Wat een vaag antwoord. Wat voor concreets doet Apple zelf?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:31 schreef Andyy het volgende:
3e klas economietermen?
Je hebt onbewust hun marketing meegemaakt, het nieuws, je ziet mensen ermee lopen, imago dat het heeft, de oordopjes etc
Begrijpelijk: http://crave.cnet.co.uk/m(...)3754,00.htm?s_cid=96quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef maickeltje het volgende:
geinig iedereen die ik ken met die telefoon en dat zijn er best wel wat kunnen die telefoon wel vervloeken
Niet bijzonder veel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een vaag antwoord. Wat voor concreets doet Apple zelf?
Dat is echt een non-statement, de meeste high-end smartphones zijn veel rapper in het verwerken van hun processen, zie bijv. de HTC desire. Deze heeft dan geen ellenlange animatie voordat de applicatie werkelijk actief is maar de tijd tussen starten tot beschikbaarheid is stukken korter. Oh, en hij ondersteund ook nog eens flash waar toevallig het halve internet vol mee staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.
Dit is echt gelul. Dat de iPhone het starten animeert betekent niet dat hij trager is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat is echt een non-statement, de meeste high-end smartphones zijn veel rapper in het verwerken van hun processen, zie bijv. de HTC desire. Deze heeft dan geen ellenlange animatie voordat de applicatie werkelijk actief is maar de tijd tussen starten tot beschikbaarheid is stukken korter.
Dat heeft niks met de kwaliteit van de software te maken.quote:Oh, en hij ondersteund ook nog eens flash waar toevallig het halve internet vol mee staat.
In welk opzicht dan? Leg eens uit?quote:Multitasking is ook veel beter geïmplementeerd op de andere smartphones.
Vergelijkinkje, de rest mag je zelf opzoeken. Ik hoef mezelf niet te bewijzen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dit is echt gelul. Dat de iPhone het starten animeert betekent niet dat hij trager is.
[..]
Dat heeft niks met de kwaliteit van de software te maken.
[..]
In welk opzicht dan? Leg eens uit?
Dat filmpje ken ik al, en de iPhone wint daarin vaak genoeg van de rest. Daarnaast beschikt de Desire over een snellere processor en kan je puur op basis van dit dus niet oordelen over de kwaliteit van de software (of juist wel aangezien de iPhone met mindere specificaties toch de Desire kan bijbenen).quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Vergelijkinkje, de rest mag je zelf opzoeken. Ik hoef mezelf niet te bewijzen:
Filmpje, browser is sneller en screen rotation (daar zie je de animaties goed die ik bedoel)
En een verschilletje tussen de displays (kijkhoek):
http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1274954488.jpeg
Zo zijn er genoeg verschillen.
Flash ondersteuning is gewoon vrijheid, ik wil iedere website goed kunnen zien op mijn telefoon, dat kan dus niet met de iphone doordat het niet ondersteund wordt.
Het gaat hier toch niet om de kwaliteit van de software maar de kwaliteit van het product? Dat de desire een snellere proc heeft maakt niet uit, de iphone heeft die namelijk niet. Ik kan op bijv. android vele apps tegelijk uitvoeren wat ik op een iphone toestel niet kan (bijv. route tracking, muziek luisteren en ook nog even browsen zonder dat m'n route tracker gestopt wordt). Ken je dit verschil niet, dan is dat prima.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik al, en de iPhone wint daarin vaak genoeg van de rest. Daarnaast beschikt de Desire over een snellere processor en kan je puur op basis van dit dus niet oordelen over de kwaliteit van de software (of juist wel aangezien de iPhone met mindere specificaties toch de Desire kan bijbenen).
Dat de Desire "sneller" is omdat hij het draaien van het scherm niet animeert is natuurlijk bull. Dat heeft ook nul komma nul met de kwaliteit van de software te maken.
Flash ondersteuning heeft ook, wederom, niks met de kwaliteit van de software te maken.
Voor de rest ben ik nog steeds benieuwd waarom jij de multitasking implementatie van Android beter vindt dan die van iPhone OS.
Het enige wat je hier ziet is dat de browser van de iPhone sneller is en soepeler werkt, moet je het inzoomen vergelijken, het haperen van de htc tov de vloeiende beweging van de iPhone. Terwijl de iPhone een veel ouder toestel is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Filmpje, browser is sneller en screen rotation (daar zie je de animaties goed die ik bedoel)
Flash ondersteuning is gewoon vrijheid, ik wil iedere website goed kunnen zien op mijn telefoon, dat kan dus niet met de iphone doordat het niet ondersteund wordt.
Dat is allemaal mogelijk op de iPhone?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om de kwaliteit van de software maar de kwaliteit van het product? Dat de desire een snellere proc heeft maakt niet uit, de iphone heeft die namelijk niet. Ik kan op bijv. android vele apps tegelijk uitvoeren wat ik op een iphone toestel niet kan (bijv. route tracking, muziek luisteren en ook nog even browsen zonder dat m'n route tracker gestopt wordt). Ken je dit verschil niet, dan is dat prima.
Dan moet je met goede argumenten komen..quote:Een iphone fan is simpelweg niet om te praten, dat is wel iets waar ik Steve een pluimpje voor geef.
/out
Hartstikke gezellig die gegevens, maar feit blijft dat ze dus kennelijk iets meer verkopen dan de consument zoekt. Een goed product is pas goed als het goed verkoopt en kennelijk doet Apple iets goed waar HTC de mist ingaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef Stokkie_ het volgende:
Veel erger is nog als ze wel geld uitgeven aan een koptelefoon, maar dan skullcandy kopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik mensen met iphones (of ipods) zijn, en die dan die shitty witte oordopjes gebruiken. Koop je een apparaat van 300 euro om muziek mee te luisteren, gebruik je oordopjes van 2,50 euro.
Dat is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar ik heb zowel zo'n dikke headhpone als de oortjes van skullcandy weleens op/in mijn oor gehad en ik vond het allemaal best goed klinken, trouwens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel erger is nog als ze wel geld uitgeven aan een koptelefoon, maar dan skullcandy kopen.
Fanboy! Apple doet niks goed. Ja, marketing ja. Voor de rest is het troep!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig die gegevens, maar feit blijft dat ze dus kennelijk iets meer verkopen dan de consument zoekt. Een goed product is pas goed als het goed verkoopt en kennelijk doet Apple iets goed waar HTC de mist ingaat.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Fanboy! Apple doet niks goed. Ja, marketing ja. Voor de rest is het troep!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Fanboy! Apple doet niks goed. Ja, marketing ja. Voor de rest is het troep!
Komop, hoe kan je met die vergelijking komen. Een PC vergelijken met een iPhone en dan nog beweren dat de iPhone net zo snel is. Werk je nog met een Intel Pentium 3 processor in je PC? Elke PC die de afgelopen jaren op de markt is gekomen, maakt gehakt van die iPhone.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:41 schreef Perico het volgende:
Ik heb vanavond 22 filmpjes gemaakt met mijn iPhone aan elkaar geplakt en gerenderd op mijn iPhone, titels erbij.
Dat ging even snel als op mijn pc en kwaliteit is ook even goed. Alleen al daarom is het een uitmuntend apparaat!
Wat een gebruikersgemak.
Dat is nog niks, ik heb net 50 21MP foto's gestitched met mijn Stitch App.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:41 schreef Perico het volgende:
Ik heb vanavond 22 filmpjes gemaakt met mijn iPhone aan elkaar geplakt en gerenderd op mijn iPhone, titels erbij.
Dat ging even snel als op mijn pc en kwaliteit is ook even goed. Alleen al daarom is het een uitmuntend apparaat!
Wat een gebruikersgemak.
Ik heb een KPN abboquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef error_404 het volgende:
De meeste mensen die ik ken met een Iphone hebben een T-mobile abonnement. En dat is weer totaal knudde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |