Klopt. Knevel heeft altijd zijn eigen agenda.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:15 schreef trololo het volgende:
Het mooie was dat één van de gasten (volgens mij was het Halsema) Knevel er fijntjes op wees dat hij altijd zijn eigen speerpunten in zijn programma naar voren laat komen
Line-up:quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef jeroen25 het volgende:
Vanavond Jack van Gelder en Dries van Agt.
And good old Peter. R de vries aan de telefoon..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Line-up:
demissionair minister Ab Klink, voetbalcommentator en -presentator Jack van Gelder, kunstschideres Ank Markus en pianist Hannes Minnaar.
Fijn voor jequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn oma is er erger aan toe
Zelf ik ken hem..quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ook sneu voor Jack dat in ieder programma waar hij te gast is eventjes het Bergkamp-fragment moet worden beluisterd.
Van Gelder, VVD toevoegenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66 Guido Weijers: stemt GroenLinks, advies GroenLinks Ciska Dresselhuys: stemt GroenLinks/SP, advies Groenlinks Henk Schiffmacher: stemt niet of PvdD, advies PvdD Robert Schumacher: stemt VVD, advies D66
De partij die loopt te mekkeren over één extra vrije dagquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
valt me zwaar tegen van jack van gelder. het leek me wel een vrolijke nergens zorgen over makende vent. uitzuiger. ga toch bij sbs werken, derderangsinterviewer met zijn slijmvragen
Twee keer Mart Smeetsquote:
Waarom loopt hij zijn zakken dan te vullen bij de publieke omroep zou je denken.quote:
Hij vulde zijn zakken vooral buiten de omroep om.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef pberends het volgende:
Waarom loopt hij zijn zakken dan te vullen bij de publieke omroep zou je denken.
Ohhhhh. Echt een jood dus. Verder prima kerel hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij vulde zijn zakken vooral buiten de omroep om.
Hij was mede-eigenaar van het kledingmerk For Fellows en aandeelhouder van het chocolademerk Chocoloco.
Haar tarotkaarten zeiden dat Joran een jellyshot heeft genomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wat een geblaat allemaal zeg.
Het zal je vriendin maar zijn dat mens, dan wordt je stapelgek volgens mij
Mens lult in de ruimte en gelooft er ook nog heilig in, freaky.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Haar tarotkaarten zeiden dat Joran een jellyshot heeft genomen.
inderdaad, als je het over open deuren intrappen hebt zeg....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef TNA het volgende:
God Christus, wat een psychologie van de koude grond
Wat spreek jij minderwaardig over vrouwen zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef Politiek het volgende:
Dat gekke wijf trekt weer der smoel open.
Ik vind 'gek wijf' nog een compliment.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat spreek jij minderwaardig over vrouwen zeg.
Volgens mij kreeg jij vroeger te weinig aandacht van je moeder, maar alleen een beetje van je vader en sindsdien heb je een hekel aan vrouwen en ben je van de herenliefde.
Goede psycho analyse, ik denk dat hij sexuele persoonlijkheids stoornis heeft. Maarrrr, gelukkig is het met de juiste behandeling te genezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg jij vroeger te weinig aandacht van je moeder, maar alleen een beetje van je vader en sindsdien heb je een hekel aan vrouwen en ben je van de herenliefde.
je zou zo de plaats van die saaie kut aan tafel in kunnen nemen. die hanteert dezelfde simpele amateurpsychologie van de koude grond als hierbovenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je zou zo de plaats van die saaie kut aan tafel in kunnen nemen. die hanteert dezelfde simpele amateurpsychologie van de koude grond als hierboven
Goed dat je mijn reactie snapt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je zou zo de plaats van die saaie kut aan tafel in kunnen nemen. die hanteert dezelfde simpele amateurpsychologie van de koude grond als hierboven
Ik vind hem ook altijd zo een tragisch hoofd hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Repeat het volgende:
Wat een sukkels zijn het ook he. Iedereen onderbreken, maar dan op een manier waarop het echt niet kan. En dan die gare geitenbek van die vd Brink.
Ja, laten we ons stem afhangen van een stemwijzer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef TNA het volgende:
Derksen stemt VVD en krijgt de PvdA als advies - dan weet je dus werkelijk niet waar je mee bezig bent.
Ja! Dat was toch die kerel van die supergave gadgets uit het verleden? Die was best cool en lijkt inderdaad wel op deze Ella.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef fratsman het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van Chriet Titulaer gehoord?
Dat zeg ik niet. Maar de stemwijzer geeft wel een goede indicatie of je links of rechts bent - wanneer je de PvdA als advies krijgt ben je vele malen linkser dan de VVD.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, laten we ons stem afhangen van een stemwijzer.
Die heeft last van zijn microprosessorquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef fratsman het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van Chriet Titulaer gehoord?
Over een paar jaar loopt hij ook met zo'n baardje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef venomsnake het volgende:
Tja, Huntelaar heeft daar ook wel zo'n kop voor.
Dat stukje is het enige wat ik gezien heb vandaag en dat was precies wat ik ook bedacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Hadden die gedragsdeskundigen niet een soort beroepscode dat ze nooit iemand gaan analyseren op tv, als ze ze nooit ontmoet hebben?
Hè bah, Ernst Daniël Smid.quote:Vanavond in Knevel en Van den Brink
Zanger/tv-presentator Ernst Daniël Smid en PvdA-lijsttrekker Job Cohen. Vijf dagen voor de verkiezingen vertelt hij meer over de campagne en zijn kansen op de overwinning
Zeker als ze bij de commerciële omroep zitten.quote:
Vreselijke vent inderdaad, die nooit iets te melden heeft.quote:
Ik denk eigenlijk dat Derksen bij geen enkele partij past, maar hij stemt gewoon met z'n portemonnee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef TNA het volgende:
Derksen stemt VVD en krijgt de PvdA als advies - dan weet je dus werkelijk niet waar je mee bezig bent.
Hij heet ook gewoon Nico de Haanquote:
toch vreemd. 7 die vvd willen stemmen en ze komen volgens die kieswijzer allemaal op een andere partij uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66 Guido Weijers: stemt GroenLinks, advies GroenLinks Ciska Dresselhuys: stemt GroenLinks/SP, advies Groenlinks Henk Schiffmacher: stemt niet of PvdD, advies PvdD Robert Schumacher: stemt VVD, advies D66 Jack van Gelder (studiogast): stemt VVD Johan Derksen: stemt VVD, advies PvdA
omdat..?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het maar twee mafkezen die Knevel en vd Brink.
De negatieve manier in de vraagstelling staat me vaak niet aan, de gezichtsuitdrukkingen van met name Knevel zijn zo enorm gemaakt vaak. Verder hebben beide heren hele vreemde trekjes, moet je knevel soms eng naar zijn gasten zien kijken en soms zelfs knipogen, om dan soms ineens wild met zijn vinger te gaan zwaaien.. Neh, vind het maar rare lui. En dan met name Knevel, rare vogel!quote:
Wat mot ik met een robotaap ? kan die poepen ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Laat die brullende vetklep praten over dingen waar hij verstand van heeft. Christenen die moraal toeëigenen
Staat duidelijk in de bijbel wat goed en kwaad is, probeer het eens te lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
"Ik ben christen dus ik weet wat goed en slecht is."
Nah.
Poeh, wat een argumentenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De negatieve manier in de vraagstelling staat me vaak niet aan, de gezichtsuitdrukkingen van met name Knevel zijn zo enorm gemaakt vaak. Verder hebben beide heren hele vreemde trekjes, moet je knevel soms eng naar zijn gasten zien kijken en soms zelfs knipogen, om dan soms ineens wild met zijn vinger te gaan zwaaien.. Neh, vind het maar rare lui. En dan met name Knevel, rare vogel!
Bel astrotijd even misschien zit Gerda Smit klaar, en heeft ze je te vertellen dat je koffiezet hulpje weg isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Wat zij als goed en kwaad beschouwen, dat is iets anders.
Eigenlijk vind ik jou ook een sprookje, dat eindigt meestal niet goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Neh. Ik ben niet zo weg van astrologie en christelijke sprookjesboekjes.
De meeste mensen hebben niet het eeuwige leven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo niet goed? Dan eindig ik met "en hij leeft nog lang en gelukkig."
Het duurt 5 minuten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef Politiek het volgende:
[..]
Take it from me kid eeuwige slaap is een stuk beter.
Inderdaad een intelligente pittige jongedame. Die bevooroordeelde Israel-fanboy Knevel was er duidelijk ongemakkelijk onder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef venomsnake het volgende:
Leuke spontane meid die zich prima staande houdt aan tafel daar.
Even bijgewerkt.quote:Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66 Guido Weijers: stemt GroenLinks, advies GroenLinks Ciska Dresselhuys: stemt GroenLinks/SP, advies Groenlinks Henk Schiffmacher: stemt niet of PvdD, advies PvdD Robert Schumacher: stemt VVD, advies D66 Jack van Gelder (studiogast): stemt VVD Johan Derksen: stemt VVD, advies PvdA Pierre Wind: stemt blanco, advies TON
Gelukkig! Hoeven we niet die hele shitshow te kijken, maar kunnen we lekker zometeen naar bed!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelijk weer het leukste onderwerp als eerste
Deze?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef TNA het volgende:
Kan iemand even die foto van Joran op die fiets posten? Gewoon, omdat het kan.
Inderdaad, als ik daar kut kanker tering fuck zeg word er niks gepieptquote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Wij zetten altijd een piepje over het woord!"
Schijnheilig, ze hebben de tekst op het shirt niet geblurred.
Wat een prutsert is het ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef venomsnake het volgende:
Hahaha, wat een lulletje rozenwater is die Balkenende ook.
Ja echt sneu ook bij hun programma's piepen ze alle scheldwoorden wegquote:
Johan Derksen kon wel "kut op dirk" zeggen in de studio.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja echt sneu ook bij hun programma's piepen ze alle scheldwoorden weg.
Vanmorgen stond 'ie op de voorpagina van de Volkskrant. Ik dacht dat het zo'n kartonnen pop was waar hij zijn hoofd in had gestokenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!:D
Marjon van Royen komt straks nog wel even aan de telefoon voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het onderwerp Joran v/d Sloot al afgelopen nu?
Buttheadquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!![]()
Daar lijkt het ook op idd! Ik zal m ergens wel gaan missen. Je kunt niet van veel politici zeggen dat je zo om ze kan lachen!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Vanmorgen stond 'ie op de voorpagina van de Volkskrant. Ik dacht dat het zo'n kartonnen pop was waar hij zijn hoofd in had gestoken
Fuck drugs en dan met 1 van de grootse verslavingen (alcohol) in je hand op de foto gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!![]()
Ja, ik vind alleen die lichtblauwe das een beetje sufjes, maarja dat pas wel bij hem.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Balkie een nice outfit aanheeft
Das waar, hij zal zijn groen/witte das wel zat zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik vind alleen die lichtblauwe das een beetje sufjes, maarja dat pas wel bij hem.
ach joh die hebben daar gewoon een database met foto's die ze met een druk op de knop op het scherm kunnen gooien.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelijk Wilders op de achtergrond, de vraag van Peter is ingestudeert?
Denk niet dat Peter daar genoegen mee gaat nemenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
waarom zeggen die politici niet gewoon "we sluiten geen partijen uit, maar we sluiten wel bepaalde standpunten van die en die partij uit"
Want? Hij moet meegaan in de mening van de Vries?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:20 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wat een knuppel die Balkenende..
Ongelooflijk!
dat is balkenende.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is die oude man, een oud politicus?
Van Agt. Ex-premier.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is die oude man, een oud politicus?
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat is balkenende.
een bijna oud politicus idd.
"Maar ik ben helemaal niet moe"quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef MilaNL het volgende:
Van Agt zegt iets negatiefs over Balkenende, er wordt gebeld, hij nuanceert en Balkenende beroept zich direct op de nuance in plaats van op de kritiek.
Nee hij kan nooit eens een vraag normaal beantwoorden maar overal omheen draaienquote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Want? Hij moet meegaan in de mening van de Vries?
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
had dat kind nou een militair uniform aan?
Hij slaapt altijd 4 uur.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Hoeveel uur heeft JP geslapen?!
Hahaquote:
ChristenUnie.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat kreeg die Jeroen Snel als advies
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha
edit.
Ey, die post was net zo goed
hij kijkt gewoon naar beneden. o nee toch nietquote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef Qebbel het volgende:
Die kerel daarachterHij vindt het errug slaapverwekkend!
Hoelang is dit kind al in NL?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
In deze zaak moeten ze gewoon doen wat in belang is van het kind. En mijns inziens is dat het kind gewoon hier in NL houden. Wel een omgangsregeling met de biologische ouders, maar je kunt het niet maken om dat kind nu los te snijden van de adoptieouders.
quote:HILVERSUM - Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie wil een grondig onderzoek instellen naar de mogelijke ontvoering van een adoptiekind dat bij een Nederlands gezin verblijft. De bewindsman kondigde dat dinsdag aan in het actualiteitenprogramma Netwerk.
De minister reageerde op de reportage van Netwerk waarin de affaire rond de ontvoering van een Indiaas adoptiekind werd onthuld.
Het Nederlandse adoptiebureau is volgens het programma al sinds mei 2005 op de hoogte van de kidnapping van het adoptiekind. De minister stelt echter pas zeer recent geïnformeerd te zijn over de kwestie.
"Het gaat om een zeer ernstige zaak, denkt u ook aan de gevolgen voor alle betrokkenen als dit juist blijkt te zijn."
Ontvoerd
Uit de reportage blijkt dat de Indiase politie het adoptiekind terug wil naar zijn geboorteland voor een DNA-test en voor hereniging met de biologische ouders.
Het kind is volgens de Indiase autoriteiten in 1999 niet vrijwillig afgestaan door de ouders, maar ontvoerd, verkocht aan een kindertehuis en via de Nederlandse bemiddelingsorganisatie Meiling geadopteerd naar Nederland.
De Nederlandse adoptieouders ontvingen in februari een brief van de Indiase politie met het verzoek het kind terug te brengen.
Kidnappers
Uit de rapporten die in het bezit zijn van Netwerk blijkt dat het jongetje in 1999 midden in de nacht uit zijn ouderlijk huis is verdwenen. In 2005 arresteerde de Indiase politie een bende kidnappers, die verklaarden onder anderen het jongetje te hebben gestolen en verkocht aan een kindertehuis.
Via het bemiddelingsbureau is het kind ter adoptie aangeboden, met naar nu blijkt een valse afstandsverklaring en verzonnen familieachtergronden, aldus Netwerk.
Rechtszaak
Toen de biologische moeder hoorde dat haar kind nog in leven is, liet ze weten er alles aan te zullen doen het jongetje terug te krijgen. "Sommige mensen zeggen: jouw kind leeft onder goede omstandigheden daar, laat het daar toch. Maar ik wacht op mijn kind."
Vorig jaar begon de moeder een rechtszaak in India om haar kind terug te krijgen. De rechter heeft nog geen definitieve uitspraak gedaan.
Beroep
De adoptieouders hebben laten weten de situatie verschrikkelijk te vinden, ook voor de biologische ouders. Het is onduidelijk of ze het kind willen teruggeven aan de biologische ouders.
Het Nederlandse paar doet een klemmend beroep op de media hen met rust te laten in het belang van het kind.
Ambassade
Het bestuur van bemiddelingsbureau Meiling verklaarde in een reactie op de hoogte te zijn van de 'vermeende kinderontvoering zoals die in de Indiase pers is beschreven'.
Nadat Meiling de verhalen rondom deze zaak ter ore zijn gekomen, heeft het bureau naar eigen zeggen contact opgenomen met de autoriteiten in India, de Nederlandse ambassade, het ministerie van Justitie en collega-bemiddelaars binnen Euradopt.
© ANP
En Cohen gaf het veel genuanceerder aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
jemig wat een non-onderwerp over Zorregueita
Dat eisen die ouders toch ook niet? Ik vind het een heel redelijke eis om hun kind af en toe te willen bezoeken.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
In deze zaak moeten ze gewoon doen wat in belang is van het kind. En mijns inziens is dat het kind gewoon hier in NL houden. Wel een omgangsregeling met de biologische ouders, maar je kunt het niet maken om dat kind nu los te snijden van de adoptieouders.
ze waren een paar jaar geleden anders nog behoorlijk fel. ik heb ze toen wel bij Netwerk gezien, de moeder schreeuwde dat ze haar kind weer terug wilde. ik kan me heel goed voorstellen waarom die moeder dat zo aangrijpt, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat de adoptieouders bang zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat eisen die ouders toch ook niet? Ik vind het een heel redelijke eis om hun kind af en toe te willen bezoeken.
vrouw: Biancaquote:Op maandag 7 juni 2010 23:27 schreef cobain1994 het volgende:
JP praat altijd zo snel, weet nou nog niet hoe zijn vrouw en dochter heten.
een hele enge man ja. maar als je de tafelgasten tot nu toe van K&B ziet dan is hun politieke kleur duidelijk. van mij mag dat, er moet alleen niet omheen worden gedraaid.quote:
mja, hebben ze vaker uitgenodigd. scherrenburg zal van economie weinig afweten maar de economische agenda van d66 komt wel grotendeels overeen met die van knevel, en daar praten ze dan overquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
Wouke van Scherrenburg is D66'er, voor de beeldvorming
Geheel eens. Nogmaal is het ook tien keer drukker in dit topic.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:43 schreef Toad het volgende:
Wat een ouwe koeien allemaal. Prima dat er teruggeblikt wordt op de campagne. Maar ik hoor weinige interessante analyses.
Ik vind Knevel wat afwazig. Hij lacht wat maar hij stelt geen goede vragen.quote:
Presentatrice Goedemorgen Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef borisz het volgende:
Mirella van wie?
quote:
Gladjanus 1e klas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:01 schreef Klopkoek het volgende:
Vind die Kustaw Bessems overigens een akelige vent. En als iemand straks gaat zeggen dat hij SP stemt verandert dat niet mijn mening
Iemand die bij een gratis krant schrijft en denkt dat hij heel wat is. Vind hem inderdaad wat glads hebben en iemand die wel even gaat vertellen hoe het zit. Je mag best wat duidelijker maken dat het jouw observatie is en geen objectieve werkelijkheid.quote:
Tsja, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Iemand die bij een gratis krant schrijft en denkt dat hij heel wat is. Vind hem inderdaad wat glads hebben en iemand die wel even gaat vertellen hoe het zit. Je mag best wat duidelijker maken dat het jouw observatie is en geen objectieve werkelijkheid.
Terzijde, het valt me weer op dat het een uur lang ging over performance, peilingen en gezichtsuitdrukking. wordt je toch gek van. en je weet dan toch wel ongeveer wat meneer spruyt en schellenburg gaan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |