Hč bah, Ernst Daniël Smid.quote:Vanavond in Knevel en Van den Brink
Zanger/tv-presentator Ernst Daniël Smid en PvdA-lijsttrekker Job Cohen. Vijf dagen voor de verkiezingen vertelt hij meer over de campagne en zijn kansen op de overwinning
Zeker als ze bij de commerciële omroep zitten.quote:
Vreselijke vent inderdaad, die nooit iets te melden heeft.quote:
Ik denk eigenlijk dat Derksen bij geen enkele partij past, maar hij stemt gewoon met z'n portemonnee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef TNA het volgende:
Derksen stemt VVD en krijgt de PvdA als advies - dan weet je dus werkelijk niet waar je mee bezig bent.
Hij heet ook gewoon Nico de Haanquote:
toch vreemd. 7 die vvd willen stemmen en ze komen volgens die kieswijzer allemaal op een andere partij uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66 Guido Weijers: stemt GroenLinks, advies GroenLinks Ciska Dresselhuys: stemt GroenLinks/SP, advies Groenlinks Henk Schiffmacher: stemt niet of PvdD, advies PvdD Robert Schumacher: stemt VVD, advies D66 Jack van Gelder (studiogast): stemt VVD Johan Derksen: stemt VVD, advies PvdA
omdat..?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het maar twee mafkezen die Knevel en vd Brink.
De negatieve manier in de vraagstelling staat me vaak niet aan, de gezichtsuitdrukkingen van met name Knevel zijn zo enorm gemaakt vaak. Verder hebben beide heren hele vreemde trekjes, moet je knevel soms eng naar zijn gasten zien kijken en soms zelfs knipogen, om dan soms ineens wild met zijn vinger te gaan zwaaien.. Neh, vind het maar rare lui. En dan met name Knevel, rare vogel!quote:
Wat mot ik met een robotaap ? kan die poepen ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Laat die brullende vetklep praten over dingen waar hij verstand van heeft. Christenen die moraal toeëigenen
Staat duidelijk in de bijbel wat goed en kwaad is, probeer het eens te lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
"Ik ben christen dus ik weet wat goed en slecht is."
Nah.
Poeh, wat een argumentenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De negatieve manier in de vraagstelling staat me vaak niet aan, de gezichtsuitdrukkingen van met name Knevel zijn zo enorm gemaakt vaak. Verder hebben beide heren hele vreemde trekjes, moet je knevel soms eng naar zijn gasten zien kijken en soms zelfs knipogen, om dan soms ineens wild met zijn vinger te gaan zwaaien.. Neh, vind het maar rare lui. En dan met name Knevel, rare vogel!
Bel astrotijd even misschien zit Gerda Smit klaar, en heeft ze je te vertellen dat je koffiezet hulpje weg isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Wat zij als goed en kwaad beschouwen, dat is iets anders.
Eigenlijk vind ik jou ook een sprookje, dat eindigt meestal niet goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Neh. Ik ben niet zo weg van astrologie en christelijke sprookjesboekjes.
De meeste mensen hebben niet het eeuwige leven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo niet goed? Dan eindig ik met "en hij leeft nog lang en gelukkig."
Het duurt 5 minuten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef Politiek het volgende:
[..]
Take it from me kid eeuwige slaap is een stuk beter.
Inderdaad een intelligente pittige jongedame. Die bevooroordeelde Israel-fanboy Knevel was er duidelijk ongemakkelijk onder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef venomsnake het volgende:
Leuke spontane meid die zich prima staande houdt aan tafel daar.
Even bijgewerkt.quote:Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66 Guido Weijers: stemt GroenLinks, advies GroenLinks Ciska Dresselhuys: stemt GroenLinks/SP, advies Groenlinks Henk Schiffmacher: stemt niet of PvdD, advies PvdD Robert Schumacher: stemt VVD, advies D66 Jack van Gelder (studiogast): stemt VVD Johan Derksen: stemt VVD, advies PvdA Pierre Wind: stemt blanco, advies TON
Gelukkig! Hoeven we niet die hele shitshow te kijken, maar kunnen we lekker zometeen naar bed!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelijk weer het leukste onderwerp als eerste
Deze?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef TNA het volgende:
Kan iemand even die foto van Joran op die fiets posten? Gewoon, omdat het kan.
Inderdaad, als ik daar kut kanker tering fuck zeg word er niks gepieptquote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Wij zetten altijd een piepje over het woord!"
Schijnheilig, ze hebben de tekst op het shirt niet geblurred.
Wat een prutsert is het ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef venomsnake het volgende:
Hahaha, wat een lulletje rozenwater is die Balkenende ook.
Ja echt sneu ook bij hun programma's piepen ze alle scheldwoorden wegquote:
Johan Derksen kon wel "kut op dirk" zeggen in de studio.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja echt sneu ook bij hun programma's piepen ze alle scheldwoorden weg.
Vanmorgen stond 'ie op de voorpagina van de Volkskrant. Ik dacht dat het zo'n kartonnen pop was waar hij zijn hoofd in had gestokenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!:D
Marjon van Royen komt straks nog wel even aan de telefoon voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het onderwerp Joran v/d Sloot al afgelopen nu?
Buttheadquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!![]()
Daar lijkt het ook op idd! Ik zal m ergens wel gaan missen. Je kunt niet van veel politici zeggen dat je zo om ze kan lachen!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Vanmorgen stond 'ie op de voorpagina van de Volkskrant. Ik dacht dat het zo'n kartonnen pop was waar hij zijn hoofd in had gestoken
Fuck drugs en dan met 1 van de grootse verslavingen (alcohol) in je hand op de foto gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |