abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82335298
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:46 schreef gniffie het volgende:
Griekenland had in 2006 george clooney, geen wonder dat je dan europees kampioen word
qft
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:40:47 #52
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341221
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef YeahYeahYeah het volgende:

[..]

Oefenpotjes zeggen dus niets? Zou je dat ook zeggen als Nederland door Mexico en Ghana was afgedroogd met 3-0?
ja dat zeg ik inderdaad ja, zo ook bij Ajax oefenpotjes zeggen geen kut
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:41:36 #53
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341249
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

onder welke steen kom jij vandaan dan?!
oefenpotjes gaan echt helemaal nergens over.
dat er nog nederlanders bestaan die daar anders over denken zeg, na 15 jaar kommer en kwel tijdens oefenwedstrijden....natuurbescherming zou zich over jou moeten ontfermen

zelfs in de pers wordt er niet meer moeilijk over gedaan als nederland weer eens zo'n oefenpotje verneukt, omdat iedereen geaccepteerd heeft dat het gewoon veredelde trainingspotjes zijn meer niet....

dat het echte werk maar snel mag beginnen!
gelukkig, toch nog iemand die er iets van snapt
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:42:29 #54
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341289
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef TijnIIE het volgende:

[..]

Objectief gezien is de kans dat Nederland Spanje tegenkomt op dit WK niet zo heel gek groot, wat jij als "voetbalkenner" ook zou moeten weten.
ja want ik claim ook ergens dat ze elkaar treffen, optiefen dus
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 19:43:00 #55
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82341315
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Natuurlijk zegt het iets, waarom worden ze anders gehouden?

Spanje heeft een beter team, maar Cambuur heeft ook weleens met 5-0 van Ajax gewonnen. Nederland kan in principe iedereen verslaan, of dat lukt is een tweede.
het zegt alleen iets over de mentaliteit van de spelers, of ze zin hebben om een potje voor lul tegen china te ballen
pi_82341994
Nederland A is gelijkwaardig aan Spanje A omdat het een beter team is. Alleen zodra er één van de bepalende spelers wegvalt van Nl, dan heeft Spanje iets gelijkwaardigs op de bank zitten en Nederland niet, zeker niet achterin.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82342058
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

het zegt alleen iets over de mentaliteit van de spelers, of ze zin hebben om een potje voor lul tegen china te ballen
Ik bal altijd voor lul
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82354449
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ja want ik claim ook ergens dat ze elkaar treffen, optiefen dus
oh je geeft zelf toe dat je topic irrelevant is? je roept ook de hele dag "gras is groen en wie het niet met mij eens is, is dom!"?

Ga nou maar gewoon kijken naar de wedstrijden en laat zowel trollen als analyses maar over aan anderen.
There is no life after death, there is only life
pi_82354556
Schitterende wedstrijd tegen Korea! Ik ben het helemaal met de TS eens! Nederland had hiervan natuurlijk verloren!
pi_82356840
De verdediging en het middenveld van Spanje zijn beter. Maar onze aanval is echt goed op het moment.
Robben, van Persie, van de Vaart en Sneijder scoren zo tering makkelijk. Daar kan geen Spanjaard tegen op.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_82356996
nederland is vooral goed door 4 extreme goede spelers maar ze hebbe ook nog eens echte teamspirit in de ploeg. Ik schat nederland als team veel hoger aan dan spanje. Ik zie eigenlijk geen een ander team dat beter is dan nederland. Ik verwacht dan ook dat nederland WK wordt en alles lager is een gigantische telleurstelling.

over de breedte vind ik spanje wel sterker maar dit is alleen een voordeel als mensen geblesseerd of geschorst raken. Met sneijder heb je de beste middenvelder van de wereld in huis en robben is samen met messi de beste speler van de wereld. Van Persie en van der vaart hoeven zich ook echt niet te schamen hoor
pi_82359298
Een land dat europees kampioen wordt, daarmee zit het wel goed hoor met het teamspirit.
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 11:22:29 #63
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82359832
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:51 schreef Flammie het volgende:
Schitterende wedstrijd tegen Korea! Ik ben het helemaal met de TS eens! Nederland had hiervan natuurlijk verloren!
als jij op deze manier in de schijnwereld wilt leven dat nederland beter is dan spanje
, be my guest
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 11:23:02 #64
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82359844
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 07:52 schreef dieselnoi het volgende:
nederland is vooral goed door 4 extreme goede spelers maar ze hebbe ook nog eens echte teamspirit in de ploeg. Ik schat nederland als team veel hoger aan dan spanje. Ik zie eigenlijk geen een ander team dat beter is dan nederland. Ik verwacht dan ook dat nederland WK wordt en alles lager is een gigantische telleurstelling.

over de breedte vind ik spanje wel sterker maar dit is alleen een voordeel als mensen geblesseerd of geschorst raken. Met sneijder heb je de beste middenvelder van de wereld in huis en robben is samen met messi de beste speler van de wereld. Van Persie en van der vaart hoeven zich ook echt niet te schamen hoor
Beste middenvelder van de wereld Xavi en Iniesta > Sneijder
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 11:23:27 #65
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82359852
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef TijnIIE het volgende:

[..]

oh je geeft zelf toe dat je topic irrelevant is? je roept ook de hele dag "gras is groen en wie het niet met mij eens is, is dom!"?

Ga nou maar gewoon kijken naar de wedstrijden en laat zowel trollen als analyses maar over aan anderen.
zie OP
pi_82360395
De volledige selecties van beide landen, oordeel zelf.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Iker Casillas      29/d   R.Madrid  
Raúl Albiol        24/v   R.Madrid  
Gerard Piqué       23/v   Barcelona 
Carlos Marchena    30/v   Valencia  
Carles Puyol       32/v   Barcelona 
Andrés Iniesta     26/m   Barcelona 
David Villa        28/a   Valencia  
Xavi               30/m   Barcelona 
Fernando Torres    26/a   Liverpool 
Cesc Fábregas      23/m   Arsenal   
Joan Capdevila     32/v   Villarreal
Víctor Valdés      28/d   Barcelona
Juan Mata          22/a   Valencia  
Xabi Alonso        28/m   R.Madrid  
Sergio Ramos       24/v   R.Madrid  
Sergio Busquets    21/m   Barcelona 
Álvaro Arbeloa     27/v   R.Madrid  
Pedro              22/a   Barcelona 
Fernando Llorente  25/a   Ath.Bilbao
Javi Martínez      21/m   Ath.Bilbao
David Silva        24/m   Valencia  
Jesus Navas        24/a   Sevilla   
José Manuel Reina  27/d   Liverpool 
BC Vicente del Bosque       

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Maarten Steek.     27/d   Ajax      
Gregory v.d.Wiel   22/v   Ajax      
John Heitinga      26/v   Everton   
Joris Mathijsen    30/v   Hamburg.SV
Giov.v.Bronckhorst 35/v   Feyenoord 
Mark van Bommel    33/m   Bayern M. 
Dirk Kuijt         29/a   Liverpool 
Nigel de Jong      25/m   Manch.City
Robin van Persie   26/a   Arsenal   
Wesley Sneijder    25/m   Internaz. 
Arjen Robben       26/a   Bayern M. 
Khalid Boulahrouz  28/v   Stuttgart 
André Ooijer       35/v   PSV       
Demy de Zeeuw      27/m   Ajax      
Edson Braafheid    27/v   Celtic    
Michel Vorm        26/d   FC Utrecht
Eljero Elia        23/a   Hamburg.SV
Stijn Schaars      26/m   AZ        
Ryan Babel         23/a   Liverpool 
Ibrahim Afellay    24/m   PSV       
Klaas-J.Huntelaar  26/a   AC Milan  
Sander Boschker    39/d   FC Twente 
Rafael v.d.Vaart   27/m   R.Madrid  
BC Bert van Marwijk
pi_82362682
Je kun dan we del betere (aanvallende) spelers hebben, dat wil niet zeggen dat je ook als team sterker bent.
pi_82364069
Spanje heeft bijna ieder toernooi wel betere spelers dan Nederland. En toevallig dat ze 2 jaar geleden de EK eindelijk eens wonnen, want daarvoor was het altijd een net-niet ploeg. Spelers leuk maar een team was het bijna nooit. Ik moet het ook nu nog maar zien.

Daarbij heb ik liever dat Nederland tegen Spanje speelt dan tegen Brazilië ofzo. Geef ze meer kans tegen Spanje
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:43:21 #69
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82365440
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Klopt.
Spanje is vele malen beter, zeker ALS ze tegen Nederland moeten. Je krijgt dan die rare dubbele motivatie;
1. het is een serieuze tegenstander, dus gaan ze harder lopen
2. we laten ons toch niet door die sinaasappels verslaan, nee wij zullen die Naranjas wel effetjes uitpersen?

In wezen heeft spanje niet echt respect voor Nederland. Dat is terecht denk ik.

Hier wreekt het zich dat er niet een echte klootzak zoals Gullit en Davids in Oranje zit.
Het zijn allemaal lieve jongetjes die van glas zijn en goed op de beentjes passen want ze zouden wel eens een schrammetje kunnen oplopen. Waar is Royston?
Wilders is 'n racist die onwettige/illegale dingen wilt. Door als kwart-Indo racistisch te zijn, EN door zijn blonde haar, hoopt hij te scoren bij de witten. Zielug!Schiet 'em aub niet dood, anders krijgt ie 26 zetels!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:45:15 #70
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82365491
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:06 schreef Monco10 het volgende:
Je kun dan we del betere (aanvallende) spelers hebben, dat wil niet zeggen dat je ook als team sterker bent.
Wat een ontzettend loserige opmerking, want het betekent dit juist WEL 90 procent van de tijd.

iig is het irrelevant, want Spanje is op alle fronten beter.
Wilders is 'n racist die onwettige/illegale dingen wilt. Door als kwart-Indo racistisch te zijn, EN door zijn blonde haar, hoopt hij te scoren bij de witten. Zielug!Schiet 'em aub niet dood, anders krijgt ie 26 zetels!
pi_82367774
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

Wat een ontzettend loserige opmerking, want het betekent dit juist WEL 90 procent van de tijd.

Je Nederlands klopt niet, probeer het nog eens.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:33:53 #72
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82373442
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Beste middenvelder van de wereld Xavi en Iniesta > Sneijder

Inter > Barca
Sneijder > Iniesta/Xavi

Spanje is wel beter trouwens. Onze verdediging is op Vd Wiel na vrij kut.
Bedankt Hans.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:37:31 #73
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_82373552
Mochten ze elkaar treffen, dan denk ik dat het gelijkwaardig op zal gaan. Als Nederland doorgaat zal het wel op z'n Hiddinks moeten, zoals ie dat tegen ons flikte met Rusland. Maar het zal een mooie pot voetbal opleveren, dat sowieso.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 19:43:51 #74
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82373757
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef bascross het volgende:

[..]

Inter > Barca
Sneijder > Iniesta/Xavi

Spanje is wel beter trouwens. Onze verdediging is op Vd Wiel na vrij kut.
je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een duidelijke troll is
  zondag 6 juni 2010 @ 00:20:47 #75
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82381664
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een duidelijke troll is
Zo duidelijk vind ik hem niet. Er zijn de laatste twee jaar een hoop Barca fanboys bijgekomen die spontaan ejaculeren bij het horen van de namen Messi, Xavi en Iniesta.

[ Bericht 0% gewijzigd door bascross op 06-06-2010 01:09:42 ]
Bedankt Hans.
  zondag 6 juni 2010 @ 00:37:42 #76
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82382046
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Je Nederlands klopt niet, probeer het nog eens.
Irrelevant argument, probeer JIJ het nog es.

(moet je opletten, gaat ie WEER kommazeiken .... lachu! dit soort huilies zijn ZOOOO makkelijk op de kast te krijgen!!)
  zondag 6 juni 2010 @ 00:45:02 #77
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82382216
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 07:52 schreef dieselnoi het volgende:

toch een beetje BS, want de Kleine Vier zijn niet echt zo goed als beweerd wordt. Rafa is so-so, want grotendeels op de bank gezeten, Robben is dus van Glas en Sneijders is een klein kind dat TEGEN HET TEAM ingaat zodra hij zijn zin niet krijgt, Van Persie is goed maar mist misschien NET dat wedstrijd ritme. Op een gegveven laat bommel zijn mannetje lopen, is Bronck net te traag en zeg maar dag.
  zondag 6 juni 2010 @ 01:23:36 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82383182
Spanje is inderdaad beter, vooral verdediging en keeper(s). Hoewel ik moet zeggen dat ik Sneijder zeker gelijkwaardig vind aan elke Spaanse middenvelder (Xavi, Iniesta, Fabregas). En van Persie is ook niet slechter dan Torres of Villa.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 6 juni 2010 @ 01:41:47 #79
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82383572
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Nederland A is gelijkwaardig aan Spanje A omdat het een beter team is.
Toch klinkt dit een beetje als een loserige opmerking omdat men weet dat het een kwalitatief mindere groep is.

Het Betere Team argument "LIJKT" alleen te zijn opgegaan voor Z-Korea, die toen OOK andere voordelen hadden.

1 een briljante coach
2 toch goeie individuele spelers,
3 thuisvoordeel
4 nationale boosheid over het short tracken

wij hebben alleen 2. een beetje, zeker geen [1] en 3 en 4 al helemaal niet.
pi_82383674
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:45 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

toch een beetje BS, want de Kleine Vier zijn niet echt zo goed als beweerd wordt. Rafa is so-so, want grotendeels op de bank gezeten, Robben is dus van Glas en Sneijders is een klein kind dat TEGEN HET TEAM ingaat zodra hij zijn zin niet krijgt, Van Persie is goed maar mist misschien NET dat wedstrijd ritme. Op een gegveven laat bommel zijn mannetje lopen, is Bronck net te traag en zeg maar dag.
Ik begrijp dus echt niet dat Van Marwijk Van der Vaart vaak op de bank heeft laten zetten.

Robben idd van glas, maar wel een goede voetballer natuurlijk. Maar ja, daar hebben we nu niets aan.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zondag 6 juni 2010 @ 02:10:47 #81
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_82384054
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef YeahYeahYeah het volgende:

[..]

Dikke onzin dus . Zoals al door anderen opgemerkt: oefenpotjes, zeker in de aanloop naar een toernooi, zijn wel degelijk van belang. Spelers raken op elkaar ingespeeld, worden op verschillende posities getest, en spelers willen zich nog eens extra bewijzen om in aanmerking te komen voor de basis straks op het toernooi (zie Van der Vaart en Afellay). Tuurlijk, de uitslag zegt niet alles, maar je ziet wel degelijk hoe spelers en het team er voor staan.
Wat een kul, een voorbereiding zegt geen ene moer over de gesteldheid van een selectie.
pi_82384083
quote:
Op zondag 6 juni 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

Wat een kul, een voorbereiding zegt geen ene moer over de gesteldheid van een selectie.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82385545
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

Toch klinkt dit een beetje als een loserige opmerking omdat men weet dat het een kwalitatief mindere groep is.
Dat is het ook. Dat leg ik eronder uit: de bankvulling bij Spanje is beter. En een goed ingespeeld team met subtoppers en een enkele topper > een niet goed ingespeeld team met toppers. Lijkt me ook geen hogere wiskunde of iets wat de geschiedenis niet allang bewezen heeft.
Loserige opmerking? Ik zie de Denen nog staan met die schaal!
quote:
Het Betere Team argument "LIJKT" alleen te zijn opgegaan voor Z-Korea, die toen OOK andere voordelen hadden.

1 een briljante coach
2 toch goeie individuele spelers,
3 thuisvoordeel
4 nationale boosheid over het short tracken

wij hebben alleen 2. een beetje, zeker geen [1] en 3 en 4 al helemaal niet.
1) Van Marwijk is niet briljant, maar je hoeft geen Bosvelt-wissel van hem te verwachten. Gewoon steady. Del Bosque is trouwens wel goed in ego-management. We zien
2) Ja, maar minder dan Spanje in de breedte
3) Nopes, geen van beiden
4) Whehehe nationale boosheid om het altijd net-nietje
  zondag 6 juni 2010 @ 09:08:24 #84
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82385556
quote:
Op zondag 6 juni 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

gaat er ook niet om of hun tampon goed zit, maar of ze op elkaar ingespeeld raken. zoals Bronck die nu denkt, hee ik kan die bal niet zo hoog geven als bij Kluivert en RvN, want sneijders is een dwergje.
En timing etc.
WETEN wannneer iemand wel en niet loopt,
wil vdV hem nou links of rechts hebben,

Ik hoor graag argumenten, met feiten waarom voorbereiding niet werkt:

Twee feiten ken ik:
- ZuidkOrea
- Alle teams doen het, voor ALLE toernooien (aantal teams dat MET voorbereiding kampioen werd: Allemaal. aantal teams dat Zonder voorbereiding kampioen werd: NUL.)

oh wacht voorbereiding, das vast een samenzwering van trainer/coaches voor de werkverschaffing!!!
pi_82385633
quote:
Op zondag 6 juni 2010 09:08 schreef h4ck3rn00b het volgende:

...
- Alle teams doen het, voor ALLE toernooien (aantal teams dat MET voorbereiding kampioen werd: Allemaal. aantal teams dat Zonder voorbereiding kampioen werd: NUL.)

...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal_1992
  zondag 6 juni 2010 @ 10:23:06 #86
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82386424
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spanje heeft Torres, Villa, Xavi, Iniesta, Fabregas, Puyol, Pique, Ramos, Casillas etc.
En dan ben je ook nog een aantal geweldige spelers vergeten, een Silva bijvoorbeeld.
Ik denk dat Spanje gewoon de sterkste selectie heeft, bovendien spelen ze prima voetbal.
Het is imo gewoon de grootste kanshebber op de titel.

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 06-06-2010 10:45:53 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_82386717
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:37 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

Irrelevant argument, probeer JIJ het nog es.

(moet je opletten, gaat ie WEER kommazeiken .... lachu! dit soort huilies zijn ZOOOO makkelijk op de kast te krijgen!!)
Ondertussen snapt nog steeds niemand wat je nou zegt?

Zeg je nou dat een top spits vooral zoveel scoort omdat de team play zo goed is?
  zondag 6 juni 2010 @ 10:49:27 #88
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_82386909
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En dan ben je ook nog een aantal geweldige spelers vergeten, een Silva bijvoorbeeld.
Ik denk dat Spanje gewoon de sterkste selectie heeft, bovendien spelen ze prima voetbal.
spanje heeft vooral ook een betere verdediging, en vervangers als er iemand geblesseerd raakt. Vooral nu robben bij ons weg is en we ineens met kuyt moeten spelen (liever elia) is Spanje zelfs in mijn ogen een grotere kanshebber. Maar ik hoop natuurlijk nederland of anders Brazilië

Maar Nederland heeft nog steeds een kans. alleen iets minder
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Moderator zondag 6 juni 2010 @ 11:01:46 #89
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82387145
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Klopt, Pedro, Navas, Mata, Busquets en Xabi Alonso zijn ook klasbakken. Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:24:28 #90
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82387687
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
Ben ik ook met je eens, er is imo geen middenvelder in de wereld die kan tippen aan Xavi momenteel. De rust die hij aan de bal heeft, het overzicht en zijn techniek. Hij is gewoon de motor op het middenveld. Absoluut een geweldenaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_82428971
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens, er is imo geen middenvelder in de wereld die kan tippen aan Xavi momenteel. De rust die hij aan de bal heeft, het overzicht en zijn techniek. Hij is gewoon de motor op het middenveld. Absoluut een geweldenaar.
Maar dat is Champions League winnaar Sneijder bij Inter, die overigens Barcelona uitschakelde, toch ook?
Xavi is een geweldenaar, maar dat is Sneijder ook. Wat dat betreft zou Spanje - Nederland een leuk duel worden. Ik ben een groot fan van Xavi en vind hem op dit moment iets beter dan Sneijder, maar ze doen echt niet veel voor elkaar onder.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:11:28 #92
18313 MaTriCX
Jaja..., vast!
pi_82430009
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar dat is Champions League winnaar Sneijder bij Inter, die overigens Barcelona uitschakelde, toch ook?
Xavi is een geweldenaar, maar dat is Sneijder ook. Wat dat betreft zou Spanje - Nederland een leuk duel worden. Ik ben een groot fan van Xavi en vind hem op dit moment iets beter dan Sneijder, maar ze doen echt niet veel voor elkaar onder.
Ja, Inter versloeg Barcelona met 3 - 1 en verloor met 0 - 1 in Camp Nou.
Ik denk dat de combinatie Xavi en Iniesta het middenveld zal domineren in een wedstrijd tegen Nederland. Dat neemt niet weg dat Spanje heel weinig en slechte lange ballen geeft. Als Nederland wilt winnen van Spanje zullen ze druk moeten zetten, zoals Barcelona dat doet bij hun tegenstander.
Het gevaar is alleen dat de Nederlandse verdediging niets is tegen een El Guaje, Torres en Pedrito...
Goh en wat dan nog ?
pi_82430120
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef MaTriCX het volgende:

[..]

Ja, Inter versloeg Barcelona met 3 - 1 en verloor met 0 - 1 in Camp Nou.
Ik denk dat de combinatie Xavi en Iniesta het middenveld zal domineren in een wedstrijd tegen Nederland. Dat neemt niet weg dat Spanje heel weinig en slechte lange ballen geeft. Als Nederland wilt winnen van Spanje zullen ze druk moeten zetten, zoals Barcelona dat doet bij hun tegenstander.
Het gevaar is alleen dat de Nederlandse verdediging niets is tegen een El Guaje, Torres en Pedrito...
Daar ligt volgens mij ook het gevaar, in de verdediging. Ik denk dat Spanje en Nederland op het middenveld redelijk in evenwicht zijn. Voordeel voor Spanje is dat Xavi en Iniesta ongelofelijk goed op elkaar ingespeeld zijn. Maar een middenveld met Van der Vaart, Sneijder, Robben, de Jong en van Bommel doet daar naar mijn mening weinig voor onder.
pi_82430232
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tuurlijk ik was Xabi Alonso gewoon vergeten Alonso > Bommel
Nooit. Zelfs de Jong is al heel wat beter dan Alonso.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82431902
Ik vind Mark van Bommel inderdaad echt niet onderdoen voor Xabi Alonso.
-
pi_82432220
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Klopt, Pedro, Navas, Mata, Busquets en Xabi Alonso zijn ook klasbakken. Jij moet het overigens toch met me eens zijn dat een Sneijder niet in de buurt komt bij het inzicht en de klasse van Xavi, zoals die man openingen ziet en benut is uniek.
Nu ben ik een halve Spanjaard en zijn beide landen me net zo lief, dus ik durf me zelf wel redelijk objectief te noemen, maar wat je hier roept is kolder. Sneijder en Xavi staan qua niveau heel dicht bij elkaar, nergens was dit duidelijker dan in de Champions League waar Sneijder Inter bij de hand nam en Barcelona terecht uitschakelde. In die tweestrijd was Sneijder zelfs duidelijk een klasse beter dan Xavi! Juist op het door jou genoemde punt van openingen zien en benutten! Xavi is daarentegen weer balvaster.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:32:23 #97
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_82432392
Spanje is beter in balans. Elke linie is erg sterk.
Nederland is aanvallend beter (met Robben...), maar verdedigend is het erg matig.
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 10:53:55 #98
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82433156
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Nu ben ik een halve Spanjaard en zijn beide landen me net zo lief, dus ik durf me zelf wel redelijk objectief te noemen, maar wat je hier roept is kolder. Sneijder en Xavi staan qua niveau heel dicht bij elkaar, nergens was dit duidelijker dan in de Champions League waar Sneijder Inter bij de hand nam en Barcelona terecht uitschakelde. In die tweestrijd was Sneijder zelfs duidelijk een klasse beter dan Xavi! Juist op het door jou genoemde punt van openingen zien en benutten! Xavi is daarentegen weer balvaster.
een steekpass zoals xavi ze geeft is voor sneijder incidenteel, voor xavi een normale handeling
pi_82433241
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

een steekpass zoals xavi ze geeft is voor sneijder incidenteel, voor xavi een normale handeling
-
pi_82433326
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Heb jij Sneijder en Xavi wel zien spelen de laatste maanden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')