Ik lees niet selectief, ik reageer selectief.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Je leest selectief, jammer.
[..]
Ja, ga mij even afvallen over wat Apple op hun website laat staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes 4. Volgens mij had ik toen nog een walkman
.
Dat zeg ik, niet op de hoogte dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:11 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Ja, ga mij even afvallen over wat Apple op hun website laat staan.Als eerste google zoekresultaat notabene als je op itunes en bitrate zoekt.
Door Apple in dit geval ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet op de hoogte dus.
't Staat je niet aan want je zit mis. Ok, dat is dan duidelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik lees niet selectief, ik reageer selectief.
Gelul in de ruimte. 256 kbps AAC is voor 95% van de bevolking op 95% van de audio apparatuur transparant vergeleken met cd-kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:13 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Door Apple in dit geval ja.
Neemt niet weg dat het nogsteeds sub-optimale kwaliteit is overigens dus je wint er nogsteeds niet de discussie mee.
Open mijn andere topic weer, dan zal ik op je reageren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:14 schreef popolon het volgende:
[..]
't Staat je niet aan want je zit mis. Ok, dat is dan duidelijk.
Dat is ook precies wat ik doe. Maar 95% van de bevolking kan vinden dat ik dood ben, daar worden de feiten niet anders op. En of je het nou hoort of niet, lossy codec blijft een lossy codec en hoe dan ook inferieur aan het origneel. Is het niet hoorbaar is het wel meetbaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. 256 kbps is voor 95% van de bevolking op 95% van de audio apparatuur transparant vergeleken met cd-kwaliteit.
Als je zo graag lossless nummers van 30 MB op je mobile device wil downloaden moet je gewoon een cd kopen.
Wat zeur je dan? Wil je de allerbeste kwaliteit, dan koop je een cd. Wil je gemak, portabiliteit en hele goede kwaliteit dan kan je van iTunes downloaden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:21 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik doe. Maar 95% van de bevolking kan vinden dat ik dood ben, daar worden de feiten niet anders op.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Open mijn andere topic weer, dan zal ik op je reageren.
Alleen verschil is bij apple krijg je een gare hoesje bij en Nokia krijg je gewoon een nieuwe. Apple krijg je alleen een gare hoesje erbij en doen ze moeilijk als je wilt terug brengenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)probleem-n8-toe.html
ja, Nokia, dat moet je hebben.
Maar je betaalt er wel $1 per nummer voor. Ik betaal zelf eigenlijk nooit voor muziek, maar als ik dan zoveel voor een nummer betaal(want dan zou mijn mp3 inhoud duizenden dollars waard zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 03:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Wil je de allerbeste kwaliteit, dan koop je een cd. Wil je gemak, portabiliteit en hele goede kwaliteit dan kan je van iTunes downloaden.
Te mooi om hier niet te postenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Denken dat je met iOS een dreiging vormt voor die namenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Te mooi om hier niet te posten
iPhone #105: Nu ook bij Vodafone en KPN
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Te mooi om hier niet te posten
iPhone #105: Nu ook bij Vodafone en KPN
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.
Vooruit, nog 1 keer dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar je betaalt er wel $1 per nummer voor. Ik betaal zelf eigenlijk nooit voor muziek, maar als ik dan zoveel voor een nummer betaal(want dan zou mijn mp3 inhoud duizenden dollars waard zijn)wil ik ook gewoon een optimale Lossless file, Als je het dan via iTunes kan converteren naar AAC en Mp3 is dan ook handig voor die 95%(
) die niet cared om zijn geluidskwaliteit.
Gemak is het trouwens niet, of je moet een Apple pc hebben
Dat is dan ook het hele idee slimmerik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Denken dat je met iOS een dreiging vormt voor die namen
Ik ben zelf een gamer, en ik hoor wel eens wat van gamers die ook een iOS device hebben.
Meesten van hun gebruiken hem in de trein/bus of soms even op de bank daarna gaan ze codden![]()
Ik heb ook al games gespeeld op iOS devices maar geen enkele komt ook maar in de buurt van een volledige game.
Dat is een vrij ridicule opmerking, gezien het feit dat de SNES alweer zo'n tien jaar niet meer wordt verkocht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Edit: iOS een dreiging achten voor de SNES![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is dan ook het hele idee slimmerik.
Casual games die je even tussendoor speelt op je smartphone of iPod die je toch altijd bij je hebt. Uitermate geschikt voor als je even niks te doen hebt of voor niet-gamers die wel af en toe een spelletje willen spelen.
En die markt is gigantisch.
Denken dat je alleen een dreiging kan vormen met "volledige games" a la Call of Duty (games die alleen gamers aanspreken).Totaal geen marktbesef.
Reageer hier eens op selectief persoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.
Subjectief.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef Rivalo het volgende:
^Games als Mario bros. zijn vele malen vetter dan Doodle Jump, Doodle Smash etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |