waarom ik denk dat NL geen WK gaat worden is doordat gezeik met de grote 4..
Moet je die gasten nou eens zien, wat een arrogante meuk is dat toch,, die Robin, Wesley en Arjen die denken de man te zijn, en in mindere maten VdV.. Straks ga je die koppen weer zien hoor als het wat tegen zit,, dat breekt een ploeg op..

Als je itt naar Spanje kijkt (zeg niet dat zij wel WK worden, maar iig meer kans) dan zie je zoveel toppers maar niemand die naast ze schoenen loopt.. Waarom kan dat niet bij nederland.. gezeik hier altijd met die boeren.....
Dat is inderdaad wel knap van het Spaanse team. Zo veel toppers, maar toch weinig ego's. En dan is Spanje qua culturele en regionale verschillen in principe toch vrij divers.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_82532609
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:19 schreef DAMH het volgende:

Volledig mee eens.

Werkelijk elk toernooi ( of voorafgaand daarvan ) is er wel gezeur en van dat gezeur komt ellende en door die ellende gaat het totaal verkeerd.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')