Deze?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef TNA het volgende:
Kan iemand even die foto van Joran op die fiets posten? Gewoon, omdat het kan.
Inderdaad, als ik daar kut kanker tering fuck zeg word er niks gepieptquote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Wij zetten altijd een piepje over het woord!"
Schijnheilig, ze hebben de tekst op het shirt niet geblurred.
Wat een prutsert is het ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef venomsnake het volgende:
Hahaha, wat een lulletje rozenwater is die Balkenende ook.
Ja echt sneu ook bij hun programma's piepen ze alle scheldwoorden wegquote:
Johan Derksen kon wel "kut op dirk" zeggen in de studio.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja echt sneu ook bij hun programma's piepen ze alle scheldwoorden weg.
Vanmorgen stond 'ie op de voorpagina van de Volkskrant. Ik dacht dat het zo'n kartonnen pop was waar hij zijn hoofd in had gestokenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!:D
Marjon van Royen komt straks nog wel even aan de telefoon voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het onderwerp Joran v/d Sloot al afgelopen nu?
Buttheadquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!![]()
Daar lijkt het ook op idd! Ik zal m ergens wel gaan missen. Je kunt niet van veel politici zeggen dat je zo om ze kan lachen!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Vanmorgen stond 'ie op de voorpagina van de Volkskrant. Ik dacht dat het zo'n kartonnen pop was waar hij zijn hoofd in had gestoken
Fuck drugs en dan met 1 van de grootse verslavingen (alcohol) in je hand op de foto gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit verzín je toch niet! Dat hoofd!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |