Die SNES emulator is sowieso awesome. Chrono Trigger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
Hoe vet is dit, met die SNES emulator uit Cydia kan je je wiimote via bluetooth laten connecten en kan je gewoon mario kart met een controller draadloos op je iPhone spelen.
Wat een onzin. Ik werk zelf bij Vodafone en het is als volgt:quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel een beetje verradelijk die site hoor. Er staat dat je je bundel gratis naar boven en beneden aan kan passen. Maar als je bijvoorbeeld met een abo van ¤36 begint betekent dat, dat je het abo kan verhogen naar bijv. ¤41 en daarna gratis(!) weer terug naar ¤36 maar niet lager.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik werk zelf bij Vodafone en het is als volgt:
Je kunt je abonnement altijd verhogen. Daarmee verlies je echter wel je promotie op je abonement als je die hebt lopen. 6 maanden nadat je je contract bent aangegaan (nieuw abonnement of verlenging) mag je met 1 stap omlaag. Dat kost je per stap 20 euro en kan tot maximaal één abonnement onder dat abonnement wat je oorspronkelijk bent aangegaan!
Mooi grafiekje, maar kwantiteit zegt natuurlijk niet alles over kwaliteitquote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Die grafiek slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Dit had ik ook, restoren is het enige wat werkte, of als je 'm geforceerd uit wil zettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone 4 gaat niet meer uit. Als ik hem uit zet dan start hij automatisch weer op. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
quote:Op donderdag 18 november 2010 04:45 schreef Drinky het volgende:
Beter dat Apple eens niet zo moeilijk gaat doen over jailbreaken en unlocken.
Dan is je controller bijna groter dan je console.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
Hoe vet is dit, met die SNES emulator uit Cydia kan je je wiimote via bluetooth laten connecten en kan je gewoon mario kart met een controller draadloos op je iPhone spelen.
God, ben jij de broer van Lambiekje ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ach, zo'n verhouding had de oude gameboy ook ongeveerquote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan is je controller bijna groter dan je console.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, als jij liever een dik plastic telefoontje vasthoudt moet je de iPhone 4 laten voor wat het is. Soms zijn mensen tevreden met tweederangs, zo blijktquote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik typ altijd landscape met m'n duimen op de 3GS, handig met yahoo messenger etc., maar probeerde dat onlangs op een iPhone 4.. wat een naar model heeft die zeg! De afdrukken van de rand stonden in mijn handpalmen
dus jij rijdt een ferrari! nicequote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, als jij liever een dik plastic telefoontje vasthoudt moet je de iPhone 4 laten voor wat het is. Soms zijn mensen tevreden met tweederangs, zo blijkt
Ja, dit topic gaat immers over auto'squote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
dus jij rijdt een ferrari! nice
Dat vind ik niet zo heel gek. Je wil een iPhone bijna gratis weggeven met diverse mankementen. Ik zou zoiets NOOIT aan mijn moeder willen geven, laat staan 'verkopen'quote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef thettes het volgende:
wat een flauwigheid hier, ik wil mn iphone bijna gratis weggeven en nog doen jullie alsof ik een of andere schrale pauper ben. En nee in deze context werkt dus "5 euro" niet. Of is dat al te ingewikkeld?
je neemt blijkbaar alleen genoegen met het allerbeste want een 3gs is zoooo slecht.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dit topic gaat immers over auto's
Commentaar op de iPhone 4 vind ik prima. Maar als iemand nogal overdrijft kun je een dergelijke reactie verwachten. Je vergelijk met een Ferrari is verder totaal irrelevant, maar goed
Hoe duidelijk moet ik zijn re het overdrijven? Goshquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
je neemt blijkbaar alleen genoegen met het allerbeste want een 3gs is zoooo slecht.
je kan blijkbaar niet begrijpen dat niet iedereen dezelfde mening heeft dan jij, beetje jammer
Misschien ben ik wel gek en is dit inderdaad helemaal niet overdrevenquote:De afdrukken van de rand stonden in mijn handpalmen
Je kunt er gewoon liedjes opzetten uit je mp3 verzameling. Het moet wel via het programma iTunes maar je hoeft ze niet via iTunes te hebben gekocht hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Vanwege al die 'pingsletjes' en mooiboys met hun BB ben ik van plan na mijn abbo een andere mobiel aan te schaffen en mijn BB te verkopen (BB9700)
Ik weet dat de iPhone een echt goede telefoon is maar keer op keer hoor ik dingen als: Gesloten, je wordt voortdurend gecontroleerd etc.
Kan je nou dus geen liedjes op je iPhone(4G) zetten die niet zijn gekocht via iTunes?
En hoe zit dat met jailbreaken... Wanneer ik dit doe, kan het dan ook weer snel ongedaan gemaakt worden?
Ik heb de Incase Snap Case en die bevalt prima. Enige nadeel is dat die van mij doorzichtig is en je elk stofje eronder ziet maar verder fijn ding en komt met een klein houdertje zodat je hem neer kunt zettenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef pdiscs het volgende:
Nog tips voor een hoesje voor een iPhone 4?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Vanwege al die 'pingsletjes' en mooiboys met hun BB ben ik van plan na mijn abbo een andere mobiel aan te schaffen en mijn BB te verkopen (BB9700)
Nee. Veel goedkoper zal je 't niet vinden. Heb zelf de 400-bundel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef SteelDogg het volgende:
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
Ik wil stiekem deze nog een keer bestellen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef pdiscs het volgende:
Nog tips voor een hoesje voor een iPhone 4?
Dat is wel het meest kansloze grafiekje ooit retorpraatpaal.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik de 620 bundelquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Veel goedkoper zal je 't niet vinden. Heb zelf de 400-bundel.
addertje = tegoed niet houdbaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef SteelDogg het volgende:
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
Okay, dat is ook met het lagere snelheid internet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef Merkie het volgende:
http://www.phoneshop.nl/A922T10928E0D24V0N1O588/
Deze heb ik besteld. Geen VF iPhone, maar een geïmporteerde iPhone i.c.m. iPhone abonnement. Totale kosten: 20*12+34.50*12+226=880
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:35 schreef skittelman het volgende:
[..]
addertje = tegoed niet houdbaar
addertje = datalimiet
addertje = buitenbundel 30cent
als je er tenminste niet van op de hoogte was.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel.
Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel. Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??
. Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vaak is een klein abonnement met veel bijbetalen voor de iPhone 4 op lange termijn stukken goedkoper. Mijn excelsheetje (zonder actieprijzen):
[ afbeelding ]
Ik wacht op KPN. Zowel de winkel als het callcenter van KPN die de reservering nabelden, hebben me verteld dat ie op de introductiedag klaar ligt, dus we hopen nog maar ffquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
Wachten jullie op VF of KPN dan? want ik geloof dat daar ook nog vertraging in zit.
Een maat van me kreeg te horen dat ie half December wel leverbaar was.
3,6mbit/s, snel zat tochquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Okay, dat is ook met het lagere snelheid internet.
Dat heb ik ook maar gedaan, zag het nut niet helemaal van veel meer betalen voor 7,3.
Stay away. Ga niet lopen klooien met een simlock als je voor een paar euro meer een neverlock kan kopen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef skittelman het volgende:
Heb een leuke aanbieding gevonden voor een iPhone4 16gb (575,-) er zit alleen een vodafone UK simlock op. kan mijn vodafone NL simkaart daar dan gewoon in? of kan ik die er zelf 123 afhalen?
Ik heb geen ervaring maar vermoed dat simkaarten van Vodafone NL/UK niet uitwisselbaar zijn, omdat de netwerkcode er in zal staan, en die is anders tussen de twee netwerken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef skittelman het volgende:
Heb een leuke aanbieding gevonden voor een iPhone4 16gb (575,-) er zit alleen een vodafone UK simlock op. kan mijn vodafone NL simkaart daar dan gewoon in? of kan ik die er zelf 123 afhalen?
Dat dacht ik inderdaad ookquote:
Voor KPN geldt voor alle iPhone abo's:quote:Op zondag 21 november 2010 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook![]()
Aangezien T-mobile gewoon 1mbit/s is.
Dat is gelijk getrokken met vodafone, en is een tijdelijke actie toch?quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor KPN geldt voor alle iPhone abo's:
De datasnelheid is 7,2 Mbit/s voor downloaden en voor upload 1,4 Mbit/s. Dat is bijna 6x sneller dan Surf&Mail Extra Snel.
Zie http://www.kpn.com/prive/(...)one4.htm#tabcontent4
Geen idee, maar die snelheid kan je bij andere toestellen gewoon niet krijgen bij KPNquote:Op zondag 21 november 2010 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is gelijk getrokken met vodafone, en is een tijdelijke actie toch?
En dan krijg je er een datalimiet van 1000Mb bij, dat is niet zo heel veel seconden volgens mijquote:
Bij vodafone kun je hert gellof ik met blox ofzo wel bij elke telefoon krijgen, maar standaard alleen bij iphone en bbquote:Op zondag 21 november 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar die snelheid kan je bij andere toestellen gewoon niet krijgen bij KPN
Ik had deze week de klantenservice van Hi aan de lijn en die verzekerden mij dat de telefoon de 29e wordt geleverdquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
Wachten jullie op VF of KPN dan? want ik geloof dat daar ook nog vertraging in zit.
Een maat van me kreeg te horen dat ie half December wel leverbaar was.
Dit. Ben blij dat ik voor mijn vriendin een neverlock 4 32gb uit Engeland heb gehaald. Haar oude 3g had een lock. Wat een drama als je dat ding per-ongeluk update.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stay away. Ga niet lopen klooien met een simlock als je voor een paar euro meer een neverlock kan kopen.
Dat is dan wel weer heel jammer!quote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan krijg je er een datalimiet van 1000Mb bij, dat is niet zo heel veel seconden volgens mij
Nee maar serieus, geen unlimited databundels bij KPN, dat is dan weer een beetje jammer.
Ik heb dit destijds nagevraagd bij Vodafone UK en zij bevestigde mij inderdaad wat jij nu zegt. Een UK VF iPhone werkt niet met een NL VF simquote:Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring maar vermoed dat simkaarten van Vodafone NL/UK niet uitwisselbaar zijn, omdat de netwerkcode er in zal staan, en die is anders tussen de twee netwerken.
zucht.... simlocks, kan Neelie hier niets aan doen?quote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit destijds nagevraagd bij Vodafone UK en zij bevestigde mij inderdaad wat jij nu zegt. Een UK VF iPhone werkt niet met een NL VF sim
Stel je iPhone via http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 in. Dus niet als Google-account, maar als Exchange. Daarmee heb je direct push op je iPhonequote:Op maandag 22 november 2010 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe ik alles wat ik nu in mijn iPhone agenda heb staan kan synchroniseren met Google Calender? Ik heb namelijk nu alles in mijn 'standaard' iPhone agenda staan, en die is niet gekoppeld aan een mailadres. Als ik mijn standaard agenda verander naar 'Google' dan is die hele agenda leeg en moet ik alles wat in mijn 'normale' agenda sta eerst kopieren.
Nee, dit kan niet. Andriod biedt in dit geval waarschijnlijk meer soelaas.quote:Op maandag 22 november 2010 12:52 schreef Legwieh het volgende:
Ik zit er over te twijfelen om een iphone 4 te halen met vodafone, mijn vraag is echter.
Is het mogelijk om in de Iphone een instelling te maken, waardoor ik geen smsjes ontvang van bepaalde nummers en of ik bepaalde telefoonnummers (dan al wel niet tijdelijk) kan blokkeren zodat deze mij niet kunnen bellen.
Indien dit kan wil ik namelijk zeker een iphone aanschaffen.
Als het via de provider zou kunnen, is het geen argument meer om een iPhone te kopen. Of dit overigens via vodaphone kan, weet ik niet.quote:Op maandag 22 november 2010 12:56 schreef Legwieh het volgende:
ook niet mogelijk via de provider? of met een specifieke app?
Maar ik heb tot en met januari mijn iPhone agenda volstaan. Ik wil al deze afspraken ook in Google Calender. Probleem is dat ik nu al deze afspraken gewoon in 'agenda' heb en niet in een specifiek Google of Hotmail (agenda) account.quote:Op maandag 22 november 2010 12:50 schreef timbob het volgende:
[..]
Stel je iPhone via http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 in. Dus niet als Google-account, maar als Exchange. Daarmee heb je direct push op je iPhone. Alles wat je op je iPhone aanpast/toevoegt (contacts/agenda/etc.) gaan ook naar het web en vice versa
.
Tenminste, dat vertelde Roel_Jewel me een tijdje terug
succes.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef Legwieh het volgende:
maar daarvoor moet de iphone gejailbreaked. maar daar kan ik weer weinig over vinden.
Snap ik, maar als het goed is kan je via zo'n exchange account de boel mergen, dus al je iphone agenda afspraken in je google agenda proppen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar ik heb tot en met januari mijn iPhone agenda volstaan. Ik wil al deze afspraken ook in Google Calender. Probleem is dat ik nu al deze afspraken gewoon in 'agenda' heb en niet in een specifiek Google of Hotmail (agenda) account.
Ik zoek nog wel even. Het lukt niet echt namelijk!quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef timbob het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het goed is kan je via zo'n exchange account de boel mergen, dus al je iphone agenda afspraken in je google agenda proppen.
zo zag ik het tenminste.
En anders kan je ze allemaal nog even handmatig overzetten in je iphone..quote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel even. Het lukt niet echt namelijk!
Waarom neem je niet gewoon een ander nummer?quote:Op maandag 22 november 2010 13:08 schreef Legwieh het volgende:
ik wordt uitgelachen merk ik, ik ben idd een iphonen00b, maar ik kan dus wel wat vinden op iphone 3 jailbreak enzo, maar voor de iphone4.
degene die zorgt dat mijn iphone gejailbreaked word, en dat er iblacklist opstaat, zodat ik nummers kan blokkeren bied ik een krat bier naar keuze aan.
Ik las het! Tof!quote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Dag jongons. Vandaag 4.2! Incl gratis Find My iPhone service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |