Ik wel, de kwaliteit zal ongeveer hetzelfde zijn. Maar goed, betaal gewoon veel meer. Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef retorbrapi het volgende:
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.
Bron?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wel, de kwaliteit zal ongeveer hetzelfde zijn. Maar goed, betaal gewoon veel meer. Waarom niet?
Ligt aan je oren, je installatie en je muziek. Maar zeggen dat een 160kbit mp3 niet onderdoet aan een CD is gewoon oplichterij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
En dat verschil kun je toch echt wel duidelijk horen.
Zoek eens wat nummers op van bijv. The Beatles, zo megalomaan geintroduceerd door Apple, op beide sites.quote:
Vergelijkbaar met een 160kb/s mp3 filequote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef retorbrapi het volgende:
Sommige mensen kunnen ook echt niet verder denken dan "hoe hoger het cijfer hoe beter" he.
Het boeit me geen reet wat Apple roept, ze vergelijken hun 128kbit aac bestandje met CD kwaliteit en in datzelfde verhaal op dezelfde pagina ook met een 160kbit mp3. Dat klopt gewoon van geen kanten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:38 schreef retorbrapi het volgende:
Ik heb ooit een keer een A State of Trance podcastje binnen gehaald via iTunes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:43 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet wat Apple roept maar ze vergelijken hun 128kbit aac bestandje met CD kwaliteit en in datzelfde verhaal op dezelfde pagina ook met een 160kbit mp3. Dat klopt gewoon van geen kanten.
Zorg eerst nou maar dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je onzin begint uit te kramen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:42 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een 160kb/s mp3 file
Ik kan tot 192kb/s nog net een beetje verschil (Miniscuul, maar ik vindt die extra bitrates fijn)horen, daarna valt het echt dood of je moet FLAC gaan afspelen dan hoor ik het wel weer. 160kb/s of 320kb/s kun je echt wel horen, en als je daar 1 dollar voor moet betalen per nummer
Ik hoor zelfs met mijn, door velen bestempeld als "gewoon herrie", death metal het verschil tussen een matig gecodeert mp3tje en gewoon de CD.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een A State of Trance podcastje binnen gehaald via iTunes.![]()
Eens maar nooit weer. Geen enkele harmonie wat nog in de muziek zat, enkel een koud, neergesmeten geluid.
Goede troll.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een A State of Trance podcastje binnen gehaald via iTunes.![]()
Eens maar nooit weer. Geen enkele harmonie wat nog in de muziek zat, enkel een koud, neergesmeten geluid.
Nope.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zorg eerst nou maar dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je onzin begint uit te kramen.
En? Zelfde prijs?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zorg eerst nou maar dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je onzin begint uit te kramen.
Serieus, krijg je feiten even op een rij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nope.
160kb/s ga je echt horen. Dynamiek, het woord wat ik net kwijt was valt dan weg. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets kunt horen
Hij strooit anders met aardig kloppende argumenten, wat mij betreft. Enige wat jij doet is roepen dat hij zijn feiten op een rij moet zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Serieus, krijg je feiten even op een rij.
Geef 't dan gewoon toe man.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:03 schreef retorbrapi het volgende:
De feiten zijn dat iTunes al sinds jaar en dag 256 kbps AAC levert. Ik heb geen zin in een discussie met iemand die klaarblijkelijk totaal niet op de hoogte is.
Dus krijg eerst de feiten op een rij; dan praten we verder.
Tevens nogsteeds sub-optimale kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:36 schreef Netherlander het volgende:
![]()
Nog net weer wat triester.
[..]
Bron: http://support.apple.com/kb/TA27396?viewlocale=en_US
Je leest selectief, jammer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat toegeven? Wees eens duidelijk vent.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoek eens wat nummers op van bijv. The Beatles, zo megalomaan geintroduceerd door Apple, op beide sites.30 cent verschil per song.
iTunes 4quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:04 schreef Netherlander het volgende:
[..]
[..]
Tevens nogsteeds sub-optimale kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |