Spanje is vele malen beter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef joeyettt het volgende:
Spanje is misschien ietsjes beter, maar als Nederland het WK wint maakt dat verder toch niet uit..?
Klopt.quote:
Jij denkt dat een oefenpotje ook maar iets zegt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Och, zag ze vandaag ballen tegen Zuid-Korea. Misschien niet allerbeste samenstelling, maar echt héel overtuigend vond ik het ook weer niet. In een rechtstreekse wedstrijd kan van alles gebeuren
Natuurlijk zegt het iets, waarom worden ze anders gehouden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij denkt dat een oefenpotje ook maar iets zegt?
Oefenpotjes zeggen dus niets? Zou je dat ook zeggen als Nederland door Mexico en Ghana was afgedroogd met 3-0?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij denkt dat een oefenpotje ook maar iets zegt?
onder welke steen kom jij vandaan dan?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Oefenpotjes zeggen dus niets? Zou je dat ook zeggen als Nederland door Mexico en Ghana was afgedroogd met 3-0?
Dat de uitslag en hoe dit zich verhoudt tot andere landen helemaal niets zegt is natuurlijk waar, maar het is natuurlijk een wedstrijd bedoeld om spelers of spelwijze te testen. In die zin zegt het natuurlijk wel het een en ander over de vorm van een speler en hoe een speler in een bepaald systeem en op een bepaalde plek rendeert.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan dan?!![]()
oefenpotjes gaan echt helemaal nergens over.
dat er nog nederlanders bestaan die daar anders over denken zeg, na 15 jaar kommer en kwel tijdens oefenwedstrijden....natuurbescherming zou zich over jou moeten ontfermen![]()
zelfs in de pers wordt er niet meer moeilijk over gedaan als nederland weer eens zo'n oefenpotje verneukt, omdat iedereen geaccepteerd heeft dat het gewoon veredelde trainingspotjes zijn meer niet....
dat het echte werk maar snel mag beginnen!
Nederland en Spanje met Cambuur en Ajax vergelijken gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt het iets, waarom worden ze anders gehouden?
Spanje heeft een beter team, maar Cambuur heeft ook weleens met 5-0 van Ajax gewonnen. Nederland kan in principe iedereen verslaan, of dat lukt is een tweede.
Dikke onzin dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat er nog nederlanders bestaan die daar anders over denken zeg, na 15 jaar kommer en kwel tijdens oefenwedstrijden....natuurbescherming zou zich over jou moeten ontfermen![]()
zelfs in de pers wordt er niet meer moeilijk over gedaan als nederland weer eens zo'n oefenpotje verneukt, omdat iedereen geaccepteerd heeft dat het gewoon veredelde trainingspotjes zijn meer niet....
qft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Tahiti het volgende:
Nederland is beter maar na 3 poule wedstrijden zijn ze moe en zielig en dan verliezen ze weer.
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor je partner dan gezelliger gaat worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Het wordt gezellig bij mij thuis, ik voor NL en mijn partner is Spaans. Olé
Objectief gezien is de kans dat Nederland Spanje tegenkomt op dit WK niet zo heel gek groot, wat jij als "voetbalkenner" ook zou moeten weten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Objectief gezien moet elke voetbalkenner het met mij eens zijn en is hier geen discussie over mogelijk
We zullen zien!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor je partner dan gezelliger gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |