Hee Hanskiquote:
Ja, good! good! en met jou dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hanskiwie geht's dir?
Zo te zien ligt de rest al te pitten, DIE RUST!!!
zenderquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet meer ontvangen..! Ge-wel-dig programma.
nee hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hanskiwie geht's dir?
Zo te zien ligt de rest al te pitten, DIE RUST!!!
Prrrrima!quote:
ja is altijd zo, weet niet wrm ze die met wuotes derbijzettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk twee van die nummers van dewolf achter elkaar maar nu staat er op mijn Last.fm: Dewolff - Liveset met quotes
?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Brennel het volgende:
Nou, ik hou het voor gezien, m'n bed roept.
!
ah Roel, ik denk al wat word er weinig geklaagd vanavondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg Green Day-crap hebben gehoord de laatste dagen.
Het is maar dat ik niet groen zie...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg Green Day-crap hebben gehoord de laatste dagen.
Je moet voor de grap per auto of OV door een willekeurige stad rijden. Nog geen oranje verpakte bomen gezien overigens...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Oranje geneuzel kan mij atm ook nog niet boeien..
Nu je het er over hebt, ik heb twee oranje huizen gespotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet voor de grap per auto of OV door een willekeurige stad rijden. Nog geen oranje verpakte bomen gezien overigens...
Hoeveel uur zat daar in?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, ik heb twee oranje huizen gespot
Voorgevels ingepakt met papier oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |