Geheel eens. Nogmaal is het ook tien keer drukker in dit topic.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:43 schreef Toad het volgende:
Wat een ouwe koeien allemaal. Prima dat er teruggeblikt wordt op de campagne. Maar ik hoor weinige interessante analyses.
Ik vind Knevel wat afwazig. Hij lacht wat maar hij stelt geen goede vragen.quote:
Presentatrice Goedemorgen Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef borisz het volgende:
Mirella van wie?
quote:
Gladjanus 1e klas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:01 schreef Klopkoek het volgende:
Vind die Kustaw Bessems overigens een akelige vent. En als iemand straks gaat zeggen dat hij SP stemt verandert dat niet mijn mening
Iemand die bij een gratis krant schrijft en denkt dat hij heel wat is. Vind hem inderdaad wat glads hebben en iemand die wel even gaat vertellen hoe het zit. Je mag best wat duidelijker maken dat het jouw observatie is en geen objectieve werkelijkheid.quote:
Tsja, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Iemand die bij een gratis krant schrijft en denkt dat hij heel wat is. Vind hem inderdaad wat glads hebben en iemand die wel even gaat vertellen hoe het zit. Je mag best wat duidelijker maken dat het jouw observatie is en geen objectieve werkelijkheid.
Terzijde, het valt me weer op dat het een uur lang ging over performance, peilingen en gezichtsuitdrukking. wordt je toch gek van. en je weet dan toch wel ongeveer wat meneer spruyt en schellenburg gaan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |