Ja, beetje moe, druk dus met dansen en wagenspel (zie vorige pagina) enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed??? Spreek je Brennel nog wel eens?
Ah, heb inmiddels alles gelezen! Bren was hier laatst wel ffquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, beetje moe, druk dus met dansen en wagenspel (zie vorige pagina) enzo.
Bren spreke ik soms wel ja, zie dr heel t weekend. Is ze hier alweer ff niet geweest dan?
Uiteraard!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, heb inmiddels alles gelezen! Bren was hier laatst wel ffHeb je alweer nieuwe dancemoves geleerd?
En ik moet steeds denken aan de themesong van het Junior Songfestival van 2 jaar geleden (toen het in NL was).quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoor hier steeds "Jelmer gussinclo" oid doorheen
dat je dat weet vind ik al ergquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik moet steeds denken aan de themesong van het Junior Songfestival van 2 jaar geleden (toen het in NL was).
Ik heb em vandaag niet gehoord, maar ik dacht vorige keer iets van Caro te horen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor Yeasayer en Kesha... maar wat is die derde in de wincode eigenlijk? Ik hoor 'm niet...
Zo, gaaf ! Lijkt mij ook hartstikke spannend. Ik kan ook dansen... maar dan wel op muziek van 160 / 180 bpmquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik kan nu niet alleen stijldansen, latin dansen en buikdansen, maar ook hofdansen en zigeunerdansen!
En van t weekend ga ik een 'optreden' geven met buikdansen... toch best spannend, kheb nog nooit voor publiek gebuikdanst!
wtf weer Rudy on-air?! Zo, gaaf! en morgen weer tijdens Der Rudyquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Bol_Wan het volgende:
nog even en dan schakel in mijn radio aan, Rudy
Er is zo veel verschillende dans...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, gaaf ! Lijkt mij ook hartstikke spannend. Ik kan ook dansen... maar dan wel op muziek van 160 / 180 bpm.. Voor dansen moet je echt aanleg hebben volgens mij. Ik heb dat echt niet hoor
Ik denk dat je er aan moet gaan wennen, Rudy wordt de nieuwe naast Eric Cortonquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf weer Rudy on-air?! Zo, gaaf! en morgen weer tijdens Der Rudy
jaja tuurlijk, daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Er is zo veel verschillende dans...
Ben vorig weekend naar parkdans geweest en van alles gezien! Van klassiek tot modern tot tango tot buikdans tot abstract tot breakdance.... Ieder zn talent he!
Zou echt fantastisch zijn!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er aan moet gaan wennen, Rudy wordt de nieuwe naast Eric Corton
Hoop ik
ik zit liever aan de bar, is ook een talentquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Er is zo veel verschillende dans...
Ben vorig weekend naar parkdans geweest en van alles gezien! Van klassiek tot modern tot tango tot buikdans tot abstract tot breakdance.... Ieder zn talent he!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik zit liever aan de bar, is ook een talent
Ik dans en zit daarna aan de barquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik zit liever aan de bar, is ook een talent
Ik kan dat nummer echt niet meer horen. En sinds ik haar heb gezien op Pinkpop vind ik haar alleen maar stommer. Met dat gemaakte rebelse en die lelijke heksenlookquote:
Was ze zo slecht?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer echt niet meer horen. En sinds ik haar heb gezien op Pinkpop vind ik haar alleen maar stommer. Met dat gemaakte rebelse en die lelijke heksenlook
grotendeels mee eens, vind et alleen nog steeds prima om aan te horen, alleen niet live neequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer echt niet meer horen. En sinds ik haar heb gezien op Pinkpop vind ik haar alleen maar stommer. Met dat gemaakte rebelse en die lelijke heksenlook
Klinkt leuk inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dit vind ik wel een geinig nmmrtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |