Jup alles staat aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerst de 'zit-de-stekker-erin-vraag': staan Notifications aan in Settings, en staat het aan voor de App die jij probeert te gebruiken?
Ah, in de laatste Ubuntu versie (10.04) zit standaard iPhone support ingebouwd: https://help.ubuntu.com/community/PortableDevices/iPhonequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef nikk het volgende:
[..]
iPhone > Ubuntu
Maar dat is mijn mening.
Dat is toch 10.10?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, in de laatste Ubuntu versie (10.04) zit standaard iPhone support ingebouwd: https://help.ubuntu.com/community/PortableDevices/iPhone
Klopt, maar dat is bij mijn weten alleen bij onofficieel unlocked exemplaren. Anders kun je gewoon even T-Mobile bellen wellicht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jup alles staat aan.
Notificaties staat aan, net zoals voor WhatsApp.
Had iets gelezen met verkeerde certificaten?
Ja sorry, de laatste versie is 10.10, maar iPhone support zit er dus al in vanaf de versie van april dit jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is toch 10.10?Althans, dat heb ik en dat is de laatste naar mijn gedachtes
.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
In hoeverre kijken ze iPhones na als er een haarscheurtje in zit?
Mijn iPhone werkt weer maar heeft allemaal van die watervlekken in het scherm. Als ze nou gewoon elke iPhone met haarscheurtjes zonder dat ding aan te doen of open te maken omruilen ga ik er mee terug haha. Wat ben ik toch een boefje.
Kan dit door de jailbreak komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij mijn weten alleen bij onofficieel unlocked exemplaren. Anders kun je gewoon even T-Mobile bellen wellicht.
Lekkere vergelijking, een mobiele telefoon verkiezen boven een OS waar je al je werk op doet...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef nikk het volgende:
[..]
iPhone > Ubuntu
Maar dat is mijn mening.
Ik koester een gezonde haat jegens Apple en iPhones. Maar ik heb al mijn eigenwijsheid achter me gelaten nadat ik om die reden twee jaar geleden koos voor de Xperia.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking, een mobiele telefoon verkiezen boven een OS waar je al je werk op doet...
Ik zeg fanboi!
heb hetzelfde probleem hier op de uni (n'megen) met android kan ik er iig niet op komen, met iPhone's wel:quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef -Menn0- het volgende:
Is het mogelijk om met je iPhone op het HVA netwerk (Eduroam) te komen? Voor m'n MacBook had ik toen een certificaat nodig ofzo.
je moet dus zo'n file hebben gok ikquote:Een iPhone of iPod met firmware 2.0 of 3.1
Deze apparaten hebben een op uw gebruikersnaam toegesneden zgn. mobileconfig-file nodig om te kunnen werken met Wireless@RU. Hier staat beschreven hoe u deze file kunt downloaden en installeren, en vervolgens de iPhone/iPod kunt configureren.
Best wel vet...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
Hoe vet is dit, met die SNES emulator uit Cydia kan je je wiimote via bluetooth laten connecten en kan je gewoon mario kart met een controller draadloos op je iPhone spelen.
Die SNES emulator is sowieso awesome. Chrono Trigger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
Hoe vet is dit, met die SNES emulator uit Cydia kan je je wiimote via bluetooth laten connecten en kan je gewoon mario kart met een controller draadloos op je iPhone spelen.
Wat een onzin. Ik werk zelf bij Vodafone en het is als volgt:quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel een beetje verradelijk die site hoor. Er staat dat je je bundel gratis naar boven en beneden aan kan passen. Maar als je bijvoorbeeld met een abo van ¤36 begint betekent dat, dat je het abo kan verhogen naar bijv. ¤41 en daarna gratis(!) weer terug naar ¤36 maar niet lager.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik werk zelf bij Vodafone en het is als volgt:
Je kunt je abonnement altijd verhogen. Daarmee verlies je echter wel je promotie op je abonement als je die hebt lopen. 6 maanden nadat je je contract bent aangegaan (nieuw abonnement of verlenging) mag je met 1 stap omlaag. Dat kost je per stap 20 euro en kan tot maximaal één abonnement onder dat abonnement wat je oorspronkelijk bent aangegaan!
Mooi grafiekje, maar kwantiteit zegt natuurlijk niet alles over kwaliteitquote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Die grafiek slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Dit had ik ook, restoren is het enige wat werkte, of als je 'm geforceerd uit wil zettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone 4 gaat niet meer uit. Als ik hem uit zet dan start hij automatisch weer op. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
quote:Op donderdag 18 november 2010 04:45 schreef Drinky het volgende:
Beter dat Apple eens niet zo moeilijk gaat doen over jailbreaken en unlocken.
Dan is je controller bijna groter dan je console.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
God, ben jij de broer van Lambiekje ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ach, zo'n verhouding had de oude gameboy ook ongeveerquote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan is je controller bijna groter dan je console.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |