hmm, ik vind My Hero en Everlong wel goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Pretender![]()
![]()
blijf et toch één van de minste FF vinden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hmm, ik vind My Hero en Everlong wel goed
quote:
In feite is het ook gewoon een permanent greenscreen, aangezien de animaties gewoon een Flash-applicatie zijn met een weggefilterde achtergrondkleur.quote:
owja, ik weet nu precies hoe et werktquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In feite is het ook gewoon een permanent greenscreen, aangezien de animaties gewoon een Flash-applicatie zijn met een weggefilterde achtergrondkleur.
moet bij mij ook nog vallen, heb meer zin in de gezelligheid eromheen, en dan doel ik niet op die malloten met oranje strings aan maar met vrienden samen gezellig voetbal kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Oranje geneuzel kan mij atm ook nog niet boeien..
Eigenlijk weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
moet bij mij ook nog vallen, heb meer zin in de gezelligheid eromheen, en dan doel ik niet op die malloten met oranje strings aan maar met vrienden samen gezellig voetbal kijken
haha, in mijn ééntje hou ik dat ook niet vol, schakel dan altijd tussendoor ff naar MTVBrandNew om te kijken of er nog iets leuks draaitquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig aan toe te voegen. Hoop dat ik het bij de wedstrijden van oranje wel de 90 minuten kan volhouden want dat is tegenwoordig al een hele klus voor mij..
Kan ik helaas niet meer ontvangen..! Ge-wel-dig programmaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, in mijn ééntje hou ik dat ook niet vol, schakel dan altijd tussendoor ff naar MTVBrandNew om te kijken of er nog iets leuks draait![]()
Hee Hanskiquote:
Ja, good! good! en met jou dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hanskiwie geht's dir?
Zo te zien ligt de rest al te pitten, DIE RUST!!!
zenderquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet meer ontvangen..! Ge-wel-dig programma.
nee hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hanskiwie geht's dir?
Zo te zien ligt de rest al te pitten, DIE RUST!!!
Prrrrima!quote:
ja is altijd zo, weet niet wrm ze die met wuotes derbijzettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk twee van die nummers van dewolf achter elkaar maar nu staat er op mijn Last.fm: Dewolff - Liveset met quotes
?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Brennel het volgende:
Nou, ik hou het voor gezien, m'n bed roept.
!
ah Roel, ik denk al wat word er weinig geklaagd vanavondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg Green Day-crap hebben gehoord de laatste dagen.
Het is maar dat ik niet groen zie...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg Green Day-crap hebben gehoord de laatste dagen.
Je moet voor de grap per auto of OV door een willekeurige stad rijden. Nog geen oranje verpakte bomen gezien overigens...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Oranje geneuzel kan mij atm ook nog niet boeien..
Nu je het er over hebt, ik heb twee oranje huizen gespotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet voor de grap per auto of OV door een willekeurige stad rijden. Nog geen oranje verpakte bomen gezien overigens...
Hoeveel uur zat daar in?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, ik heb twee oranje huizen gespot
Voorgevels ingepakt met papier oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |