abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:29:37 #176
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_82534738
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Volledig mee eens.

Werkelijk elk toernooi ( of voorafgaand daarvan ) is er wel gezeur en van dat gezeur komt ellende en door die ellende gaat het totaal verkeerd.
Het vorige toernooi verklaarde iedereen Bassie voor gek omdat hij Sneijder vergleek met Pirlo. Na dat EK was die verglijking zo gek nog niet.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:31:19 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82536025
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:19 schreef DAMH het volgende:
Lol Sneijder beter gelijk aan Xavi,,,, pfff komop nou mensen, wees toch nou eens objectief....

De reden waarom ik denk dat NL geen WK gaat worden is doordat gezeik met de grote 4..
Moet je die gasten nou eens zien, wat een arrogante meuk is dat toch,, die Robin, Wesley en Arjen die denken de man te zijn, en in mindere maten VdV.. Straks ga je die koppen weer zien hoor als het wat tegen zit,, dat breekt een ploeg op..

Als je itt naar Spanje kijkt (zeg niet dat zij wel WK worden, maar iig meer kans) dan zie je zoveel toppers maar niemand die naast ze schoenen loopt.. Waarom kan dat niet bij nederland.. gezeik hier altijd met die boeren.....
Ik vind het juist dit WK wel meevallen met de arrogantie, dat van die grote 4 wordt keer op keer door de pers benadrukt, maar het is een vrij homogene groep.

Ik denk wel dat Spanje beter is omdat die een betere selectie hebben
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 09:41:56 #178
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82536377
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 08:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het vorige toernooi verklaarde iedereen Bassie voor gek omdat hij Sneijder vergleek met Pirlo. Na dat EK was die verglijking zo gek nog niet.
jawel het is nog steeds een compleet debiele vergelijking
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:37:32 #179
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_82543795
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het juist dit WK wel meevallen met de arrogantie, dat van die grote 4 wordt keer op keer door de pers benadrukt, maar het is een vrij homogene groep.

Het gaat er alleen al om dat iemand dat in ze hoofd haalt om te zeggen,, en die van Persie met IK MOET in de spits? Die gast had ze bij feyenooird al niet allemaal op een rij en is volgens mij niks veranderd.. Wenger heeft hem 5 wedstrijdjes in de spits gezet, en oke hou scoorde toen een paar keer en raakt gebleseerd, maar hij heeft nog niet de reputatie van een goalgetter..

En btw zage jullie dat tegen Hongarije niet,, toen robben gebleseerd langs de wissels liep waren het, Sneijder, VdV en van Persie die meteen als lamme homos naar hem toe liepen,, wat een figuren..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_82545212
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef DAMH het volgende:

[..]

Het gaat er alleen al om dat iemand dat in ze hoofd haalt om te zeggen,, en die van Persie met IK MOET in de spits? Die gast had ze bij feyenooird al niet allemaal op een rij en is volgens mij niks veranderd.. Wenger heeft hem 5 wedstrijdjes in de spits gezet, en oke hou scoorde toen een paar keer en raakt gebleseerd, maar hij heeft nog niet de reputatie van een goalgetter..

En btw zage jullie dat tegen Hongarije niet,, toen robben gebleseerd langs de wissels liep waren het, Sneijder, VdV en van Persie die meteen als lamme homos naar hem toe liepen,, wat een figuren..
Sow he, wat een sneu figuur ben je als je interesse toont in een medespeler, triest gewoon.

Daarbij mag jij voor mij heel Nederland uit gaan leggen waarom van Persie niet in de spits moet. Dat gaat erg lastig worden. Ben blij dat er iemand opstaat en het voortouw neemt! Wat dat betreft kunnen we geen betere hebben dan van Persie, daar hij bewezen heeft een erg complete voetballer te zijn. Of wil je soms zeggen dat je liever een Kuyt of Huntelaar in de spits ziet?

Al met al denk ik dat de blessure van Robben precies op het juiste moment kwam, daar het goed is om te beseffen dat we niet onkwetsbaar zijn. Frivool spelen kan Oranje op dit moment dan ook als geen ander, echter is het altijd belangrijk de ogen open te houden.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82555594
quote:

[..]

Van Persie kan wel de reputatie krijgen van meevoetballende centrum-aanvaller, ook een niet onbelangrijk gegeven voor het Nederlands elftal.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82556963
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Van Persie kan wel de reputatie krijgen van meevoetballende centrum-aanvaller, ook een niet onbelangrijk gegeven voor het Nederlands elftal.
Wie was de laatste goede meevoetballende centrum-aanvaller in Oranje?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82557005
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wie was de laatste goede meevoetballende centrum-aanvaller in Oranje?
Kluivert als diepste aanvaller. Maar meestal was Bergkamp altijd dicht bij hem op het veld. Die twee voelden elkaar goed aan. Eén klik was voldoende.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82557094
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Kluivert als diepste aanvaller. Maar meestal was Bergkamp altijd dicht bij hem op het veld. Die twee voelden elkaar goed aan. Eén klik was voldoende.
Inderdaad, echter doelde ik op nog een stukje verder terug. Oftewel:

woensdag 9 juni 2010 @ 16:53:09 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82557563
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was wel de beste meevoetballende spits sinds Johan Cruyff, van Persie heeft de potentie om zo goed te worden (als v Basten)
pi_82557638
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, op die manier. Van Basten had vaak flankspelers naast hem. Kluivert in het Nederlands elftal toch meer alleen Bergkamp, in een ander systeem.
pi_82558048
Hoeveel Spanjaarden speelde de CL finale en hoeveel Nederlanders? Ik meen dat de algemene overtuiging toch wel is dat Robben dé man van Bayern was dit jaar, en dat Sneijder zeker bij de beste drie spelers van Inter hoort.

Wat ik wil zeggen is dat het onzinnig is om iemand die claimt dat Sneijder beter is dan Xavi voor gek te verslijten. Een soort valse bescheidenheid als Nederlander zijnde is dat.

In z'n totaliteit is de selectie van Oranje niet bijster veel slechter dan Spanje. En 6-1 tegen de nummer 47 van de fifa ranglijst ontloopt een 6-0 tegen de nummer 48 ook niet zo veel hoor. En ik weet niet wat de opstelling van Spanje was, maar Nederland speelde maar kort met de sterkste formatie.

Laten we reëel wezen, Oranje kan in potentie iedereen verslaan. Waarmee ik niet zeg dat de kwartfinale niet het eindstation kan zijn.
pi_82558161
quote:

[..]

woensdag 9 juni 2010 @ 17:07:58 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82558262
Ik schat bij knock out wedstrijden de kans op succes van Nederland alsvolgt;

tegen Brazilie 30% kans

tegen Spanje 40% kans
pi_82558332
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Tarado het volgende:

tegen Brazilie 30% kans

tegen Spanje 40% kans
Tegen de Spanjaarden schat je de kans dus groter in. Nu ben ik wel benieuwd waarom.
pi_82558380
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Tegen de Spanjaarden schat je de kans dus groter in. Nu ben ik wel benieuwd waarom.
idd ik zou het eerder andersom zetten: tegen brszilie 40% kans en tegen spanje 30....
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:20:53 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82558834
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het feit dat de Brazilianen altijd de scheidsrechter meehebben , ik vertrouw de FIFA echt niet wat dat betreft en omdat Nederland het moeilijker heeft met een fysiek sterke ploeg dan met een voetballende ploeg als Spanje
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 18:17:40 #193
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82561411
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef thettes het volgende:
Hoeveel Spanjaarden speelde de CL finale en hoeveel Nederlanders? Ik meen dat de algemene overtuiging toch wel is dat Robben dé man van Bayern was dit jaar, en dat Sneijder zeker bij de beste drie spelers van Inter hoort.

Wat ik wil zeggen is dat het onzinnig is om iemand die claimt dat Sneijder beter is dan Xavi voor gek te verslijten. Een soort valse bescheidenheid als Nederlander zijnde is dat.

In z'n totaliteit is de selectie van Oranje niet bijster veel slechter dan Spanje. En 6-1 tegen de nummer 47 van de fifa ranglijst ontloopt een 6-0 tegen de nummer 48 ook niet zo veel hoor. En ik weet niet wat de opstelling van Spanje was, maar Nederland speelde maar kort met de sterkste formatie.

Laten we reëel wezen, Oranje kan in potentie iedereen verslaan. Waarmee ik niet zeg dat de kwartfinale niet het eindstation kan zijn.
jij kijkt nooit voetbal he?
pi_82561522
Ik blijf erbij: ons A-elftal kan zich meten met elk team, maar met name op de verdedigende posities dondert het straks als een kaartenhuis in elkaar omdat de vervangers soms zelfs het etiket B-garnituur niet waard zijn.

Dus zodra er schorsingen en blessures gaan voorkomen winnen landen als Spanje en Brazilie het hands down van ons omdat hun bankbezetting veel beter is.

Ergo: als ze de poulefase al zonder fratsen doorkomen, dan zijn er in de kwartfinale zeker een paar geschorsten in de verdediging en dat breekt ons op, niet of Robben tegen die tijd wel of niet ronddartelt.

Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg, want dan krijgen we echt een paar lekkere potjes foebel te zien in de knockoutfase
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82563980
quote:

[..]

Ach zo'n verslaggever vraagt joh wat zou jij het liefste zijn in Oranje. Hij zegt toch niet dat hij éist dat ze zo moeten spelen? Alleen in zijn ogen zou hij het liefst zo en zo spelen, maar de coach bepaalt.
Huntelaar was tijdje terug op Holland Sport. Wilfried de Jong vroeg éxact hetzelfde aan Huntelaar en Huntelaar stelde zichzelf ook op in de spits. Hoe die het in zn hoofd haalt zeg!!
Dit is gewoon, op een normale manier, antwoorden op vragen van een journalist. Antwoord hij niet is et ook weer niet goed want dan zou het vedette gedrag zijn en blablabla. Nu antwoord hij en is het ook naast de schoenen lopen alles.
quote:
Arrogantie dat het uitstraalde zeg dat
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82564066
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Tarado het volgende:

tegen Brazilie 30% kans

tegen Spanje 40% kans
Ach, iedere voetbalkenner schatte, na NEderland-Italie en Nederland-Frankrijk, de kansen van Rusland ook op minder dan 10% in.
Die hele % vergelijkingen zijn totaaaaal onzinnig en irrelevant.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82564249
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

jij kijkt nooit voetbal he?
Leuke retorische truc, maar als je nu gewoon zegt wat er wat jou betreft niet klopt aan m'n redenering dan kan ik antwoord geven.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 19:29:02 #198
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82564641
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef thettes het volgende:

[..]

Leuke retorische truc, maar als je nu gewoon zegt wat er wat jou betreft niet klopt aan m'n redenering dan kan ik antwoord geven.
je ontwijkt mijn vraag, jij kijkt niet vaak voetbal he?
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:06:01 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82566717
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ach, iedere voetbalkenner schatte, na NEderland-Italie en Nederland-Frankrijk, de kansen van Rusland ook op minder dan 10% in.
Die hele % vergelijkingen zijn totaaaaal onzinnig en irrelevant.
het zegt in zoverre iets dat je met 10% kans dus wel kan winnen
pi_82566765
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

je ontwijkt mijn vraag, jij kijkt niet vaak voetbal he?
Ik kijk wel vaak voetbal. Nu jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')