Nou, idd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't is even wat minder heh, als je net de dag tevoren een fantastisch concert hebt gehad
Ik ben er wel aan toequote:
Wordt meteen een survivaldagje danquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Sersjee het volgende:
Zondag regen en onweer?! Dan zit ik de hele fuckin' dag in de Zandvoortse duinen! Gloeiende, gloeiende...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt meteen een survivaldagje dan.
Dan zitten we meteen aan topic honderd miljoen miljard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als het straks echt warm is
Het is hier nu al niet uit te houden de zonnewering is kapot en wil dus niet naar beneden nou is het hier dus 27 gradenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als het straks echt warm is
O, maar daar ben ik niet bang voor. Ik heb nl. terreinkennis en weet vanaf mijn vaste plek op CPZ binnen 3 minuten een droge, veilige plek te bereiken. Dat moet genoeg zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt meteen een survivaldagje dan.
Hier op kantoor heeft nog nooit zonwering gehangen, maar valt de temperatuur gelukkig nog heel erg mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is hier nu al niet uit te houden de zonnewering is kapot en wil dus niet naar beneden nou is het hier dus 27 graden
Ah, da's handig idd, zeker bij voorspeld GEWITTERquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, maar daar ben ik niet bang voor. Ik heb nl. terreinkennis en weet vanaf mijn vaste plek op CPZ binnen 3 minuten een droge, veilige plek te bereiken. Dat moet genoeg zijn.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zitten we meteen aan topic honderd miljoen miljard.
Dat is wel aardig warm inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is hier nu al niet uit te houden de zonnewering is kapot en wil dus niet naar beneden nou is het hier dus 27 graden
Ik vond het een uurtje of twee geleden nog flink waaien anders!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef alors het volgende:
pfff ik brand hier zowat weg in de zon,.. waar blijft die wind die anders ook altijd wel waait??
Die is hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef alors het volgende:
pfff ik brand hier zowat weg in de zon,.. waar blijft die wind die anders ook altijd wel waait??
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het een uurtje of twee geleden nog flink waaien anders!
Was zelfs nog best fris hier zonder jas toen...
quote:
Wel of geen wind maakt geen enkel verschil in het verbranden hoor. Met meer wind gaat het alleen geruislozer, dus is juist gevaarlijker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Als ik moet fietsen is hier ook altijd wind, maar nu nauwelijks een briesje, iig in de tuin niet. Maar de bomen bewegen ook niet zo heftig vandaag, dus volgens mij is de wind hier een dagje vrij... Ben maar weer even binnen gaan zitten want anders verbrand ik levend.
Weet ik, ik heb me ook wel ingesmeerd maar het was gewoon te heet en dan is wind wel even lekker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel of geen wind maakt geen enkel verschil in het verbranden hoor. Met meer wind gaat het alleen geruislozer, dus is juist gevaarlijker.
En hier in Diemen staan de bomen nog steeds flink te bewegen.
wát een playlist, helaas kan ik niet luisterenquote:
zijn wel laat dan, alletwee.. liever Hurtsquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef alors het volgende:
Als de MH daar tussen staat is het hopelijk Vampire Weekend of Beans & Fatback
Goede vraag, vroeg ik mij ook al afquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Prima wel, alleen waaaaaaaaarom toch nog steeds Rox en Kate Nash![]()
![]()
Dat is jammerquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wát een playlist, helaas kan ik niet luisteren
Én die schreeuwert met d'r dakkapellen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef alors het volgende:
Prima wel, alleen waaaaaaaaarom toch nog steeds Rox en Kate Nash![]()
![]()
Nog 3 weken voordat: NOOIT MEER SCHOOL!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Nog 3,5 week voordat: VAKANTIE
Graag gedaan? Waarvoor? Wat heb ik namens een andere Boris aan laten vragen?quote:
Dan begint het echte levenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog 3 weken voordat: NOOIT MEER SCHOOL!
... maar wel werken.
Je naamgenoot en mede D66'er vroeg Black & Gold aan van Sam Sparroquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Graag gedaan? Waarvoor? Wat heb ik namens een andere Boris aan laten vragen?
Oh lijkt me vreselijk hihi ik stel dat zo lang mogelijk uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog 3 weken voordat: NOOIT MEER SCHOOL!
... maar wel werken.
Op het oog wel, nu nog hun ogen op mij gericht krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan begint het echte levenAl een baan op het oog?
D66 he, goede muzieksmaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef alors het volgende:
[..]
Je naamgenoot en mede D66'er vroeg Black & Gold aan van Sam Sparro
In de peperbus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het oog wel, nu nog hun ogen op mij gericht krijgen.
Werkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Oh lijkt me vreselijk hihi ik stel dat zo lang mogelijk uit
Ik denk juist dat ik liever werk dan dat ik naar school ga. Het grote voordeel van werk is dat je er als je naar huis toe gaat ook echt vanaf bent (meestal dan), in tegenstelling tot de bakken huiswerk en tentamens etc. die je voor school moet doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Oh lijkt me vreselijk hihi ik stel dat zo lang mogelijk uit
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
ik heb al vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Ik snap niet dat hij vrijgezel is... leuke, intelligente man, ziet er goed uit, zeker voor zijn leeftijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef henkde_j het volgende:
Chickies bij de vleet wanneer Rutte straks MP is
Nou wat let jequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij vrijgezel is... leuke, intelligente man, ziet er goed uit, zeker voor zijn leeftijd
Zei die gast nou dat hij uit Apeldoorn komt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef alors het volgende:
Mustafa Marghadi is volgens mij ook een schatje![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei die gast nou dat hij uit Apeldoorn komt?
Het feit dat die uit Apeldoorn komt is alquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij welEn hij gaat met de trein dus je kunt hem opwachten op het station
Als je em ziet doe em maar de groetjes van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het feit dat die uit Apeldoorn komt is al. Ga em niet opwachten
Laat ik maar geen foute opmerking makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Als je em ziet doe em maar de groetjes van mij
Die harige piemel mama appelsap kende ik nog niet
Hans!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
M & V !!!
Volgens SBS (...) is Joran opgepakt!
Hoi Vinniiee !quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hans!
Hmm, wat Joran betreft zou dat mooi zijn. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nu al gepakt is....
/edit: Op twitter nu ook, dan zal het wel kloppen![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hans!
Hmm, wat Joran betreft zou dat mooi zijn. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nu al gepakt is....
/edit: Op twitter nu ook, dan zal het wel kloppen![]()
hoe kom je aan die stats.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarvan heb je zelf 2932 / 301 = 9,74 topics volgepost.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarvan heb je zelf 2932 / 301 = 9,74 topics volgepost.
echt iets voor YouTubequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Twist Your Nipples, best een gave plaat... maar wel met een raaaaaaaare clip!
En Michiel doet ook lekker mee...
Followt 'ie je ook al? Of dat nog net niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef Againzender het volgende:
Goh, mijn tweet op de radio #doetieandersnooit
lang geledenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is doodmoe, maar luistert eindelijk weer eens MM
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is doodmoe, maar luistert eindelijk weer eens MM
Ik heb toch eigenlijk liever de JCB Song van Nizlopi. Kan ik weer lekker hard meeblèren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef VOFTW het volgende:
I FEEL A LITTLE BIT LIKE TWISTING MY NIPPLESbwhaha
Geweldig zomernummer aflevering van Veenstra, met STARE INTO THE SUN (prachtig nummer), Vamos a la Playa, E-Samba
Zou me niks verbazen als Michiel straks ook Summerjam draait ofzo. Hoewel dat meer 538 herrie is...
Te lang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Te lang!
Drukdrukdruk...volgende hoofdstuk in het Masseuse-hoofstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
nee, dat niet volgens mij (let er nooit zo op wie mij volgt eigenlijk)quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Followt 'ie je ook al? Of dat nog net niet?
ik gok op Weezer - Island in the sunquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef VOFTW het volgende:
I FEEL A LITTLE BIT LIKE TWISTING MY NIPPLESbwhaha
Geweldig zomernummer aflevering van Veenstra, met STARE INTO THE SUN (prachtig nummer), Vamos a la Playa, E-Samba
Zou me niks verbazen als Michiel straks ook Summerjam draait ofzo. Hoewel dat meer 538 herrie is...
[JB] Huh? [/JB]quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgende hoofdstuk in het Masseuse-hoofstuk![]()
Ach, vond t nooit heel erg vervelend hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef alors het volgende:
Nou Avril Lavigne had iig geen serious talent.
eerste cd was nog wel te doen, daarna werd et tergend (zusje die alle cd's heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef alors het volgende:
Nou Avril Lavigne had iig geen serious talent.
meen me iets te herinneren van een knappe masseuse/vriendin waar je over vertelde, vandaarquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Joesse het volgende:
marijkeroskam
Vanavond in 3VOOR12RADIO: @rudymackay houdt de stoel van Eric warm, draait lekkere livetracks van Pinkpop en heeft kaarten voor Moke!
about 3 hours ago via web Retweeted by rudymackay
eric zou hetzelfde hebben gedaan, bovendien zal het vast minder zijn als voorgaande dagen, is nu wel een beetje voorbijquote:
Achso!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
meen me iets te herinneren van een knappe masseuse/vriendin waar je over vertelde, vandaar
Dacht ik al, Coen en Sander moesten ook al That's Live doen omdat Eric ziek is ofzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Joesse het volgende:
marijkeroskam
Vanavond in 3VOOR12RADIO: @rudymackay houdt de stoel van Eric warm, draait lekkere livetracks van Pinkpop en heeft kaarten voor Moke!
about 3 hours ago via web Retweeted by rudymackay
toch bijna goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Achso!
Dat is idd de knappe vriendin (die op de grond zit, die staat ben ik), maar zij is geen masseuse hoor. Een vriend van me kan heel goed masseren, maar die woont niet in de buurt
Ja, beetje moe, druk dus met dansen en wagenspel (zie vorige pagina) enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed??? Spreek je Brennel nog wel eens?
Ah, heb inmiddels alles gelezen! Bren was hier laatst wel ffquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, beetje moe, druk dus met dansen en wagenspel (zie vorige pagina) enzo.
Bren spreke ik soms wel ja, zie dr heel t weekend. Is ze hier alweer ff niet geweest dan?
Uiteraard!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, heb inmiddels alles gelezen! Bren was hier laatst wel ffHeb je alweer nieuwe dancemoves geleerd?
En ik moet steeds denken aan de themesong van het Junior Songfestival van 2 jaar geleden (toen het in NL was).quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoor hier steeds "Jelmer gussinclo" oid doorheen
dat je dat weet vind ik al ergquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik moet steeds denken aan de themesong van het Junior Songfestival van 2 jaar geleden (toen het in NL was).
Ik heb em vandaag niet gehoord, maar ik dacht vorige keer iets van Caro te horen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor Yeasayer en Kesha... maar wat is die derde in de wincode eigenlijk? Ik hoor 'm niet...
Zo, gaaf ! Lijkt mij ook hartstikke spannend. Ik kan ook dansen... maar dan wel op muziek van 160 / 180 bpmquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik kan nu niet alleen stijldansen, latin dansen en buikdansen, maar ook hofdansen en zigeunerdansen!
En van t weekend ga ik een 'optreden' geven met buikdansen... toch best spannend, kheb nog nooit voor publiek gebuikdanst!
wtf weer Rudy on-air?! Zo, gaaf! en morgen weer tijdens Der Rudyquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Bol_Wan het volgende:
nog even en dan schakel in mijn radio aan, Rudy
Er is zo veel verschillende dans...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, gaaf ! Lijkt mij ook hartstikke spannend. Ik kan ook dansen... maar dan wel op muziek van 160 / 180 bpm.. Voor dansen moet je echt aanleg hebben volgens mij. Ik heb dat echt niet hoor
Ik denk dat je er aan moet gaan wennen, Rudy wordt de nieuwe naast Eric Cortonquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf weer Rudy on-air?! Zo, gaaf! en morgen weer tijdens Der Rudy
jaja tuurlijk, daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Er is zo veel verschillende dans...
Ben vorig weekend naar parkdans geweest en van alles gezien! Van klassiek tot modern tot tango tot buikdans tot abstract tot breakdance.... Ieder zn talent he!
Zou echt fantastisch zijn!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er aan moet gaan wennen, Rudy wordt de nieuwe naast Eric Corton
Hoop ik
ik zit liever aan de bar, is ook een talentquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Er is zo veel verschillende dans...
Ben vorig weekend naar parkdans geweest en van alles gezien! Van klassiek tot modern tot tango tot buikdans tot abstract tot breakdance.... Ieder zn talent he!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik zit liever aan de bar, is ook een talent
Ik dans en zit daarna aan de barquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik zit liever aan de bar, is ook een talent
Ik kan dat nummer echt niet meer horen. En sinds ik haar heb gezien op Pinkpop vind ik haar alleen maar stommer. Met dat gemaakte rebelse en die lelijke heksenlookquote:
Was ze zo slecht?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer echt niet meer horen. En sinds ik haar heb gezien op Pinkpop vind ik haar alleen maar stommer. Met dat gemaakte rebelse en die lelijke heksenlook
grotendeels mee eens, vind et alleen nog steeds prima om aan te horen, alleen niet live neequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer echt niet meer horen. En sinds ik haar heb gezien op Pinkpop vind ik haar alleen maar stommer. Met dat gemaakte rebelse en die lelijke heksenlook
Klinkt leuk inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dit vind ik wel een geinig nmmrtje.
hmm, ik vind My Hero en Everlong wel goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Pretender![]()
![]()
blijf et toch één van de minste FF vinden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hmm, ik vind My Hero en Everlong wel goed
quote:
In feite is het ook gewoon een permanent greenscreen, aangezien de animaties gewoon een Flash-applicatie zijn met een weggefilterde achtergrondkleur.quote:
owja, ik weet nu precies hoe et werktquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In feite is het ook gewoon een permanent greenscreen, aangezien de animaties gewoon een Flash-applicatie zijn met een weggefilterde achtergrondkleur.
moet bij mij ook nog vallen, heb meer zin in de gezelligheid eromheen, en dan doel ik niet op die malloten met oranje strings aan maar met vrienden samen gezellig voetbal kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Oranje geneuzel kan mij atm ook nog niet boeien..
Eigenlijk weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
moet bij mij ook nog vallen, heb meer zin in de gezelligheid eromheen, en dan doel ik niet op die malloten met oranje strings aan maar met vrienden samen gezellig voetbal kijken
haha, in mijn ééntje hou ik dat ook niet vol, schakel dan altijd tussendoor ff naar MTVBrandNew om te kijken of er nog iets leuks draaitquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig aan toe te voegen. Hoop dat ik het bij de wedstrijden van oranje wel de 90 minuten kan volhouden want dat is tegenwoordig al een hele klus voor mij..
Kan ik helaas niet meer ontvangen..! Ge-wel-dig programmaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, in mijn ééntje hou ik dat ook niet vol, schakel dan altijd tussendoor ff naar MTVBrandNew om te kijken of er nog iets leuks draait![]()
Hee Hanskiquote:
Ja, good! good! en met jou dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hanskiwie geht's dir?
Zo te zien ligt de rest al te pitten, DIE RUST!!!
zenderquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet meer ontvangen..! Ge-wel-dig programma.
nee hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hanskiwie geht's dir?
Zo te zien ligt de rest al te pitten, DIE RUST!!!
Prrrrima!quote:
ja is altijd zo, weet niet wrm ze die met wuotes derbijzettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk twee van die nummers van dewolf achter elkaar maar nu staat er op mijn Last.fm: Dewolff - Liveset met quotes
?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Brennel het volgende:
Nou, ik hou het voor gezien, m'n bed roept.
!
ah Roel, ik denk al wat word er weinig geklaagd vanavondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg Green Day-crap hebben gehoord de laatste dagen.
Het is maar dat ik niet groen zie...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg Green Day-crap hebben gehoord de laatste dagen.
Je moet voor de grap per auto of OV door een willekeurige stad rijden. Nog geen oranje verpakte bomen gezien overigens...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Oranje geneuzel kan mij atm ook nog niet boeien..
Nu je het er over hebt, ik heb twee oranje huizen gespotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet voor de grap per auto of OV door een willekeurige stad rijden. Nog geen oranje verpakte bomen gezien overigens...
Hoeveel uur zat daar in?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, ik heb twee oranje huizen gespot
Voorgevels ingepakt met papier oid
HIer toch aardig veel straten gezien die helemaal oranje zijn. Zelfs de lantaarnpalen waren in een straat helemaal oranje gemaaktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet voor de grap per auto of OV door een willekeurige stad rijden. Nog geen oranje verpakte bomen gezien overigens...
Altijd leuk, die vervelend lange periodes waarbinnen iemand langs kan komen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ziggo-meneer komt tussen 8 en 1 langs dus moet helaas vroeg op...
Ah, okay! Zul je zien dat 'ie er om 13:45 pas isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ziggo-meneer komt tussen 8 en 1 langs dus moet helaas vroeg op...
Idd, slaat nergens opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Altijd leuk, die vervelend lange periodes waarbinnen iemand langs kan komen...
De Giel Edit zit meestal in het begin van de plaat, dus in plaats van de intro zit er dan een of andere tekst op de maat van de muziek in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:21 schreef -Hans- het volgende:
Giel is wel van de edits.. zie bijna achter elke plaat (Giel edit) staan. Toch benieuwd wat voor een edit het is. Hij zal er wel in geknipt hebben..
Ah, okayquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Giel Edit zit meestal in het begin van de plaat, dus in plaats van de intro zit er dan een of andere tekst op de maat van de muziek in.
Moi !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Maandafsluiting is af, dus ik kom weer eens meeluisteren en kijken
Denk je dat je Steve Miller Band?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen als je radio Alanis natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:07 schreef alors het volgende:
Goedemorgen allen
Jaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Black or White
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brennel !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef Brennel het volgende:
Goeeedemorgen!
Wat heb ik toch vervelend weer uitgekozen om een weekje vakantie te hebben...
Daar is de eerstequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Sirolf het volgende:
Ben benieuwd wat Gerard vandaag allemaal in de BBQ-vitaminen gestopt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |