Post #150 wordt nooit gelezenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:18 schreef Japsnars het volgende:
Hier ging het nog goed:
[KLB SC #2787] Joran R. Stegeman
Toen begon het langzaam fout te gaan:
[KLB SC #278] HOT HOT HOT
Maar ging het uiteindelijk wel weer goed:
[KLB SC #2789] you look kinda cute =#
[KLB SC #2790] I'm a virgin.
[KLB SC #2791] Een nieuw begin :@
[KLB SC #2792] wat weet je van dit
[KLB SC#2793] Waar CN terug wordt gepakt voor z'n sig.
[KLB SC#2794] Wachten op WF
[KLB SC#2795] Etenstijd!
[KLB SC 2796] Marokkanen please geef me maar muggen.
[KLB SC 2797] IJs is lekker :D
Tot ik ergens de nummering helemaal verneukte:
[KLB SC #2780] The Flexican (2798)
[KLB SC #2781] Warme levenloze nachten (2799)
[KLB SC #2782] Housequake & Hardsoul. (2800)
[KLB SC #2783] Zomer in mijn bol (2801)
[KLB SC #2784] I Created Disco (2802)
[KLB SC # 2785] Met pics. (2803)
[KLB SC # 2786] Met Joran. (2804)
[KLB SC # 2787] Met goedkope kastelen en chille beats (2805)
[KLB SC # 2788] John Dählback Tribute Topic (2806)
Kan een mod met tijd teveel die laatste paar delen even fixen
is al vaker voorgekomen; vanaf het volgende deel gewoon de goede nummering aanhoudenquote:
Reeds gedaanquote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is al vaker voorgekomen; vanaf het volgende deel gewoon de goede nummering aanhouden
Das een trolltopic, weet je bestquote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
Onwetende Gelovigen
Ik mag toch gewoon klagen
[..]
Reeds gedaan
Ja, mensen genoten idd van die lemmingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef henrydg het volgende:
Politiewerk
Ik heb met pijn en moeite die lemming gemaakt, nu moeten mensen er van genieten ook!
Je kan je notes inruilen voor een ban, dat weet je best. Maar er zijn actieweken af en toe.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef TheKC het volgende:
Kan ik mijn notes eigenlijk inruilen voor iets? Of is het geen spaarsysteem waarmee je dingen kan krijgen?
Het moet toch niet gekker worden hequote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef henrydg het volgende:
Politiewerk
Ik heb met pijn en moeite die lemming gemaakt, nu moeten mensen er van genieten ook!
ik begrijp 't wel, alleen is 't algemene policy dat topics daarover gesloten wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef padlarf het volgende:
MyEur
Zegt zquing, ik snap je punt wel, maar dat was maar een deel van mn klacht natuurlijk...
Geslot, ik zit nu niet achter mijn pc om direct te kunnen handelen. Heb m geslot, kijk straks wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Relatie over
Kan iemand TS het zwijgen opleggen.
Is goed. Misschien is een toelichting van mijn kant handig want iedereen in dat topic is tegen hem maar hij geniet er gewoon van, zoals je zag kickte hij hem vrolijk weer omhoog en dat soort aandacht verdient hij niet in mijn ogen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Geslot, ik zit nu niet achter mijn pc om direct te kunnen handelen. Heb m geslot, kijk straks wel.
Ok, bedanktquote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef zquing het volgende:
[..]
ik begrijp 't wel, alleen is 't algemene policy dat topics daarover gesloten worden
maar goed, na heroverweging kan hij wel open
Discussiëren over dat bloezen strijken lang duurt om vervolgens het over de spelling te hebben. Nou zeg. Like what?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef zovty het volgende:
Bloezen strijken
Kvond dit wel een redelijk terecht en originele klacht en het was nog eens een redelijk OP ook.
Ik snap het slotje niet zo goed.
Niezo moelukken jung.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Discussiëren over dat bloezen strijken lang duurt om vervolgens het over de spelling te hebben. Nou Like what?
Deal. 's Open.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Niezo moelukken jung.
Wil je het weer open doen en het kansje geven? Als het over een uurtje nog nergens op slaat kan het altijd nog dicht toch?
Kan weer dicht. Blijft onzin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |