Een bron zou eigenlijk wel handig zijn. Ik heb namelijk wel een bron:quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[..]
Reageer hier eens op selectief persoon.
Vele games zijn succesvoller dan iOS games.
WoW - 12 Miljoen spelers waarvan ze allemaal ¤8? per maand betalen
COD:BO in 24 uur meer dan 7 Miljoen exemplaren van gekocht.
En zo kan ik nog wel doorgaan met meer titels.
iOS en Android devices gaan de Handhelds wegvagen, ook al zie ik een kleine terugslag als de Nintende 3DS uitkomt, maar met games van ¤1-2 gaan ze het winnen op dat marktaandeel.
Maar ze gaan nooit consumenten wegtrekken van Consoles als de XBOX360, PS3 of de PC.
Hier kun je niet omheen, ik als gamer die ook veel game nieuws volgt en al een aardig tijdje meedraai in die industrie. Hier hoef ik geen bron voor te geven, Consoles en PC gaming is namelijk een hele andere industrie als handhelds.
quote:^Games als Mario bros. zijn vele malen vetter dan Doodle Jump, Doodle Smash etc.
Waarom doe je het dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, maar ik vind niet dat je het kan vergelijken. Maar dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Aangezien daar ook Xbox 360, PS3 bijstaan, en jij alleen maar naar de kwantiteit kijkt i.p.v. de kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:42 schreef retorbrapi het volgende:
Wat is er dan zo vreemd aan mijn post?
[..]
Dank, ik had hem hier al geplaats. iPhone 4 gebruikers gelukkiger dan Android, Blackberry gebruikersquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef HenryHill het volgende:
Dat deze afbeelding nog niet gepost is zeg...
[ afbeelding ]
(http://www.iphoned.nl/hoe(...)ar-zien-comic/28528/)
Met gevestigde namen doelde ik op mobile devices. Dat is de markt waar we het over hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Aangezien daar ook Xbox 360, PS3 bijstaan, en jij alleen maar naar de kwantiteit kijkt i.p.v. de kwaliteit.
Dat kan je doen ja, maar dat gaat voorbij aan de discussie dat iTunes erg duur is en een erg lage kwaliteit bied vergeleken met de kwaliteit van een cd, en de prijs daarvan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Wil je de allerbeste kwaliteit, dan koop je een cd. Wil je gemak, portabiliteit en hele goede kwaliteit dan kan je van iTunes downloaden.
Erg duur? Voor tussen de 8 en 12 euro heb je een volledig album in DRM-vrij 256 kbps AAC. Ik ben benieuwd waar jij een betere deal krijgt met hetzelfde gebruiksgemak.quote:Op maandag 22 november 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dat kan je doen ja, maar dat gaat voorbij aan de discussie dat iTunes erg duur is en een erg lage kwaliteit bied vergeleken met de kwaliteit van een cd, en de prijs daarvan.
En van Apple haters ben ik niet anders gewend dan dat ze het weer op die fanboy troep gooien zodra ze niet meer met normale, redelijke argumenten kunnen komen.quote:Kritiek leveren heet dat, niet zeuren. Maar dat Apple fanboys daar niet mee om kunnen gaan is een gegeven blijkt weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |