dus jij rijdt een ferrari! nicequote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, als jij liever een dik plastic telefoontje vasthoudt moet je de iPhone 4 laten voor wat het is. Soms zijn mensen tevreden met tweederangs, zo blijkt
Ja, dit topic gaat immers over auto'squote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
dus jij rijdt een ferrari! nice
Dat vind ik niet zo heel gek. Je wil een iPhone bijna gratis weggeven met diverse mankementen. Ik zou zoiets NOOIT aan mijn moeder willen geven, laat staan 'verkopen'quote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef thettes het volgende:
wat een flauwigheid hier, ik wil mn iphone bijna gratis weggeven en nog doen jullie alsof ik een of andere schrale pauper ben. En nee in deze context werkt dus "5 euro" niet. Of is dat al te ingewikkeld?
je neemt blijkbaar alleen genoegen met het allerbeste want een 3gs is zoooo slecht.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dit topic gaat immers over auto's
Commentaar op de iPhone 4 vind ik prima. Maar als iemand nogal overdrijft kun je een dergelijke reactie verwachten. Je vergelijk met een Ferrari is verder totaal irrelevant, maar goed
Hoe duidelijk moet ik zijn re het overdrijven? Goshquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
je neemt blijkbaar alleen genoegen met het allerbeste want een 3gs is zoooo slecht.
je kan blijkbaar niet begrijpen dat niet iedereen dezelfde mening heeft dan jij, beetje jammer
Misschien ben ik wel gek en is dit inderdaad helemaal niet overdrevenquote:De afdrukken van de rand stonden in mijn handpalmen
Je kunt er gewoon liedjes opzetten uit je mp3 verzameling. Het moet wel via het programma iTunes maar je hoeft ze niet via iTunes te hebben gekocht hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Vanwege al die 'pingsletjes' en mooiboys met hun BB ben ik van plan na mijn abbo een andere mobiel aan te schaffen en mijn BB te verkopen (BB9700)
Ik weet dat de iPhone een echt goede telefoon is maar keer op keer hoor ik dingen als: Gesloten, je wordt voortdurend gecontroleerd etc.
Kan je nou dus geen liedjes op je iPhone(4G) zetten die niet zijn gekocht via iTunes?
En hoe zit dat met jailbreaken... Wanneer ik dit doe, kan het dan ook weer snel ongedaan gemaakt worden?
Ik heb de Incase Snap Case en die bevalt prima. Enige nadeel is dat die van mij doorzichtig is en je elk stofje eronder ziet maar verder fijn ding en komt met een klein houdertje zodat je hem neer kunt zettenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef pdiscs het volgende:
Nog tips voor een hoesje voor een iPhone 4?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Vanwege al die 'pingsletjes' en mooiboys met hun BB ben ik van plan na mijn abbo een andere mobiel aan te schaffen en mijn BB te verkopen (BB9700)
Nee. Veel goedkoper zal je 't niet vinden. Heb zelf de 400-bundel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef SteelDogg het volgende:
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
Ik wil stiekem deze nog een keer bestellen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef pdiscs het volgende:
Nog tips voor een hoesje voor een iPhone 4?
Dat is wel het meest kansloze grafiekje ooit retorpraatpaal.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Ik de 620 bundelquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Veel goedkoper zal je 't niet vinden. Heb zelf de 400-bundel.
addertje = tegoed niet houdbaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef SteelDogg het volgende:
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
Okay, dat is ook met het lagere snelheid internet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef Merkie het volgende:
http://www.phoneshop.nl/A922T10928E0D24V0N1O588/
Deze heb ik besteld. Geen VF iPhone, maar een geïmporteerde iPhone i.c.m. iPhone abonnement. Totale kosten: 20*12+34.50*12+226=880
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |