D66 he, goede muzieksmaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef alors het volgende:
[..]
Je naamgenoot en mede D66'er vroeg Black & Gold aan van Sam Sparro
In de peperbus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het oog wel, nu nog hun ogen op mij gericht krijgen.
Werkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Oh lijkt me vreselijk hihi ik stel dat zo lang mogelijk uit
Ik denk juist dat ik liever werk dan dat ik naar school ga. Het grote voordeel van werk is dat je er als je naar huis toe gaat ook echt vanaf bent (meestal dan), in tegenstelling tot de bakken huiswerk en tentamens etc. die je voor school moet doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Oh lijkt me vreselijk hihi ik stel dat zo lang mogelijk uit
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Nog 3,5 week voordat: VAKANTIE
ik heb al vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Nog 3,5 week voordat: VAKANTIE
Ik snap niet dat hij vrijgezel is... leuke, intelligente man, ziet er goed uit, zeker voor zijn leeftijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef henkde_j het volgende:
Chickies bij de vleet wanneer Rutte straks MP is
Nou wat let jequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij vrijgezel is... leuke, intelligente man, ziet er goed uit, zeker voor zijn leeftijd
Zei die gast nou dat hij uit Apeldoorn komt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef alors het volgende:
Mustafa Marghadi is volgens mij ook een schatje![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei die gast nou dat hij uit Apeldoorn komt?
Het feit dat die uit Apeldoorn komt is alquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij welEn hij gaat met de trein dus je kunt hem opwachten op het station
Als je em ziet doe em maar de groetjes van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het feit dat die uit Apeldoorn komt is al. Ga em niet opwachten
Laat ik maar geen foute opmerking makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Als je em ziet doe em maar de groetjes van mij
Die harige piemel mama appelsap kende ik nog niet
Hans!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
M & V !!!
Volgens SBS (...) is Joran opgepakt!
Hoi Vinniiee !quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hans!
Hmm, wat Joran betreft zou dat mooi zijn. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nu al gepakt is....
/edit: Op twitter nu ook, dan zal het wel kloppen![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hans!
Hmm, wat Joran betreft zou dat mooi zijn. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nu al gepakt is....
/edit: Op twitter nu ook, dan zal het wel kloppen![]()
hoe kom je aan die stats.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarvan heb je zelf 2932 / 301 = 9,74 topics volgepost.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarvan heb je zelf 2932 / 301 = 9,74 topics volgepost.
echt iets voor YouTubequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Twist Your Nipples, best een gave plaat... maar wel met een raaaaaaaare clip!
En Michiel doet ook lekker mee...
Followt 'ie je ook al? Of dat nog net niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef Againzender het volgende:
Goh, mijn tweet op de radio #doetieandersnooit
lang geledenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is doodmoe, maar luistert eindelijk weer eens MM
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is doodmoe, maar luistert eindelijk weer eens MM
Ik heb toch eigenlijk liever de JCB Song van Nizlopi. Kan ik weer lekker hard meeblèren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef VOFTW het volgende:
I FEEL A LITTLE BIT LIKE TWISTING MY NIPPLESbwhaha
Geweldig zomernummer aflevering van Veenstra, met STARE INTO THE SUN (prachtig nummer), Vamos a la Playa, E-Samba
Zou me niks verbazen als Michiel straks ook Summerjam draait ofzo. Hoewel dat meer 538 herrie is...
Te lang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Te lang!
Drukdrukdruk...volgende hoofdstuk in het Masseuse-hoofstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
nee, dat niet volgens mij (let er nooit zo op wie mij volgt eigenlijk)quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Followt 'ie je ook al? Of dat nog net niet?
ik gok op Weezer - Island in the sunquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef VOFTW het volgende:
I FEEL A LITTLE BIT LIKE TWISTING MY NIPPLESbwhaha
Geweldig zomernummer aflevering van Veenstra, met STARE INTO THE SUN (prachtig nummer), Vamos a la Playa, E-Samba
Zou me niks verbazen als Michiel straks ook Summerjam draait ofzo. Hoewel dat meer 538 herrie is...
[JB] Huh? [/JB]quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgende hoofdstuk in het Masseuse-hoofstuk![]()
Ach, vond t nooit heel erg vervelend hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef alors het volgende:
Nou Avril Lavigne had iig geen serious talent.
eerste cd was nog wel te doen, daarna werd et tergend (zusje die alle cd's heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef alors het volgende:
Nou Avril Lavigne had iig geen serious talent.
meen me iets te herinneren van een knappe masseuse/vriendin waar je over vertelde, vandaarquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Joesse het volgende:
marijkeroskam
Vanavond in 3VOOR12RADIO: @rudymackay houdt de stoel van Eric warm, draait lekkere livetracks van Pinkpop en heeft kaarten voor Moke!
about 3 hours ago via web Retweeted by rudymackay
eric zou hetzelfde hebben gedaan, bovendien zal het vast minder zijn als voorgaande dagen, is nu wel een beetje voorbijquote:
Achso!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
meen me iets te herinneren van een knappe masseuse/vriendin waar je over vertelde, vandaar
Dacht ik al, Coen en Sander moesten ook al That's Live doen omdat Eric ziek is ofzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Joesse het volgende:
marijkeroskam
Vanavond in 3VOOR12RADIO: @rudymackay houdt de stoel van Eric warm, draait lekkere livetracks van Pinkpop en heeft kaarten voor Moke!
about 3 hours ago via web Retweeted by rudymackay
toch bijna goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Achso!
Dat is idd de knappe vriendin (die op de grond zit, die staat ben ik), maar zij is geen masseuse hoor. Een vriend van me kan heel goed masseren, maar die woont niet in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |