Nou, idd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't is even wat minder heh, als je net de dag tevoren een fantastisch concert hebt gehad
Ik ben er wel aan toequote:
Wordt meteen een survivaldagje danquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Sersjee het volgende:
Zondag regen en onweer?! Dan zit ik de hele fuckin' dag in de Zandvoortse duinen! Gloeiende, gloeiende...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt meteen een survivaldagje dan.
Dan zitten we meteen aan topic honderd miljoen miljard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als het straks echt warm is
Het is hier nu al niet uit te houden de zonnewering is kapot en wil dus niet naar beneden nou is het hier dus 27 gradenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als het straks echt warm is
O, maar daar ben ik niet bang voor. Ik heb nl. terreinkennis en weet vanaf mijn vaste plek op CPZ binnen 3 minuten een droge, veilige plek te bereiken. Dat moet genoeg zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt meteen een survivaldagje dan.
Hier op kantoor heeft nog nooit zonwering gehangen, maar valt de temperatuur gelukkig nog heel erg mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is hier nu al niet uit te houden de zonnewering is kapot en wil dus niet naar beneden nou is het hier dus 27 graden
Ah, da's handig idd, zeker bij voorspeld GEWITTERquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, maar daar ben ik niet bang voor. Ik heb nl. terreinkennis en weet vanaf mijn vaste plek op CPZ binnen 3 minuten een droge, veilige plek te bereiken. Dat moet genoeg zijn.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zitten we meteen aan topic honderd miljoen miljard.
Dat is wel aardig warm inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is hier nu al niet uit te houden de zonnewering is kapot en wil dus niet naar beneden nou is het hier dus 27 graden
Ik vond het een uurtje of twee geleden nog flink waaien anders!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef alors het volgende:
pfff ik brand hier zowat weg in de zon,.. waar blijft die wind die anders ook altijd wel waait??
Die is hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef alors het volgende:
pfff ik brand hier zowat weg in de zon,.. waar blijft die wind die anders ook altijd wel waait??
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het een uurtje of twee geleden nog flink waaien anders!
Was zelfs nog best fris hier zonder jas toen...
quote:
Wel of geen wind maakt geen enkel verschil in het verbranden hoor. Met meer wind gaat het alleen geruislozer, dus is juist gevaarlijker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Als ik moet fietsen is hier ook altijd wind, maar nu nauwelijks een briesje, iig in de tuin niet. Maar de bomen bewegen ook niet zo heftig vandaag, dus volgens mij is de wind hier een dagje vrij... Ben maar weer even binnen gaan zitten want anders verbrand ik levend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |