qftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:46 schreef gniffie het volgende:
Griekenland had in 2006 george clooney, geen wonder dat je dan europees kampioen word
ja dat zeg ik inderdaad ja, zo ook bij Ajax oefenpotjes zeggen geen kutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Oefenpotjes zeggen dus niets? Zou je dat ook zeggen als Nederland door Mexico en Ghana was afgedroogd met 3-0?
gelukkig, toch nog iemand die er iets van snaptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan dan?!![]()
oefenpotjes gaan echt helemaal nergens over.
dat er nog nederlanders bestaan die daar anders over denken zeg, na 15 jaar kommer en kwel tijdens oefenwedstrijden....natuurbescherming zou zich over jou moeten ontfermen![]()
zelfs in de pers wordt er niet meer moeilijk over gedaan als nederland weer eens zo'n oefenpotje verneukt, omdat iedereen geaccepteerd heeft dat het gewoon veredelde trainingspotjes zijn meer niet....
dat het echte werk maar snel mag beginnen!
ja want ik claim ook ergens dat ze elkaar treffen, optiefen dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Objectief gezien is de kans dat Nederland Spanje tegenkomt op dit WK niet zo heel gek groot, wat jij als "voetbalkenner" ook zou moeten weten.
het zegt alleen iets over de mentaliteit van de spelers, of ze zin hebben om een potje voor lul tegen china te ballenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt het iets, waarom worden ze anders gehouden?
Spanje heeft een beter team, maar Cambuur heeft ook weleens met 5-0 van Ajax gewonnen. Nederland kan in principe iedereen verslaan, of dat lukt is een tweede.
Ik bal altijd voor lulquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het zegt alleen iets over de mentaliteit van de spelers, of ze zin hebben om een potje voor lul tegen china te ballen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja want ik claim ook ergens dat ze elkaar treffen, optiefen dus
als jij op deze manier in de schijnwereld wilt leven dat nederland beter is dan spanjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:51 schreef Flammie het volgende:
Schitterende wedstrijd tegen Korea! Ik ben het helemaal met de TS eens! Nederland had hiervan natuurlijk verloren!
Beste middenvelder van de wereldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:52 schreef dieselnoi het volgende:
nederland is vooral goed door 4 extreme goede spelers maar ze hebbe ook nog eens echte teamspirit in de ploeg. Ik schat nederland als team veel hoger aan dan spanje. Ik zie eigenlijk geen een ander team dat beter is dan nederland. Ik verwacht dan ook dat nederland WK wordt en alles lager is een gigantische telleurstelling.
over de breedte vind ik spanje wel sterker maar dit is alleen een voordeel als mensen geblesseerd of geschorst raken. Met sneijder heb je de beste middenvelder van de wereld in huis en robben is samen met messi de beste speler van de wereld. Van Persie en van der vaart hoeven zich ook echt niet te schamen hoor
zie OPquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef TijnIIE het volgende:
[..]oh je geeft zelf toe dat je topic irrelevant is?
je roept ook de hele dag "gras is groen en wie het niet met mij eens is, is dom!"?
Ga nou maar gewoon kijken naar de wedstrijden en laat zowel trollen als analyses maar over aan anderen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Raúl Albiol 24/v R.Madrid Gerard Piqué 23/v Barcelona Carlos Marchena 30/v Valencia Carles Puyol 32/v Barcelona Andrés Iniesta 26/m Barcelona David Villa 28/a Valencia Xavi 30/m Barcelona Fernando Torres 26/a Liverpool Cesc Fábregas 23/m Arsenal Joan Capdevila 32/v Villarreal Víctor Valdés 28/d Barcelona Juan Mata 22/a Valencia Xabi Alonso 28/m R.Madrid Sergio Ramos 24/v R.Madrid Sergio Busquets 21/m Barcelona Álvaro Arbeloa 27/v R.Madrid Pedro 22/a Barcelona Fernando Llorente 25/a Ath.Bilbao Javi Martínez 21/m Ath.Bilbao David Silva 24/m Valencia Jesus Navas 24/a Sevilla José Manuel Reina 27/d Liverpool BC Vicente del Bosque |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Gregory v.d.Wiel 22/v Ajax John Heitinga 26/v Everton Joris Mathijsen 30/v Hamburg.SV Giov.v.Bronckhorst 35/v Feyenoord Mark van Bommel 33/m Bayern M. Dirk Kuijt 29/a Liverpool Nigel de Jong 25/m Manch.City Robin van Persie 26/a Arsenal Wesley Sneijder 25/m Internaz. Arjen Robben 26/a Bayern M. Khalid Boulahrouz 28/v Stuttgart André Ooijer 35/v PSV Demy de Zeeuw 27/m Ajax Edson Braafheid 27/v Celtic Michel Vorm 26/d FC Utrecht Eljero Elia 23/a Hamburg.SV Stijn Schaars 26/m AZ Ryan Babel 23/a Liverpool Ibrahim Afellay 24/m PSV Klaas-J.Huntelaar 26/a AC Milan Sander Boschker 39/d FC Twente Rafael v.d.Vaart 27/m R.Madrid BC Bert van Marwijk |
Spanje is vele malen beter, zeker ALS ze tegen Nederland moeten. Je krijgt dan die rare dubbele motivatie;quote:
Wat een ontzettend loserige opmerking, want het betekent dit juist WEL 90 procent van de tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:06 schreef Monco10 het volgende:
Je kun dan we del betere (aanvallende) spelers hebben, dat wil niet zeggen dat je ook als team sterker bent.
Je Nederlands klopt niet, probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Wat een ontzettend loserige opmerking, want het betekent dit juist WEL 90 procent van de tijd.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beste middenvelder van de wereldXavi en Iniesta > Sneijder
je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een duidelijke troll isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Inter > Barca
Sneijder > Iniesta/Xavi
Spanje is wel beter trouwens. Onze verdediging is op Vd Wiel na vrij kut.
Zo duidelijk vind ik hem niet. Er zijn de laatste twee jaar een hoop Barca fanboys bijgekomen die spontaan ejaculeren bij het horen van de namen Messi, Xavi en Iniesta.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een duidelijke troll is
Irrelevant argument, probeer JIJ het nog es.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Je Nederlands klopt niet, probeer het nog eens.
toch een beetje BS, want de Kleine Vier zijn niet echt zo goed als beweerd wordt. Rafa is so-so, want grotendeels op de bank gezeten, Robben is dus van Glas en Sneijders is een klein kind dat TEGEN HET TEAM ingaat zodra hij zijn zin niet krijgt, Van Persie is goed maar mist misschien NET dat wedstrijd ritme. Op een gegveven laat bommel zijn mannetje lopen, is Bronck net te traag en zeg maar dag.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:52 schreef dieselnoi het volgende:
nederland is vooral goed door 4 extreme goede spelers maar ze hebbe ook nog eens echte teamspirit in de ploeg. Ik schat nederland als team veel hoger aan dan spanje. Ik zie eigenlijk geen een ander team dat beter is dan nederland. Ik verwacht dan ook dat nederland WK wordt en alles lager is een gigantische telleurstelling.
over de breedte vind ik spanje wel sterker maar dit is alleen een voordeel als mensen geblesseerd of geschorst raken. Met sneijder heb je de beste middenvelder van de wereld in huis en robben is samen met messi de beste speler van de wereld. Van Persie en van der vaart hoeven zich ook echt niet te schamen hoor
Toch klinkt dit een beetje als een loserige opmerking omdat men weet dat het een kwalitatief mindere groep is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Nederland A is gelijkwaardig aan Spanje A omdat het een beter team is.
Ik begrijp dus echt niet dat Van Marwijk Van der Vaart vaak op de bank heeft laten zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:45 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
toch een beetje BS, want de Kleine Vier zijn niet echt zo goed als beweerd wordt. Rafa is so-so, want grotendeels op de bank gezeten, Robben is dus van Glas en Sneijders is een klein kind dat TEGEN HET TEAM ingaat zodra hij zijn zin niet krijgt, Van Persie is goed maar mist misschien NET dat wedstrijd ritme. Op een gegveven laat bommel zijn mannetje lopen, is Bronck net te traag en zeg maar dag.
Wat een kul, een voorbereiding zegt geen ene moer over de gesteldheid van een selectie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Dikke onzin dus. Zoals al door anderen opgemerkt: oefenpotjes, zeker in de aanloop naar een toernooi, zijn wel degelijk van belang. Spelers raken op elkaar ingespeeld, worden op verschillende posities getest, en spelers willen zich nog eens extra bewijzen om in aanmerking te komen voor de basis straks op het toernooi (zie Van der Vaart en Afellay). Tuurlijk, de uitslag zegt niet alles, maar je ziet wel degelijk hoe spelers en het team er voor staan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat een kul, een voorbereiding zegt geen ene moer over de gesteldheid van een selectie.
Dat is het ook. Dat leg ik eronder uit: de bankvulling bij Spanje is beter. En een goed ingespeeld team met subtoppers en een enkele topper > een niet goed ingespeeld team met toppers. Lijkt me ook geen hogere wiskunde of iets wat de geschiedenis niet allang bewezen heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Toch klinkt dit een beetje als een loserige opmerking omdat men weet dat het een kwalitatief mindere groep is.
1) Van Marwijk is niet briljant, maar je hoeft geen Bosvelt-wissel van hem te verwachten. Gewoon steady. Del Bosque is trouwens wel goed in ego-management. We zienquote:Het Betere Team argument "LIJKT" alleen te zijn opgegaan voor Z-Korea, die toen OOK andere voordelen hadden.
1 een briljante coach
2 toch goeie individuele spelers,
3 thuisvoordeel
4 nationale boosheid over het short tracken
wij hebben alleen 2. een beetje, zeker geen [1] en 3 en 4 al helemaal niet.
gaat er ook niet om of hun tampon goed zit, maar of ze op elkaar ingespeeld raken. zoals Bronck die nu denkt, hee ik kan die bal niet zo hoog geven als bij Kluivert en RvN, want sneijders is een dwergje.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat een kul, een voorbereiding zegt geen ene moer over de gesteldheid van een selectie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal_1992quote:Op zondag 6 juni 2010 09:08 schreef h4ck3rn00b het volgende:
...
- Alle teams doen het, voor ALLE toernooien (aantal teams dat MET voorbereiding kampioen werd: Allemaal. aantal teams dat Zonder voorbereiding kampioen werd: NUL.)
...
En dan ben je ook nog een aantal geweldige spelers vergeten, een Silva bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spanje heeft Torres, Villa, Xavi, Iniesta, Fabregas, Puyol, Pique, Ramos, Casillas etc.
Ondertussen snapt nog steeds niemand wat je nou zegt?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:37 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Irrelevant argument, probeer JIJ het nog es.
(moet je opletten, gaat ie WEER kommazeiken .... lachu! dit soort huilies zijn ZOOOO makkelijk op de kast te krijgen!!)
spanje heeft vooral ook een betere verdediging, en vervangers als er iemand geblesseerd raakt. Vooral nu robben bij ons weg is en we ineens met kuyt moeten spelen (liever elia) is Spanje zelfs in mijn ogen een grotere kanshebber. Maar ik hoop natuurlijk nederland of anders Braziliëquote:Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog een aantal geweldige spelers vergeten, een Silva bijvoorbeeld.
Ik denk dat Spanje gewoon de sterkste selectie heeft, bovendien spelen ze prima voetbal.
Het is imo gewoon de grootste kanshebber op de titel.
Klopt, Pedro, Navas, Mata, Busquets en Xabi Alonso zijn ook klasbakken. Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog een aantal geweldige spelers vergeten, een Silva bijvoorbeeld.
Ik denk dat Spanje gewoon de sterkste selectie heeft, bovendien spelen ze prima voetbal.
Het is imo gewoon de grootste kanshebber op de titel.
Ben ik ook met je eens, er is imo geen middenvelder in de wereld die kan tippen aan Xavi momenteel. De rust die hij aan de bal heeft, het overzicht en zijn techniek. Hij is gewoon de motor op het middenveld. Absoluut een geweldenaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
Maar dat is Champions League winnaar Sneijder bij Inter, die overigens Barcelona uitschakelde, toch ook?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens, er is imo geen middenvelder in de wereld die kan tippen aan Xavi momenteel. De rust die hij aan de bal heeft, het overzicht en zijn techniek. Hij is gewoon de motor op het middenveld. Absoluut een geweldenaar.
Ja, Inter versloeg Barcelona met 3 - 1 en verloor met 0 - 1 in Camp Nou.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar dat is Champions League winnaar Sneijder bij Inter, die overigens Barcelona uitschakelde, toch ook?
Xavi is een geweldenaar, maar dat is Sneijder ook. Wat dat betreft zou Spanje - Nederland een leuk duel worden. Ik ben een groot fan van Xavi en vind hem op dit moment iets beter dan Sneijder, maar ze doen echt niet veel voor elkaar onder.
Daar ligt volgens mij ook het gevaar, in de verdediging. Ik denk dat Spanje en Nederland op het middenveld redelijk in evenwicht zijn. Voordeel voor Spanje is dat Xavi en Iniesta ongelofelijk goed op elkaar ingespeeld zijn. Maar een middenveld met Van der Vaart, Sneijder, Robben, de Jong en van Bommel doet daar naar mijn mening weinig voor onder.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Ja, Inter versloeg Barcelona met 3 - 1 en verloor met 0 - 1 in Camp Nou.
Ik denk dat de combinatie Xavi en Iniesta het middenveld zal domineren in een wedstrijd tegen Nederland. Dat neemt niet weg dat Spanje heel weinig en slechte lange ballen geeft. Als Nederland wilt winnen van Spanje zullen ze druk moeten zetten, zoals Barcelona dat doet bij hun tegenstander.
Het gevaar is alleen dat de Nederlandse verdediging niets is tegen een El Guaje, Torres en Pedrito...
Nooit. Zelfs de Jong is al heel wat beter dan Alonso.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tuurlijk ik was Xabi Alonso gewoon vergetenAlonso > Bommel
Nu ben ik een halve Spanjaard en zijn beide landen me net zo lief, dus ik durf me zelf wel redelijk objectief te noemen, maar wat je hier roept is kolder. Sneijder en Xavi staan qua niveau heel dicht bij elkaar, nergens was dit duidelijker dan in de Champions League waar Sneijder Inter bij de hand nam en Barcelona terecht uitschakelde. In die tweestrijd was Sneijder zelfs duidelijk een klasse beter dan Xavi! Juist op het door jou genoemde punt van openingen zien en benutten! Xavi is daarentegen weer balvaster.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, Pedro, Navas, Mata, Busquets en Xabi Alonso zijn ook klasbakken. Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
een steekpass zoals xavi ze geeft is voor sneijder incidenteel, voor xavi een normale handelingquote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Nu ben ik een halve Spanjaard en zijn beide landen me net zo lief, dus ik durf me zelf wel redelijk objectief te noemen, maar wat je hier roept is kolder. Sneijder en Xavi staan qua niveau heel dicht bij elkaar, nergens was dit duidelijker dan in de Champions League waar Sneijder Inter bij de hand nam en Barcelona terecht uitschakelde. In die tweestrijd was Sneijder zelfs duidelijk een klasse beter dan Xavi! Juist op het door jou genoemde punt van openingen zien en benutten! Xavi is daarentegen weer balvaster.
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
een steekpass zoals xavi ze geeft is voor sneijder incidenteel, voor xavi een normale handeling
Heb jij Sneijder en Xavi wel zien spelen de laatste maanden?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
een steekpass zoals xavi ze geeft is voor sneijder incidenteel, voor xavi een normale handeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |