Een aantal van die tekortkomingen vergroten het gebruiksgemak gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
iPhone gebruikers zijn gewoon sneller tevreden en nemen de tekortkomingen voor lief, want ze zijn hip en hebben een phone met een appeltje erop.
Daar hebben ze ook onderzoek naar gedaan. Waarom heeft men voor hun telefoon gekozen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
iPhone gebruikers zijn gewoon sneller tevreden en nemen de tekortkomingen voor lief, want ze zijn hip en hebben een phone met een appeltje erop.
quote:Apple: Applications (17%), Features/Functionality (16%), Ease of Use/Reliability (15%)
Motorola: Verizon Carrier (39%), Features/Functionality (12%), Android OS (12%)
HTC: Features/Functionality (17%), Windows Compatibility (16%), Android OS (13%)
RIM/BlackBerry: Company Provided Phone (24%), Email (15%), Price/Deals (11%)
Klopt, toestel is prima, dekking is kut.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef error_404 het volgende:
De meeste mensen die ik ken met een Iphone hebben een T-mobile abonnement. En dat is weer totaal knudde
Vertel je ook nog even waarom dat het geval is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef B3nn0 het volgende:
Mensen die Apple apparaten kopen moeten wel snel tevreden zijn, anders koop je geen Apple.
Dat, óf het zijn gewoon goede apparaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef B3nn0 het volgende:
Mensen die Apple apparaten kopen moeten wel snel tevreden zijn, anders koop je geen Apple.
Zo te horen kun je beter overstappen van provider.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef YazooW het volgende:
iPhone is leuk als je hem pas hebt, allemaal apps downloaden enzo.
Later kom je erachter dat je toch geen zak doet met die apps en je 3G het niet eens de helft van de tijd doet.
Als ik mijn abo mag verlengen zeker geen iPhone meer, overrated kut apparaat.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef YazooW het volgende:
iPhone is leuk als je hem pas hebt, allemaal apps downloaden enzo.
Later kom je erachter dat je toch geen zak doet met die apps en je 3G het niet eens de helft van de tijd doet.
Als ik mijn abo mag verlengen zeker geen iPhone meer, overrated kut apparaat.
Ja zo kan je het ook bekijken. "je kan niks met deze telefoon, maar dat is juist makkelijk, kan er ook weinig fout gaan".quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een aantal van die tekortkomingen vergroten het gebruiksgemak gewoon.
Dan zouden de overige HTC toestellen wel erg laag moeten scoren om het gemiddelde alsnog op 51% te krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
Als je de Desire in een aparte rij plaatst, kom je wel boven de 90% uit denk ik zo.
Nouja, begin mei waren er nog niet zoveel Desire bezitters hè.. Maar dan nog lijken die erg lage waarderingen me niet geheel onlogisch met al die Windows Mobile troepquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dan zouden de overige HTC toestellen wel erg laag moeten scoren om het gemiddelde alsnog op 51% te krijgen.
Dat idee heb ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
Als je de Desire in een aparte rij plaatst, kom je wel boven de 90% uit denk ik zo.
Dat is toch een keuze die HTC bewust maakt? Apple kiest ervoor om slechts 1 type telefoon aan te bieden en daarmee te excelleren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook inderdaad..
De vergelijking is nu een beetje krom, HTC bijvoorbeeld, maakt nogal uiteenlopende smartphones, zowel qua besturingssysteem, formfactor, snelheid, prijs, enz. Een iPhone is een iPhone.
Wat kun je er dan niet mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook bekijken. "je kan niks met deze telefoon, maar dat is juist makkelijk, kan er ook weinig fout gaan"..
Nou ja, Apple beperkt zich tot een bepaald deel van de markt, met al hun hardware in feite.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is toch een keuze die HTC bewust maakt? Apple kiest ervoor om slechts 1 type telefoon aan te bieden en daarmee te excelleren.
Ja met snoertje van 80 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat, óf het zijn gewoon goede apparaten.
Dan zou Apple ook nog opgesplitst kunnen worden in de verschillende generaties aan iPhones die inmiddels op de markt zijn. Ik geloof best dat er verschillen bestaan tussen de HTC-toestellen, maar als merk wordt je afgerekend op het totaalaanbod.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, Apple beperkt zich tot een bepaald deel van de markt, met al hun hardware in feite.
Maar dat even terzijde, het gaat mij om het onderzoek, alle modellen van HTC tegenover 1 telefoon van Apple.
Als alle modellen van HTC goed waren geweest hadden ze zich prima staande kunnen houden tegenover dat ene model van Apple. Blijkbaar brengen ze gewoon zwakke modellen op de markt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, Apple beperkt zich tot een bepaald deel van de markt, met al hun hardware in feite.
Maar dat even terzijde, het gaat mij om het onderzoek, alle modellen van HTC tegenover 1 telefoon van Apple.
Zwakker dan een iPhone ja, maar misschien ook een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef retorbrapi het volgende:
Als alle modellen van HTC goed waren geweest hadden ze zich prima staande kunnen houden tegenover dat ene model van Apple. Blijkbaar brengen ze gewoon zwakke modellen op de markt.
Nee, het gaat over telefoons aangeschaft in het afgelopen halfjaar, voor de iPhone ga ik dan uit van zo goed als alleen maar 3GS-modellen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan zou Apple ook nog opgesplitst kunnen worden in de verschillende generaties aan iPhones die inmiddels op de markt zijn. Ik geloof best dat er verschillen bestaan tussen de HTC-toestellen, maar als merk wordt je afgerekend op het totaalaanbod.
Ja, de iPhone is dus de Koenigsegg onder de smartphones. Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zwakker dan een iPhone ja, maar misschien ook een stuk goedkoper.
Het onderzoek vind ik wat dat betreft een beetje te vergelijken met een onderzoek onder autofabrikanten, alle modellen van Volkswagen tegenover Koeningsegg ofzo. Nogal wiedes dat die Koenigsegg meer tevredenheid scoort.
Ik gok dat daar veel Motorola-bezitters tussen zitten, volgens een eerder overzichtje was de keuze voor die telefoon bepaald door de provider (39% voor Verizon).quote:
Ja, leuk als je ermee wilt patsen, maar in de echte wereld eigenlijk onbruikbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef retorbrapi het volgende:
Ja, de iPhone is dus de Koenigsegg onder de smartphones. Zijn we het daar in ieder geval over eens
Mijn HTC is rukquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
Dat is niet per definitie waar. De verwachtingen van een Koeningsegg zijn ook vele malen hoger. Als ik bij de lokale snackbar ga eten ben ik al tevreden als mijn friet op de juiste temperatuur is en als het vet er niet afdruipt, terwijl als ik uit ga eten in een degelijk restaurant mijn verwachtingen toch heel wat hoger zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zwakker dan een iPhone ja, maar misschien ook een stuk goedkoper.
Het onderzoek vind ik wat dat betreft een beetje te vergelijken met een onderzoek onder autofabrikanten, alle modellen van Volkswagen tegenover Koeningsegg ofzo. Nogal wiedes dat die Koenigsegg meer tevredenheid scoort.
Je hebt gelijk, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, het gaat over telefoons aangeschaft in het afgelopen halfjaar, voor de iPhone ga ik dan uit van zo goed als alleen maar 3GS-modellen.
iPhone is om mee te patsen? Beetje jaloers..?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, leuk als je ermee wilt patsen, maar in de echte wereld eigenlijk onbruikbaar.
Eens. En dan voel je jezelf beter dan de rest ook al lachen die je uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef B3nn0 het volgende:
Zo'n Iphone moet je zien als UGGS, je koopt het omdat iedereen het heeft, maar je weet zelf ook wel dat je voor lul loopt ermee.
Uhuh. Als je anderen uitlacht omdat ze een andere smartphone hebben ben je ook gewoon een faal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. En dan voel je jezelf beter dan de rest ook al lachen die je uit
Nee die laten je gewoon een nieuw toestel kopen voor elke software-updatequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef Andyy het volgende:
Apple belooft tenminste geen updates die na een half jaar nog niet uit zijn gekomen
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is een uitermate gelikt product, maar technisch niet het beste apparaat.
En zie hier waarom iphone bezitters het meest tevreden zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook daar valt over te twisten. De iPhone werkt met mindere specificaties nog steeds het soepelst van alle smartphones. En als je kijkt naar hoe Apple bepaalde dingen implementeert vergeleken met andere fabrikanten, is dat toch wel vernuftig hoor. Kijk bijvoorbeeld naar copy/paste en multitasking. Het is niet alleen gebruiksvriendelijker, ook op technisch niveau zit het gewoon beter in elkaar.
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee die laten je gewoon een nieuw toestel kopen voor elke software-update
Haha, jij hebt een HTC blablabla. Wat een loser. De iphone is de echte!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uhuh. Als je anderen uitlacht omdat ze een andere smartphone hebben ben je ook gewoon een faal.
Toch aardig dat dat gratis mag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?
Gratis? Je bedoelt die 10 dollar die iPod Touch users moesten betalen om OS 3.0 te mogen gebruiken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh.. hoezo kunnen iPhones van drie jaar geleden dan gratis worden geupdate naar de laatste software versie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |