Nee die laten je gewoon een nieuw toestel kopen voor elke software-updatequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef Andyy het volgende:
Apple belooft tenminste geen updates die na een half jaar nog niet uit zijn gekomen
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is een uitermate gelikt product, maar technisch niet het beste apparaat.
En zie hier waarom iphone bezitters het meest tevreden zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee die laten je gewoon een nieuw toestel kopen voor elke software-update
Haha, jij hebt een HTC blablabla. Wat een loser. De iphone is de echte!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uhuh. Als je anderen uitlacht omdat ze een andere smartphone hebben ben je ook gewoon een faal.
Toch aardig dat dat gratis mag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?
Gratis? Je bedoelt die 10 dollar die iPod Touch users moesten betalen om OS 3.0 te mogen gebruiken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?
Ik heb die iPhone maar vind de HTC mooier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een HTC blablabla. Wat een loser. De iphone is de echte!
Goh, toch eerder omgekeerd hoor. In dit topic heb ik nog geen enkele keer HTC-gebash opgemerkt, maar wel dit:quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een HTC blablabla. Wat een loser. De iphone is de echte!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
iPhone gebruikers zijn gewoon sneller tevreden en nemen de tekortkomingen voor lief, want ze zijn hip en hebben een phone met een appeltje erop.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef B3nn0 het volgende:
Mensen die Apple apparaten kopen moeten wel snel tevreden zijn, anders koop je geen Apple.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, leuk als je ermee wilt patsen, maar in de echte wereld eigenlijk onbruikbaar.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef B3nn0 het volgende:
Zo'n Iphone moet je zien als UGGS, je koopt het omdat iedereen het heeft, maar je weet zelf ook wel dat je voor lul loopt ermee.
Het nadeel van de iPhone is dat je met iTunes moet gaan werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Het voordeel van de IPhone is wel dat je gewoon met Itunes kan blijven werken.
Joh, geef gewoon eens toe dat Apple een merk is dat een vrij grote fanbase heeft. Daar is helemaal niks mis mee, maar zorgt er wel voor dat dit soort onderzoeken ietwat gekleurd zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goh, toch eerder omgekeerd hoor. In dit topic heb ik nog geen enkele keer HTC-gebash opgemerkt, maar wel dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
iPod touches zijn geen iPhones. Bovendien was Apple verplicht om het in rekening te brengen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gratis? Je bedoelt die 10 dollar die iPod Touch users moesten betalen om OS 3.0 te mogen gebruiken?
Ease of Use, dat is inderdaad iets waar Apple echt grote stappen in maakt. Met de iPad zie je dat ook weer, die dingen bestaan ook al 10 jaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef Casos het volgende:
[..]
En zie hier waarom iphone bezitters het meest tevreden zijn.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Het voordeel van de IPhone is wel dat je gewoon met Itunes kan blijven werken.
Successful troll is successful.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het nadeel van de iPhone is dat je met iTunes moet gaan werken.
Nou dat had ik in het begin met de Ps3 hoor.. en dat vind ik nu ook een kut apparaat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef kadeya het volgende:
Geweldige gefrustreerde reacties hier! Hartstikke bedankt! Nu nog meer tevreden met mijn iPhone en ook een bevestiging van dit nieuwsbericht. Moet je kijken hoe gefrustreerd jullie zonder iPhone zijn.
Apple heeft een vrij grote fanbase ja. Hoe zou dat nou komen??????quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Joh, geef gewoon eens toe dat Apple een merk is dat een vrij grote fanbase heeft. Daar is helemaal niks mis mee, maar zorgt er wel voor dat dit soort onderzoeken ietwat gekleurd zijn.
Nokia heeft een marktaandeel van <8% in de VS. Het aandeel smartphones zal wel helemaal te verwaarlozen zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef alors het volgende:
Nokia hebben ze voor het gemak maar even overgeslagen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Joh, geef gewoon eens toe dat Apple een merk is dat een vrij grote fanbase heeft. Daar is helemaal niks mis mee, maar zorgt er wel voor dat dit soort onderzoeken ietwat gekleurd zijn.
Oh God, iemand met een afwijkende mening, snel, noem hem een troll!!!1111quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Successful troll is successful.
Hoeft niet, ik weet wel wat ik plaats. Fans zijn eerder geneigd iets goed te vinden, dat kleurt dit soort onderzoeken. Dat is geen oordeel over Apple of de iPhone, maar gewoon een constatering.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef kadeya het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug wat je hier plaatst...
Het is alsof je een kind een snickers geeft en vraag; vind je het lekker? Waarop dat kind zegt: ja, heel erg! En dan zeg jij: ja maar dat antwoord is gekleurd want je bent een fan van snickers!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef kadeya het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug wat je hier plaatst...
En Apple is de enige met fans? Dat zegt ook al genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik weet wel wat ik plaats. Fans zijn eerder geneigd iets goed te vinden, dat kleurt dit soort onderzoeken. Dat is geen oordeel over Apple of de iPhone, maar gewoon een constatering.
Ah, fijn dat je bevestigt dat iPhone-bezitters kinderen zonder smaak zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef retorbrapi het volgende:
Het is alsof je een kind een snickers geeft en vraag; vind je het lekker? Waarop dat kind zegt: ja, heel erg! En dan zeg jij: ja maar dat antwoord is gekleurd want je bent een fan van snickers!
Goede marketing.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Apple heeft een vrij grote fanbase ja. Hoe zou dat nou komen??????
Zoals mensen die een DS rijden, of een Jaguar uit de jaren 70quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik weet wel wat ik plaats. Fans zijn eerder geneigd iets goed te vinden, dat kleurt dit soort onderzoeken. Dat is geen oordeel over Apple of de iPhone, maar gewoon een constatering.
Ja inderdaad, wat een gedrocht. Typisch Apple, dat wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het nadeel van de iPhone is dat je met iTunes moet gaan werken.
Daarom zie je ook zoveel reclame van Apple op tv, en nooit wat van HTC, Samsung, Nokia, etc.....quote:
Hmm.. 't leek even de goede kant op te gaan maar ook hier heb post je weer verder met je Apple bril. 'k Snap dat je als iPhone gebruiker graag met beperkingen werkt, maar marketing gaat verder dan reclame op tv.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daarom zie je ook zoveel reclame van Apple op tv, en nooit wat van HTC, Samsung, Nokia, etc.....
Zet het wel even op de foto als je wil. Volgens mij ga je gewoon stiekem meekijken met die iPad bezitter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef B3nn0 het volgende:
Ik heb mezelf ook voorgenomen om de eerste de beste die ik zie met zo'n nieuwe iPad een knal voor zn smoel te geven!
Oef, op de man spelen ook nog! Het niveau blijft maar stijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm.. 't leek even de goede kant op te gaan maar ook hier heb post je weer verder met je Apple bril. 'k Snap dat je als iPhone gebruiker graag met beperkingen werkt, maar marketing gaat verder dan reclame op tv.
Dit topicquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oef, op de man spelen ook nog! Het niveau blijft maar stijgen.
Mag jij mij uitleggen hoe wij in Nederland in aanraking komen met de marketing van Apple.
Leg je punt eens uit dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Casos het volgende:
Prachtig, blijf het maar verdedigen, je bevestigt steeds meer mijn punt.
Ik heb zowel een iPod touch als een Hero, en ik vind de iPod superieur in alle aspecten, hij kanalleen niet bellen en smsenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ik heb die iPhone maar vind de HTC mooier.
P van product.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oef, op de man spelen ook nog! Het niveau blijft maar stijgen.
Mag jij mij uitleggen hoe wij in Nederland in aanraking komen met de marketing van Apple.
Dus ze leveren een goed product, en ze hebben reputatie omdat ze goede producten leveren. Daar ben ik het wel mee eens.quote:
Dit is er eentje om te bewarenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef B3nn0 het volgende:
Ik heb mezelf ook voorgenomen om de eerste de beste die ik zie met zo'n nieuwe iPad een knal voor zn smoel te geven!
Neenee, zo bedoelde ik het niet. Product van de 4p's, marketingsmix.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus ze leveren een goed product, en ze hebben reputatie omdat ze goede producten leveren. Daar ben ik het wel mee eens.
Geef dan een voorbeeld ipv met 3e klas economie termen te strooien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Neenee, zo bedoelde ik het niet. Product van de 4p's, marketingsmix.
En de 3 R's, allemaal marketing
Marketing is meer dan alleen tv ed.
Ach ja, je zal de frustraties ergens kwijt moeten he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef B3nn0 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |