Ja, beetje moe, druk dus met dansen en wagenspel (zie vorige pagina) enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed??? Spreek je Brennel nog wel eens?
Ah, heb inmiddels alles gelezen! Bren was hier laatst wel ffquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, beetje moe, druk dus met dansen en wagenspel (zie vorige pagina) enzo.
Bren spreke ik soms wel ja, zie dr heel t weekend. Is ze hier alweer ff niet geweest dan?
Uiteraard!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, heb inmiddels alles gelezen! Bren was hier laatst wel ffHeb je alweer nieuwe dancemoves geleerd?
En ik moet steeds denken aan de themesong van het Junior Songfestival van 2 jaar geleden (toen het in NL was).quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoor hier steeds "Jelmer gussinclo" oid doorheen
dat je dat weet vind ik al ergquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik moet steeds denken aan de themesong van het Junior Songfestival van 2 jaar geleden (toen het in NL was).
Ik heb em vandaag niet gehoord, maar ik dacht vorige keer iets van Caro te horen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor Yeasayer en Kesha... maar wat is die derde in de wincode eigenlijk? Ik hoor 'm niet...
Zo, gaaf ! Lijkt mij ook hartstikke spannend. Ik kan ook dansen... maar dan wel op muziek van 160 / 180 bpmquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik kan nu niet alleen stijldansen, latin dansen en buikdansen, maar ook hofdansen en zigeunerdansen!
En van t weekend ga ik een 'optreden' geven met buikdansen... toch best spannend, kheb nog nooit voor publiek gebuikdanst!
wtf weer Rudy on-air?! Zo, gaaf! en morgen weer tijdens Der Rudyquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Bol_Wan het volgende:
nog even en dan schakel in mijn radio aan, Rudy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |