Een aantal van die tekortkomingen vergroten het gebruiksgemak gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
iPhone gebruikers zijn gewoon sneller tevreden en nemen de tekortkomingen voor lief, want ze zijn hip en hebben een phone met een appeltje erop.
Daar hebben ze ook onderzoek naar gedaan. Waarom heeft men voor hun telefoon gekozen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
iPhone gebruikers zijn gewoon sneller tevreden en nemen de tekortkomingen voor lief, want ze zijn hip en hebben een phone met een appeltje erop.
quote:Apple: Applications (17%), Features/Functionality (16%), Ease of Use/Reliability (15%)
Motorola: Verizon Carrier (39%), Features/Functionality (12%), Android OS (12%)
HTC: Features/Functionality (17%), Windows Compatibility (16%), Android OS (13%)
RIM/BlackBerry: Company Provided Phone (24%), Email (15%), Price/Deals (11%)
Klopt, toestel is prima, dekking is kut.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef error_404 het volgende:
De meeste mensen die ik ken met een Iphone hebben een T-mobile abonnement. En dat is weer totaal knudde
Vertel je ook nog even waarom dat het geval is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef B3nn0 het volgende:
Mensen die Apple apparaten kopen moeten wel snel tevreden zijn, anders koop je geen Apple.
Dat, óf het zijn gewoon goede apparaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef B3nn0 het volgende:
Mensen die Apple apparaten kopen moeten wel snel tevreden zijn, anders koop je geen Apple.
Zo te horen kun je beter overstappen van provider.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef YazooW het volgende:
iPhone is leuk als je hem pas hebt, allemaal apps downloaden enzo.
Later kom je erachter dat je toch geen zak doet met die apps en je 3G het niet eens de helft van de tijd doet.
Als ik mijn abo mag verlengen zeker geen iPhone meer, overrated kut apparaat.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef YazooW het volgende:
iPhone is leuk als je hem pas hebt, allemaal apps downloaden enzo.
Later kom je erachter dat je toch geen zak doet met die apps en je 3G het niet eens de helft van de tijd doet.
Als ik mijn abo mag verlengen zeker geen iPhone meer, overrated kut apparaat.
Ja zo kan je het ook bekijken. "je kan niks met deze telefoon, maar dat is juist makkelijk, kan er ook weinig fout gaan".quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een aantal van die tekortkomingen vergroten het gebruiksgemak gewoon.
Dan zouden de overige HTC toestellen wel erg laag moeten scoren om het gemiddelde alsnog op 51% te krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
Als je de Desire in een aparte rij plaatst, kom je wel boven de 90% uit denk ik zo.
Nouja, begin mei waren er nog niet zoveel Desire bezitters hè.. Maar dan nog lijken die erg lage waarderingen me niet geheel onlogisch met al die Windows Mobile troepquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dan zouden de overige HTC toestellen wel erg laag moeten scoren om het gemiddelde alsnog op 51% te krijgen.
Dat idee heb ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
Als je de Desire in een aparte rij plaatst, kom je wel boven de 90% uit denk ik zo.
Dat is toch een keuze die HTC bewust maakt? Apple kiest ervoor om slechts 1 type telefoon aan te bieden en daarmee te excelleren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook inderdaad..
De vergelijking is nu een beetje krom, HTC bijvoorbeeld, maakt nogal uiteenlopende smartphones, zowel qua besturingssysteem, formfactor, snelheid, prijs, enz. Een iPhone is een iPhone.
Wat kun je er dan niet mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook bekijken. "je kan niks met deze telefoon, maar dat is juist makkelijk, kan er ook weinig fout gaan"..
Nou ja, Apple beperkt zich tot een bepaald deel van de markt, met al hun hardware in feite.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is toch een keuze die HTC bewust maakt? Apple kiest ervoor om slechts 1 type telefoon aan te bieden en daarmee te excelleren.
Ja met snoertje van 80 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat, óf het zijn gewoon goede apparaten.
Dan zou Apple ook nog opgesplitst kunnen worden in de verschillende generaties aan iPhones die inmiddels op de markt zijn. Ik geloof best dat er verschillen bestaan tussen de HTC-toestellen, maar als merk wordt je afgerekend op het totaalaanbod.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, Apple beperkt zich tot een bepaald deel van de markt, met al hun hardware in feite.
Maar dat even terzijde, het gaat mij om het onderzoek, alle modellen van HTC tegenover 1 telefoon van Apple.
Als alle modellen van HTC goed waren geweest hadden ze zich prima staande kunnen houden tegenover dat ene model van Apple. Blijkbaar brengen ze gewoon zwakke modellen op de markt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, Apple beperkt zich tot een bepaald deel van de markt, met al hun hardware in feite.
Maar dat even terzijde, het gaat mij om het onderzoek, alle modellen van HTC tegenover 1 telefoon van Apple.
Zwakker dan een iPhone ja, maar misschien ook een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef retorbrapi het volgende:
Als alle modellen van HTC goed waren geweest hadden ze zich prima staande kunnen houden tegenover dat ene model van Apple. Blijkbaar brengen ze gewoon zwakke modellen op de markt.
Nee, het gaat over telefoons aangeschaft in het afgelopen halfjaar, voor de iPhone ga ik dan uit van zo goed als alleen maar 3GS-modellen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan zou Apple ook nog opgesplitst kunnen worden in de verschillende generaties aan iPhones die inmiddels op de markt zijn. Ik geloof best dat er verschillen bestaan tussen de HTC-toestellen, maar als merk wordt je afgerekend op het totaalaanbod.
Ja, de iPhone is dus de Koenigsegg onder de smartphones. Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zwakker dan een iPhone ja, maar misschien ook een stuk goedkoper.
Het onderzoek vind ik wat dat betreft een beetje te vergelijken met een onderzoek onder autofabrikanten, alle modellen van Volkswagen tegenover Koeningsegg ofzo. Nogal wiedes dat die Koenigsegg meer tevredenheid scoort.
Ik gok dat daar veel Motorola-bezitters tussen zitten, volgens een eerder overzichtje was de keuze voor die telefoon bepaald door de provider (39% voor Verizon).quote:
Ja, leuk als je ermee wilt patsen, maar in de echte wereld eigenlijk onbruikbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef retorbrapi het volgende:
Ja, de iPhone is dus de Koenigsegg onder de smartphones. Zijn we het daar in ieder geval over eens
Mijn HTC is rukquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
Dat is niet per definitie waar. De verwachtingen van een Koeningsegg zijn ook vele malen hoger. Als ik bij de lokale snackbar ga eten ben ik al tevreden als mijn friet op de juiste temperatuur is en als het vet er niet afdruipt, terwijl als ik uit ga eten in een degelijk restaurant mijn verwachtingen toch heel wat hoger zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zwakker dan een iPhone ja, maar misschien ook een stuk goedkoper.
Het onderzoek vind ik wat dat betreft een beetje te vergelijken met een onderzoek onder autofabrikanten, alle modellen van Volkswagen tegenover Koeningsegg ofzo. Nogal wiedes dat die Koenigsegg meer tevredenheid scoort.
Je hebt gelijk, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, het gaat over telefoons aangeschaft in het afgelopen halfjaar, voor de iPhone ga ik dan uit van zo goed als alleen maar 3GS-modellen.
iPhone is om mee te patsen? Beetje jaloers..?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, leuk als je ermee wilt patsen, maar in de echte wereld eigenlijk onbruikbaar.
Eens. En dan voel je jezelf beter dan de rest ook al lachen die je uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef B3nn0 het volgende:
Zo'n Iphone moet je zien als UGGS, je koopt het omdat iedereen het heeft, maar je weet zelf ook wel dat je voor lul loopt ermee.
Uhuh. Als je anderen uitlacht omdat ze een andere smartphone hebben ben je ook gewoon een faal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. En dan voel je jezelf beter dan de rest ook al lachen die je uit
Nee die laten je gewoon een nieuw toestel kopen voor elke software-updatequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef Andyy het volgende:
Apple belooft tenminste geen updates die na een half jaar nog niet uit zijn gekomen
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is een uitermate gelikt product, maar technisch niet het beste apparaat.
En zie hier waarom iphone bezitters het meest tevreden zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee die laten je gewoon een nieuw toestel kopen voor elke software-update
Haha, jij hebt een HTC blablabla. Wat een loser. De iphone is de echte!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uhuh. Als je anderen uitlacht omdat ze een andere smartphone hebben ben je ook gewoon een faal.
Toch aardig dat dat gratis mag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?
Gratis? Je bedoelt die 10 dollar die iPod Touch users moesten betalen om OS 3.0 te mogen gebruiken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?
Ik heb die iPhone maar vind de HTC mooier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een HTC blablabla. Wat een loser. De iphone is de echte!
Goh, toch eerder omgekeerd hoor. In dit topic heb ik nog geen enkele keer HTC-gebash opgemerkt, maar wel dit:quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een HTC blablabla. Wat een loser. De iphone is de echte!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef B3nn0 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, leuk als je ermee wilt patsen, maar in de echte wereld eigenlijk onbruikbaar.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef B3nn0 het volgende:
Zo'n Iphone moet je zien als UGGS, je koopt het omdat iedereen het heeft, maar je weet zelf ook wel dat je voor lul loopt ermee.
Het nadeel van de iPhone is dat je met iTunes moet gaan werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Het voordeel van de IPhone is wel dat je gewoon met Itunes kan blijven werken.
Joh, geef gewoon eens toe dat Apple een merk is dat een vrij grote fanbase heeft. Daar is helemaal niks mis mee, maar zorgt er wel voor dat dit soort onderzoeken ietwat gekleurd zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goh, toch eerder omgekeerd hoor. In dit topic heb ik nog geen enkele keer HTC-gebash opgemerkt, maar wel dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
iPod touches zijn geen iPhones. Bovendien was Apple verplicht om het in rekening te brengen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gratis? Je bedoelt die 10 dollar die iPod Touch users moesten betalen om OS 3.0 te mogen gebruiken?
Ease of Use, dat is inderdaad iets waar Apple echt grote stappen in maakt. Met de iPad zie je dat ook weer, die dingen bestaan ook al 10 jaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef Casos het volgende:
[..]
En zie hier waarom iphone bezitters het meest tevreden zijn.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Het voordeel van de IPhone is wel dat je gewoon met Itunes kan blijven werken.
Successful troll is successful.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het nadeel van de iPhone is dat je met iTunes moet gaan werken.
Nou dat had ik in het begin met de Ps3 hoor.. en dat vind ik nu ook een kut apparaat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef kadeya het volgende:
Geweldige gefrustreerde reacties hier! Hartstikke bedankt! Nu nog meer tevreden met mijn iPhone en ook een bevestiging van dit nieuwsbericht. Moet je kijken hoe gefrustreerd jullie zonder iPhone zijn.
Apple heeft een vrij grote fanbase ja. Hoe zou dat nou komen??????quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Joh, geef gewoon eens toe dat Apple een merk is dat een vrij grote fanbase heeft. Daar is helemaal niks mis mee, maar zorgt er wel voor dat dit soort onderzoeken ietwat gekleurd zijn.
Nokia heeft een marktaandeel van <8% in de VS. Het aandeel smartphones zal wel helemaal te verwaarlozen zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef alors het volgende:
Nokia hebben ze voor het gemak maar even overgeslagen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Joh, geef gewoon eens toe dat Apple een merk is dat een vrij grote fanbase heeft. Daar is helemaal niks mis mee, maar zorgt er wel voor dat dit soort onderzoeken ietwat gekleurd zijn.
Oh God, iemand met een afwijkende mening, snel, noem hem een troll!!!1111quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Successful troll is successful.
Hoeft niet, ik weet wel wat ik plaats. Fans zijn eerder geneigd iets goed te vinden, dat kleurt dit soort onderzoeken. Dat is geen oordeel over Apple of de iPhone, maar gewoon een constatering.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef kadeya het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug wat je hier plaatst...
Het is alsof je een kind een snickers geeft en vraag; vind je het lekker? Waarop dat kind zegt: ja, heel erg! En dan zeg jij: ja maar dat antwoord is gekleurd want je bent een fan van snickers!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef kadeya het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug wat je hier plaatst...
En Apple is de enige met fans? Dat zegt ook al genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik weet wel wat ik plaats. Fans zijn eerder geneigd iets goed te vinden, dat kleurt dit soort onderzoeken. Dat is geen oordeel over Apple of de iPhone, maar gewoon een constatering.
Ah, fijn dat je bevestigt dat iPhone-bezitters kinderen zonder smaak zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef retorbrapi het volgende:
Het is alsof je een kind een snickers geeft en vraag; vind je het lekker? Waarop dat kind zegt: ja, heel erg! En dan zeg jij: ja maar dat antwoord is gekleurd want je bent een fan van snickers!
Goede marketing.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Apple heeft een vrij grote fanbase ja. Hoe zou dat nou komen??????
Zoals mensen die een DS rijden, of een Jaguar uit de jaren 70quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik weet wel wat ik plaats. Fans zijn eerder geneigd iets goed te vinden, dat kleurt dit soort onderzoeken. Dat is geen oordeel over Apple of de iPhone, maar gewoon een constatering.
Ja inderdaad, wat een gedrocht. Typisch Apple, dat wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het nadeel van de iPhone is dat je met iTunes moet gaan werken.
Daarom zie je ook zoveel reclame van Apple op tv, en nooit wat van HTC, Samsung, Nokia, etc.....quote:
Hmm.. 't leek even de goede kant op te gaan maar ook hier heb post je weer verder met je Apple bril. 'k Snap dat je als iPhone gebruiker graag met beperkingen werkt, maar marketing gaat verder dan reclame op tv.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daarom zie je ook zoveel reclame van Apple op tv, en nooit wat van HTC, Samsung, Nokia, etc.....
Zet het wel even op de foto als je wil. Volgens mij ga je gewoon stiekem meekijken met die iPad bezitter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef B3nn0 het volgende:
Ik heb mezelf ook voorgenomen om de eerste de beste die ik zie met zo'n nieuwe iPad een knal voor zn smoel te geven!
Oef, op de man spelen ook nog! Het niveau blijft maar stijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm.. 't leek even de goede kant op te gaan maar ook hier heb post je weer verder met je Apple bril. 'k Snap dat je als iPhone gebruiker graag met beperkingen werkt, maar marketing gaat verder dan reclame op tv.
Dit topicquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oef, op de man spelen ook nog! Het niveau blijft maar stijgen.
Mag jij mij uitleggen hoe wij in Nederland in aanraking komen met de marketing van Apple.
Leg je punt eens uit dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Casos het volgende:
Prachtig, blijf het maar verdedigen, je bevestigt steeds meer mijn punt.
Ik heb zowel een iPod touch als een Hero, en ik vind de iPod superieur in alle aspecten, hij kanalleen niet bellen en smsenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ik heb die iPhone maar vind de HTC mooier.
P van product.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oef, op de man spelen ook nog! Het niveau blijft maar stijgen.
Mag jij mij uitleggen hoe wij in Nederland in aanraking komen met de marketing van Apple.
Dus ze leveren een goed product, en ze hebben reputatie omdat ze goede producten leveren. Daar ben ik het wel mee eens.quote:
Dit is er eentje om te bewarenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef B3nn0 het volgende:
Ik heb mezelf ook voorgenomen om de eerste de beste die ik zie met zo'n nieuwe iPad een knal voor zn smoel te geven!
Neenee, zo bedoelde ik het niet. Product van de 4p's, marketingsmix.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus ze leveren een goed product, en ze hebben reputatie omdat ze goede producten leveren. Daar ben ik het wel mee eens.
Geef dan een voorbeeld ipv met 3e klas economie termen te strooien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Neenee, zo bedoelde ik het niet. Product van de 4p's, marketingsmix.
En de 3 R's, allemaal marketing
Marketing is meer dan alleen tv ed.
Ach ja, je zal de frustraties ergens kwijt moeten he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef B3nn0 het volgende:
Wat een vaag antwoord. Wat voor concreets doet Apple zelf?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:31 schreef Andyy het volgende:
3e klas economietermen?
Je hebt onbewust hun marketing meegemaakt, het nieuws, je ziet mensen ermee lopen, imago dat het heeft, de oordopjes etc
Begrijpelijk: http://crave.cnet.co.uk/m(...)3754,00.htm?s_cid=96quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef maickeltje het volgende:
geinig iedereen die ik ken met die telefoon en dat zijn er best wel wat kunnen die telefoon wel vervloeken
Niet bijzonder veel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een vaag antwoord. Wat voor concreets doet Apple zelf?
Dat is echt een non-statement, de meeste high-end smartphones zijn veel rapper in het verwerken van hun processen, zie bijv. de HTC desire. Deze heeft dan geen ellenlange animatie voordat de applicatie werkelijk actief is maar de tijd tussen starten tot beschikbaarheid is stukken korter. Oh, en hij ondersteund ook nog eens flash waar toevallig het halve internet vol mee staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.
Dit is echt gelul. Dat de iPhone het starten animeert betekent niet dat hij trager is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat is echt een non-statement, de meeste high-end smartphones zijn veel rapper in het verwerken van hun processen, zie bijv. de HTC desire. Deze heeft dan geen ellenlange animatie voordat de applicatie werkelijk actief is maar de tijd tussen starten tot beschikbaarheid is stukken korter.
Dat heeft niks met de kwaliteit van de software te maken.quote:Oh, en hij ondersteund ook nog eens flash waar toevallig het halve internet vol mee staat.
In welk opzicht dan? Leg eens uit?quote:Multitasking is ook veel beter geïmplementeerd op de andere smartphones.
Vergelijkinkje, de rest mag je zelf opzoeken. Ik hoef mezelf niet te bewijzen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dit is echt gelul. Dat de iPhone het starten animeert betekent niet dat hij trager is.
[..]
Dat heeft niks met de kwaliteit van de software te maken.
[..]
In welk opzicht dan? Leg eens uit?
Dat filmpje ken ik al, en de iPhone wint daarin vaak genoeg van de rest. Daarnaast beschikt de Desire over een snellere processor en kan je puur op basis van dit dus niet oordelen over de kwaliteit van de software (of juist wel aangezien de iPhone met mindere specificaties toch de Desire kan bijbenen).quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Vergelijkinkje, de rest mag je zelf opzoeken. Ik hoef mezelf niet te bewijzen:
Filmpje, browser is sneller en screen rotation (daar zie je de animaties goed die ik bedoel)
En een verschilletje tussen de displays (kijkhoek):
http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1274954488.jpeg
Zo zijn er genoeg verschillen.
Flash ondersteuning is gewoon vrijheid, ik wil iedere website goed kunnen zien op mijn telefoon, dat kan dus niet met de iphone doordat het niet ondersteund wordt.
Het gaat hier toch niet om de kwaliteit van de software maar de kwaliteit van het product? Dat de desire een snellere proc heeft maakt niet uit, de iphone heeft die namelijk niet. Ik kan op bijv. android vele apps tegelijk uitvoeren wat ik op een iphone toestel niet kan (bijv. route tracking, muziek luisteren en ook nog even browsen zonder dat m'n route tracker gestopt wordt). Ken je dit verschil niet, dan is dat prima.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik al, en de iPhone wint daarin vaak genoeg van de rest. Daarnaast beschikt de Desire over een snellere processor en kan je puur op basis van dit dus niet oordelen over de kwaliteit van de software (of juist wel aangezien de iPhone met mindere specificaties toch de Desire kan bijbenen).
Dat de Desire "sneller" is omdat hij het draaien van het scherm niet animeert is natuurlijk bull. Dat heeft ook nul komma nul met de kwaliteit van de software te maken.
Flash ondersteuning heeft ook, wederom, niks met de kwaliteit van de software te maken.
Voor de rest ben ik nog steeds benieuwd waarom jij de multitasking implementatie van Android beter vindt dan die van iPhone OS.
Het enige wat je hier ziet is dat de browser van de iPhone sneller is en soepeler werkt, moet je het inzoomen vergelijken, het haperen van de htc tov de vloeiende beweging van de iPhone. Terwijl de iPhone een veel ouder toestel is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Filmpje, browser is sneller en screen rotation (daar zie je de animaties goed die ik bedoel)
Flash ondersteuning is gewoon vrijheid, ik wil iedere website goed kunnen zien op mijn telefoon, dat kan dus niet met de iphone doordat het niet ondersteund wordt.
Dat is allemaal mogelijk op de iPhone?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om de kwaliteit van de software maar de kwaliteit van het product? Dat de desire een snellere proc heeft maakt niet uit, de iphone heeft die namelijk niet. Ik kan op bijv. android vele apps tegelijk uitvoeren wat ik op een iphone toestel niet kan (bijv. route tracking, muziek luisteren en ook nog even browsen zonder dat m'n route tracker gestopt wordt). Ken je dit verschil niet, dan is dat prima.
Dan moet je met goede argumenten komen..quote:Een iphone fan is simpelweg niet om te praten, dat is wel iets waar ik Steve een pluimpje voor geef.
/out
Hartstikke gezellig die gegevens, maar feit blijft dat ze dus kennelijk iets meer verkopen dan de consument zoekt. Een goed product is pas goed als het goed verkoopt en kennelijk doet Apple iets goed waar HTC de mist ingaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
Veel erger is nog als ze wel geld uitgeven aan een koptelefoon, maar dan skullcandy kopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik mensen met iphones (of ipods) zijn, en die dan die shitty witte oordopjes gebruiken. Koop je een apparaat van 300 euro om muziek mee te luisteren, gebruik je oordopjes van 2,50 euro.
Dat is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar ik heb zowel zo'n dikke headhpone als de oortjes van skullcandy weleens op/in mijn oor gehad en ik vond het allemaal best goed klinken, trouwens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel erger is nog als ze wel geld uitgeven aan een koptelefoon, maar dan skullcandy kopen.
Fanboy! Apple doet niks goed. Ja, marketing ja. Voor de rest is het troep!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig die gegevens, maar feit blijft dat ze dus kennelijk iets meer verkopen dan de consument zoekt. Een goed product is pas goed als het goed verkoopt en kennelijk doet Apple iets goed waar HTC de mist ingaat.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Fanboy! Apple doet niks goed. Ja, marketing ja. Voor de rest is het troep!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Fanboy! Apple doet niks goed. Ja, marketing ja. Voor de rest is het troep!
Komop, hoe kan je met die vergelijking komen. Een PC vergelijken met een iPhone en dan nog beweren dat de iPhone net zo snel is. Werk je nog met een Intel Pentium 3 processor in je PC? Elke PC die de afgelopen jaren op de markt is gekomen, maakt gehakt van die iPhone.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:41 schreef Perico het volgende:
Ik heb vanavond 22 filmpjes gemaakt met mijn iPhone aan elkaar geplakt en gerenderd op mijn iPhone, titels erbij.
Dat ging even snel als op mijn pc en kwaliteit is ook even goed. Alleen al daarom is het een uitmuntend apparaat!
Wat een gebruikersgemak.
Dat is nog niks, ik heb net 50 21MP foto's gestitched met mijn Stitch App.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:41 schreef Perico het volgende:
Ik heb vanavond 22 filmpjes gemaakt met mijn iPhone aan elkaar geplakt en gerenderd op mijn iPhone, titels erbij.
Dat ging even snel als op mijn pc en kwaliteit is ook even goed. Alleen al daarom is het een uitmuntend apparaat!
Wat een gebruikersgemak.
Ik heb een KPN abboquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef error_404 het volgende:
De meeste mensen die ik ken met een Iphone hebben een T-mobile abonnement. En dat is weer totaal knudde
http://tweakers.net/nieuw(...)probleem-n8-toe.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Athlon64x het volgende:
Applemet idioot hoge prijzen van ze
Nokia N900
Dat topic is uit mei en betreft een ander onderzoek. Er is juist een nieuw onderzoek uitgekomen met ook nieuwe resultaten. Lijkt mij dat de discussie over dát onderzoek beter in dat topic voortgezet kan worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef popolon het volgende:
Wat denk je, ik post 't gewoon nog een keer.!
iPhone bezitters meest tevreden
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef popolon het volgende:
Waarom zijn de nummers van The Beatles op iTunes stukken duurder dan op bijv. Amazon MP3 downloads?
Dat is mensen afzetten!
't Is wel waar.quote:
Dus je betaalt graag 30% meer voor exact hetzelfde product?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Dus je betaalt graag 30% meer voor exact hetzelfde product?
Ok, dat weet de term 'fanboy' dan wel erg goed te verklaren.
Ook zelfde bitrate?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:29 schreef popolon het volgende:
iTunes $1.29
Amazon $.089 of $0.99
Zelfde nummers.
Of komen ze bij iTunes met een handtekening van Jobs? Dat kan 't verklaren.
Serieus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:31 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Alsof dat een bijzonder verkoopargument is voor iTunes, 192kbit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 kbit/s bitratequote:
Onzin.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:29 schreef popolon het volgende:
iTunes $1.29
Amazon $.089 of $0.99
Zelfde nummers.
Of komen ze bij iTunes met een handtekening van Jobs? Dat kan 't verklaren.
Maar je bent wel veel gelukkiger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Voor $1.30 per nummer verwacht ik toch minstens 320kbit/s of lossless.
Bron: http://support.apple.com/kb/TA27396?viewlocale=en_USquote:Purchased songs are encoded using MPEG-4 Advanced Audio Coding (AAC) format, a high-quality format that rivals CD quality.
Songs purchased and downloaded from the iTunes Store are AAC Protected files and have a bitrate of 128 kilobits per second (kbit/s).
The purchased song should sound as good as or better than a 160 kbit/s MP3 file. Because the bit rate is lower, though, the AAC file takes less disk space than the MP3 file.
Gaan we weer:quote:
En dat verschil kun je toch echt wel duidelijk horen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:36 schreef Netherlander het volgende:
![]()
[..]
Bron: http://support.apple.com/kb/TA27396?viewlocale=en_US
Ik wel, de kwaliteit zal ongeveer hetzelfde zijn. Maar goed, betaal gewoon veel meer. Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef retorbrapi het volgende:
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.
Bron?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wel, de kwaliteit zal ongeveer hetzelfde zijn. Maar goed, betaal gewoon veel meer. Waarom niet?
Ligt aan je oren, je installatie en je muziek. Maar zeggen dat een 160kbit mp3 niet onderdoet aan een CD is gewoon oplichterij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
En dat verschil kun je toch echt wel duidelijk horen.
Zoek eens wat nummers op van bijv. The Beatles, zo megalomaan geintroduceerd door Apple, op beide sites.quote:
Vergelijkbaar met een 160kb/s mp3 filequote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef retorbrapi het volgende:
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.
Het boeit me geen reet wat Apple roept, ze vergelijken hun 128kbit aac bestandje met CD kwaliteit en in datzelfde verhaal op dezelfde pagina ook met een 160kbit mp3. Dat klopt gewoon van geen kanten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef retorbrapi het volgende:
Ik heb ooit een keer een A State of Trance podcastje binnen gehaald via iTunes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:43 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet wat Apple roept maar ze vergelijken hun 128kbit aac bestandje met CD kwaliteit en in datzelfde verhaal op dezelfde pagina ook met een 160kbit mp3. Dat klopt gewoon van geen kanten.
Zorg eerst nou maar dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je onzin begint uit te kramen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:42 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een 160kb/s mp3 file
Ik kan tot 192kb/s nog net een beetje verschil (Miniscuul, maar ik vindt die extra bitrates fijn)horen, daarna valt het echt dood of je moet FLAC gaan afspelen dan hoor ik het wel weer. 160kb/s of 320kb/s kun je echt wel horen, en als je daar 1 dollar voor moet betalen per nummer
Ik hoor zelfs met mijn, door velen bestempeld als "gewoon herrie", death metal het verschil tussen een matig gecodeert mp3tje en gewoon de CD.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een A State of Trance podcastje binnen gehaald via iTunes.![]()
Eens maar nooit weer. Geen enkele harmonie wat nog in de muziek zat, enkel een koud, neergesmeten geluid.
Goede troll.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een A State of Trance podcastje binnen gehaald via iTunes.![]()
Eens maar nooit weer. Geen enkele harmonie wat nog in de muziek zat, enkel een koud, neergesmeten geluid.
Nope.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zorg eerst nou maar dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je onzin begint uit te kramen.
En? Zelfde prijs?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zorg eerst nou maar dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je onzin begint uit te kramen.
Serieus, krijg je feiten even op een rij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nope.
160kb/s ga je echt horen. Dynamiek, het woord wat ik net kwijt was valt dan weg. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets kunt horen
Hij strooit anders met aardig kloppende argumenten, wat mij betreft. Enige wat jij doet is roepen dat hij zijn feiten op een rij moet zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Serieus, krijg je feiten even op een rij.
Geef 't dan gewoon toe man.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:03 schreef retorbrapi het volgende:
De feiten zijn dat iTunes al sinds jaar en dag 256 kbps AAC levert. Ik heb geen zin in een discussie met iemand die klaarblijkelijk totaal niet op de hoogte is.
Dus krijg eerst de feiten op een rij; dan praten we verder.
Tevens nogsteeds sub-optimale kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:36 schreef Netherlander het volgende:
![]()
Nog net weer wat triester.
[..]
Bron: http://support.apple.com/kb/TA27396?viewlocale=en_US
Je leest selectief, jammer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat toegeven? Wees eens duidelijk vent.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoek eens wat nummers op van bijv. The Beatles, zo megalomaan geintroduceerd door Apple, op beide sites.30 cent verschil per song.
iTunes 4quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:04 schreef Netherlander het volgende:
[..]
[..]
Tevens nogsteeds sub-optimale kwaliteit.
Ik lees niet selectief, ik reageer selectief.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Je leest selectief, jammer.
[..]
Ja, ga mij even afvallen over wat Apple op hun website laat staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes 4. Volgens mij had ik toen nog een walkman
.
Dat zeg ik, niet op de hoogte dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:11 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Ja, ga mij even afvallen over wat Apple op hun website laat staan.Als eerste google zoekresultaat notabene als je op itunes en bitrate zoekt.
Door Apple in dit geval ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet op de hoogte dus.
't Staat je niet aan want je zit mis. Ok, dat is dan duidelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik lees niet selectief, ik reageer selectief.
Gelul in de ruimte. 256 kbps AAC is voor 95% van de bevolking op 95% van de audio apparatuur transparant vergeleken met cd-kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:13 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Door Apple in dit geval ja.
Neemt niet weg dat het nogsteeds sub-optimale kwaliteit is overigens dus je wint er nogsteeds niet de discussie mee.
Open mijn andere topic weer, dan zal ik op je reageren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:14 schreef popolon het volgende:
[..]
't Staat je niet aan want je zit mis. Ok, dat is dan duidelijk.
Dat is ook precies wat ik doe. Maar 95% van de bevolking kan vinden dat ik dood ben, daar worden de feiten niet anders op. En of je het nou hoort of niet, lossy codec blijft een lossy codec en hoe dan ook inferieur aan het origneel. Is het niet hoorbaar is het wel meetbaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. 256 kbps is voor 95% van de bevolking op 95% van de audio apparatuur transparant vergeleken met cd-kwaliteit.
Als je zo graag lossless nummers van 30 MB op je mobile device wil downloaden moet je gewoon een cd kopen.
Wat zeur je dan? Wil je de allerbeste kwaliteit, dan koop je een cd. Wil je gemak, portabiliteit en hele goede kwaliteit dan kan je van iTunes downloaden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:21 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik doe. Maar 95% van de bevolking kan vinden dat ik dood ben, daar worden de feiten niet anders op.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Open mijn andere topic weer, dan zal ik op je reageren.
Alleen verschil is bij apple krijg je een gare hoesje bij en Nokia krijg je gewoon een nieuwe. Apple krijg je alleen een gare hoesje erbij en doen ze moeilijk als je wilt terug brengenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)probleem-n8-toe.html
ja, Nokia, dat moet je hebben.
Maar je betaalt er wel $1 per nummer voor. Ik betaal zelf eigenlijk nooit voor muziek, maar als ik dan zoveel voor een nummer betaal(want dan zou mijn mp3 inhoud duizenden dollars waard zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 03:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Wil je de allerbeste kwaliteit, dan koop je een cd. Wil je gemak, portabiliteit en hele goede kwaliteit dan kan je van iTunes downloaden.
Te mooi om hier niet te postenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Denken dat je met iOS een dreiging vormt voor die namenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Te mooi om hier niet te posten
iPhone #105: Nu ook bij Vodafone en KPN
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Te mooi om hier niet te posten
iPhone #105: Nu ook bij Vodafone en KPN
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vooruit, nog 1 keer dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar je betaalt er wel $1 per nummer voor. Ik betaal zelf eigenlijk nooit voor muziek, maar als ik dan zoveel voor een nummer betaal(want dan zou mijn mp3 inhoud duizenden dollars waard zijn)wil ik ook gewoon een optimale Lossless file, Als je het dan via iTunes kan converteren naar AAC en Mp3 is dan ook handig voor die 95%(
) die niet cared om zijn geluidskwaliteit.
Gemak is het trouwens niet, of je moet een Apple pc hebben
Dat is dan ook het hele idee slimmerik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Denken dat je met iOS een dreiging vormt voor die namen
Ik ben zelf een gamer, en ik hoor wel eens wat van gamers die ook een iOS device hebben.
Meesten van hun gebruiken hem in de trein/bus of soms even op de bank daarna gaan ze codden![]()
Ik heb ook al games gespeeld op iOS devices maar geen enkele komt ook maar in de buurt van een volledige game.
Dat is een vrij ridicule opmerking, gezien het feit dat de SNES alweer zo'n tien jaar niet meer wordt verkocht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Edit: iOS een dreiging achten voor de SNES![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is dan ook het hele idee slimmerik.
Casual games die je even tussendoor speelt op je smartphone of iPod die je toch altijd bij je hebt. Uitermate geschikt voor als je even niks te doen hebt of voor niet-gamers die wel af en toe een spelletje willen spelen.
En die markt is gigantisch.
Denken dat je alleen een dreiging kan vormen met "volledige games" a la Call of Duty (games die alleen gamers aanspreken).Totaal geen marktbesef.
Reageer hier eens op selectief persoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Subjectief.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef Rivalo het volgende:
^Games als Mario bros. zijn vele malen vetter dan Doodle Jump, Doodle Smash etc.
Een bron zou eigenlijk wel handig zijn. Ik heb namelijk wel een bron:quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[..]
Reageer hier eens op selectief persoon.
Vele games zijn succesvoller dan iOS games.
WoW - 12 Miljoen spelers waarvan ze allemaal ¤8? per maand betalen
COD:BO in 24 uur meer dan 7 Miljoen exemplaren van gekocht.
En zo kan ik nog wel doorgaan met meer titels.
iOS en Android devices gaan de Handhelds wegvagen, ook al zie ik een kleine terugslag als de Nintende 3DS uitkomt, maar met games van ¤1-2 gaan ze het winnen op dat marktaandeel.
Maar ze gaan nooit consumenten wegtrekken van Consoles als de XBOX360, PS3 of de PC.
Hier kun je niet omheen, ik als gamer die ook veel game nieuws volgt en al een aardig tijdje meedraai in die industrie. Hier hoef ik geen bron voor te geven, Consoles en PC gaming is namelijk een hele andere industrie als handhelds.
quote:^Games als Mario bros. zijn vele malen vetter dan Doodle Jump, Doodle Smash etc.
Waarom doe je het dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, maar ik vind niet dat je het kan vergelijken. Maar dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Aangezien daar ook Xbox 360, PS3 bijstaan, en jij alleen maar naar de kwantiteit kijkt i.p.v. de kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:42 schreef retorbrapi het volgende:
Wat is er dan zo vreemd aan mijn post?
[..]
Dank, ik had hem hier al geplaats. iPhone 4 gebruikers gelukkiger dan Android, Blackberry gebruikersquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef HenryHill het volgende:
Dat deze afbeelding nog niet gepost is zeg...
[ afbeelding ]
(http://www.iphoned.nl/hoe(...)ar-zien-comic/28528/)
Met gevestigde namen doelde ik op mobile devices. Dat is de markt waar we het over hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Aangezien daar ook Xbox 360, PS3 bijstaan, en jij alleen maar naar de kwantiteit kijkt i.p.v. de kwaliteit.
Dat kan je doen ja, maar dat gaat voorbij aan de discussie dat iTunes erg duur is en een erg lage kwaliteit bied vergeleken met de kwaliteit van een cd, en de prijs daarvan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Wil je de allerbeste kwaliteit, dan koop je een cd. Wil je gemak, portabiliteit en hele goede kwaliteit dan kan je van iTunes downloaden.
Erg duur? Voor tussen de 8 en 12 euro heb je een volledig album in DRM-vrij 256 kbps AAC. Ik ben benieuwd waar jij een betere deal krijgt met hetzelfde gebruiksgemak.quote:Op maandag 22 november 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dat kan je doen ja, maar dat gaat voorbij aan de discussie dat iTunes erg duur is en een erg lage kwaliteit bied vergeleken met de kwaliteit van een cd, en de prijs daarvan.
En van Apple haters ben ik niet anders gewend dan dat ze het weer op die fanboy troep gooien zodra ze niet meer met normale, redelijke argumenten kunnen komen.quote:Kritiek leveren heet dat, niet zeuren. Maar dat Apple fanboys daar niet mee om kunnen gaan is een gegeven blijkt weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |